Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

verifica si cablajele alea din dreapta compresorului cum te uiti la el din fata. Cateva pagini mai in spate, eu am scris ce am patit cu ''firul'' de la senzorul de pe vilbrochen. Personal cred ca si la tine e aceiasi poveste, firul acela e ''impscat'' si cand face contact bun cand nu. Accesul cel mai facil il ai pe sub masina si trebuie taiata camasuiala aia de imbraca manunchiul ala de fire, pe urma le iei la studiat atent cu o sursa puternica de lumina si .. daca asta e cauza nu ai cum sa o ratezi. Copilul ala de mi-a rezolvat masina sa dus chitit pe zona aia si am vazut cu ochi mei cablul impuscat inainte sa-l taie/lipeasca/sertizeze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema, dar la diagnoza mi-au gasit erori pe cilindru 1. ceva idei? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai dus la un alt mecanic si acolo pe un tester serios si doar pus cheia pe contact, mi-a dat si mie 

eroare pe injectorul nr.1 si anume scria acolo ca " missfire"+eroare la motorul de la stergator??. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

missfire este rateu, cauze ar fi probleme la injector, probleme la supapele cilindrului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Misfire Detected - Intermittent"... de ceva ori pe injectorul 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema a fost rezolvata. Iata verdictul. Injectoare complet dereglate, garnituri de la injectoare, distributia nu era reglata bine, axul cu came uzat la cilindrul 1. Am mai schimbat tacheti, suruburi, cuzineti etc. Masina porneste la sfert de cheie, rupe asfaltul, clincaitul a disparut si motorul merge rotund de ma plimb cu radioul oprit sa ma minunz cat de f suna motorul.m evident consumul a crescu din motiv ca tot i-mi vine sa apas pedala tare. Cam asta a fost rezolvarea problemei

Apropo abia acuma am aflat cum trage masina. Pana acuma doar zgaria asflatul...

Si apropo aviz mecanicilor priceputi. Va rog frumos nu mai faceti operatiuni pe care nu le cunoasteti (ex. reglat injectoare). Spuneti la nestiutorii de clienti d-le eu stiu doar sa schimb bucse sa schimb placute de frana etc. Cat de prost am fost de am schimbat volant nu pot sa i-mi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de ciudatenii legate de O2, revin si eu cu una cat se poate de penibila. Ieri dupa amiaza era prin Constanta, afara erau vreo 20 de grade si zic hai sa spal masina ca de se uscase pe jos si toata iarna nu a vazut pic de sampon. Zis si facut. Am gasit o spalatorie, am asteptat la rand, am bagat masina in rampa la spalatorie toate bune. Dupa o jumatate de ora, fiind gata masina ma urc in ea sa o scot afara. Cand ce sa vezi. Nu mai pornea. Tinand cont ca era destul de aglomerat m-au ajutat baietii de acolo sa o scot impinsa din rampa. M-am urcat iar in masina si am dat la automat pana ia venit rau si nimic. La un moment dat a pornit dar dupa cateva secunde s-a oprit subit asa cu a si pornit.De fiecare data cand puneam contactul am observat  ca spirala aceea din bord care indica si bujiile incandescente in loc sa se stinga, ramanea aprinsa palpaind. O alta anomalie pe care am remarcato era ca in momentul cand puneam contactul uneori acul indicator de la turometru urca in turatie pana pe la 500 de turatii, asta tinand cont ca motorul era oprit, doar cu contactul pus. Nu scotea nici fum cand dadeam la automat. Prima data m-am gandit ca e ceva ori la aprindere ori la alimentare. In fine, am chemat platforma si cu 80 de lei m-am dus la un service. La service, ghici ce? Se urca inginerul de acolo in masina si porneste la prima cheie. Dupa cateva secunde ii se opreste si lui. O porneste iar, a turat-o un pic si nici ca s-a mai oprit de atunci. A pus testerul pe ea, trei bujii arse  si avea ceva erori pe partea de evacuare, datorita faptului ca am zapacit-o la automat, dar si vreo doua erori la senzor ax cu came, tinand cont ca e bkd si are doua axe (parca). A sters omul erorile si nu am mai avut probleme cu ea. Precizez ca nu am spalat motorul. Doar ext.+ int. normal. Ma gandesc ca poate a intrat apa la senzorul ala pe undeva si dupa un timp s-a uscat pana am ajuns la service si de aia a pornit ca altfel nu-mi explic. Eu tin minte, ca uneori cand mergeam cu masina si ma prindea ploaia inopinant mi se aprindea spirala aia in bord. Acum nu stiu ce sa cred, maine ma duc sa schimb bujiile si ii zic sa se uite la senzor. Bine ca s-a oprit in spalatorie in oras si nu mi-a facut figura asta pe autostrada. Aveti vreo idee? e posibil sa fie senzorul? sau sa fi fost altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu le place vremea asta sau umezeala, si a mea tot bkd, am bagat-o in garaj acum o luna umeda si de atunci nu am mai mers cu ea. Ieri cand am vrut sa o pornesc a pornit o secunda dar balbait rau parca era in 3 cilindrii si s-a oprit , am dat a doua oara la cheie si nimic, abia a treia oara a pornit dar tot parca mergea in 3 pana am accelerat-o un pic pe la 1200 rot/min si si-a revenit iar in spatele ei a scos un nor de fum. Pe urma a mers normal si a pornit fara probleme, astazi a pornit normal dar parca la un moment dat a avut o ezitare intr-o accelerare mai lunga. Nu am nici un martor suspect aprins prin bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesti sa faci o scanare si sa postezi erorile de pe motor...Poate se observa ceva comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai face pe nebuna ma voi duce, altfel nu am timp desi tb sa recunosc ca circul cu un pic de teama sa nu ma lase in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi simptome de senzor pozitie arbore cotit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, cat dureaza o diagnoza? 20-30 minute...

@andrei nu neaparat, mai degraba un contact slab, care in conditii de umiditate face scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis ca e direct senzorul, ci cauza pentru care nu porneste.  Am vazut vreo  2 Octavii si un Golf V care dupa ce treceau prin balti sau spalatorie luau Limp sau se opreau in drum, 

treaba fiind de la cablajul de sub filtrul de aer, ori se rodeau firele de la senzorul MAP ori de la CKP

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am scut la tractor, evit sa trec prin balti (mari), ca mi-am luat-o la Aveo, cu care am trecut la interval de cateva minute prin doua blati imense (drum desfundat cu curul, s-a adunat apa de 15 cm adancime pe o distanta de peste 20 m), astfel incat dupa o scurta perioada de timp am constatat ca pornirile snt cam anevoioase. I-am zis urmatorului proprietar de intamplare si, daca mai are probleme, sa stie cam care a fost cauza.

 

In orice caz, apa si motorul nu prea se impaca, incercati sa evitati baile cu voie sau fara de voie (spalat motor sau baltile mari de pe drumuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu precizari la problema mea. Am fost la service si am schimbat bujiile. Dupa o scanare nu mai aveam nici o eroare. L-am rugat pe tipul de acolo sa se uite la un pic la senzorul de arbore cotit. A zis ca nu e nevoie si ca e destul de complicat sa verifice pentru ca tb data joc cutia de viteze etc. Cum fac sa verific senzorul ala? deja imi e frica sa ma duc cu ea la spalatorie sa nu ma lase iar. Nu cred ca problema au fost bujiile. Fiind cald afara tb sa porneasca si fara 3 bujii arse. Parerea mea este ca motorul era incins cand am ajuns la spalatorie si in contact cu apa rece a dus la formarea unor vapori de apa care au influentat cumva circuitul electric sau senzorul respectiv. Unde se gaseste senzorul respectiv sau cum as putea sa ii verific traseul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca i-ai schimbat bujiile si merge bine, las-o asa. Niciodata sa nu repari ceva ce merge bine.

Eu am avut o bujie arsa anul trecut, si zguduia putin la pornire. Daca nu o scanam mergeam cu ea asa mult si bne si habar nu aveam ca e arsa. La tine cu 3 bujii arse exista posibilitatea sa dea rateuri la pornire. Mai conteaza si calitatea motorinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul nu il poti verifica decat pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

I-a priviti aici , este reclama sau anti-reclama oficiala din partea Skoda.cz ? La min 2:30 farurile sunt sub apa , nenea ingineru' este pana la brau in apa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad nicio urma de anti reclama, masina impinge apa, creste nivelul apei...dar de ce e postat filmuletul la probleme serioase?:)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Pt ca , colegul de mai sus spunea ca a intampinat probleme la spalatorie sau cand a trecut prin apa ! Dupa cum se arata si in  test drive , nu ar trebui sa intampinam probleme la trecerea prin apa sau la spalatorie . La spalatorie se poate intampla ca din cauza jetului puternic sa se miste vreun fir sau sa faca condens , motor cald - apa rece .

Cum este si mitul cu discuri incinse , ovalizate la spalatorie ! Asta inseamna ca pe autostrada , daca incepe ploaia , ar trebui sa se ovalizeze discurile ? Sau la munte pe serpentine , unde se incing discurile , ce facem pe ploaie ???     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum, scuze.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire nici a mea nu a mai facut probleme, este adevarat ca nici nu am mai lasat-o nepornita 3-4 saptamani, iar daca am trebuit sa o pornesc pentru a o misca prin curte am lasat-o sa se incalzeasca motorul inainte oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am nici o alarma deocamdata pe senzorul respectiv. Sunt curios la urmatoarea spalare ce o sa se intample. Nu ma plang de ea este o masina exceptionala fata de multe altele. Are multe avantaje si este o adevarata placere sa o conduc. Doar ca din cand in cand, ca la orice alta masina timpul isi face simtita prezenta prin aceste neplaceri. Iar despre reclama respectiva garantat si un logan poate sa faca traseul ala. Daca vrei 4x4 si aptitudini off road te indrepti clar catre un suv si nu combi. Daca vrei doar un plus de putere si siguranta atunci mergi spre un audi allroad,passat 4x4,skoda scout sau bmw xdrive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

1 . O problema am avut si eu cu martorul de motor aprins , care imi dadea erori pe senzorul de temperatura motorina si senzorul de temp apa . Erau cateva fire roase , din furtunul principal unde este toata electrica de la motor . Trebuie sa dai de un electrician dispus sa-ti ia toate firicelele la mana . Ia incerca acolo , poate ai vreun fir ros .

2 . Of , of , of ! Discutia asta , Skoda 4x4 vs Skoda Scout , am tot avut-o si cu alti colegi . Diferenta este ca Scout are motor de 2.0 140 cp , roti 225-50-17 , bare , aparatori aripi si praguri stil off-road . ATAT ! In rest caroserie , garda la sol , mecanica este la fel . Este o Skoda 4x4 restilizata cu bare si alte gageturi . Si eu cu stage 2+ m-am dus mai sus ca putere , mi-am pus si roti cu talon pe 50 , daca mai pun si bare o fac Scout .

post-86853-0-78576600-1393354296_thumb.j

post-86853-0-02732800-1393354446_thumb.j

post-86853-0-49671500-1393354504_thumb.j

post-86853-0-32172600-1393354532_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!