Jump to content

‘12 A5 Sportback


cogdao

Postare recomandată

Am vazut ca are recenzii foarte bune si am zis sa fac o incercare. Ramane de vazut daca se potriveste motorului meu.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si am montat, in sfarsit finalele de la Milltek. Tipsurile sunt un pic mai iesite in afara decat inainte, dar probabil au fost puse asa intentionat sa se vada logo. Nu pot sa spun ca ma deranjeaza, e o imagine cu care incerc sa ma obisnuiesc. Sunetul, fiindca despre asta era vorba, nu s-a modificat prea mult. Pe loc, turata, se aude un pic mai gutural, dar doar pentru o ureche fina. De vina sunt cele DOUA tobe intermediare de pe traseu. Nu am inteles de ce doua, dar, dupa Itp-ul din mai, sigur va mai ramane doar una sau poate chiar niciuna. Am o intermediara Milltek, poate le scot pe cele doua stock si o pun doar pe cea noua.

3d5d6b82d3745ddb587c0a9163a7cd72.jpg

ab5792481c4603da8654242318a0b65b.jpg

 

Link către comentariu

Metal polish scrie pe ele. Nu cred ca ai probleme la ITP cu intermediara Milltek. (Eu nu am avut dar nici nu erau asa stricti acum cativa ani). Din poze nu se vede asa ok, dar parca nu sunt centrate perfect.

Link către comentariu

S-a lucrat destul de mult la capitolul centrare, i-am cam stresat. Perfect nu a iesit, nici nu are cum, dar dupa o ora de sus-jos, stanga-dreapta, cand am plecat erau cat de cat acolo. Poza e si dintr-o parte, nu se vede cum trebuie.

@calin.g nu avem nici inainte probleme cu fumul, este benzinar ;)

Link către comentariu

iese la ITP si fara tobele intermediare, au doar rol de reducere a zgomotului nu si a noxelor, deci le poti inlatura linistit, am avut eu non-resonated cat-back tot de la Milltek si nu am avut probleme cu ITP. Oricum, chiar si asa, zgomotul nu este cu mult mai mare fata de ceea ce ai acum si doar dupa 3k RPM se simte mai bine, pana acolo e cam la fel. Unde ai gasit evacuarea?

Link către comentariu

Am realizat, dupa cateva zile cu masina, ca sunetul s-a intensificat un pic, dar cred ca o voi lua treptat cu inlaturarea intermediarelor, sa vad ce iese. 

Le-am luat de pe ebay, a fost un catback de pe A4 b6 2,4 benzina. Fiind de pe un v6, nu a mers plug and play, am luat doar finalele. Intermediara ramasa nu stiu daca o pot folosi avand cate doua intrari si iesiri.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Grilele proiectoare au sosit, sunt in vama de o saptamana, sper sa le primesc saptamana care vine.

Si una de sezon...

2bf5720c3f26ea6f922bf466353956a8.jpg

 

Link către comentariu

Cum s-au descurcat geamurile pe gheata aia? Au coborat din prima sa poti deschide usa sau a trebuit sa dai cu ceva solutii sa poti intra in masina?

Link către comentariu

Am dat cu glicerina boraxata inainte de venirea frigului si au coborat normal, fara probleme. Daca nu dadeam, cred ca era imposibil sa intru in masina, la cat de inghetata era.

Link către comentariu

Au sosit grilele. In sfarsit, a durat doar 3 luni. Dar, surpriza...una este rupta. 

972d0827813e6d599825ae68a1d17489.jpg

Link către comentariu

Cred ca se poate lipi. Imi imaginez ca s-a rupt la transport si daca au durat 3 luni sa ajunga cred ca nu ai de gand sa le returnezi.

Link către comentariu

China. Am montat-o si este in spatele barei, deci nu se vede din afara. Nu am apucat sa o spal, cu vremea asta o faceam degeaba oricum.

 

DFC118DF-E068-42A9-832F-1A60CFF33059.png

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Azi am schimbat placutele spate, am pus Ate. Am schimbat si uleiul, a papat repede Ravenolul 5w-30, in 2000 km a papat 600ml.

Am pus Motul, din nou, de data asta 5w-40, ar trebuie sa revina la normal consumul.

7426591670a6e3c85127ee05901c1637.jpg

Pentru vara am luat alte jante, nu ma prind doua veri cu acelasi set :)

e75dc05b53cd8fd9965253a141880e09.jpg

Am pus si suportul de numar, cand se mai incalzeste urmeaza sa dau bara jos, sa vopsesc armatura si sa pun cercurile.

5ee12280581d920d5b3fd56f234314fe.jpg

Link către comentariu
3 hours ago, ct_act said:

Ai avut aparatura sa tii departati etrierii spate cat au schimbat placutele?

Sunt si eu curios de procedura, din cate am citit se recomanda vag-com pentru deblocare etrieri pt puntea spate. Pt fata este mecanic, nu necesita diagnoza.

Link către comentariu

Am fost la mecanic, nu le-am schimbat eu. Are tot ce ii trebuie, si vcds si presa.

Intradevar, pentru spate trebuie sa foloseasca vcds pentru deblocare etrieri.

Link către comentariu

@al3xandru1228

Procedura o stiam ca au aplicat-o la dealer la A4, doar ca la ultima mi-au cerut niste preturi ca m-au dat pe spate la propriu si i-am amânat.

@cogdao

Ma gândeam ca s-a inventat vreo scurtătură românească. ?

Modificat de ct_act
Link către comentariu

@ct_act se scoate motorasul electric , se decomprima normal pistonasul , se pune motorasul electric la loc :D ....procedura executata cu succes la un passat CC :D

 

Link către comentariu

@motanelul - corect, acesta e bypass-ul, dar muncesti mai mult, mai bine isi ia un vcds cine face asta in mod regulat.

@cogdao - ne-am potrivit la jante, am ales si eu acelasi model, astept gumele acum, sper sa ajunga cat mai curand.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!