Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

cand se blocheaza volantul, gaurile din masa mobila nu mai corespund cu cele din masa fixa si deci nu mai e acces la capetele suruburilor ce tin volantul pe arborele cotit. De asta se taie cu polidiscul in centru, ca sa ai acces la acele suuburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geopsi,


mare prostie ai facut ca te-ai dus la reprezentanta, mare prostie ca nu ai insistat sa dea cutia jos si sa-ti arate piesele noi ...


Dar avum o mie de vorbe un ban nu fac. Te duceai la un service normal si cu maxim 2000 roni aveai ambreiaj nou, mie la suta.


Acum revenind la masina, este normal in primele zile dupa schimbare sa mai patineze un pic, pina se pasuieste discul pe volant si placa, vibratii sesizabile in pedala si chiar in volan, cum zici tu nu trebuie sa ai.


Ca sa-ti fie invatatura de minte pentru a doua oara, pune poze detaliate ale componentelor ambreiajului vechi, si-ti spunem noi cu cit si cum te-au pacalit ... Eu am schimbat singur ambreiajul, tot BXE ( dar asta nu are mare importanta ). Asteptam poze ...


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha, scuza-ma dar si-au batut joc de tine. 

 

- Trebuiau sa iti dea piesele inapoi (daca nu ai fost tu de acord sa le dai la schimb + diferenta pentru piesele noi)

- montajul... pai.. a fost cu japca, eu as fi insistat sa le dea jos pentru ca nu au primit aprobare de la mine pentru montarea lor.

- si nu te mai duce in reprezentante pentru cumparat piese, daca ai drum.. fa-o pentru diagnoza.. sa-ti spuna problema... in rest, sunt hoti.

 

mie mi-au zis ca mi se misca bratele si ca trebuie schimbate, asta acum 2 ani... si nici acum nu au nici o problema. (Mecanicul a cerut si confirmarea sefului de service, si hotu... a confirmat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere, aveti mai jos pozele. Din ce am vazut, pe forum nuprea merg adaugate decat poze de maxim 2 mb asa ca am folosit siteul ala.

 

img2013121.jpg

img201-1386922513.jpg

img201-1386922548.jpg

img201-1386922582.jpg

img201-1386922610.jpg

img201-1386922648.jpg

img201-1386922685.jpg

img201-1386922715.jpg

img201-1386922744.jpg

img201-1386922771.jpg

img201-1386922797.jpg

 

Multumesc mult de implicare.

Este cineva din Craiova sau din apropiere cu o masina asemanatoare sa imi spuna daca se simt ok acele vibratii sau nu?

Sa zic ca atunci seara cand am plecat de la dealer nuprea se simteau(sau eram eu prea obosit sa le simt) dar acum simt in pedala cand o ating cam 2-3 cm asa o bataie, care e si in volan si in schimbator. Cand apas la maxim parca se schimba putin sunetul motorului si se simte mai slab acea bataie. Bine ca se simte slab in volan si schimbator si cam e orice as face. In mers la peste 1500-1600 rpm merge lin dar cand stau pe loc sau cand plec de pe loc de la relanti pana la ~1500 cam trepideaza. De regula plec usurel de pe loc si nu patinez mult ambreiajul, de asta nici nu o turez...

 

Sincer pana acum au fost oameni calumea, preturi decente la revizii, amabili etc. Un semnal de alarma l-am avut cu placutele de frana care ziceau sa le schimb(toate) anul trecut, am schimbat atunci la un service no-name(foarte serori) placutele de pe spate(am pus remsa) dar am mai mers vreo 2000 de km cred cu ele pana sa le shcimbi iar anul asta la acelasi service dupa revizie am schimbat si pe cele de pe fata, astea mai aveau cam 3mm pana la fier dar am zis ca sa le schimb sa fie Remsa peste tot. Ideea e ca de cand au zis baietii sa le schimb pe toate am mai facut cam 15000 de km cu cele de pe fata si 2000 cu cele de pe spate(fara sa haraie)... Iar la pret am dat 100 si 110 lei/set fata de 350 si 380 cat erau cele originale. 

 

O alta intrebare ar fi fost, ce trebuia sa fac in alta situatie? Adica aveam masina stricata si nu stiam la cine sa apelez, poate era mai bine sa ma duc la alt service dar cei la care ma mai duc asa au doar de roti(placute, rulmenti, capete de bara etc), nu schimba ambreiaje sau chestii dastea.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si discul si placa mai aveau viata in ele mult si bine... Despre rulment pina nu-l iau in mina nu pot spune nimic, la volant trebuia sa pozezi fata activa, dar sint convins ca e la fel ca fata placii de presiune... Una peste alta inteleg ca pentru cilindru ti-au schimbat tot ambreiajul, adica si-au batut joc de tine.

In locul tau as merge la ei si le-as cere sa remedieze vibratiile care nu erau inainte, chiar demontind din nou ambreiajul daca e nevoie . La voi in oras este o singura reprezentanta ?! daca sint doua macar, mergi la a doua si fara sa le spui nimic din toata povestea, cere-le sa-ti dea un verdict privind vibratiile (o constatare) si apoi cu hirtia de la ei direct la protectia consumatorului si in paralel un email la skoda direct, cu pozele si toata povestea... Eu unul nu ias lasa pina nu platesc pentru magaria lor...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi un service autorizat skoda care a fost inainte dacia, din ce am auzit sunt cam prost famati asa. Daca ma duc la astia si demonteaza ambreiajul imi ia 3 mil manopera... 

As fi tentat sa ma duc pana la ei sa am o discutie pe marginea vibratiilor. Io am impresia ca sunt piese rodate, sincer va zic, am mers si cu masina noua si cu masina cu ambreiaj schimbat si simti cand e nou ca are o cuplare mai violenta asa asta merge fix ca ala de a fost schimbat.

O avea ceva daca ma duc dupa sarbatori ca tata cam asa avea de gand...

Daca ma duc la ei si zic ca asa e normal sa faca ma pot duce la OPC?

Faza e ca vine Craciunul, anul nou, tata nu se simte bine si o zi pierduta poate fi nasoala...

 

Uitai, dar placa aia are ceva? Ala zicea ca e arsa, ca a patinat masina, ca de aia e asa...

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu placutele de frana este normal sa iti recomande din timp inlocuirea, pentru ca e vorba si de siguranta ta pana la urma. Tu ai mai mers 15.000 km cu ele, dar altii le fac praf in 3000 km.

Asa ca nu e nimic anormal si imoral dupa parerea mea, despre faza cu placutele de frana.

 

Partea a doua, cu kit-ul de ambreiaj...  greu de spus cine si cum are dreptate, cert este ca nu prea te-ai comportat ca un client ce are drepturi.

Trebuia sa ceri clar si raspicat, iar cand nu ti-au astepat acordul, trebuia sa le spui sa demonteze la loc....

 

pune poza si cu partea celalata a volantului. Si misca de masa mobila, vezi cam cati dinti se misca fata de masa fixa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se mergea si 3000 sau poate 30.000 ca am mers km aia doar in oras, destul de tare. In fine, am mers cu o masina mai de mult pana au inceput sa haraie, haraia dar nu vad de ce nu mai eram in siguranta.

 

Maine pun si poza si misc si volant.

Ce sa le mai zic sa demonteze, ii si dadusem 20 de lei mecanicului... Am crezut ca macar pune kitul calumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste 1100 ron pentru rulmenti. Nu mai sta cu el asa. Se intepeneste/rupe, se pot sparge bilele. :)

Pai vreau sa ii schimb pe amandoi, pentru ca nu am luat nici o groapa, bordura mai tare pe partea dreapta, deci este uzura normala, deci trebuie sa pice si cel din stanga, cei drept cam devreme la 110k km.

Partea buna e ca decontez TVA-ul :)

eu am luat schimbat rulumentul dreapta fata.cred ca a venit cu ceva problema din fabrica ca dupa un an am auzit un zgomot ciudat la el in timpul mersului si nu l-am schimbat atunci pe garantie ca la service nu mai avea nimic. L-am schimbat zilele trecute si l-am cumparat pe original printr-o cunostinta de la augsburg (parca...nu stiu daca am scris corect) si m-a costat 590 lei plus 100 lei manopera.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se mergea si 3000 sau poate 30.000 ca am mers km aia doar in oras, destul de tare. In fine, am mers cu o masina mai de mult pana au inceput sa haraie, haraia dar nu vad de ce nu mai eram in siguranta.

 

Maine pun si poza si misc si volant.

Ce sa le mai zic sa demonteze, ii si dadusem 20 de lei mecanicului... Am crezut ca macar pune kitul calumea...

Parca pe sectiunea audi era un coleg care schimbase kit-ul si se plingea de vibratii la relanti.Dupa o saptamina cica si-a revenit singura fara sa mai ajunga la mecanic sa o desfaca din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am atasat inca 2 poze cu volant. A stat afara pe terasa, nu pareau sa se miste zimtii aia, habar nu am cat de tare trebuia sa trag. Scz de intarziere dar am avut probleme si chiar nu am putut. S-au facut cam 500 km de atunci, parca vibreaza mai putin dar tot vibreaza.

post-15856-0-08887100-1388152055_thumb.j

post-15856-0-51585100-1388152065_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Probleme cu Climatizarea are cineva? Ieri dimineața cand am pornit-o pana sa o dezgheț, dupa ce am dat zapada, la plecarea de pe loc a murit stergatorul din spate, Climatizarea si a scăzut intensitatea luminilor in bord, asta pt câteva secunde dupa care a revenit la normal. Azi dimineața am pornit motorul, Climatizarea nu funcționează, in schimb stergatorul spate si restul componentelor electrice nu par a avea probleme. Am oprit motorul, am pornit iar, nimic. Dupa aproape o ora de funcționare a motorului nu si-a revenit. Am dat Off, On din nou..degeaba. Nu porneste ventilatia nici spre parbriz, nici spre picioare, nicăieri. Ce părere aveți de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si vezi despre ce e vb... asa pareri pot fi multe...proaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram curios daca a mai patit cineva. Momentan Masina e in service pt tinichigerie si vopsit bara spate. Ceea ce banuiesc eu este vreun contact unde a ajuns apa si a inghetat. Dupa atâta viscol si ger... Sa vedem cand e gata reparatia daca vrea sa pornească sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are unde sa inghete.  Stergatorul spate a murit pentru ca a intrat in mod de protectie ca l-ai fortat pe gheata. Dupa ce s-a racit si-a revenit.

In rest ar trebui verificate sigurantele 4 , 16 si 22.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit eu apa inghetata si zapada in carcasa ventilatorului, asa ca de aia poate sa nu functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Superb 2 e drept ca am gasit si eu ( scartaia si ventilatorul ca se corodase bucsa de stat in apa ) , dar la Octavia 2 nu am intalnit.

ideea este ca nici nu a mentionat ce probleme face :  se aprinde unitatea dar nu pleaca ventilatorul, nu se aprinde deloc unitate, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Dar oare cum o fi ajungând apa inghetata acolo? Si nu, nu a fost forțat pe gheata, a fost o cădere de tensiune pe o durata scurta, a scăzut intensitatea la tot bordul si la faruri si la ventilator, iar stergatorul din spate tocmai funcționa, iar dupa câteva secunde au revenit toate deodata. Astept sa vedem daca dupa ce sta in atelier la brady își revine ventilatorul ca sa imi confirm ca de la frig a fost.

L.E. Si la mine scartaia cam 4-5 secunde la pornire dupa ce stătea in frig o noapte dar atât. In rest mergea frumos.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci inainte de caderea de tensiune ventilatia a mers? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a mers. Si dupa căderea de tensiune a mers ieri toată ziua. Dar azi dimineața nu a pornit cand am pornit motorul, si deloc dupa aia timp de o ora-o ora si jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit eu apa inghetata si zapada in carcasa ventilatorului, asa ca de aia poate sa nu functioneze.

corect, chiar ruginite, pline de pamant, etc mai gasesti.... dar, de cele mai multe ori, scapa dupa un curatat bun. Deh, avanstajul filtrului de polen, pus dupa motoras si nu inaintea lui, ca la modelele anterioare.

 

Rzzv - da jos motorasul (ventilatorul), pregateste degripant, spray de contacte, spray sau vaselina siliconica.... si curata-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du masina la cald asa am patit eu acu 2 ani mi-a inghetat ventilatorul ,dupa ce am duso la un hipermarchet cu parcare subterana -2 am reusit sa dezghet ventilatorul dupa vreo 3 ore .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numai ca bine esta ca dupa ce se topeste gheata, sa-l cureti, gresezi.... ca apa care a fost acolo, bine nu-i face, in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara m-a sunat un prieten cu o octavie facelift cu aceeasi problema. Codul de eroare nu era unul uzual, nu-l gasesti pe wiki

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!