Jump to content

‘12 A5 Sportback


cogdao

Postare recomandată

Astazi am facut o vizita lui Ginel de la Powertech pentru cativa caluti in plus. 
Am facut dyno inainte si dupa, rezultatul este foarte multumitor.
Am cumparat ieri bobine de R8, pentru a le schimba inainte de soft, insa nu se potrivesc mufele si au si alt unghi de prindere. Voi cumpara un set stock, ultima revizie.
Am vopsit bara fata de s-line, mai am grilele de la proiectoare de luat si o pun pe masina.
Spor!403793de07398d363a9b9fea8d71bc39.jpg1added8c2346787352148f6c208638d2.jpg882e74589b727dbef16ee268a415d6bc.jpg4972a855df47ce39a138e283f37128f0.jpg8c8e42611ebd8fe6d65f29c4a54af139.jpgcfc631bee0e0becc7e6ce124e1b59bfd.jpgfd3347c8aa8df8351a98c1e49ebd6529.jpg

Link către comentariu

De nu am cautat 1 minut butonul ala de like, ca dupa aia sa vad ce scrie sub numele tau.

I-am zis lui Cristi sa faca tuning la Powertech.  Acu ai ajuns la valorile lui de la 170 cp, graficul arata mai agresiv, si ai platit si mai putin.  faceti o [cenzurat], masinile au greutati similare - 4x4.

Link către comentariu

Ai si graficul stock? Mi se pare ca la ture joase cuplul e mult redus, abia dupa 2200rpm ajungi la valoarea stock (asta comparand cu graficele de pe net, care afiseaza cuplu constant pe o plaja f mare de ture, greu de crezut asta)

 

LE: cutia automata de pe 1.8 se pare ca nici nu suporta mai mult de 330Nm, nu ti'ar fi permis mai nimic ...

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Nu am mai facut soft sa pot sa ma pronunt daca curba de cuplu arata bine sau nu. Masini a scos mai mult in run-ul de dinainte decat declara producatorul.

15A90A9B-4030-43A3-B4B7-39B388DA222C.jpeg

Link către comentariu

Cuplul la turatii mici se vede ca e mai mic, inainte la 2000rpm aveai 280Nm, acum ai abia 210Nm.

Tie cum ti se pare masina dupa resoftare? Eu, strict dupa grafice, as zice ca pana in 2500rpm e mai inceata. Oricum, pe partea de cuplu iti cam daduse fabrica maximul posibil :)

Link către comentariu

Nu se simte mare diferenta sub 2000, Dar ai dreptate, pe hartie ar trebui sa fie o idee mai slaba in plaja aia.

La cuplu nu a vrut sa urce prea mult fiindca deja venea din fabrica cu valori mari si intervenea uzura  suplimentara asupra ambreiajului. 

Per ansamblu, masina trage si tot trage pana in 5000 si ceva de ture, diferenta este destul de evidenta. Nu s-a transformat intr-un S, dar eu sunt multumit, pentru stage 1 este arhisuficient.

Acum intervine nebunia...ma gandesc la evacuare marita, admisie si intercooler :)

Link către comentariu

Merci, man!

Nu se va intampla acum ci in primavara, mai mult ca sigur. Daca tot o tin, macar sa o fac cum trebuie.

Link către comentariu

Felicitari dar lasa masina asa cum e hardware! :) Castigul de putere de la S2 nu merita banii investiti si zgomotul in plus in concedii.

Daca ai ganduri si mai mari, da, atunci e altceva. Daca nu, eu as lasa-o asa ca e mai mult decat suficient.

Link către comentariu

In privinta all black. sunt inca in cumpana, insa tind mai mult sa raman in zona clasica, cum a iesit din fabrica. 

LE: Tizule, ma gandesc la un sistem cu clapete electrice pentru daily. Zgomot si drone nu mai vreau, mi-a ajuns de la GT.

Link către comentariu

Cat ar fi safe ptr motor/cutie? Evacuare/admisie/ intercooler deja nu mai sunt cheltuieli mici ...

Link către comentariu

Am cutie manuala, deci nu e stres pe partea asta. Castigul ar fi undeva la 20-30 cp, iar costurile ar fi undeva la 1000 €. 

Mai sus de atat vorbim de turbo hibrid, alte injectoare, alta pompa de benzina, drum care nu am gand sa-l parcurg cu masina asta.

 

Link către comentariu

1.000 de euro pentru admisie (200), intercooler (200?!), soft stage 2 (2-300) si raman 3-400 pentru evacuare cu clapete?!

Zi-mi si mie unde ca-mi pun pe GT :)) 

Link către comentariu

@catalinmiti: Bobinele le-am returnat.

@Rave: ee, calculul meu este mai mult estimativ si nu am pus softul, l-am omis. Sunt pe ebay clapete electrice, nu extraordinar de scumpe. Acum cat or fi de bune (eficiente), nu stiu, dar merita incercat.

 

Screenshot_20181026-160828_Chrome.jpg

Link către comentariu

M-am hazardat cu 1000, cred ca pe la 1500 ar fi costul pentru 30cp extra.

Cred ca pun keyless entry/go si inca ceva de banii aia, asa ca ramane la 230cp.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Sunt nerabdator sa o urc pe masina, iti dai seama. Trebuie sa gasesc locul potrivit unde sa fac operatiunea, nu mi-ar strica niste recomandari.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi am facut schimbul de ulei si filtre, la 10.800 km de la ultima revizie. Tot la Metrotehnica am fost, fiind cea mai apropiata reprezentanta a grupului VAG. Am schimbat marca uleiului, nu din necesitate ci mai mult din curiozitate, am auzit multe lucruri bune despre Ravenol. Filtre am folosit Mahle. 

Dupa verificarea tehnica, am doar placute spate de schimbat.

39fd830d6a2e1a0f7ee4800c87a46152.jpg

 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!