Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Problema:

Am un zgomot metalic, mai degraba "bataie"..nu stiu cum sa il denumesc mai bine, pe parte stanga (cred...deoarece il aud numai de la sofer).

Am banuit placutele fata, insa dupa ce ma vazut cum este prinderea lor...nu le-am mai suspectat.

Toate bucsele sunt ok (verificate la Serpico Craiova)...esapamentul este bine prins (il mai suspectam si pe asta)...scutul nu atinge nicaieri...nu stiu ce sa zic

Ce am observat... cand trec peste denivelari sau orice alt obstacol...nu se aude, in schimb, cand masina se misca in lateral, de obicei pe drumurile mai proaste din mediul rural, se aude acest zgomot.

Ma gandesc sa nu fie cumva flansa de la amortizorul din stanga sau, mai rau, bataie in caseta de directie...

Insa daca era caseta, nu era normal sa simt ceva in volan??

Anyway, este destul de enervant, mai ales ca m-am purtat mai mult decat ok cu masina.

Oricum vine revizia de 60.000 si ma duc peste capul lor cu masina..!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vii cu ea la mine si iti arat eu ce are , bucsele la O2 sunt foarte greu de vazut daca sunt duse , a mea pusa pe elevator de 3 ori desteptii lor de la service spuneau ca nu are nimica , in schimb cand ridici roata cu ceva ( cric special care ridica bratul cand masina e pe elevator) se vede jocul bucsei dinspre spate cea care vine cu suportul de aluminiu.

In unele cazuri cum e la tine, nu e dusa de tot, nu se vede cand e suita sus pt ca sta in tensiune datorita suspensiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiusnc- eu am trecut pe la 2 service-uri de cartier unde al platiti si constatare si imi spuneau ca e bucsele la bara stabilizatoare si se schimba cu totul 500Ron . Si cand am mers a treia oara la reprezentanta au fost acele bucse de la brat de care spune si Gabriel baietii spuneau ca e boala lor acele bucse. Pe febi am dat 125Ron bucata, dar nu la reprezentanta. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vii cu ea la mine si iti arat eu ce are , bucsele la O2 sunt foarte greu de vazut daca sunt duse , a mea pusa pe elevator de 3 ori desteptii lor de la service spuneau ca nu are nimica , in schimb cand ridici roata cu ceva ( cric special care ridica bratul cand masina e pe elevator) se vede jocul bucsei dinspre spate cea care vine cu suportul de aluminiu.

In unele cazuri cum e la tine, nu e dusa de tot, nu se vede cand e suita sus pt ca sta in tensiune datorita suspensiei...

Se vede si asa .. daca te uiti pe interiorul bucsei .. unde e surubul acela se vede clar uzura .. acolo cedeaza prima data si de acolo si zgomotul foarte enervant .. intr-adevar e boala lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le fie rusine !!!! :D Inainte sa ies din garantie, i-am rugat sa verifice masina (Autec Pitesti). Se aude un zgomot pe fata la denivelari - suspectez aceste bucse. Inca nu e foarte puternic. In service mi-au spus ca masina e ok.... Acum le voi inlocui pe cheltuiala mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum le-ai fi inlocuit pe cheltuiala ta .. bucsele sunt ceea ce se numesc "consumabile" .. ele nu au garantie 2 ani :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti!

Si eu suspectez acele bucse, insa nu am stiu sa ma uit la ea cand au ridicat-o pe elevator si nici mecanicul ala nu si-a dat silinta sa imi spuna!

Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa o luam asa, toata masina e un consumabil..... inteleg anvelope, placute de frana, uleiuri, stergatoare.... dar bucsele nu ar trebui sa fie la acest capitol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 30 de mii de km iese totul de pe trenul de rulare din garantie inclusiv volant ambreiaj etc...cititi garantia daca vreti sa stiti totul exact, doar nu ar fi schimbat niste bucse pe garantie la 2 ani....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai multe investigatii s-a ajuns la concluzia ca sunetul gros accentuat si vibratiile aparute la turatii intre 2300-2600 rot/min ar fi generate de toba de mijloc. Mecanicul care mi-a spus acest lucru a zis ca sunt sitele "mancate" si ca ar trebui sa inlocuiesc aceasta parte.

Am inceput sa ma interesez de piesa...noua sau folosita (dezmembrari). Am aflat ca pentru modelul 4x4 toba de mijloc este parte comuna cu cea finala, adica traseul este sudat intre cele doua, fata de modelul 2x4 unde sunt separate. Atasez mai jos o poza cu traseul pt. varianta 4x4, si as vrea sa stiu daca se poate adapta varianta (2x4), toba mijloc, la aceasta. Intreb pt. ca am gasit second hand, la cineva in Bucuresti, dar eu fiind din Constanta nu am putut sa o vad cau arata (traseu, intrare iesire sin toba mijloc).

S-a mai stricat cuiva TOBA DE MIJLOC ? Daca da, a avut aceleasi simptome, iar dupa inlocuire a scapat de ele?

Multumesc...sper ca m-am facut inteles.

post-50152-1259822005_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur se poate face o adaptare...adica se taie teava si se sudeaza alta toba. trebuie doar sa se potriveasca ca dimensiunile noii tobe(grosime, lungine, latime)

@claudiusnc In ceritificatul de garantie scrie(cel putin la mine) ca ai garantie la bucsaraie pana la 10k km. Nici eu nu citisem certificatul de garantie si m-am dus sa mi le schimbe: surprize, surprize...si fara andreea marin :ceuameni:

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toba de mijloc 2x4 arat altfel...cel putin in ETKA. Cred ca problema o sa fie cardanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Intreb si eu aici, sper sa nu fiu off-topic. Astazi de dimineata am vrut sa pornesc masina dupa o perioada de cca 10 zile in care nu a fost folosita. Si nimic. Nici macar nu am putut sa deschid usile folosind telecomanda de alarma, am deschis-o folosind cheia. Nu s-a aprins nici un bec, nici radio, nimic.

Prespun ca este bateria, am sa incerc sa o pornesc folosind cabluri ... as avea totusi acteva intrebari:

1. Este normal ca bateria sa moara dupa mai putin de 5 ani? Masina este din aprilie 2005.

2. Nu ar fi trebuit sa se aprinda un martor in bord inainte sa moara complet prin care sa ma avertizeze de acest lucru?

3. Are sens sa incerc sa o incarc astfel incat sa ma mai tina o perioada? sau tinand cont de vechime mai bine o inlocuiesc direct?

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa se descarce doar in 10 zile de nefolosire (mai ales ca in perioada asta nu a fost nici frig). Dar poate ai uitat un consumator pornit sau poate ai unu de care nici nu stii si atunci nu mai e vina bateriei. Legat de vreo avertizare de descarcare a bateriei nu exista asa ceva, exista doar de incarcare, adica daca aternatorul nu incarca batereria in parmetrii se va aprinde un simbol (o baterie rosie) in tabloul de instrumente. Perioada de viata depinde de multi factori, dar zic eu ca ar trebui sa tina peste 5 ani. A mera are 5 ani si ceva si inca e ochiul magic verde ... Sfatul meu e sa pornesti masina, cu curent de la alta masina, sa mergi cu ea pana se incarca bateria si apoi eventual sa te duci sa faci un test al bateriei (nivel electrolit, densitate si toate astea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa o pornesti cu cablurile si sa te duci sa cumperi o baterie noua. Oricum vine iarna si eu zic ca s-a comportat bine din 2005 pana acum. Si totusi, nu a dat nici un semn inainte? Probleme la pornire ceva? E cam ciudat, poate ai niste probleme pe circuitul de incarcare sau asta i-a fost viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de o ai acuma pe masina este identica cu cea originala?

Actuatorul are un reglaj presetat de producator daca cineva a umblat la el e clar ca deaia face sau clar vezi ce da pe tester numai trageti concluzii asa ca e masina de vina sau marca mai bine zis.

Acelasi motor identic e si pe audi si pe g5 si pe seat si e chiar identic.Ok e dusa turbina, o pui noua si face la fel.Nu pui un semn de intrebare oare turbina era de vina?

Bafta , inainte de stergere ca si erori cerele sa le listeze si dupa ce le sterge sa porneasca sa faci o tura sa te duci inapoi sa mai citeasca odata sa vezi ce a ramas.

Sa vedem ce spune acolo..

Gabi, scuze ca nu am mai dat nici un semn de viatza.

Au avut loc mai multe despartiri prin universul meu, printre care si despartirea de Octi 2.

Ferice de cel care o s-o plimbe prin service.

Raman la Octi 1 si ce-o mai fi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ca pentru modelul 4x4 toba de mijloc este parte comuna cu cea finala, adica traseul este sudat intre cele doua, fata de modelul 2x4 unde sunt separate. Atasez mai jos o poza cu traseul pt. varianta 4x4, si as vrea sa stiu daca se poate adapta varianta (2x4), toba mijloc, la aceasta. Intreb pt. ca am gasit second hand, la cineva in Bucuresti, dar eu fiind din Constanta nu am putut sa o vad cau arata (traseu, intrare iesire sin toba mijloc).

Se vede clar un colier de imbinare... deci nu e parte fixa, ci se poate separa de toba spate.

Nu stiu daca merita improvizatii. Daca nu gasesti, poti eventual sa inlocuiesti toba cu o teava... diferenta de zgomot nu e semnificativa. Insa daca o dai jos de pe masina, cand o scutur se aude zgomot daca sunt intr-adevar sitele terminate.

Eu as intreba si la Borla de o toba inox... o schimbi o data si ai scapat.

Salutare. Intreb si eu aici, sper sa nu fiu off-topic. Astazi de dimineata am vrut sa pornesc masina dupa o perioada de cca 10 zile in care nu a fost folosita. Si nimic. Nici macar nu am putut sa deschid usile folosind telecomanda de alarma, am deschis-o folosind cheia. Nu s-a aprins nici un bec, nici radio, nimic.

Prespun ca este bateria, am sa incerc sa o pornesc folosind cabluri ... as avea totusi acteva intrebari:

1. Este normal ca bateria sa moara dupa mai putin de 5 ani? Masina este din aprilie 2005.

2. Nu ar fi trebuit sa se aprinda un martor in bord inainte sa moara complet prin care sa ma avertizeze de acest lucru?

3. Are sens sa incerc sa o incarc astfel incat sa ma mai tina o perioada? sau tinand cont de vechime mai bine o inlocuiesc direct?

Multumesc mult.

5 ani e chiar bine. Oricum ar fi recomand cu caldura:

1. Sa NU incerci sa o pui la robot de pornire. O incarci numai cu bateria data jos de pe masina.

2. Sa masori cu un multimetru tensiunea pe borne. Vezi si bornele sa nu fie oxidate.

Nu merita sa reincarci bateria daca are sub 9V... e terminata complet. Cel mai bine e daca totusi mai ia suficient curent ca sa porneasca doar cu bateria si mergi la un centru de baterii auto. Se poate masura capacitatea si curentul de pornire. Daca ti-o masoara si e dusa, iei alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa o pornesti cu cablurile si sa te duci sa cumperi o baterie noua. Oricum vine iarna si eu zic ca s-a comportat bine din 2005 pana acum. Si totusi, nu a dat nici un semn inainte? Probleme la pornire ceva? E cam ciudat, poate ai niste probleme pe circuitul de incarcare sau asta i-a fost viata.

Nu am avut niciodata vreo problema de acest gen. Pornea mereu la prima cheie indiferent de situatie. Si nici nu am uitat vreun bec aprins.

Singura "particularitate" a masinii mele este ca 5-6 zile pe saptamana este nemiscata. Poate si asta o fi grabit moartea bateriei.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si cea mai buna baterie din lume nu tine 5 ani garantat, 3 ani maxim gasesti pe piata baterie cu garantei dar scumopa, o bateria are in medie 2 ani garantie oferita, cat sa tina? si mai ales ca masina nu a mers.

De unde stii ca atunci cant te-ai dat jos din masina nu ai lovit semnalizarea pe stanga sau dreaptra si ai plecat , ramanand pozitia d eparcare si a descarcat, poate ai uitat un cd pornit sau torpedo deschis sau un bec la o plafoniera, ceva putea sa o descarce.

Nu te supara pe masina ca s-a terminat bateria , se intampla frecvent acest lucru fara sa se aprinde vreun martor undeva ca doar nu ai asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CD-ul si becurile interioare au temporizare si chiar daca le lasi aprinse se sting dupa o anumita perioada ... insa observatia ramane valabila .. bateriile nu tin o vesnicie mai ales daca nu mergi cu masina ...

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede clar un colier de imbinare... deci nu e parte fixa, ci se poate separa de toba spate.

Nu stiu daca merita improvizatii. Daca nu gasesti, poti eventual sa inlocuiesti toba cu o teava... diferenta de zgomot nu e semnificativa. Insa daca o dai jos de pe masina, cand o scutur se aude zgomot daca sunt intr-adevar sitele terminate.

Eu as intreba si la Borla de o toba inox... o schimbi o data si ai scapat.

Am vrut sa spun ca de la TOBA de MIJLOC pana la final nu mai exista nicio imbinare. Adica se schimba de la acel colier spre spatele masinii.

Problema este ca una noua la reprezentanta este 4000 RON, cea de la Borla este mai ieftina? 4000 RON mi se pare enorm+manopera.

Modificat de PCR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2 Facelift

An: August 2009

km:9500

Cutie :DSG7

motor 1,4TSI

Azi dimineata am plecat de acasa, dupa vreo 3-4 km, a trebuit sa fac o depasire asa ca am dat kick-down, cutia a retrogradat din a 5a in a 2, sa turat pana pe la 5000 dupa care a pierdut toata puterea, nici nu a schimbat nici nimic. Martorul motor a inceput sa fileze si martorul EPC a ramas definitiv aprins. Apoi trepidatii, si smunceli la plecarea de pe loc, nu vlaga nu nimic. Am tras pe dreapta, oprit motor, repornit motor, voila, toti marorii din bord s-au stins si masina se comporta normal.

Avand in vedere ca nu sunt expert, as ruga pe cei care cunosc sau au intalnit problema asta sa isi exprime parerea. Maine voi face si o vizita la service.

Multumesc anticipat

Modificat de vartanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am intalnit-o de mai multe ori dar la alt gen de masina , la alta marca si nu conteaza care , efectele erau aceleasi .

Intamplarile diferite.Mi se spunea am incercat sa evit un caine am tras brusc de volan, am franat brusc, am vrut sa depasesc o caruta , am vrut sa plec primul de la semafor, toate sunt situatii in care cerei masinii sa dea instant toata puterea...Toate aveau mai devreme sau mai tarziu pompa de benzina din rezervor defecta(pompa de joasa)

Nu neaparat este cazul tau, poate ai avut ceva benzina proasta si s-a innecat cumva...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei are legatura cu pompa de benzina doar daca s-a mers mult pe rezerva. In acest caz, atunci cand imprimi acceleratii mari masinii, fie demaraj puternic, bruscarea directiei, franare puternica, e posibil sa traga aer pe la pompa si sa mearga in gol, fapt ce poate duce la arderea ei.

Altfel poate fi de la un senzor de la pedale(accelerartie mai degraba sau frana) ori senzorul de pe esapament lambda.

Sa nu excluzi nici benzina proasta si mersul des prin oras cu viteza medie de 5 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2 Facelift

An: August 2009

km:9500

Cutie :DSG7

motor 1,4TSI

Azi dimineata am plecat de acasa, dupa vreo 3-4 km, a trebuit sa fac o depasire asa ca am dat kick-down, cutia a retrogradat din a 5a in a 2, sa turat pana pe la 5000 dupa care a pierdut toata puterea, nici nu a schimbat nici nimic. Martorul motor a inceput sa fileze si martorul EPC a ramas definitiv aprins. Apoi trepidatii, si smunceli la plecarea de pe loc, nu vlaga nu nimic. Am tras pe dreapta, oprit motor, repornit motor, voila, toti marorii din bord s-au stins si masina se comporta normal.

Avand in vedere ca nu sunt expert, as ruga pe cei care cunosc sau au intalnit problema asta sa isi exprime parerea. Maine voi face si o vizita la service.

Multumesc anticipat

Din descriere rezulta ( imi dau cu parerea ca e gratuit ! ) ca motorul a fost solicitat spre regim maxim de turatie atunci cand nu era in regim normal de temperatura .NU cunosc principiile dupa care schimba DSG , dar un motor inca rece ( plecat de 3-4 km. in decembrie ) n-ar trebui lasat sa se duca spre 5.000 de ture .

Problema descrisa este una pe care un update de soft functionare cutie-motor o poate rezolva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!