Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Uite acum m-am intors de la o tura , am avut treaba in cealalta parte a orasului. Se pare ca merge mai bine , croncanitul de la motor nu mai este prezent. O sa incerc sa alimentez de la OMV de acum inainte, nu mi-am imaginat c-ar fi vreo problema cu motorina de la MOL.

Nu cred ca merge faza cu furtunul in rezervor. :P

Oameni buni, nu conteaza atat FIRMA benzinariei, cat SEFUL DE STATIE !

Mai pe romaneste, doar in RO poti alimenta de la 2 benzinarii ale aceleiasi companii si intr-o parte ai combustibil f bun si in cealalta unul falsificat.

Alegeti o benzinarie unde ati observat ca nu aveti surprize, indiferent de companie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram langa masina , motorul pornit. Pana in acel punct motorul a mers execrabil, nu tragea si se auzea ciudat. Nici macar la relanti nu se auzea bine. La un moment dat s-a auzit un click si motorul a inceput sa mearga mai rotund. M-am uitat in bord , statea la 1000 rpm. Cand am ajuns acasa isi revenise la starea initiala , statea la 800 dar mergea si se auzea aiurea.

Stresanta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

my two cents .. masina nu are voie sa faca zgomote atat de ciudate cum ai descris initial deezel, si nici sa stea la ralanti ba la 1000 ba la 800 dupa cum este motorina .. intradevar in functie de motorina poate fi mai zgomotoasa sau mai putin (oricum PDurile noastre sunt printre cele mai zgomotoase diesel-uri) .. eu zic sa-i faci un check pe la chestiile alea care regleaza amestecul .. senzori maf (sper sa nu spun o prostie) .. repet, poate doar daca e apa in motorina sa faca asa, caz in care trebuie verificat si filtrul de motorina .. desi stiu ca are un sistem in care iese apa automat (e adevarat?) .. eu de cand am facut 4,4l/1ookm cu motorina TopEuro4Diesel de la Petrom din aceea voi pune .. puneam si eu de la Rompetrol si parca nu e la fel de buna .. acum controversele sunt nelimitate .. si este adevarat ca conteaza statia de unde pui mai mult decat marca

succes deezel fara probleme cu noul tau RS :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul in regula la 22.000km si 1 an implinit. masina merge impecabil, am avut si eu mici probleme rezolvate in service pe garantie (cand am fost la revizii :angry: ).

problema e urmatoarea (daca se poate numi problema). veneam de la bucuresti aseara si am dat o talpa intr-o depasire, (nu mai stiu sigur... a 3-a pana la 4500). in oglinda am vazut fum, dar e normal ca nu mai avusesem unde sa dau talpa pana atunci. (octi mea vede 4000rpm intr-a 1-a si a 2-a zilnic :P ). dupa 1 min mi se parinde martorul de "check oil level" din maxi dot. am zis ok. am lasat-o la 90km/h si am ajuns la bz (mai aveam vreo 30km).

eram suparat pentru ca abia verificasem uleiul de o saptamana si era totul ok. schimbul a fost facut acum 8000km. am lasat masina in fata blocului si azi dimineata am verificat nivelul de ulei. este la mijloc. e normal.

acum intrebarea mea... e senzorul bulit sau doar s-a aprins din cauza talpii aceleia violente :)

o sa vad daca peste 100km se reaprinde. daca da... inseamna ca e stricat.

numai bine.

ps: ASTA INSEAMNA SA NU NE INCREDEM IN SENZORI :( pt ca ... "nu e buni" :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum s-au aprins 2 martori in bord , bujiile si check engine.

Imi afiseaza un mesaj : "Engine fault. Workshop."

imag000adnq2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu sigur... a 3-a pana la 4500

Poate pun eu o intrebare aiurea dar la ce te ajuta sa-i dai in a 3-a pana la 4500rpm(vorbim aici de 1,9PD)? Mai simti ceva din cuplu cand trece de 3500rpm? Singurele cazuri in care trec si eu de 3500rpm sant in a 5-a pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o2driver s-a referit la mine cand a intrebat ce rost are sa dau 4500 pana in a 3-a.

cand ii dau talpa sa "curat turbina" ii dau pana la 4000 max. pt ca e suficient. a mai vazut si 4500 din cauza ca urca relativ repede de la 4000 la 4500 insa aseara a fost un caz de forta majora pt ca eram intr-o depasire. oricum nu mi se pare ceva grav pt un diesel avand in vedere ca fac chestia asta doar ca sa curat turbina dupa care merg in ritm normal (pana in 2500 cand e rece motoru, in rest schimb la 3000, si talpi normale la 3500-4000).

iar pt diesel 4500 chiar nu e mult. doar ca simti svacnitura de scadere de cuplu, ca si un regres. nu stiu daca ati inteles ce am vrut sa spun. si da de la 4000-4500 nu e nici un castig. daca vrei un demaraj puternic schimbi la 4000 max pt ca la revenire turatia sa cada iar in cuplu.

@deezel. nu stiu ce poate avea masina ta insa daca mai face multe figuri, pune-i sa ti-o schimbe. numai bine. (si nu glumesc. scrie in lege in caz de nu stiu cate reveniri in service in garantie).

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata vreau sa rezolv situatia, sa mearga masina, n-o am decat de-o saptamana. Nici n-am apucat sa ma bucur de ea, luni am primit-o si joi au inceput problemele. Cand iti apare pe bord "Engine fault" dupa nici 700 km parcursi te cam apuca dracii.

Daca nu rezolv problema la Cta pun masina pe platforma si-o aduc la Buc, am inteles ca cei de la Avia sunt un pic mai priceputi.

S-auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deezel

Eu am inpresia ca mecanicii de la noi , de fiecare data cand habar nu au ce are masina, arunca vina pe combustibilul prost. Eu am avut niste probleme cu masina cand avea 13km pe bord. Primele cuvinte pe care le-au scos cei de la service s-au referit la benzina (tocmai facusem plinul cu OMV 100). Pana la urma nu benzina era de vina. La orice problema care poate fi legata cat de cat de combustibil poti sa fi sigur ca pe asta vor da vina.

Ai zis ca ti-au schimbat filtrul de motorina. L-ai vazut ? Avea mizerie in el ? Apa ?

Acu nu zic...s-ar putea sa fie si de la motorina.....dar au probat cumva afirmatiile ?

Din ce am mai citit si eu pe net, se pare ca acest motor are inca problemute.

Pe http://www.seatcupra.net/forums/forumdisplay.php?f=136 erau destui cu FR TDI 170 cu probleme. Era cineva de chiar de prin Spania care se plangea ca i se aprinde toata ziua becul de la filtrul de particule. Si acolo o fi motorina proasta ?

Modificat de lucus80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa verificari "amanuntite" cei de la service si-au dat seama ca de vina este o sonda din sistemul de evacuare. Au facut comanda de piesa, astept sa vina , dureaza minim 5 zile lucratoare.

Totul ar fi fost ok din partea mea daca nu mi-ar fi zis "Este in regula sa circulati cu masina pana vine piesa respectiva". Eu stiam ca motorul intra intr-un "safe mode" care iti permite sa ajungi la un service autorizat si ca nu este tocmai in regula sa circuli cu masina asa. Cand i-am confruntat pe aceasta chestiune mi-au raspuns afirmativ, confirmandu-mi suspiciunile. Drept urmare am hotarat sa le las masina pe cap pana vine sonda, ei urmand sa-mi dea o Octavia Tour. Nesimtiti, nu pot sa spun altceva.

Atasez poze cu o fisa tehnica pe care am primit-o de la service. Imi cer scuze pentru calitate dar sunt acasa si nu am un scanner la dispozitie. Piesa cu pricina este reperul nr. 12.

img0010ek0.jpg

img0006ql8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezinteresati de obiectul tau pe care ai platit o mica avere...

La noi inca nu exista respectul fata de reglementarile impuse de producator decat atunci cand trebuie sa-ti ia banii. Asta in general nu doar la Porsche & co.

E bine sa fii informat, altfel.... :lol:

Tot e bine ca ti-au dat un alt utilaj cu care sa-ti faci treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca astia de la Porsche &Co au toti softul in franceza , oare era asa greu sa fie in romana sau macar in engleza ?

Deezel , sper si eu ca sa iti vina piesa cat mai repede si sa fie doar asta necazul , masina sigur iti va oferi satisfactii , sa ne tii la curent cu impresii despre comportamentul motorului si consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am recuperat Skodillacu din service, se pare ca s-a rezolvat, sonda a fost inlocuita si masina merge bine.

Pot sa spun ca am avut o surpriza placuta zilele acestea, surpriza pricinuita de comportamentul unor anumiti angajati de la AutoGrup. Multumesc domnului Ov. G. care mi-a raspuns cu amabilitate la toate intrebarile, chiar daca acestea au fost puse uneori pe un ton nu tocmai civilizat (va imaginati singuri de ce).

Sa auzim de bine, weekend placut. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca motorul nu mai impinge asa bine dupa ce mi-au schimbat sonda aia.

Mergi la autotest si fa-i un test la motor, daca nu se potriveste cu talonul stii tu ce sa faci;), dar poate sa fie si o impresie. Oricat de multi cai ai avea la un moment ti se pare ca nu mai trage. Incearca sa mergi cu o Octavia 2.0tdi. Eu asa fac:) cand mi se pare ca nu mai trage mai bag o tura cu un hyundai de 80 cai dupa care ma relaxez:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata se intampla numai la Constanta. Sa speram ca suntem singurii posesori de RS cu astfel de probleme. Cine stie, poate am nimerit o tura de sonde defecte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MI S-A BULIT SI MIE RS-UL. Aceeasi problema ca si la Deezel si Dovada RS tdi. :blink: .Sunt negru de suparere dar nu pot sa fac nimic asta e. Este clar ca asta este o problema pt. motorul de 170.

Masina a ramas din seara astya la service in asteptarea sondei stricate. Cat o sa dureze o sa vedem, sper ca , cat mai putin si apoi sa mearga bine.

Deezel? Cum merge masina acum dupa schimbarea sondei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut curatenie.

Atentie, pt observatii personale ...de genul 'sa vedeti ce-am mai descoperit ieri' folositi topicul Jurnal O2.

Pt multumiri felicitari si alte asemenea chestiuni folositi PM.

Acest topic e pentru Probleme O2. Strict.

Si nu uitati de functia Search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Maine mi-am programat o "iesire" la AutoGrup Constanta pentru aceeasi veche problema.

S-au aprins martorii de "check engine" si de bujii incandescente.

Am masina de o luna si un pic, timp in care am fost de 6-7 ori la service cu ea plus ca a ramas o saptamana la ei in curte.

Nu m-am hotarat inca care sa-mi fie atitudinea, de nervi sau de resemnare.

Vreau sa plec de sarbatori in Europa si nu pot sa ma bazez pe o masina noua de 27 000 E. :))

Dracu m-a pus sa-mi iau RS, imi statea urat intr-un PD de 140 cp... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa plec de sarbatori in Europa si nu pot sa ma bazez pe o masina noua de 27 000 E. :)

Dracu m-a pus sa-mi iau RS, imi statea urat intr-un PD de 140 cp... :D

Pai daca pleci in Europa...probabil ca, cu motorina de acolo...vor disparea problemele.

Fa plinul in Austria...si mai vorbim... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu...simptomele sunt un relanti mai neregulat si aprinderea unor martori pe bord.

Eu doar aveam prezumptia ca RS-urile din Austria si restul tarilor civilizate nu au astfel de probleme. Si ca problema e de fapt data de combustibil. Desi...problema ramane controversata in conditiile in care Passat-urile B6 de 170 CP nu au aceasta problema (si circula cu aceeasi motorina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut Sunt posesoru unei octavii 2 1.6 mpi 102 cp din aprilie 2006 si cred ca am o proiblema

a inceput sa se auda rulmentu de presiune cum troncane si asta numai cand e motoru rece dupa ce se 9incalzeste nu se mai aude .daca stiti ca sa mai intemplat cuiva pls spunetimi si mie ca mi se pare ciudat ca la 12000km cat am sa se duca rulmentu ca doar miam luat masina straina sa nu mai umblu prin service-uri dar vada ca la asta sa dus mai repede ca la fosta mea dacie ca la aiai sa dus la 72000 si era si papuc si am si carat cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am O2 TDI 105.

Am aceeasi problema. Zgomotul nu ste de la rulment. volant face figuri.

Mi-au schimbat intreg ambreiajul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciprian_the_1 cand se aude acel zgomot? cand calci ambreiajul? detaliaza...

@SMP nu compara cele doua volante (diesel/benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cand apesi un pic pedala de ambreiaj se aude cum troncane ceva in motor prin jurul bateriei parca...dar dedesubt...daca duc pedala pana la fund dispare troncanitul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!