Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata am observat ca incalzirea din oglinda de partea soferului nu functioneaza.

Care este siguranta pentru ea? Daca siguranta este buna, ce mai ramane de verificat?

Nu are siguranta separata. e alimentata de calc de usa. trebuie vazut daca ajunge curent la ea si cat e rezistenta oglinzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calc de usa are legatura si cu switchul pe care il voi schimba in curand??? este vorba de aceeasi parte, a soferului. Vad ca incet incet ma lasa de tot electronicele de pe aceasta usa...SWITCH, OGLINDA, BUTOANE GEAMURI ELCETRICE FATA (nu mai au iluminare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce e situat in usa comunica cu restul masinii printr-un manunchi de fire care se tot indoaie si desdoaie la fiecare inchidere-deschidere a usii .

Verifica intii cotinuitatea firelor , ca au si ele o viata si la batrinete se mai rup ( chiar daca plasticul de la suprafata pare intreg ... deci ''suna-le'' pe toate mai intii si pe urma cumpara cine stie ce piese )

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este nici o sansa sa faci asta , totul se intampla din usa...numai cautati fire rupte ca nu e dacie...Daca nu se ma incalzeste oglinda decat una din ele de obicei e arsa .Se vede pe tester in ziua de azi cam tot, nu e nevoie sa suni firele sa faci alta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este nici o sansa sa faci asta , totul se intampla din usa...numai cautati fire rupte ca nu e dacie...Daca nu se ma incalzeste oglinda decat una din ele de obicei e arsa .Se vede pe tester in ziua de azi cam tot, nu e nevoie sa suni firele sa faci alta ...

Daca ai fi citit mai atent este vorba de mai multe lucruri care nu merg pe aceeasi usa ... intr-adevar se vad unele lucruri la tester ( spune testerul ca e intrerupta rezistenta din oglinda sau ca e oxidat un contact la mufa sau ca e intrerupt un fir ... ?! ), dar ce-l costa sa faca o verificare la indemina ?! si de ce crezi ca la masinile noastre firele nu se pot rupe ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut fire rupte in manunchiul de la usa. Nu imi mergea butonul de inchidere centralizata de langa schimbator si dezaburirea la oglinda dadea eroare din cand in cand. Am desfacut burduful si erau doua fire intrerupte pe care le-am legat. Acum merge si dezaburirea si butonul de inchidere...

Manunchiul de cabluri are o eticheta cu un cod acolo in burduf si mai mult ca sigur se poate comanda si schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

janessu

Verdict: Tablou de bord defect, 55 minutes ago

Validating

Posturi: 0

Membru numărul: 62.364

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu vitezometrul isi ia informatiile de la senzorii de ABS deci ca-ti face ala figura e intr-o oarecare masura de asteptat. Ai spalat vreodata motorul la spalatorie (cu jet??) E foarte putin probabil sa se strice din senin ca ai pus lanturi la roti.

E doar parerea mea mai putin avizata probabil cine a stat sa studieze mai mult montajele poate ca iti va furniza un raspuns mai bun.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi citit mai atent este vorba de mai multe lucruri care nu merg pe aceeasi usa ... intr-adevar se vad unele lucruri la tester ( spune testerul ca e intrerupta rezistenta din oglinda sau ca e oxidat un contact la mufa sau ca e intrerupt un fir ... ?! ), dar ce-l costa sa faca o verificare la indemina ?! si de ce crezi ca la masinile noastre firele nu se pot rupe ?!

Pt ca cel mai simplu de facut e sa pui testerul pe ea nu sa masori continuitatea unor fire care habar nu ai ce sunt si daca pot da intoarecre pe undeva...

Cred ca nu pot fi rupte pt ca e prea devreme ca acel fir sa imbatraneasca daca nu a umblat nimeni vreodata pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu vitezometrul isi ia informatiile de la senzorii de ABS deci ca-ti face ala figura e intr-o oarecare masura de asteptat. Ai spalat vreodata motorul la spalatorie (cu jet??) E foarte putin probabil sa se strice din senin ca ai pus lanturi la roti.

E doar parerea mea mai putin avizata probabil cine a stat sa studieze mai mult montajele poate ca iti va furniza un raspuns mai bun.

Toate bune.

Nu stiu ce sa zic, vitezometrul imi face probleme de cateva zile doar. La ABS nu ma mai gandesc acum pentru ca stiu unde e problema. De spalat da, am spalat motorul prin August - Septembrie, nu mai retin exact si ma gandesc sa nu se fi oxidat mufe, contacte samd, dar parca a trecut ceva timp de atunci ... plus ca problemele cu martorii au aparut acum, dupa 20 ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu vitezometrul isi ia informatiile de la senzorii de ABS

Cel putin la "benzinare" 1,6/1,6FSI/1,4 , informatia este data de senzorul din cutie (cutiile 0AF, cod FXQ/FVH/GYT).

LE: janessu - ai izolat firele rupte (de la senzorii ABS)?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, vitezometrul imi face probleme de cateva zile doar. La ABS nu ma mai gandesc acum pentru ca stiu unde e problema. De spalat da, am spalat motorul prin August - Septembrie, nu mai retin exact si ma gandesc sa nu se fi oxidat mufe, contacte samd, dar parca a trecut ceva timp de atunci ... plus ca problemele cu martorii au aparut acum, dupa 20 ianuarie.

Nu e obligatoriu ca circuitele s-o ia razna imediat. Oricum nu mai spala motorul cu jet la spalatorie, cu siguranta nu ii face bine sunt solutii speciale cu care se igienizeaza compartimentul motor si daca vrei o igienizare profesionala poti apela la unele reprezentante (nu toate fac igienizari la motor).

In fine dupa cum zice si xxnelu in postul de mai sus, posibil sa ai probleme cu tot panoul de bord. Totusi daca asta este cazul NU te-as sfatui sa iei de la reprezentanta mai ales daca trebuie sa suporti tu cheltuiala... sunt preturi nesimtit de mari! Eventual incearca aici sigur sunt preturi mai bune.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu - nu, nu am izolat firele, inca atarna pe sub masina. Meseriasii de la reprezentanta nu au pomenit nimic de asta :blah:

@pro_niger - intr-adevar, m-au dat pe spate cu pretul: 1900 RON fara manopera. E prima data cand am spalat motorul dar o sa-ti ascult sfatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu - nu, nu am izolat firele, inca atarna pe sub masina. Meseriasii de la reprezentanta nu au pomenit nimic de asta :D

Daca problemele tale au inceput odata cu ruperea acestor fire, izolarea lor (pana la remediere) ar fi primul lucru pe care l-as face/recomanda. Mi-e greu sa afirm ca, aceasta (firele rupte si neizolate)ar fi cauza probelemelor tale dar, avand in vedere intercomunicarea UC-urilor masinii...nici nu exclud varianta :sly: . Niste fire care ar putea creea un scurt la masa, nu cred ca sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ca nu sunt OK .. dar vezi ca masa senzorilor e diferita de cea a masinii .. puternic zgomotoasa electric. Oricum ceva aiurea tot trebuie sa dea insa cred ca uc-ul sa se protejeze i-ar izola intrerupandu-le alimentarea. E doar o presupunere nu am vazut nicio schema si nici nu pot spune sigur ca asa a fost gandit sistemul, insa asa ar fi cel mai plauzibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati ... se pare ca tabloul de bord nu primea curent pe plus permanent si din cauza asta nu afisa nimic cu contactul luat si reseta ceasul. Am facut un VAG-COM dupa remediere si eroarea de la tabloul de bord nu mai apare. Martorii de bord de la servodirectie si franare inca sunt aprinsi, sa vedem ce se intampla dupa ce rezolv problemele la ABS (am comandat cabluri noi, astept sa le schimb). Vitezometrul inca nu functioneaza. O chestie ciudata la diagnoza a fost ca la servodirectie citeste forta cu care rotesti volanul insa nu citeste unghiul (cat de mult e rotit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati ... se pare ca tabloul de bord nu primea curent pe plus permanent .....

Bun...si care era cauza? Contact imperfect? Siguranta? Sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauza era ca firul ala care trebuia sa alimenteze fara contact nu alimenta, probabil intrerupt undeva sau nu face contact cum trebuie, nu am stat sa luam instalatia de la un cap la altul, asteptam sa se mai incalzeasca vremea.

Cauza principala se pare ca e Spalatul motorului :(

Modificat de janessu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci desfa E-box de la motor, acolo unde sunt releele si sigurantele , scoate-l de tot din soclu, scoate prima foaie de plastic, are cateva suruburi mici acolo, si vezi daca sunt urme de apa in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi chiar la cutia de sigurante? Am inteles ca si sub suportul de baterie ar putea fi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie ciudata la diagnoza a fost ca la servodirectie citeste forta cu care rotesti volanul insa nu citeste unghiul (cat de mult e rotit)

Nicio eroare legata de G85?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio eroare legata de G85?!

G85 nu, am avut urmatoarea eroare la tablou (inainte de remediere):

01317 004

Instrument Cluster Control Module - J285

No signal/communication

si inca una care nu stiu la ce se refera:

19 - Diagnostic interface for data-bus

1K0907530K 1K0907951

J533__Gateway H04 H04 0021

Coding long

Dealership number 73430

00474 004

Immobilizer Control Module

No signal/communication

Sporadic

Modificat de janessu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gateway-ul (Diagnostic interface for data-bus)este unitatea prin care UC-urile comunica intre ele. De aceea spuneam de izolarea firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni, multumesc pentru sfaturi. S-au rezolvat toate problemele odata cu schimbarea cablurilor de ABS. Asa cum ati spus si voi, firele alea neizolate mi-au facut probleme, desi baietii destepti din service nu au vrut sa recunoasca ... scopul lor era precis - sa schimb tabloul de bord. Bine ca nu am facut-o, s-a rezolvat mult mai simplu si muuuult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti dau un sfat, ce l-am primit si eu la randul meu...

"Schimbă Serviceul, aștia-s diletanți" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!