Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

nicureddogsflo

bendixul de la demaror trebuia scris nu cum am scris eu in graba benixul de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca a fost bateria, am reusit sa o schimb si e totul in regula, Multumesc mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Dupa ce in martie m-a lasat turbo si am reconditionat-o, si in iunie a murit si turbina reconditionata, si i-am mai tras o reconditionare pe garantie, acum a aparut in bord martorul de la motor cu emishion workshop. Am fost cu ea la 2 mecanici. Ambii mi-au zis ca e egr de vina acum. Ieri am dus masina la service, mi-a curatat baiatu egr, si mi-a spus ca nush ce clapeta de acolo are joc. Pe testerul de la Bosch eroare zice ceva de ca gazele de recirculare sunt sub nivelul minim. Ca si comportament masina trage ok, doar ca se aude un fluierat al turbinei mai pronuntat al turbinei la turatii 1200-1800, fluierat care se diminuase dupa interventie, dar a reaparut odata cu reaprinderea martorului. Prima data martorul motor s-a aprins inainte sa sparg turbina originala. Cand am simti-o in varianta reconditionata ca moare nu am avut nici o eroare. Acum in episodul reconditionare 2 am mers 3 zile cu ea fara erori.

Oare daca schimb corpul egr scap de probleme?

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o octavia II sedan din 2008 cu inchidere centralizata si alarma din fabrica

Problema este ca portiera spate dreapta a ramas blocata pe inchis. Nu mai raspunde la nimic, nici la telecomanda nici la butonul din interior nici la actionare mecanica din interior ori exterior

oare sa fie broasca de vina sau poate fi si altceva?

Principala problema este cum deschid portiera pentru a putea ajunge la broasca?

stie caineva cam ce pret are o broasca si eventual de unde o pot cumpara mai ieftin decat la reprezentanta unde este aproape 700 lei? eventual de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poate sa fie blocata mecanic sau blocata din functia SAFE.

Depinde cum se manifesta... Dupa ce descui masina si actionezi din interior, manerul se trage normal sau se simte o rezistenta la jumatea cursei?

Daca e blocata mecanic o sa fie ceva de lucru sa o deblochezi

Daca e blocata electronic, din functia SAFE, se poate descuia cred pe la cablajul de la stalp

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este dupa ce descui masina si actionezi din interior, la maner se simte o rezistenta la jumatea cursei, ca un clic fara sa se intample insa ceva. ramane tot blocata portiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot mai zicea cineva mai sus de Buhnici, ia priviti aici: http://youtu.be/vWwPoaSWbnw?t=59s

"la momentul pornirii ai senzatia ca ai pornit un motor diesel dupa care se face liniste" -> Oare nu aude el acolo caraitul de lantz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cand caraie lantul face mult mai urat! era tare sa-i fi dat in teste una la care caraia lantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Astazi am gasit in parcare atarnand de un capat radiatorul care se afla sub scaunul pasagerului.

Poate cineva sa imi spuna ce este si la ce foloseste?

Vreau sa plec in weekend si nu am timp sa incerc sa il fixez.

Cum pot sa incerc sa il refixez pe pozitie?

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iontab,

Daca nu ma insel acel radiator foloseste la racirea motorinei ce se intoarce in rezervor.

Cat despre fixarea lui, baga-te sub masina si vezi ce lipseste. Sa nu fie spart suportul acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul e prins, cel putin in fata, de un bolt care cred ca era sudat de podeaua masinii. Acum a ramas in aer si mi-e sa nu imi cada daca se umfla de la viteza.

De sudat nu cred ca are rost, trebuie demontate toate plasticele aleea si mi-e frica sa nu imi ia foc captuseala pardoselii.

A mai patit cineva asa ceva, cum pot sa il rezolv?

E vreo problema daca umblu cu el asa, mai ales pe caldurile astea?

post-22455-0-05103300-1342075315_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea poti pleca asa...daca il mia agati in ceva si pica de tot, o dai in alte treburi. Gandeste-te ca e pe returul masinii, pierzi toata motorina care s-ar intoarce in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur pentru asta este acel radiator?

Am studiat putin mai serios problema si nu trece nici o conducta pe sub el. Poate sa intre in el si sa iasa tot prin spate. In fata nu este nimic, doar acel capat de prezon rupt.

Are ceva daca dau o gaura si il prind tocmai din interiorul masinii pe sub tapiterie?

Mi-e sa nu se incinga foarte tare si sa imi ia foc ceva in mers ...

Alta solutie nu prea vad cum altfel sa il prind....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e de racire motorina. Ambele conducte intra din spate. Nu da gaura sa nu cumva sa pierzi motorina pe acolo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dadeam gaura in podeaua masinii si sa folosesc aceeasi gaura a radiatorului nu dau de nebun gaura in radiator.

Problema mea e ca am vazut ca se incinge foarte tare si daca se va transmite caldura in cabina prin surub poate sa imi ia foc mocheta. Numai sa incerc sa pun si un material izolator termic intre surub si mocheta...

PS: sa incerc cu sudura in autogen?

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ia foc mocheta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.

Am demontat ornamentele de plastic de pe praguri ca sa am acces la podea pe sub tapiterie. Am folosit un surub de M8 cu doua saibe de aprox. 4 cm in diametru care la strangere au intrat destul de bine in zmoala de pe podea. Nici nu se simte capatul surubului pe mocheta,

Singura problema ar mai fii ca prima chestie de deasupra surubului este o pasla fina.

Daca simt miros de incins diseara pe drum o sting cu putina bere :icon_thumleft:

Multumesc mult de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum bun si fara peripetii! Si stai linistit ca n-are cum sa se incinga cat sa ia foc :)) Ca se intoarce doar motorina calda pe acolo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

In urma furtunii de acum 2 saptamanidin Galati, cu grindina cam cat nuca, am ramas pe masina cu urme de grindina, unele mai pronuntate altele mai putin.De vazut nu se vad decat daca te uiti mai atent in unele zone.Probleme mai mari sunt la fordul fiesta al soacrei.

Am fost pe unele firme specializate pe masini lovite de grindina dar ...pretul mi se pare cam mare.

Are cineva vreo idee cum as putea sa le scot eu acele urme de grindina(am auzit ceva de o ventuza)...sau e cineva care stie vreo firma/baiat etc care ar putea repara cele 2 masini la un pret mai...pamantean?

Astept orice parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru indoituri usoare cu vopsea intacta astept si eu referinte/sfaturi cum sa le indepartez.

Observ o tabla cam subtire la O2/Superb 2010->

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un dispozitiv cu o bila in capat.Unde exista posibilitatea sa fie folosit merge,unde nu exista(dubluara tabla,stalp de rezistenta)nu prea ai ce face.La plafon se desface capitonajul lui si se foloseste dispozitivul respectiv.E un cilindru metalic cu o bila in cap independenta.O cunostinta mi-a povestit ca pe vremea lui culae la dacia un pantelimon a venit grindina.A doua zii toti din departamentul garantii s-au apucat de ''treaba''sa scoata masinile la liman si sa dispara urmele de grindina si masinile sa poata fi livrate.Am auzit si eu de treaba cu ''ventuza''dar habar nu am cum si in ce fel se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vreau sa cumpar o Octavia 2 din 2005, dar am vazut ca e crapata vopseaua pe plafon (in santurile de pe margini) pe amandoua partile. Nu e o linie dreapta ci e serpuita, nu pare sa fi fost revopsita (geamurile sunt cele originale deci cred ca nu a fost rasturnata). Credeti ca poate sa fie o problema din fabrica? Cineva zicea ca poate a folosit mult portbagajul si din cauza aceasta sa fi crapat.

Ce parere aveti?

O zi buna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe acolo se mai fisureaza masticul care acopera sudura cu laser prin care se asambleaza plafonul pe masina (in fabrica se sudeaza cu laser, in caz de inlocuire palfon la dealer - se lipeste cu adeziv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am gasit pe forum discutii referitoare la o problema la ambreiaj - pentru o Skoda Octavia 2 MY 2008, 1.6 mpi - pedala nu se mai ridica pina la pozitia normala, pentru a reveni trebuie ridicata cu piciorul. In discutii nu am gasit si daca s-a rezolvat problema si cum. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! Am si eu niste probleme cu masina :(, o skoda octavia 2 din 2005 motor 1.9 tdi BJB. Am observat ca atunci cand temperatura scade sub 20 de grade celsius masina nu mai porneste la prima cheie, dar daca pun contactul de 2 ori si apoi dau la cheie porneste normal. In timp ce imi invarte motorul cand dau la cheie prima oara mi se aprinde becul de la bujii... Am facut o scanare cu vcds 10.6 si am gasit urmatoarele erori:

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H09 0110

Revision: 09 Serial number: 2700104B29029C

Coding: 3D0F0B40071302

Shop #: WSC 10154 599 82256

VCID: 295DF997F969

5 Faults Found:

00470 - Combination comfort Databus in Single Wire

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 94

Mileage: 147169 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:50:07

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 254

Reset counter: 94

Mileage: 147169 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:50:11

00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 221

Reset counter: 129

Mileage: 150735 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:52:15

00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 31

Reset counter: 129

Mileage: 150900 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:46:59

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 118

Mileage: 151350 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:13:26

Din ce am citit aici pe forum am vazut ca eroarea 01314 apare, in general din cauza releului 109. E posibil ca si in cazul meu sa fie aceeasi cauza? Unde este amplasat releul 109? In ceea ce priveste eroarea 00470, o sa desfac zilele urmatoare fata la usa din dreapta spate sa vad ce e acolo. Desfac fata de usa la usa din dreapta spate pentru ca fostul proprietar si-a uitat cheile in portbagaj si a spart geamul mic din dreapta spate si banuiesc ca de acolo e problema din moment ce la alte usi nu s-a umblat. Nu stiu nimic despre erorile 01044 si 00469... La ce se refera? cat e de grav? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!