Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

vad ca vi se tt opresc ventilatoarele mici de la racirea radiator.nu aveti ce perii sa curatati.doar unul din carbuni este blocat si nu mai face contact cu rotorul.la mine s-a intimplat de 2 ori si l-am reparat acasa.desfacerea este cum a spus mario75 parca.plus ca placa cu ventilatoarele se scoate pe jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la carbunii aia li se mai spune si perii :blah:

Intr-adevar, din diferite motive se blocheaza un carbune in locasul lui si nu mai face contact pe rotor.

Eu am scos placa cu ventilatoare pe sus. Cred ca am avut mai multi "muschi" decat "creier" :)

Partea nasoala atunci cand se blocheaza peria (carbunele) este ca nu mai porneste nici compresorul de AC, deoarece ECU sesizeaza ca nu va putea face racirea motorului doar cu un ventilator, atunci cand functioneaza si compresorul. Al doilea ventilator porneste pe treapta a II-a direct, scazand durata lui de viata mai rapid.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa-i bat la cap pe cei din service sa vad poate imi fac un update de soft. Cine stie, poate nu mai fasaie atunci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema serioasa, masina cumparata de noua, in prezent 65.000 Km, acum aproximativ 10.000 km mi s-a parut ca a aparut un foarte mic joc la directie, m-am prezentat la Avia Motors ( masina inca in garantie) pentru o inspectie si mi-au zis ca la directie exista niste rotite care se mai uzeaza in timp si asta ar fi motivul micului zgomot de mentionat ca se auzea la o miscare a volanului de 5 grade cand masina stationa, acum o luna pe drum cu denivelari sau piatra cubica jgomot de parca se rupea masina fier pe fire, din nou la Avia dupa 2 ore de service mi-au zis ca e o bieleta dupa alte 3 ca nu este bieleta si ca trebuie schimbata caseta pret 5400 Ron + caseta veche la schimb. Dupa aprox o saptamana de cautari am deciz sa cumpar o caseta second. Mecanicul care mi-o vindea spunea ca are doar de golf V si nu era sigur daca e la fel dar citisem pe net ca e aceeasi, s-a hotarat sa se uite care e problema si defapt caseta in mare nu avea nimic doar cele doua bucse laterale care presau pe caseta nu mai aveau vaselina si se uzasera.

Pe scurt: Avia recomanda scimbare caseta directie 5400 Ron

Alt service: Scimbare bucse caseta + lubrefiere 400 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine dar, cu garantia cum ramane? Caseta de directie este si ea "consumabila" sau cum? De ce sa platesti pentru ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce garantie la acei km?

Dupa cate stiu iese din garantie odata cu ambreiahju si alte alea la 30 de mii de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca vi se tt opresc ventilatoarele mici de la racirea radiator.nu aveti ce perii sa curatati.doar unul din carbuni este blocat si nu mai face contact cu rotorul.la mine s-a intimplat de 2 ori si l-am reparat acasa.desfacerea este cum a spus mario75 parca.plus ca placa cu ventilatoarele se scoate pe jos.

SAU pe sus!!! Desfaci cartusul cu filtru de aer, scoti un far, cel de pe partea cu soferul si grilele din bara fata, doar tragi de ele si baga mare!!! La mine asa a decurs o demontare a ''placi'' cu ventilatoare !!! E mai incomod de lucrat asa fata de ..sa ai o rampa sau elevator la indemana, dar, se poate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Nu stiti din ce cauza se aprinde indicatorul de la sistemul de control al gazelor de esapament ? De la motorina , mersul subturat sau care sunt cauzele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi nu, dar o diagnoza ar spune multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simleu, daca ai DPF, mergi cativa km mai turat si va disparea, probleme veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 1.9 tdi BXE , my 2008 . Nu stiu daca are DPF . A fost plimbata weekendul asta prin CLUJ si ma gandeam ca a fost subturata . A turat-o tata un pic in curte da nu i-a trecut . O sa vedem maine . Multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am si eu o problema, care pare sa se agravat.

Maica-mea conduca Octavia din semnatura, dar azi am stat in spatele masinii cand a pornit motorul dimineata si a plecat. Ei bine motorul a pornit normal, usor. Cupleaza viteza 1 si da sa plece... Cand da drumul usor la ambreiaj motorul pare sa dea sa moara motorul (mama mea are carnet de 15 ani va asigur ca nu e de la faptul ca nu stie sa dea drumul la ambreiaj). Apasa pe ambreiaj (credea ca a III-a... nu era) incearca din nou si pleaca de pe loc in primele secunde ca o dacie cu carburatorul infundat (adica neregulat).

Dupa secundele acestea nu mai se manifesta problema (in rest merge perfect masina, trage normal etc) PANA A DOUA ZI DIM cand revine probleme.

Problema se manifesta aparent de ceva vreme.

Ce ziceti... Pompa de benzina sau intra aer si se dezamorseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema de aseara , cica a facut condens la toba de esapament sau ceva de genu . A fost tata cu ea la reprezentanta skoda din Satu Mare si au sters baietii eroarea. Sa va tineti masinile in garaj ca e sensibila octavia la :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce perle mai scot si mecanicii de prin service. Pai condens face la fiecare pornire la rece(iarna), acum ce trebuie sa facem, sa o tinem in casa la caldura? Acel condens se duce dupa ce motorul s-a incalzit. Ar fi bine sa stea in spatii incalzite, sau macar cu cateva grade in plus fata de temperatura de afara, dar cati isi permit luxul acesta?

Vezi ca e posibil sa apara indicatorul de la gazele de esapament si de la motorina de slaba calitate. Parca in cartea masinii scrie ca se recomanda pe cat posibil sa nu faci drumuri mai scurte de 4 km cu motorul rece. Asa ca daca o scoti la plimbare de 3-4 ori pe saptamana cate 2 km cu pornire la rece sau 10 porniri in 4 km cu motorul rece sa nu te mire ca ti se aprinde acel martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost ca a ramas aprins martorul pana a dus-o in satu mare la West Car si au sters eroarea :P . Oricum masina mergea si merge perfect si nu m-am speriat deloc . Au zis ca e si din cauza motorinei si bla bla bla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se stinge singur dupa un anumit timp. Eroarea ramane in calculator pana la stergere fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva probleme la pornirea masinii dimineata,la rece(4 grade) si simptomele sunt urmatoarele: la 4 grade afara imi porneste,creste la 1100 rot/min ,o tine cateva secunde acolo,dupa care coboara pana se opreste motorul.Pornesc din nou motorul,incerc sa o tin din pedala pana pe la 2000 rot/min,o las,iar moare motorul.Iar pornesc si o tin numai la 2000 in ideea ca poate a prins vreo mizerie,pun masina in mers,dar merge "inecat".Dupa ce ajunge la 90 grade temperatura apei,nu mai are nici o problema.Azi la 11 grade nu imi mai moare motoru,dar la 1100 turatii se simt din cand in cand(la 3-5 secunde)niste trepidatii/oscilatii slabe.Am fost la un VAG-COM si imi zice ca am 2 defecte: "control clapa admisie: dereglare reglaj" si ceva la supapa turbo(asta cred ca e din cauza DV de la Forge).Masina are aprox 28000 km si i-am pus numai Petrom 99+ in ultima perioada si vreo 10 l de Carrera 100 si inca vreo 13 l de Alto 101 pt ca nu am gasit altceva in zona in care eram.

Ce credeti ca ar putea fi?Se poate curata acea clapeta,se regleaza?Ati mai auzit pana acum de asa ceva la TFSI,FSI,TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tero nu stiu cum este exact la tine dar probabil ca acele calapete sunt de vina , la alte masini alea sunt comadate de un vacum, dara presiunea a fost prea mare in admisie si e vorba de acealeasi clapete ca la alte masini la care ma gandesc e posibil sa fie sarite sau sparte ceva de bgenul, trebuie readaptate si vazut cum fac.

Trebuia sa pui erorile sa vedem ce iti da nu traducerea ta ....Se sterg erorile sunt permanante sau cum sunt.

Cred si tind sa cred ca toata treaba e de la dv-ul montat, nu prea are ce cauta dar na fiecare face ce vrea cu masina.

Dupa cate stiu eu clapetele alea vin cu toata galeria de admisie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat admisia si tubulatura de vaporii de ulei si un senzor de la turbo cu lichid de curatat franele,s-au sters erorile si acum nu m-ai apare nici o eroare,desi trepidatiile la relantai persista...Mecanicul care a "operat-o" mi-a spus ca e normal sa gaseasca acolo vapori de ulei,dar nu atat cat aveam eu,si asta datorita "talpii grele".

Deci,s-a rezolvat! :)

@ gabriel: Traducerea mea este exact ce am vazut ca scria pe VAG-COM.DV-ul montat de la Forge l-a inlocuit pe cel OEM care am inteles ca are un interior de plastic si la presiune mai mare decat cea standard,obtinuta in urma resoftarii,ar putea ceda.Masina a mai fost verificata in garantie unde nu au gasit nici o eroare pe VAG-COM,desi ma gandesc ca ar fi avut tot interesul sa descopere DV-ul si sa imi scoata masina din garantie.Oricum,merci! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea spune ca , clapeta de accelaratie nu este adaptata. Trebuie facuta si adaptarea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si unde as putea sa fac aceasta adaptare?Trebuie sa merg cu ea la reprezentanta sau se poate si in service particular?Vreo recomandare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si cu un vag com sau la un service care are tester, merge si cu un tester universal gen guttman sau altceva care citeste masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat cu ajutorul unui VAG-COM al unui membru f amabil de pe forum .Nu mai sunt la fel de evidente,puternice acele variatii la relantai pe care le aveam inainte si dupa curatarea clapetei,dar slab se mai simt.Ramane de verificat daca e vreo bujie mai "puturoasa",vreo fisa sau bobina care nu-si face treaba cum trebuie,poate eventual si o curatare de injectoare cu ultrasunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!