Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Mi-am facut o scanare, afara 2 grade cu plus, motoru cald 90 grade, becurile de la plafoniera si pozitia aprinse, si am observat cand am dat in Engine - Out test (ceva de genu) imi arata turatia la relanti 903-882 rot/min ... Cand sarea pe 903 cand pe 882 si cu radioul pe minim se auzea si turatia motorului in tandem. Acul de la turometru nu ''simte'' nimic! Adica nu se observa nici o miscare a turometrului. Cand am inceput sa o turez, parca parca a inceput sa ramana la 903 rot/min. N-am avut niciodata probleme sa nu porneasca (cu atat mai putin probleme din cauza bateriei). E normal? Multumesc!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

iarna asta mi s`a intamplat de 2 ori - prima oara cand am virat pe o stradutza si mi`a fugit putin de fund din cauza ca se 'potrivea' ca pe niste fagashe, stradutza nefiind deszapezita, iar a doua oara incercand sa parchez cu spatele - aluneca pe gheata -> eroarea aparuta pe MAXIDOT 'BREAK FAULT WORKSHOP'. Martorul ESP a ramas aprins si martorul de la frana de mana clipocea. La urmatorul contact revenea la normal. Motorul nu s`a oprit. Niciun sunet bizar. Nu stiu cat de serioasa e treaba... stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, azi la o accelerare mai brusca mi-a dat emission workshop.Am oprit motorul, am repornit, masina mergea normal, am mai mers asa cu ea si la o alta accelerare am auzit un buff sub capota si mult fum si pe sub capota si pe evacuare, fum albicios as putea spune. Oare a crapat turbina? Am mai pornit odata motoru, am mai mers un pic si apoi am oprit motorul . Am incercat sa o mai pornesc, dar nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ax turbina rupt sau furtun de pe admisie sarit sau, mai rau soc hidraulic sau a luat-o masina pe ului si ai biele indoite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma gandesc la ce e mai rau, ca ultima d ata cand am incercat sa o pornesc, nu vroia sa mai invarta motorul deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, urat moment. Nu trebuia sa mai incerci sa o pornesti. Acum nu poti decat sa te apuci de demontat, sa vezi ce s-a intamplat. Nu ti-a aruncat furtunul de pe turbuna ? Baga mana, daca ai loc si verifica axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata , s-a demontat motorul, si doar turbo este avariat. Motorul a scapat intreg,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat! am facut pana si am pus masina pe elevator. acolo am vazut ca pe spate, atat in dreapta, cat si in stanga, tamponul de cauciuc si protectia amortizor s-au cam descompus, adica se misca pe axul amortizorului. trebuie sa schimb tot ansamblul amortizor sau numai cele doua componente?

inca ceva, la virare stanga se aude un chitait disnpre roata dreapta fata. s-or fi dus si scolo ceva componente?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la cele doua protectii de cauciuc ... da se schimba separat .. dar grija mare ca se strang pe elevator amortizoarele asa ca dupa ce le schimbi fa o tura doua cu masina sa se mai aseze si du-te inapoi la service sa ti le stranga din nou.

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema,aseara am gasit plafoniera spate atarnand ca in foto. Nu am reusit sa-mi dau seama care este cauza,nu a fost desfacuta niciodata,nu am avut nici un fel de probleme de avariere a masinii.

Rog un sfat privind modalitatea de prindere a acesteia la locul initial!

photo 1

photo 2

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal e prinsa in 2 suruburi.

Probabil la tine lipsesc si din cauza vibratiilor s-a desprins din cele 2 cleme laterale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema serioasa dar...este totuși o problemă.

Am constatat deunazi depuneri de praf umed pe planetara stangă, la îmbinarea cu diferențialul. Primul gand, simering uzat.

Merg la ginecolog, o urc pe capra, demontez tigaia de plastic și...șoc planetara din dreapta e umedă de-a dreptul.

Asta e, pe la 80-85 mii de k bifați o verificare a simeringului diferențial.

......ceva nu e în regulă.

La mai puțin de un an de când le-am schimbat, nici 25.000 km, a apărut din nou problema. Ambele planetare sunt umede. Piesele de schimb erau ok, nu erau noname, planetarele nu prezentau nici cea mai mică uzură...și totuși.

Aveți vreo idee, a mai schibat cineva simeringurile diferențial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e posibil ca nu pe la semering sa piarda ulei, ci vaselina pe la articulatia planetara de la cutie. Si a mea e unsa pe acolo (37.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat atent, burduful articulației e intact și perfect uscat. Nu are nicio urmă de vaslină. Se vede foarte clar sursa scurgerii adică cutia de viteze pe la simeringuri.

N-aș vrea să fiu greșit înțeles, nu curge în valuri, ci doar la viteze mari, când barbotează la greu, aruncă câte o picătură

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile astea u grave probleme la instalatia electrica pt ca e foarte proasta calitatea firelor si se rod si fac scurt intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De vreo 2-3 saptamani, am inceput sa am niste probleme cu servodirectia... sau cel putin asta simt eu. Simt ca s-a intarit, ca se invarte volanul mai greu ca inainte (pe loc se simte cel mai bine) si in curbe simt ca intampina o oarecare rezistenta. Am trecut la rotile de vara (205 R16) si deja e teroare, abia mai invart de volan (cele de iarna erau 195/R15 si mergea ceva mai usor). In prima zi dupa ce am pus cauciucurile, dimineata urmatoare m-am trezit cu dureri de degete si palma :D deci e clar ca am invartit greu de volan ca altceva n-are ce sa fie! :D Cauciucurile sunt umflate, n-au nimic, in bord n-am niciun martor aprins. Cand nu e contactul pus si invart usor si repede de volan stanga-dreapta, se aude o bataie usoara asa, un tacanit. De fapt, si cand e servo activa cam la fel se aude, ceva mai redus.

M-am dus pe la Mobel si s-a suit un mecanic, a zis ca da i se pare ca merge cam greu, poate-i de la caseta, o fi ruginita, nu stiu ce. Ca daca o demonteaza e posibil sa n-o mai poata pune bine la loc, numai abureli. Mi-e si frica s-o duc in service la astia, e posibil sa n-aibe nimic si sa ma puna s-o schimb. Sau cine stie ce-i fac p-acolo, de se f00te de tot.

Asadar, aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, poti da o fuga pana la mine, pune si noi testerul si vedem despre ce e vorba(de la mobel sa-mi e ok, e electrician)...eventual te trimit la un mecanic in caz ca este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos. Pai sa vedem... problema e ca-i ceva mecanic, nu electronic! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema pe forum, dar de ceva vreme ma intalnesc, aleator, cu o problema de pornire la masina din semnatura.(Octavia II 1.6 MPI)

Efectiv nu se alimenteaza, nu se aude bazaitul de la pompa de benzina si nu porneste.

De cateva ori am miscat de siguranta din tablou care activeaza pompa si s-a amorsat dupa care a pornit.

Am dus-o si in service, au pus-o pe tester si nu s-a gasit nici o eroare. A fost tinuta 3 zile in ideea ca se poate simula problema, si pana la urma am luat masina din service fara sa fi facut nimic.

Ieri am patit din nou aceeasi problema, am chemat tractarea si momentan masina este in service de dimineata, dar nu se gaseste nici o eroare pe tester.

Mentionez ca masina este in garantie, nu are inca un an de zile.

Daca cineva a auzit un astfel de caz, va rog frumos sa ma informati.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tocmai ce mi-a picat un injector (Bosch). Ma poate ajuta cineva cu ceva preturi.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi pare rau pentru situatia neplacuta, unul nou este foarte scump ~500eur fara tva, BKD este codul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am constatat ca mi-a crescut nivelul la ulei cu circa 8 mm peste nivelul maxim. Am facut aceasta verificare dupa un eveniment neplacut cu o benzina proasta. Masina nu pornea iar in primii km cu motorul rece nu se accelera.

Am fost la service mi-au pus masina pe tester si nu au gasit erori.

Recomandarea celor de la service este sa schimb bujiile (am aprox. 53.000 km) si uleiul avand in vedere ca ultimii 10.000 km sunt preponderenti efectuati in regim urban cu porniri dese si distante de maxim 6 km.

Ce opinie aveti? Mai pot fi si alte cauze?

Modificat de florinelb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

Nivelul uleiului nu creste decat daca a completat altcineva sau daca e busita garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului nu creste decat daca a completat altcineva sau daca e busita garnitura de chiulasa.

Au verificat lichidul de racire si acesta este OK iar alte simptome nu am care sa ma duca la garnitura de chiulasa.

Ulei nu a pus nimeni. Oricum uleiul miroase puternic a benzina! Pe buson nu este urma de apa sau emulsie, doar miros de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

Daca tot ai ajuns la 53k schimba bujiile iar daca situatia persista fa un test de compresie pe fiecare piston. Sper ca bujiile sa rezolve problema ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!