Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

In situatii limita preferi sa strici motorul decat sa mori nu? .. nu cred ca e vreun update de soft care sa "interzica" dsg-ului sa retrogradeze la kickdown - e vorba de securitatea oamenilor ce primeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pro-niger: intereseaza-te de Revo DSG Software si ai sa ramai surprins de ce poate sa "interzica"

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatii limita preferi sa strici motorul decat sa mori nu? .. nu cred ca e vreun update de soft care sa "interzica" dsg-ului sa retrogradeze la kickdown - e vorba de securitatea oamenilor ce primeaza.

Iti dau dreptate 100% , si eu as face praf motorul daca mi-ar fi viata in pericol !

Exact de securitate e vorba , insa cu o nuanta ! Motorul nu a functionat cum s-a dorit , corect ? Era de preferat sa dispuna de 80 % din putere -la circa 3500 de ture - in loc de "limp mode ", ce s-a intamplat cel mai probabil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere rezulta ( imi dau cu parerea ca e gratuit ! ) ca motorul a fost solicitat spre regim maxim de turatie atunci cand nu era in regim normal de temperatura .NU cunosc principiile dupa care schimba DSG , dar un motor inca rece ( plecat de 3-4 km. in decembrie ) n-ar trebui lasat sa se duca spre 5.000 de ture .

Problema descrisa este una pe care un update de soft functionare cutie-motor o poate rezolva !

mai mult ca sigur... nu e recomandat sa brutalizezi :) masina fara 6km parcursi... la fel fac si cele pecarburator, le apuca tremuraturile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

De ceva vreme se aude un zgomot atunci cand opresc motorul in zona marcata cu rosu in atasament. Am fost la service si mi-au zis ca e vorba de repartitorul de aer si ca nu e nimic grav. As vrea sa stiu mai exact la ce foloseste acest repartitor si daca e ok sa merg asa cu el?

Mai mentionez ca zgomotul a aparut de cand a inceput sa fie frig afara si sa dau caldura; de asemeni apare numai daca motorul este cald, daca il opresc cat timp este rece nu se aude.

Multumesc.

post-12540-1262800910_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ala sunt toate electrovalve;le de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar scriu aici...cred ca trebuie sa schimb electromotorul..n-a pornit azi de doua ori si odata a ramas blocat bendixul cred si a facut urat de tot si nu e prima oara..ce service imi recomandati in Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta schimba piesa cu totul. Nu stiu sa se repare electromotorul, insa se poate comanda cu piesa la schimb (X). Mai bine incerci la un service specializat in asa ceva (gen http://www.alternatoare-demaroare.ro/)

Personal, l-as da jos ca sa vad care e problema. Eventual luat unul 2nd hand. Nu stiu sa fie o problema frecventa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@but_fns - masina nu mai e in garantie??

Ca parca ai luat-o cu 2 - 3 luni inainte de a mea...

L.E.: vad ca prin iulie ai luat-o..deci e in garantie...du-te peste ei...nu incerca amatorisme prin alte service-uri!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stefan - Nu as vrea sa il dau eu jos,pt. ca sincer nu ma intereseaza atata timp cat e in garantie,le-o pun in brate si gata.Asa mi se pare normal.

@Claudiu - Eu ceream un sfat referitor la un service agreat de Skoda care sa fie cat de cat serios, pt. ca ma duc cu inima stransa la Mobel,cine stie ce magarie imi mai fac la masina si dupa aia fac pe prostii..

P.S Alternatorul da semne de cedare psihica :icon_thumright: Mi-a zis tata dupa ce a mers cu ea zilele astea ca face urat. Abia astept sa il schimb si p'ala.:P

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooops - scuze nu am vazut ca esti in garantie. Normal, mergi la ei sa ti-o faca.

Poate ai un drum pana in Bucuresti? Am auzit de bine de Brady recent...

Pe de alta parte, ma cam sperii - electromotor si alternator duse in garantie? O fi vreo flacara violet pe acolo! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus sa fi suuferit ceva din cauza flacarii,are cravata mov :D

Chiar ma gandeam la Brady,dar nu stiu cum vor reactiona cand vor vedea xenonul de pe scurta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma ca nu e nici o problema si eu am schimbat pe ambele , e boala lor... rulmenti punte de diode si releu pt alternatior, iar pt electromotor bucse si platoul de carbuni,

E boala lor cu bucsele, nu mai porneste la cald nu mai deschide injectoarele daca nu ajunge la turatia ceruta si nu ajunge datorita bucsilor care il tin, la tine banuiesc si bendix-ul dupa ce simptome am auzit ca are.

Norocul tau e ca e in garantie.Du-te nu mai astepta ca poate gasesc ei vreo cauza sa nu il schimbe.La mine alternatorul e cu probleme sigur de la spalat odata pe luna motorul...dar nu ma linistesc :Driver:

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu intre apa in cutie de la spalat sub presiune.

Am mai auzit chestia cu puntea/alternatorul dus de la spalat... tot nu inteleg cum se leaga. As intelege sa se impuste izolatia bobinelor dar nu puntea de diode.

Interesant cu demarorul - cam la cat timp se intampla? Si... bucsele/platoul se gasesc separat? Sau se confectioneaza artizanal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cand nu porneste la cald nu scoate zgomotul ala infiorator de "fier pe fier" ca atunci cand e rece. Nu are o perioada de timp determinata,cand o apuca..cum as putea sa le demonstrez celor de la service ca are probleme daca ea in ziua/zilele respective nu face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi batea si mie stanga si dreapta fata.

Am fost la service de cartier si au schimbat bucsele. Vreo 300km nu a mai batut, dar acum a inceput sa bata iarasi doar stanga fata.

Am dus-o din nou la acelasi service si acum zic ca trebuie schimbate telescoapele si costul este 1000RON.

Masina are 60000km cu PDG. Este normal sa trebuiasca schimbate telescoapele fata la 60000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e normal, le poti schimba si la 10 mii depinde pe unde si cum mergi si inca o chestie, depinde si cati ani au...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu schimbul de amortizoare "normal la 10000 km" apartine de vremuri de mult apuse. La O2 poate la accident. Stimati colegi, drumurile patriei sunt asa cum sunt, dar nu mai conducem Dacia 1310. Va rog sa fim totusi realisti si sa vedem ca amoartizoarele se schimba mai greu la Skoda (a nu se confunda cu bucsele mari fata). Daca nu avem decat experienta propriei masini, cred ca totusi nu trebuie sa tragem concluzii!

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum vreau sa merg si la PROCAR in Timisoara sa vad ei ce spun.

Ideea este ca sunt mai scumpi fiind sevice autorizat dar cel putin sa-mi dea un pret.

Masina are 3 ani, 60k km, si de vreo 2 ani ne-am mutat la casa unde avem o portiune de 300m de drum pietruit - in rest rulam prin Timisoara iar drumurile sunt ca in orice alt oras din Romania ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la RS.

Se aude un zgomot ca si cum s-ar freca o curea, atunci cand accelerez zgomotul se accentueaza (se aude intr-un ritm mai rapid decat inainte).

Zgomotul se aude la curelele din partea stanga cum te uiti la motor.

Poate fi de la cureaua de accesorii? Sau distributie? (spre rusinea mea recunosc ca nu stiu in care parte se afla cureaua de distributie la 2.0 TFSI) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am observat ca incalzirea din oglinda de partea soferului nu functioneaza.

Care este siguranta pentru ea? Daca siguranta este buna, ce mai ramane de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu amortizoarele:

- vi se pare normal sa le shimb pe cele fata la 60k km; masina are 3 ani?

- este 1000RON(inclusiv manopera) un pret normal?

Voi la cat le-ati schimbat?

Modificat de CIRO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la RS.

Se aude un zgomot ca si cum s-ar freca o curea, atunci cand accelerez zgomotul se accentueaza (se aude intr-un ritm mai rapid decat inainte).

Zgomotul se aude la curelele din partea stanga cum te uiti la motor.

Poate fi de la cureaua de accesorii? Sau distributie? (spre rusinea mea recunosc ca nu stiu in care parte se afla cureaua de distributie la 2.0 TFSI) :(

Cureaua de distributie este cu dinti si de vazut nu o vezi decit demontind ... la motor .. Asa ca verifica curelele vizibile daca au urme de frecare sau daca sint slabe ... poti cu motorul mergind si capota ridicata sa incerci sa localizezi mai precis zgomotul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!