Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

daca cineva competent ti-a facut expertiza la masina si e ok (din punctul tau de vedere) castigi 100%! Cineva trebuie sa plateasca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centura a fost pusa ca daca nu, nu stiu cum mai ieseam dupa...

Viteza sincer nu imi aduc prea multe aminte pentru ca m am lovit tare cu capu de stalpu din mijloc sau de plafon, stiu sigur ca mai mult de 60 km\h nu am avut, nici viteza asta nu cred ca a fost macar, vreamea era f urata si noapte, nu se vedea mare lucru, nu am vazut curba deaorece nu era semnalizata si m am dus drept, cand mi am dat seama ca e curba a fost prea tarziu ca eram deja pe iarba si m a tras nu am mai putut sa o redresez si m am dus la vale...

Acum 1 ora am reusit sa o scot pentru ca cei de la CASCO imi asigura doar platforma nu si ridicarea din rapa si daca se intampla ceva cu masina la ridicare eu raspund, a fost greu sa gasesc pe cineva care sa fie sigur ca nu o face mai rau, adica sa o rastoarne la ridicare sau ceva pentru ca macaraua nu avea loc sa o bage din cauza ca drumu era strampt, acum astept sa mi vina platforma de la bucuresti sa o duc la Porsche si sa vina luni constatator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era semnalizata curba te sfatuiesc sa dai in judecata si primaria sau cine se ocupa de drumul din acea zona .. puteai sa te faci din om neom sau mai rau doamne fereste sa nu mai fi vorbit acum cu noi din cauza incompetentii unora ...

Oricum sa fii multumit ca n-ai patit nimic, pana la urma asta e cel mai important, insa daca pasagerii cursei tarom care a iesit din decor au cerut suma aia astronomica desi nu cred ca le-a fost pusa in pericol viata, dupa parerea mea, nu stiu de ce nu ai primi si tu niste despagubiri consistente ..

Cu viata unui om nu e de joaca!

P.S. aici

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu era cazul sa se deschida, dovada ca ati scapat intregi si fara ele :icon_redface: Softul decide declansarea lor in functie de o gramada de senzori si parametri ... Bafta la reparat masina/recuperat bani! Daca o repari, vei fi bucuros ca ai scutit niste mii de euro bune pentru inlocuire airbaguri :ceuameni:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, dar nu prea mai am ce repara la ea... interioru masinii nu s a deformat dar in rest... usa mea abea se deschide cu forta, pragurile nu prea mai sunt, din fata cu greu iti mai dai seama ce masina e, motoru e stramb tot, pe partea stanga e totu turtit la motot din cauza pomului pana aproape de parbriz, mai exact pana la baterie ca aia mi se pare ca e acolo, o roata rupta, alte 2 roti strambe si ce o fi pe dedesubt ca am cazut pe roti cu ea...

Ce l care a venit sa mi o ridice de la firma de CASCO mi a zis ca ar fi dauna totala...

Modificat de twister
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur...dauna totala!

Dar stai linistit ca o sa iesi bine...iti mai ramane si epava..o vinzi mai scoti ceva...! Tu sa fii bine...asta conteaza!

Insa sunt curios de ce nu s-au deschis airbag-urile.

Dupa cum spui, a fost ceva violenta la impact si, la un asemena impact, trebuiau sa se deschida obligatoriu indiferent daca ai sau nu centura!

Sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din fata poza si se vede doar motoru, rotile sau pragurile nu ti dai seama din poza asta si ce e dedesubt nici yo nu stu o sa vad la constatare...post-27006-1227542772_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil nu s-a ajuns pana la senzorii care declanseaza airbag-urile

nu vreau sa fiu sadic, dar impactul nu a fost asa puternic din cate se vede... e lovita spre stanga(aripa si roata), dc era mai spre mijolc sigur sareau airbag-urile (asta nu exclude o defectiune tehnica, poate fi si varianta asta)

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de serioasa e problema dar e cam ciudata:

Mi s-a aprins in bord becul care indica daca frana de mana este activa, dar, desi frana de mana era inactiva, el s-a aprins intr-un regim de "flashing" si insotit de bip-uri scurte. Am verificat frana de mana si desi era inactiva, am ridicat si coborat, dar tot asa. Am pornit si oprit motorul de vreo 2 ori, si surprinzator a disparut avertismentul... nu a mai aparut ulterior... ce o fi fost oare? a mai patit cineva?

PS: Am verificat nivelul lichidului de frana si era super OK. Sa fi fost de le vreun senzor care a "inghetat" ? :frigbaitata:

LE: Ma gandesc ca daca era cu adevarat o prb nu mai disparea avertismentul din bord...cel putin asa ar fi normal..

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, aceasi problema cu frana de mana am avut-o la un POLO nou.

Maneta apasa pe un contact acolo si vede ca este sau nu lasata. Cred ca intrase praf la contactul ala. Am luat o rigla subtire (era singura care putea sa intre prin fanta aia mica de la consola) si am apasat de mai multe ori pe acel contact si gata...nu a mai facut!

Nu cred ca este de la lichidul de frana..desi ar trebui sa te uiti putin si la el! :frigbaitata:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva desi e cam OFF... tre sa fac revizia de 2 ani si au zis ca normal trebuie schimbat lichidul de frana. Eu nu as vrea sa il schimb ca nu am decat 15000 Km. Oricum cred ca nu din cauza asta s-a aprins beculetul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichiudul de frana isi schimba proprietatile in timp ca orice substanta chimica de accea trebuie inlocuit la 2 ani daca nu s-a atins numarul de kilometri. Daca nu vrei sa-l schimbi nu te obliga nimeni dar e pe riscul tau si nu cred ca iti va pune dealerul stampila pe revizie daca nu o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..plecai putin cu masina si vazui ca nu ai acces la contactul ala..!

Poate daca dai jos gurile de aerisire din spate o sa ai, intr-un fel, acces la contactul cu pricina..

Mai mult ca sigur este mizerie la el!

Si, intradevar, lichidul de frana isi pierde din propietati si daca producatorul recomanda sa il schimbi la 2 ani...schimba-l!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidius, am schimat lichidul de frana la 3 ani si putin...adica la 75.000 km...nu au fost probleme...dar e bine sa il schimbi la 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu l-am schimbat dupa 3 ani jumate, aproape 90 000 km... merita, efectul se simte, si pretul e mic... 40 lei + 55 manopera...

Unde s-a intamplat accidentul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...chiar asa de mult se simte un shimb de lichid de frana? ...Placebo si in mecanica... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Am uitat sa mentionez ca am schimbat si discuri si placute... iti dai seama de efect... insa in timpo lichidul atrage apa si nu mai e asa eficient la franare... probabil o pierdere de 3.4%, care inseamna 18.6 cm la franare.. dar se simte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidius, am schimat lichidul de frana la 3 ani si putin...adica la 75.000 km...nu au fost probleme...dar e bine sa il schimbi la 2 ani

La km astia cred ca e indicata schimbarea lichidului... eu nu am decat 15 000....

Si cand ma gandesc ca la dacie nu il schimbam nici la 10 ani :( dar aia mai pierdea din cand in cand si prin completare se rezolva si schimbul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema :rolleyes:.

Ieri dimineata mama vrea a vrut sa plece din fata blocului. Baga cheia in contact, da la poz II, se sting beculetele si apoi porneste. Dupa ce pleace de la loc la 2 metrii se opreste motorul brusc. Da din nou la automat si degeaba.. nu pornea... Dupa 10 secunde mai da din nou si ia imediat.... Idei?

CHESTIUNEA E CA... Acum 2 ani.. Am pornit masina in garaj... Pornea.. Statea 1 sec la turatia 800 si murea.. Si tot asa... A 6-a oara a pornit normal si de atunci nu am mai avut nici o problema cu ea. Dupa acel incident am raportat la service problema si ni s-a comunicat ca nu au gasit nimic si mi-au bagat scuza tipica "e de la carburant".

Comentarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie si de la carburant ... eu am patit-o - pornea greu la cald (fusesem nevoit sa pun motorina de pe la o fransiza petrom) iar dupa ce s-a consumat respectiva motorina nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, daca ai ocazia, fa-i un mic scan la modulul motor. Sigur e ceva eroare intermitenta stocata acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!