Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

...am si eu o problema la O2 mpi...recent am facut revizia (schimb ulei +filtre) si am observat pe capacul de la ulei un fel de spuma mai consistenta de culoare galbuie...mecanicul a spus ca e din cauza faptului ca am completat ulei cand motorul era cald,a curatat capacul,am schimbat uleiul(cel vechi avea culoare normala+lichid racire la nivel normal)...azi completez lichid de parbriz si curios desfac si capacul de la ulei... :icon_idea: aceiasi spuma! Sun mecanicul de la AltoSyncro si acesta imi zice ca s-a facut condens de la pornirile la temperaturile astea...si sa nu-mi fac probleme(antigelul la acelasi nivel)! A mai patitt cineva asa ceva sau stie cineva mai multe? Tin sa spun ca acum 3 luni am schimbat distributia +pompa de apa la Alto! Masina merge normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut spuma de aia anul trecut dupa ce am schimbat uleiul la revizia de 15000.am sters-o de pe capac cu niste hartie de aia la sul si nici n-am bagat-o in seama.nu cred sa fie vreo problema.cel putin eu unul n-am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am curatat capacul si am mers cam 700 km(ieri si azi)...m-am uitat si capacul e curat...se confirma ce zice mecanicul........pana acum!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o problema aparuta ieri...mi s-a aprins martorul ASR si nu s-a mai stins...stie cineva care pot fi cauzele(in cazul in care a mai patit cineva)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a intamplat sa se aprinda ESP - avea momente cand nu lucrau cum trebuie senzorii pe spate de ABS cateva fractiuni de secunda (mergeam cu viteza pe drum cu denivelari mici si dese) si s-a dezactivat ca sa nu franeze aiurea rotile. Mi-a facut de 3 ori in cursul unui drum Constanta - Tulcea. Dupa ce reporneam motorul isi revenea cativa km si iar aparea. Precizez ca nu a aparut decat martorul ESP fara ABS. De atunci nu au mai facut.

Pe Vag-Com au aparut senzorii ABS pe rotile din spate, dar nu mai stiu exact ce spunea despre ei...

Vezi sa nu ai aceiasi problema, sa fie erori de citire a vitezei rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sp!der, vezi sa nu ai un inceput de problema de care am avut eu. Inelul magnetic de pe care citea senzorul ABS turatia rotii, era ruginit, exfoliat si crapat pe o portiune. La fel dupa ce opream motorul si il reporneam, se stingeau martorii (ABS, ESP si TPM) de pe bord, numai pentru a se aprinde 200-300 m mai departe.

Cauzele pentru care nu functioneaza ASR pot fi multiple

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca,imediat dupa ce am oprit masina si am repornit-o s-a aprins si martorul de evacuare gaze...si parca motorul nu mai trage cum trebuie! O s-o scanez le service sa vad ce are... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la cineva cu interfata...in service e scump si te pot incalta cu alte probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da,am fost in service si am intrebat si mecanicul a desfacut capacul la 2 masini si aveau si ele...m-am linistit dar ramane maine sa vad ce am cu martorii aprinsi! O sa revin cu detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O eroare similara ca a ta am intalnit la o Octavia I. Incaltase eroarea in urma unei frane mai violente pe zapada. Poate a ramas senzorul intr-o bucla de test. Pune laptopul pe ea si vezi ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa zici cu eroare similara...martor de ASR sau martor ASR + evacuare gaze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martor ASR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am fost la scanat...eroare pe circuitul senzorului G40!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat dupa revizia de 30k am sesizat ca la relanti trepideaza putin motorul,care oare sa fie cauza?dureaza pana se acomodeaza masina cu filtru de benzina nou?sau cele 3 feluri de ulei sa fie problema?am mai citit pe aici pe forum ca daca alimentezi putin iarna,exista riscu sa se faca condens in rezervor!oare sa am ceva apa in benzina si de aia sa trepideze?o sa trec si pe la service,dar am zis prima oara sa intreb aici,ca la service poate primesc un raspuns din ala general:"asa fac toate" :vwrullz:

:ceuameni: de alimentat,alimentz de la acelasi peco ca si inainte de revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e pus ceva la loc bine probabil... du-te inapoi si vezi ce au gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua domnilor.

Problema sau nu? pt masina din semnatura, motor TDI 1.9 , am deschis busonul de completare ulei in timpul functionarii motorului si surpriza nasoala, ieseau gaze de acolo cu suficienta presiune incat sa improaste cu stropi de ulei pe o raza de 40 cm.Mentionez ca motorul are cam 60.000 km/bord, mentinut normal, fara probleme, schimburi la vreme de ulei.Deschiderea busonului am facut-o imdeiat dupa pornirea motorului, deci m era rece.Fenomenul asta cand il aveam pe Daciile strabune insemna probleme (gaze in carter=durere mare).

Am un morcov cam mare, solicit informatii de urgentza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel e normal. Stai linistit ca nu este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stropii de ulei erau aruncati de rotatia axului cu came. Nu de gazele de carter.

Relaxeaza-te, masina ta va merge bine inca mult timp. Nu e o Dacia 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno, m-am linistit.N-am avut nici o problema serioasa cu masina de cand am luat-o si sper sa nici nu am macar in prima suta de mii.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e pus ceva la loc bine probabil... du-te inapoi si vezi ce au gresit.

ti-am urmat sfatu si am mers azi la reprezentanta :) am rezolvat pt luni o programare la un test,o scanare,ce o mai fi nevoie :lol: mersi de raspuns.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te ,rezolva, si spune-ne ce au gasit si mai ales...pretul ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema la masina in sensul ca se cam stringe ulei la baza busonului de ulei.mentionez ca am schimbat deja garnitura respectiva dar tot mai da ulei.stiti ce pot face sa scap de beleaua asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!