Jump to content

VW Scirocco 2.0TSI DSG


AndreiMM

Postare recomandată

Si am mai facut un drum "lung" :D

Masina a fost ok, desi steresesem eroarea aceea, a reaparut fara insa sa imi mai fac griji in vreun fel. La sfarsitul lunii o rezolvam si pe ea.

Ultima iesire a fost mai putin spectaculoasa, insa dupa inca 500km la volanul masinii pot spune ca per total sunt destul de multumit. Stiu ca trebuie alte anvelope si urmeaza sa iau jante cat de curand ca apoi sa cautam si niste anvelope pe masura. Trebuie controlata si suspensia spate, desi dau vina pe cauciucuri, se poate o bieleta sau doua sa fie duse. Oricum, nimic serios. 

Masina nu a iesit din modul Sport si incep sa ma impac si cu directia electrica, desi nu e ceva care sa imi dea mereu chef de a conduce. Motorul in schimb ma incanta mereu, cred insa ca mai am nevoie de km la volanul masinii ca sa ma obisnuiesc cu motorul pe benzina. Inca am teama la benzinarii sa nu cumva sa bag diesel :)) 

Si ca tot vorbesc de carburant, iata ca la aceasta ultima escapada consumul de pe CB a fost de 8,5, condus linistit insa intr-un ritm mai ridicat insa fara bruscari. Am condus ca la un diesel, repede dar fara bruscari sau talpa in situatii inutile, anticipand franarile si accelerarile traficului. Din cate mai citisem aici pe forum se vorbea mult despre benzina de 95 care nu e recomandata pe motorul asta. Voi ce ziceti? Cine mai are motorul asta, cu ce alimentati, 95 sau 98/99/100? De cand e la mine masina nu a vazut decat 98/99 la OMV nu am ajuns (nu prea dau atentie de unde pun benzina), dar nu pot stii ce benzina a primit pana sa fie pe mainile mele, asa ca oricum e prea tarziu sa mai zic eu ceva. 

Plec din nou o perioada, insa la finalul lunii masina va primi jante si anvelope si voi rezolva si micile chichite cu clapeta aceea si fulia de la AC. Timp sa fie!

IMG-20170805-WA0030.jpg

Link către comentariu

Fa un efort si cumpara superpro alloy wishbones + adjustable ball joints si vei aduce Scirocco-ul la adevaratul potential si din punct de vedere al directiei.

E greu de crezut cat de mult conteaza, dar merita. Am peste 30,000 km cu cele 2 modificari si nu am nicio problema.

De asemenea, arunca un ochi si peste review-urile din link inainte de a achizitiona anvelope noi, sunt si modele premium care stau prost la capitolul "feel".

Spor!

 

Link către comentariu

Din cate vad e vorba de niste brate dintr-un aliaj mai special? Iar adjustable ball joints sunt niste bucse reglabile care se ajusteaza la geometrie? Mi-ai mai zis odata pe topic de ele si stiu ca le-am cautat si atunci si imi era putin neclar ce sunt, dar la cate au mai fost cu masina nu am mai apucat sa te intreb mai detaliat ce sunt. 

Cat despre anvelope, ma uit la Pirelli PZero pentru ca le-am avut si pe una din fostele masini si am fost multumit, ba chiar le-am luat si pe o masina de oras si i-au schimbat complet aderenta pe sosea. Un set pe 19" ajunge pe la 2700ron, iar ala mi-e bugetul sa zic, de maxim 3000ron. Stiu ca au fost oferte si la Michelin Super Sport 4 acum vreun an si ieseau la acelasi pret, deci poate merita sa astept putin dupa ce iau jantele. Si de Goodyear Eagle F1 am auzit doar de bine, dar sa ma vad cu jantele in brate si apoi incep sa caut. Sunt in negocieri pentru mai multe seturi si unele sunt 18" iar majoritatea 19". Pana nu le iau, nici nu caut anvelope. 

Modificat de AndreiMM
Link către comentariu

@AndreiMM Bratele Superpro sunt mai usoare decat cele originale si modifica unghiul de cadere/fuga (contribuie din plin si bucsele din poliuretan) => directia este mai rapida, putin mai grea, subvirarea eliminata in mare parte (cel putin pe drum public e foarte greu sa-i atingi limita) si cu mult feedback la ceea ce se intampla cu rotile. Singurul inconvenient este o duritate mai mare decat set-up-ul standard, de aceea ar fi indicat sa mergi pe maxim 18 la jante astfel incat sa nu devina prea rigida.

Adjustable ball joints vine in completarea bratelor si permit reglarea unghiurilor (cadere), o modificare recomandata pentru masinile cu suspensie coborata (eu mi-am instalat adjustable ball joints dupa bratele Superpro si pot spune ca aduce un plus pe partea de "steering feel").

Pe partea de directie citisem in topic-ul de prezentare al colegului de forum @C Z R ca e foarte multumit de upgrade-ul facut la swaybar, cred ca o sa incerc si eu acesta varianta.

Si eu am tot Pirelli P0 (achizitionate in 2013). Am fost foarte multumit de ele in primii 2 ani in special pe partea de "feedback", dar in prezent au devenit foarte dure si mi se pare ca rup aderenta foarte repede chiar daca nu au ajuns la un grad ridicat de uzura. Cel mai probabil voi face trecerea pe Michelin (ne mai documentam, strangem bani).

Modificat de roc82
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa multa nebunie, cautari aproape interminabile si extrem de multa rabdare, am reusit in sfarsit sa iau jante. M-am uitat la zeci de modele, zeci de anunturi si parca nu se mai termina cautarea. Desi poate aveati dreptate ca 18" ar fi fost mai ok, am mers pana la urma pe niste R-Line pe 19" care arata chiar ok. Plec din nou o perioada si nici nu m-am hotarat inca cu cauciucurile, dar in maxim doua saptamani,  dupa ce ma intorc, o sa iau si cauciucuri ca sa termin odata cu nebunia. 

Initial ziceam Pirelli sau Michelin, dar Pirelli aparent nu mai sunt atat de ok ca acum 2-3 ani, Michelin imi depasesc putin bugetul si un compromis bun ar fi niste Goodyear Eagle F1 Asymmetric (ceva de genul parca se numeau). Nu am hotarat inca nimic, acum incepe cautarea de cauciucuri si poate prind totusi si ceva reducere pe undeva. Daca aveti alte recomandari, sunt numai urechi :D

Astea sunt jantele:

IMG-20170910-WA0019.jpg

Link către comentariu

Din experienta proprie si a catorva prieteni....mergi pe MICHELIN , FARA discutii ! 

Link către comentariu

Adevarat, in ultimii ani au fost probabil cei mai buni, insa diferentele sunt minore in uzul non-circuit, caz in care ma gandesc ca poate diferenta de 150-200RON per cauciuc poate nu e chiar rentabila, mai ales ca nu voi merge cu masina la circuit incat sa simt acele diferente. Iar la uzura si zgomot, Michelin nu au stat la fel de bine ca altele, ele au mai multa aderenta, insa se tocesc de regula mai repede. In functie de caz, diferentele pot fi mici intre Michelin si Goodyear de exemplu, insa nu sunt inca convins ca merita investitia in niste Michelin pentru uzul meu de non-circuit. Ma indoiesc ca voi reusi sa rup aderenta la drum lung cu acele Goodyear, iar cu Michelin-uri poate nu le ating potentialul pe drumurile publice.

Link către comentariu

Eu iti recomand Michelin. Au cel mai mare % de cauciuc natural dintre toti producatorii iar eu am trecut anul adta de la Conti la Michelin si imi plac mai mult ultimele.

Link către comentariu

Diferentele nu trebuie sa fie neaparat legate de performanta/siguranta ci si de confort.

Din proprie experienta am ajuns la concluzia ca Pirelli P0 afecteaza destul de mult confortul pentru un daily driver, in special daca mai ai si alte modificari la suspensie.

Link către comentariu

Orice ai alege, numai Bridgestone...never ever ever ever. Cu astea mi-a venit Scirocco-ul si F30. Nu se tocesc repede, dar fac un zgomot la rulare de te doare mintea.

Link către comentariu

Eu am avut pe Scirocco (marimea 235/40/R18 pe un FWD de 280 CP si 400 Nm) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 timp de 70.000 km, iar acuma am Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 de circa 3.000-4.000 km. Am fost foarte multumit de cum rula masina cu setul precent si de cum ruleaza cu setul actual. Nu sunt o persoana exagerat de pretentioasa si nu am ajuns niciodata cu masina pe vreun circuit.

Modificat de volvol
Link către comentariu
  • 2 months later...

Au trecut cateva luni, dar nu s-au mai intamplat multe treburi notabile, iar masina mai mult a stat. Am trecut insa la jantele mari, fix acum iarna :biggrin: 

Din cauza ET-ului mare, jantele arata putin aiurea, dar nu sunt inca hotarat sa pun distantiere, desi pe fata chiar cred ca trebuie. 

Am avut un far in care intra apa, dar s-a rezolvat prin re-etansizare si schimbarea balastului care fusese inundat. 

Urmeaza schimbul uleiului din cutie si schimbarea unui senzor de la admisie, preferabil  pana la sfarsitul anului. 

In rest toate bune. 

20171213_173627-1280x720.jpg

PSX_20171213_181906.jpg

Link către comentariu

Cu distanțiere fata/ spate va arata si mai bine :)

Nu te tentează un plasti dip la jante intr-o culoare mai închisă, gen matte gunmetal?

 

Link către comentariu

Nu cred vreau sa schimb culoarea lor. După părerea mea, pe o masina atat de mica precum asta, care mai e si pe o culoare destul de inchisa, niste jante mai inchise la culoare nu vor face decat sa o faca sa para si mai mica. 

Culoarea de care zici tu am mai vazut-o la alte jante OEM din grupul VAG si e destul de deschisa, jante precum Pretoria sunt chiar foarte reusite,  dar momentan nu m-am gandit la vopsit. Cred ca raman cu ele OEM. 

Link către comentariu

Eu credeam ca @motanelul glumeste, da, despre rama care era gri si era ca nuca-n perete este vorba, a devenit neagra si intregul bord e mult mai ok vizual. O sa revin cu o poza mai de ansamblu dupa ce recuperez masina de la revizia DSG. 

Link către comentariu

La mine chiar era in gluma :)))) vad ca s-a dus departe:)))), arata subtil si bine...e intreg acum nu din " 2 bucati "

Link către comentariu

Iaca am facut si revizia la DSG la putin peste 65k. Filtrul era intr-o stare nu tocmai buna, nu am sesizat insa nicio diferenta dupa schimb, a ramas neschimbat comportamentul masinii. 

A urmat o mica iesire spre munte si inca niste km adunati. La anul sper sa reusim sa ne plimbam cat mai mult. 

 

 

IMG-20171222-WA0008.jpg

Modificat de AndreiMM
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cum nu imi dau seama ce anume mai e voie sa postezi pe forum si se sterge orice discutie, nici macar de cauciucuri nu am putut discuta pe topicul masinii, ca sa nu mai vorbesc de altele, prefer sa inchid topicul. 

Bafta tuturor. 

PSX_20180116_065704.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!