Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Azi am luat Masina din service de la Brady, si merge ventilatorul. Deci dupa ce a stat la ei la cald si-a revenit. Sa vedem daca dupa inca o noapte de ger ingheata la loc. Nu ar fi problema ca nu se dezgheață, dar daca atunci cand pleci si ai nevoie de el nu merge, e degeaba acolo..

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara m-a sunat un prieten cu o octavie facelift cu aceeasi problema. Codul de eroare nu era unul uzual, nu-l gasesti pe wiki

Ce cod de eroare era? Poate te pot ajuta cu interpretarea lui.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarele erori pe octavia 2 din 2008

 

ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor

mai pot mergre o perioada cu ele?

 

Multumesc

 

 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 TB    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9l EDC G000SG  2047  
   Revision: --H08---    Serial number: SKX7Z0H532J0L4
   Coding: 0050071
   Shop #: WSC 66565 257 00032
 
2 Faults Found:
000550 - Throttle Pedal Position Sensor (G79): Implausible Signal 
               P0226 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 54745 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:18:49
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Voltage: 0.684 V
                    Voltage: 0.532 V
 
005684 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too High 
               P1634 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 54745 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:18:57
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 11101100
                    Torque: 153.7 Nm
                    Bin. Bits:  0 01  0
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (-----)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 AE    HW: 1K0 907 379 AE
   Component: ESP MK60EC1   H35 0104  
   Revision: 00H35001    
   Coding: 113B201C09220000881104E4902000412900
   Shop #: WSC 10112 599 83120
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 112
                    Mileage: 54745 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 12800
                    Count: 8196
                    Count: 50176
                    Count: 12032
                    Count: 0
                    Count: 0
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la pedala de acceleratie (senzorul din ea). Problema e ca apare eroare si pe G185 ( al doilea senzor din pedala, cel de back-up)

trebuie verificata functionarea pedalei pe un tester, verificat mufa, cablaje.  Firele de la pedala merg la calculatorul de motor...

 

mai poti merge cu erorile, dar cu probleme la ambii senzori de la pedala, riscul e sa ramai cu relanti-ul la 1200 rot/min, fara sa poti tura motorul,  si asa va trebui sa mergi pana acasa.

( asta e functie de avarie, daca se strica senzorul 1, merge senzorul 2. Daca se strica si senzorul 2, se mareste automat relanti-ul sa te poti deplasa si fara acceleratie)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa gerul de azi noapte, inca o surpriza pe lângă faptul ca nu a pornit Climatizarea decât dupa 10 min de la pornirea motorului. Servodirectia nu mai funcționează, sau funcționează foarte greu, probabil datorită frigului, dar cu Masina pe loc ai nevoie de o mana sa poti misca volanul, nu mai merge cu un deget. Dupa 60km facuti, si-a revenit brusc. Deja ma enervează problemele astea. Ambreiajul si el a cam trepidat si părea si el "inghetat" pana cand dupa aceiasi 60km brusc merge ca înainte. Careva cu probleme similare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problemele de la servo sunt din cauza bateriei descarcate.

Parca bwlan a avut si el probleme in Germania cu servodirectia si a schimbat bateria.

 

Dimineata mie, la -12 grade la punerea contactului , pe langa martorii obisnuiti mi s-a aprins si cel de servodirectie. In schimb dupa pornire s-a stins, servodirectia merge ok.

Azi am fost nevoit sa las masina pe avarii cal 45 minute. Cand m-am intors , exact cand am intrat in masina unclinchet si mesajul baterie slaba pe ecranul radio. A pornit, dar ma beculizasem. de-ale iernii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Vreau si eu niste pareri... Dupa pornirea motorului mi-a aparut pe display mesajul: STOP check coolant !Owner`s manual scris cu rosu mare si bipuia incontinuu.Mentionez ca antigelul este incadrat perfect la maxim pe nivel, nu este inghetat ,totul pare sa fie ok vizual. Mesajul a aparut si la a doua pornire de motor dupa care s-a stins si se pare ca...nu mai apare. Sa-mi fac probleme? O fi luat-o razna vreun senzor?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactorii metalici din vas-curata suprafetele acestora de diversele depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volumul lichidului se modifica din cauza temperaturii. Completeaza cu putin antigel si nu o sa mai ai probleme. Mi s-a intamplat si mie in vreo 2 randuri. Nivelul se verifica la rece nu cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain fratilor ! Sa aveti o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Posibil bateria sa fie de vina, chiar acum o ora cand am intrat in garaj am observat ca atunci cand accelerez se vede diferența la lumina de la faruri si la luminile din bord. Înainte parca nu se observa diferența de lumina. Probabil gerul din ultimele nopți au chinuit bateria destul de tare. Acum e la caldura cât de cât..sper sa nu ma lase cand o fi lumea mai Draga! :) multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o verificare, atat pentru starea bateriei, cat si pentru cat iti incarca! Recomand la iesirea din Ploiesti spre Bucov, pe dreapta...unde se fac si garantiile pentru acumulatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. O sa fac asta cand o sa am timp. La ora asta nu mai e nimeni acolo cred, iar maine trebuie sa plec din Ploiești. Sa vedem cum ajung undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare chestia asta, ieri dimineata m-au sunat 2 prieteni, la distanta de 30 minute fiecare sa-mi spuna chestia asta cum ca le-a aparut semnul de lichid racire motor si ca tiuie, unul cu O2 1.9 iar altul cu O1 tot 1.9.

Le-am spus sa miste masina un pic dupa care sa ia contactul, iar dupa asta totul a revenit la normal. Probabil din cauza temperaturilor si neschimbarea antigelului, a mai scazut calitatea antigelului. Tare.:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scade calitatea antigelului. poti sa pui si apa in vas si tot face conductie intre bornele senzorului.

doar ca stand mereu la acelasi nivel antigelul, se depun diverse substante pe acele borne si le izoleaza. daca se pun 100 ml antigel sau apa in vas, sa treaca nivelul peste acele depuneri, nu se va mai aprinde senzorul.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depuneri care sau activat din cauza frigului, cam aste este concluzia, prea mare coincidenta sa nu fie din cauza temperaturilor, nu? si cel putin in cazul prietenilor mei, nu au completat nivelul, pentru ca antigel aveau! spuneam chestia cu calitatea antigelului pentru ca banuiam ca a inghetat pe bornele respective si nu mai faceau conductivitate, nu cred ca trebuie sa fie cm de gheata, este suficient o pojghita de gheata, ori daca antigelul nu mai este suficient de bun, sigur o mica cantitate aplicata pe ceva de fier la temperaturi cum au fost...

sau mai sunt si cazuri in care se exagereaza cu concentratia antigelului, in sensul ca nu se respecta raportul de antigel pur si apa(pun mai mult pur), si se cade in extrema cealalta in care antigelul se cristalizeaza(nu ingheata).

parerea mea  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a zis Andrei ca nu e de la calitatea antigelului, masina nu stie sa faca asta. S-a mai discutat la un moment dat. Completeaza linistit cu 100 ml antigel/apa distilata. Daca ai fi avut depuneri pe acel senzor (care e format din 2 sarme) nu s-ar mai fi stins becul. Nivelul antigelului variaza chiar si vara, fiind instalatia sub presiune, in functie de starea motorului - rece/cald, daramite la temperaturi mult scazute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e, noi am incercat sa explicam cat mai clar. ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi, adica toti inclusiv eu, nu?   :D

nu eu am spus de depuneri, dar in schimb am spus ca antigel aveau normal in vas in cazul prietenilor mei. 

P.S.- calitatea antigelului se obtine cu un densimetru sau un refractometru, normal ca masina nu stie asa ceva!

Modificat de b73bmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Sunt nou venit in forum. Am un Octavia 4x4 1.9tdi de 105 cp.

Am o problema foarte ciudata cu ea si anume:

cam doua saptamani am fost la mecanicul meu cu rugamintea sa se uite

la masina de ce nu trage calumea (pana atunci nu am avut nici o problema cu ea inafara ca nu rupea asfaltul).

A verificat cu testerul, si a constatat ca pe injectorul

1 coeficientul de corectie este destul de mare 2,8-2,9 restu de cilindrii pana 1,5 .

Zis si facut.... a mai reglat ceva la injectoare si am schimbat cablajul.

cu asta a reusit sa reduca coeficientul la 2,3-2,5. Am primit masina inapoi 

intradevar merge ca un glont, dar la cateva zile aprox 4-5 am avut un drum spre Ploiest. Masina zbura pe drum

si la un moment dat pe o serpentina bang, brusc s-a oprit motorul din senin. Fara sa smuceasca, fara nimica parca i s-a taiat alimentare. Am incercat sa o pornesc si nimica se invartea motorul dar nu pornea (parca nu avea motorina). Asta pe serpentine... am dat la cheie aproape sa gat bateria. Am reusit sa o intorc cumva si sa o iau in jos pe panta. Si surpriza pe 10 m a pornit prin metoda clasica cu cheia pe contact si in a doua. Dupa care nu mai aveam nici o problema iar rupea drumul. O chestiune am sesizat cand incetinesc trepideaza motorul si tot asa si in relantiu si se aude un zgomot ciudat de pe langa filtrul de motorina ca si cum o chestie rotunda s-ar invartii fara sa aiba rulment. Dimineata pe rece este o adevarata aventura sa pornesc motorul abia la a 4-5 cheie o ia, dar iar surpriza daca o impingem o ia pe mai putin de 10 m fara probleme. L-am dus la doftor, a constatat ca poate sa fie de la volant nu am inteles de ce, dar infine. Mai multi meseriasi au zis ca bate volant am acceptat sa o schimbe (2500 ron Luk). intradevar volant era intepenita. Dar dupa schimb sindromul este aceeasi...., masina merge de rupe dintro data pica parca i se taie alimentare, dupa care nu porneste la cheie, la impins porneste fara probleme. La tester nu da nici o eroare, presiunea in cilindrii a fost verificata toate sunt undeva la 24 si la rece si la cald. Va rog ajutati-ma cu idei ce ar trebuii sa verificam ca nu mai am idei.    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... buna explicatia ca se oprea din cauza volantei......

 

trebuie verificat senzorul de pozitie arbore cotit daca citeste turatie cand dai la cheie, verificata alimentarea (pompa tandem, pompa rezervor).

Degeaba a schimbat cablajul daca injectorul a ramas la 2.5

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitete cand se opreste daca mai ai motorina in filtru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma uit, dar este ciudat, ca imediat dupa ce se opreste o imping si o ia sub 10 m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mult 10 m.  Motorul trebuie sa porneasca in maxim 1m daca e sa masuram asa rudimentar.

 

mergi la un mecanic bun si fa-i verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a vrut sa spuna ca o trage 10m cu ea bagata in viteza, probabil ca o lasa sa-si ea avint si la cuplare pleaca imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!