Jump to content

MikeRG
 Share

Postare recomandată

Introdusa de catre Volkswagen incepand cu modelele anului 1971. A fost eliminata spre sfarsitul anilor '70, din ratiuni evidente - majoritatea modelelor racite cu aer iesisera din productie incepand cu a doua jumatate a anilor '70.

Senzorul de volant util determinarii PMS il aveam si eu pe motorul meu de pe mexicana (ceea ce inseamna ca la nivelul anului 1980/1981 se mai facea o diagnoza primara in service pe acest parametru, soclul de diagnoza si firele corespunzatoare celorlalte functii monitorizabile nemaiexistand pe masina mea) dar l-am scos ca inutil fiind.

1973beetle.jpg

vw-beetle-on-board-plug-in-for-computer-

 

plug3.gif

 

plug4.gif

 

http://www.nls.net/mp/volks/htm/plug.htm

1310048.jpg

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut tot sistemul complet la a mea (1303S, '74). L-am scos, pentru ca nu are vreo utilitate in prezent si am facut electrica de la 0. E bun pentru cineva care vrea originalitate 100% si atat. Inca mai am mufa printre restul de cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..nu o fi pastrat nimeni pe nicaieri un aparat d'ala de testare? chiar si defect?:scratch: Sa facem ceva gen muzeu? ar sti cineva sa ii intrebe pe cei de la vw de la noi, ca sa caute asa ceva prin magazii-depozite? ca ei nu prea arunca chestii..

La bus am inca mufa si firele, dar habar n'am unde duc alea...:scratch: nici nu le scot, desi imi zgarii mana de cate ori scot/pun bateria...:angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi fost misto, insa am eu impresia ca l-au casat. Modelele urmatoare (Golf, Passat 1) nu au avut asa ceva. Si nu cred ca e din cauza ca au terminat-o cu motoarele aircooled, ci din cauza faptului ca sistemul nu prea facea nimic.

Din cate am citit era o serie de dispozitive analogice coroborate intr-un singur mare aparat - practic se faceau multe teste de rezistenta (daca ai rezistenta in parametrii => ca piesa merge) doar ca piesele testate erau in principiu becurile :)  - care oricum sunt evidente daca merg sau nu.

Se mai testa avansul aprinderii precum si "compresia" bazat pe niste mijloace foarte aproximative si primitive (am auzit 2 teorii, fie se masura viteza cu care invartea demarorul, fie se masura curentul ce trece prin fishe in ideea ce se putea gasi o corelare intre acesta si compresia cilindrului respectiv). Oricum, testele facute erau cvasi-inutile, rezultatele fiind fie foarte aproximative fie evidente cu ochiul liber.

Tot asa, o chestie interesanta este faptul ca pt. a avea acel sistem functional se foloseau niste fishe speciale, cun un fel de senzor magnetic incorporat, iar bateria era de asemenea, speciala cu un senzor de nivel de lichid.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!