Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

 Salutare! Am o skoda octavia 2 Facelift si am intampinat o problema pe partea de lumini. Astazi cand am intrat in masina si am pus contactul mi-a dat 13 erori de bec ars. Mi s-a mai intamplat de 2 ori faza aceasta dar dupa ce am repus contactul si-a revenit.... de data asta nu :(  si chiar nu imi merg becurile. Trebuie sa dau o fuga pana la reprezentanta, dar nu imi merg nici 2 becuri de semnalizare nici macar cand inchid sau  deschid masina. Ma intereseaza care este partea electronica care se ocupa de gestionarea luminilor sa incerc sa scot si sa reconectez mufa, poate s-a oxidat ceva pe acolo...

  Un filmulet cu erorile! Mentionez ca toate becurile sunt bune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s.a intamplat asta dupa ce am lasat masina pe avarii o lunga prerioada de timp, cam 3 ore. Mi se arsesera de fapt semnalele din oglinda.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa iei borna la baterie pt 5 minute.

daca nu isi revine, ai o problema la centrala electrica

ai cumva montat xenon aftermarket ?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am xenon. singura modificare e ca am senzori de parcare aftermarket legati la becul de marsarier stanga, i-am si decuplat dar degeaba...Am sa incerc sa scot si borna de la baterie.

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de baraj. Ce consum aveti la relantiu?! Ma intereseaza in special la motoarele de 2L Diesel. De cand am avut problemele cu senzorul de turatie masina mea a devenit hibrid. Consuma 0.1-0.2 l/h uneori mai sta si in 0.0 l/h fara sa moara motorul. Specific la relantiu nu in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie consumul acesta. Daca te uiti pe consumul instant in mers este irelevant. Urmareste consumul stand pe loc. Trebuie sa fie in jur de 0.5-0.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine specific: La relantiu stand pe loc am consumul mai sus mentionat. Pentru cei care nu cred fac si o poza cand ajung la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e in regula.

M-am uitat si eu azi la mine, nu mai facusem asta de ceva timp: 0.4.

Fiind 20 de grade, compresorul AC nu pornise. De regula stiu ca sta la 0.6 vara la temperaturi crescute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar ceva nu e in regula, asa statea si la mine unde la 0.6 - 0.4, tind sa cred ca e tot de la senzorul pozitie arbore cotit. Din cate stiu eu ala transmite inf carte ECU care la randul lui in baza mai multor inf comanda injectoarele si consumul de combustibil. Sper sa ajung maine la service si daca e o sa il schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi cu probleme senzorul, nu ar merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect si asta!


Cine imi recomanda si mie un tip priceput pe partea electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria de prestari servicii te-ai uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tovarasi am o ghicitoare de 10 puncte?! (imi cer scuze daca postez aiurea dar nu stiu unde altundeva sa postez;)

 

Azi am dat bara fata jos, iar in spatele ei pe partea dreapta (vazuta din fata, adica pe partea soferului) din cablul ce vine alimentarea pentru proiector, mai pleaca un fir cu un conector in capat care la mine era atarnat. Aveti idee unde era conectat si ce rol are? Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al 2-lea claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ala e separat. Deci acelasi fir care merge la proiector se bifurca cu vreo 30 de cm inainte de proiector si are o clema cu 2 pini.


O fi cumva senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca da

senzorul de temp. este fixat in panoul frontal undeva in dreptul grilei centrale de jos din bara din fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar asa este este senzorul de temperatura exterioara.Era senzorul iesit cu totul. Acum cine imi spune exact unde este locasul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spatele grilei mici de langa proiectorul de ceata de pe partea soferului, e o ureche se tabla in care se infige

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.
 
sa prezint masina :
skoda octavia 2 2.0tdi are ~200k km

de 2 zile am observat cand las masina in viteza in mers scoate un zgomot ciudat, un fel de rascait,huruit care se repeta (ca ceva care se roteste descentrat si atinge altceva...)
cum accelerez sau merg cu pedala apasata putin dispare, la franare si la viraje la fel nu se mai aude, daca o las pe liber nu apare zgomotul.

a patit careva ceva similar?
ma poate ajuta careva cu o parere opinie de la ce ar veni zgomotul?
un mecanic bun in judetele constanta tulcea?
multumesc frumos anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic de profesie, dar din ce spui tu problema pare sa fie de la cutie daca zici ca pe liber nu face, iar cand o accelerezi mai tare intra in rezonanta si nu se mai simte. Si la mine fluera treapta a 5-a doar in frana de motor la turatii mici. Un service bunicel la bani si ca profesionisti in Constanta, ti-as recomda la Matrix Cars Auto, e undeva pe fosta varianta Aurel Vlaicu, cand cobori podul de la cet pana in calea ferata pe partea dreapta, mai aproape de calea ferata. Desi service-ul pare scump mie unul nu mi s-a parut in comparatie cu altele din Constanta si Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca suna bine daca e cutia de viteze :((

multumesc pentru sfat/idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul de freon. La mine se auzea acest sunet cand mergeam cu masina mai turata, apoi luam piciorul de pe acceleratie. Daca o scoteam din viteza nu se mai auzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu freonul nu o duc bine. toamna trecuta am observat ca nu mai dadea aer rece tot timpul.

am zis ca astept sa vina perioada mai calda ca sa-l incarc sa vad sigur ca au facut baieti treaba buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutiile in 6 trepte de la 2.0 tdi sunt cunoscute pentru problemele la rulmentii arborilor din cutie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!