Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Exact acolo in manunchiul ala de fire mi-a gasit si mie mecanicul ala din austria firul impuscat de la senzorul de pe vilbrochen atunci cand am ramas pe autobahn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de problema mea precizata mai sus revin cu o observatie noua, acum cand o pornesc se tureaza din prima pana undeva la 1200-1300 de turatii dupa care scade pe la 1000 iar dupa ce se incalzeste motorul la 800. Nu aveam aceasta problema inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil senzor temperatura lichid racire, defect.

 

fa o diagnoza sa vedem daca rezulta acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Dupa cum spune si Florin , diagnoza este primul lucru care se face . Dupa aceea incepe interpretarea si balbaielile in citirea erorilor .

De ex la mine m-i s-a aprins martorul motor si eroarea aparuta la diagnoza a fost : Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus . La Brady m-au pus sa schimb senzorul de temp motorina si apa , cu toate ca tot electricianul mi-a spus ca acesti senzori nu se strica sau se strica foarte rar . De aceea nici nu au pe stoc , se face comanda speciala si costa 130 ron , fata de 70 ron cat e la un magazin de piese . Norocul meu este ca am facut schimb de senzori cu un prieten , dar fara nici un efect . Problema era in burduful principal de la motor unde este toate electrica masinii . Din cauza vibratiilor motorului firele s-au frecat de burduf , s-au dezizolat si faceau scurt intre ele .

Parerea mea : diagnoza + controlul firelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus si mai sus nu am nici o eroare sau alarma pe calculatorul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar eu nu am zis sa iti citeasca erorile.... ci sa faci o diagnoza - asta presupune citirea si interpretarea valorilor din campurile de masura..... sigur se va reliefa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da probabil asa este, dar deocamdata nu am unde sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta dimineata "superba" din Bucuresti, din nou minunata mea masinuta s-a gandit sa-mi faca o surpriza. Intrucat ieri a plouat toata ziua, octamia mea s-a suparat atat de tare pe vremea de afara incat nu a mai vrut sa porneasca iar. Am dat de vreo 3 ori la automat, nimic si pace buna. Electromotorul invarte, dar nu pleaca. Aceleasi simptome ca cele precizate anterior. Pun contactul turometru urca pana pe la 400, cu toate ca motorul este oprit, se aprinde intermitent spirala din bord si nu pleaca. Dupa ce am dat la automat de cateva ori s-a aprins din nou engine workshop fault si semnul ala de evacuare. ca urmare a nepornirii motorului. Ce ma speriat un pic mai tare este ca s-a aprins in bord cu rosu un mare low oil presure spre sf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu e nicio eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca acum or sa fie. Nu am avut cand sa ii fac scanare, deoarece totul s-a intamplat in dim aceasta cand tb sa plec la munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis data trecuta ca au scanat-o la service si nu a avut erori? Am retinut bine? In mod normal, ar trebui sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai o pagina in spate o sa vezi posturile mele referitoare la problema asta. Data trecuta cand ma lasat aveam o eroare la senzor pozitie arbore cotit. Tind sa cred ca si acum ca si atunci, tot el este de vina. E posibil sa ajunga apa la el, sa fie firul atins sau un contact imperfect ? Unde se afla el pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in zona volantei - ca pe ea citeste.

 

cand ajungi la masina, sa-i faci o scanare - cel mai important e sa vedem erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag mana in foc ca el este de vina. Uite ce am gasit pe "goagal":

La motoarele cu ardere internă moderne calculatorul de injecție controlează deschiderea injectoarelor, producerea scânteii, fazele de distribuție (la motoare cu distribuție variabilă), în funcție de poziția pistoanelorîn cilindri. Calculatorul de injecție trebuie să recunoască poziția fiecărui piston în cilindru în funcție de semnalul de turație al arborelui cotit și/sau semnalul de poziție arbore (ax) cu came.

Exact asa se comporta la mine, invarte electromotorul dar nu pleaca, prima data am crezut ca e din aprindere sau alimentare problema. Acum ma intreb de ce patesc problema asta doar cand ploua afara sau merg la spalatorie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa o scanezi, desfa capacul de la sigurante, cel din compartimentul motor si verifica vizual sa nu ai apa pe acolo (in mod normal are garnitura, dar cine stie...)

E clar ca la tine intra apa pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie verificata instalatia electrica dar fara o schema electrica e cam greu. Tb mers pe firul de la senzor si verificat inclusiv conectorul de la senzor. Dar nici macar nu stiu unde se afla deci intr-un final tot la service tb sa merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se afla senzorul G40 la acest motor?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am gasit intr-un final, este montat pe pozitiile 15 si 16 din imaginea alaturata.

 
A -  Warning light for engine electronics -K149- q   in the dash panel insert B -  Accelerator pedal position sender -G79- with accelerator pedal position sender 2 -G185- q   in footwell on the accelerator pedal C -  Brake light switch -F- and brake pedal switch -F63- q   in footwell on the brake pedal D -  Fuel pump relay -J17- q   on relay carrier E -  Clutch position sender -G476- q   on clutch main cylinder F -  6-pin relay carrier q   with automatic glow period control unit -J179- q   below E-box in the engine compartment G -  Relay and fuse carrier q   with relay for voltage supply terminal 30 -J317- q   with relay for voltage supply terminal 15 -J329- q   E-box in the engine compartment 1 -  Unit injectors and glow plugs q   Unit injector valve of cylinder 1 -N240- q   Unit injector valve of cylinder 2 -N241- q   Unit injector valve of cylinder 3 -N242- q   Unit injector valve of cylinder 4 -N243- q   Removing and installing unit injectors → Chapter q   Glow plug 1 -Q10- q   Glow plug 2 -Q11- q   Glow plug 3 -Q12- q   Glow plug 4 -Q13- q   Removing and installing glow plugs → Chapter 2 -  Diesel direct injection system control unit -J248- q   with altitude sender -F96- q   removing and installing → Chapter 3 -  Flap of radiator for exhaust gas recirculation 4 -  Multipin plug connection q   Central plug connection for unit injectors and glow plugs 5 -  Solenoid valve block q   Component parts of the valve block are: t Changeover valve for radiator of exhaust gas recirculation -N345- t Exhaust gas return valve -N18- t Solenoid valve for charge pressure control -N75- 6 -  Air mass meter -G70- 7 -  Coolant temperature sender -G62- 8 -  Tandem pump 9 -  Fuel temperature sender -G81- 10 -  Engine speed sender -G28- q   removing and installing → Chapter 11 -  Charge pressure sender -G31- with intake air temperature sender -G42- 12 -  Intake manifold flap motor -V157- 13 -  Mechanical exhaust gas recirculation valve 14 -  Coolant temperature sender at radiator outlet -G83- 15 -  3-pin plug connection q   for hall sender -G40- 16 -  Hall sender -G40- q   for camshaft position
 

 

post-119254-0-85166100-1393849584_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima problema reala cu care ma confrunt in 100.000km.... Scartait la pedala de ambreiaj, nu plouase afara, eram uscat pe pantofi, s.a manifestat timp de 2 minute de cand am pornit si plecat de pe loc, dupa a disparut, ca si cum se 'incalzise' pedala. Masina a stat 8 ore inainte sa plec, plecam de la munca. Am inregistrat sunetul. Nu stiu cat de serioasa e treaba, masina merge bine, sunt intr.adevar ceva vibratii la relanti dar le consider normale dupa atatia km, dar nu patineaza, cupleaza foarte bine, cutia de viteze nu agata.

Am inregistrat sunetul pacatos, scartaia si la apasare si la eliberare

A mai intalnit cineva asa ceva? Zgomotul se aude exclusiv in interior.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pot ajuta cu rezolvarea, insa ca idee... Scartaitul asta l-am avut si eu pe la vreo 160k, se manifesta doar cand si cand... pana a disparut. Cred ca pe la 170k nu l-am mai auzit. Habar nu am de la ce sau dc ! Eu am presupus(si cred incontinuare) ca era de la tija aia din spatele pedalei de ambreiaj care actioneaza cilindrul pompei, insa daca nu l-am mai auzit nu am mai investigat. Acea tija este din plastic si este posibil ca de-a lungul timpului in interactiunea cu garniture de cauciuc prin care trece sa se creeze efectul de frecare uscata intre ele, si de acolo sa reiasa scartaitul. Asa am gandit eu... posibil sa ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos, am achizitionat pedale si footholder sport, o sa le montez in curand (@Al Bundy te sun in curand ca mi.e frica cu pedala de acceleratie si poate arunci o privire si la beleaua asta?) Si in seara asta a facut la fel... 2-3 minute si dupa nimic... Daca nu trece intr.o saptamana doua, o duc la service. Problema o consider serioasa prin prisma faptului ca e la pedala dar mai grav e ca e foarte enervant scartzul ala!!

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu un spray sa ungi un pic articulatia pedalei ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu WD-40 ,acela este degripant cred ca un hhs 2000 ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa schimb pedalele curand si inainte sa le pun pe cele noi o sa dau cu ceva.... O sa caut hhs2000

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!