Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Salutari, rog un sfat. Locuiesc in Elvetia si doresc sa achizitionet second hand un golf mk7 1.4 tsi (125cp) manual, cu un kilometraj in jurul a 120.000 KM, in favoarea unei Mazda 3 2023. Da, 2023, sunt nevoit s-o vand si sa cumpar ceva mai ieftin :(. 
La ce m-ati sfatui sa fiu atent va rog? 
Cam cand ar trebui schimbata distributia cat si ambreiajul? Masina ar avea undeva la 8-9 ani vechime si 120k km, asta daca bineinteles n-au fost schimbate deja. 


Suspensia,turbina, cam pe la ce km pica? Evidentiez faptul ca masina va fi din Elvetia, nu import..(nefiind in UE, nu pot aduce alta fara taxa suplimentara VTA). 


Va multumesc tuturor. 
Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Producatorul cred ca da 210k km la curea fara limita de ani. Evident ca daca ii intrebi in scris nu iti garanteaza ca nu "sare" distributia in perioada asta.

 

Eu as schimba-o la 120k km sau 5 ani. Deci la tine ar fi de schimbat! In Elvetia te scalpeaza o distributie; dar daca ai anul asta drum in Romania o sa iesi cam pe la 1200 lei piesele OEM sau vreo 2400 lei piesele OE (VW - probabil curea facuta de Conti, pompa de apa Hepu, etc).

 

Masina din ce an este? Am avut Golf 7.5 1.4TSI 125cp din 2017. Merge perfect si acum (vanduta in familie). E important sa nu fi facut schimburile de ulei la 30k km, ci putin mai des. Altfel probabil ai ceva depuneri de carbon pe supape (si tot asa cand vii in Romania se poate face o decarbonizare).

 

Suspensie/turbina nu ar trebui sa fie cazul pana la 200-250k km turbina. Suspensia ar trebui sa mai duca, dar depinde pe unde a condus masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza, nu ai de unde sa stii. Cureaua nu are nimic la 120000km, ambreiajul si el poate fi in stare foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca are 120k km, ci cati ani are! Are 9 ani!!! Daca facea 120k km in 2 ani era ok si mai mergea... asa dupa 9 ani eu nu as mai sta cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vă salut cu respect ! Mă gândesc foarte serios să achiziționez un golf 7 gtd la mâna a 2. Problema este ca preponderent conduc în oraș , se merită oare această motorizare sau o varianta mai bună ar fi gti ul. Problema este ca un gti este peste bugetul meu si de aceea tind spre gtd. Multumesc pentru răspunsuri ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul o sa-ti dea batai de cap daca circuli doar in oras, mai ales ca o sa fie o masina sh.

Daca nu vrei neaparat look-ul GTI-ului sau al GTD-ului poti lua un golf pe benzina, 1.4/1.5tsi 150cp si ii faci un stage 1. Ca putere o sa fie aproape de un GTD si n-o sa ai batai de cap cu dpf-ul iar consumul o sa fie mai mic ca la GTI.
Cutiile de pe motoarele mai mari sunt mai fiabile in oras pentru ca au ambreiaje umede in cazul in care vrei automata.

Nici GTD-ul, nici 1.4/1.5tsi tunat nu se compara cu GTI-ul, deci daca ti-l permiti, go for it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sfat , deocamdată nu ma grăbesc , am sa mai pun niște bănuți la saltea și poate găsesc și un gti :))). O zi ușoară ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei si un motori diesel, dupa parerea mea, chiar daca circuli mult in oras. Totusi, ca masura de precautie, o data la 3-4 saptamani sa iesi la un drum lung cu masina, sa se curete bine filtrul DPF. Filtrul arde cenusa cel mai bine cand mergi la drum intins, cu viteza constanta (fara opriri si fara sa schimbi vitezele) si in oras acest lucru nu se intampla. Multi soferi se opresc la jumatatea regenerarii cand conduc in oras si nu isi dau seama ca atunci avea loc regenerarea, de aici si problemele cu filtrul. Eu, de cand respect aceasta regula de a iesi cu masina din oras la 3-4 saptamani, nu am mai avut nicio problema cu filtrul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, ma aflu in punctul unde caut un golf 7 gti si am gasit ceva ok la noi in tara, asa la prima vedere. Masina este urmatoarea:

- an de fabricatie 2016, performance, in 2 usi. 
- cumparata de noua din tara, proprietarul actual este al doilea dar masina a fost tot in familie. 

- km actuali 178000, are istoric de service la vw pana in 2021 septembrie unde avea 137000km la momentul respectiv. 

- din istoric nimic in neregula, mici maruntisuri si intretinerea corespunzatoare, fara incidente cel putin in reprezentanta. 

- are 3 schimburi de ulei la diferential si 4 schimburi la cutie pana acum. 

- conform spuselor proprietarului are distributia facuta pe la 170000km detine factura, in service normal nu reprezentanta. 
Din pacate masina este in Cluj, eu pe langa Bucuresti si am rugat un prieten din Cluj sa mearga sa o vada, tipul fost proprietar de cupra, cat de cat are habar de motoarele astea. Parerea lui a fost ca este in mare parte ok doar ca motorul dupa incalzire i s-a parut cam zgomotos inclusiv in interior. O sa atasez si un video cu sunetul, cei drept si mie mi se pare galagios in video. 
Mai astept o parere si de pe aici desi sunt constient ca telefonul poate insela dar mai sunt printre noi posesori de golf 7 gti si poate mai aud inca o parare sa nu bat drumul degeaba pana la Cluj. 
Las aici 2 link-uri de youtube:

 

 

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din video-uri nu se intelege nimic niciodata. Recomand sa platesti o firma care se ocupa cu verificarile pentru ca ar trebui pus un tester pe masina, vazut parametrii motor, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu o firma sa verifice este o idee buna, am posibilitatea sa merg la cluj la autoworld pentru verificare completa dar imi este sa nu bat drumul degeaba!

O sa caut ceva gen masinapotrivita, sper sa fie ceva si prin cluj! 
Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care a avut cupra avea si filtru sport pe masina lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut masina stock cel care a avut cupra, se poate auzi asa din cauza filtrului? M-am gandit si eu la asta. Am discutat azi cu tipul cu masina, am mai vazut in video o pata de ulei maricica pe scut, a spus ca a avut probleme cu busonul de ulei care scapa vapori destul de des la modelul acesta din spusele lui. Mi se pare totusi cam mare pata de ulei de la niste vapori. Ce imi place ca nici tipul nu se grabeste cu vanzarea, nu incearca sa ma convinga de ceva anume, a ramas ca ne auzim dupa anul nou pentru ca acum este aglomerat pt toata lumea iar dupa Craciun nu cred ca se mai gasesc service-uri deschise pentru o verificare ok. 
Ca si pas urmator este sa imi trimita din facturile de service mai ales cu distributia, facuta acum 5000 de km. Ciudat este ca nu a schimbat si pompa de apa desi la masina asta se stie ca sunt probleme cu pompa de apa iar privitor la zgomot a mai spus o chestie cum ca injectoarele ar fi galagioase la 2.0 tsi in general. 
Mai ramane sa ma decid daca facem o verificare intr-un service(este de acord cu asta) iar aici am doua variante, ori sa iau o firma din cluj care se ocupa cu asa ceva gen masinapotrivita, cost undeva la 500 ron sau sa ma risc sa ma duc cu avion pana la cluj si sa mergem in service sa o verificam, sa o vad si eu si daca este all good totul sa ma intorc cu ea. 
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-golf-ver-2-0-tsi-bmt-dsg-gti-performance-ID7Hov2o.html 
Aceasta este masina. 

IMG_0256.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru un gti s-a mers ceva cu ea si in Romania, pana in septembrie 2021 are istoric la pbn, avea atunci cam 138000km, dupa trebuie sa imi trimita facturile cu ce service s-a mai facut la masina. Din toata discutia am inteles ca nu au fost multe chestii, maruntisuri uzuale mai putin distributia care este un service mai mare sa zic. Prefer pana la urma o masina care a mers si a fost intretinuta corespunzator, sunt oare multi km pentru un GTI? Am vazut pe afara si multe masini la vanzare sarite de 200.000km si cu preturi nu chiar mici. Aceasta este mai ok la pret deoarece este in 2 usi dar nu ma intereseaza acest aspect, acum am oricum un scirocco. Iar la dotari nu este asa wow dar puncteaza chestiile importante mai putin scaunele incalzite. Cumva am cautat fara dcc si trapa, costuri mai mari la intretinere la dcc plus ca am preferat sa imi pun ulterior arcuri eibach sau hr ulterior fara mare bataie de cap, iar trapa nu sunt fan in general, zgomote uneori iarna plus acel plastic care se crapa la golf 7 destul de des. 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!