Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Salutari, rog un sfat. Locuiesc in Elvetia si doresc sa achizitionet second hand un golf mk7 1.4 tsi (125cp) manual, cu un kilometraj in jurul a 120.000 KM, in favoarea unei Mazda 3 2023. Da, 2023, sunt nevoit s-o vand si sa cumpar ceva mai ieftin :(. 
La ce m-ati sfatui sa fiu atent va rog? 
Cam cand ar trebui schimbata distributia cat si ambreiajul? Masina ar avea undeva la 8-9 ani vechime si 120k km, asta daca bineinteles n-au fost schimbate deja. 


Suspensia,turbina, cam pe la ce km pica? Evidentiez faptul ca masina va fi din Elvetia, nu import..(nefiind in UE, nu pot aduce alta fara taxa suplimentara VTA). 


Va multumesc tuturor. 
Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Producatorul cred ca da 210k km la curea fara limita de ani. Evident ca daca ii intrebi in scris nu iti garanteaza ca nu "sare" distributia in perioada asta.

 

Eu as schimba-o la 120k km sau 5 ani. Deci la tine ar fi de schimbat! In Elvetia te scalpeaza o distributie; dar daca ai anul asta drum in Romania o sa iesi cam pe la 1200 lei piesele OEM sau vreo 2400 lei piesele OE (VW - probabil curea facuta de Conti, pompa de apa Hepu, etc).

 

Masina din ce an este? Am avut Golf 7.5 1.4TSI 125cp din 2017. Merge perfect si acum (vanduta in familie). E important sa nu fi facut schimburile de ulei la 30k km, ci putin mai des. Altfel probabil ai ceva depuneri de carbon pe supape (si tot asa cand vii in Romania se poate face o decarbonizare).

 

Suspensie/turbina nu ar trebui sa fie cazul pana la 200-250k km turbina. Suspensia ar trebui sa mai duca, dar depinde pe unde a condus masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza, nu ai de unde sa stii. Cureaua nu are nimic la 120000km, ambreiajul si el poate fi in stare foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca are 120k km, ci cati ani are! Are 9 ani!!! Daca facea 120k km in 2 ani era ok si mai mergea... asa dupa 9 ani eu nu as mai sta cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vă salut cu respect ! Mă gândesc foarte serios să achiziționez un golf 7 gtd la mâna a 2. Problema este ca preponderent conduc în oraș , se merită oare această motorizare sau o varianta mai bună ar fi gti ul. Problema este ca un gti este peste bugetul meu si de aceea tind spre gtd. Multumesc pentru răspunsuri ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul o sa-ti dea batai de cap daca circuli doar in oras, mai ales ca o sa fie o masina sh.

Daca nu vrei neaparat look-ul GTI-ului sau al GTD-ului poti lua un golf pe benzina, 1.4/1.5tsi 150cp si ii faci un stage 1. Ca putere o sa fie aproape de un GTD si n-o sa ai batai de cap cu dpf-ul iar consumul o sa fie mai mic ca la GTI.
Cutiile de pe motoarele mai mari sunt mai fiabile in oras pentru ca au ambreiaje umede in cazul in care vrei automata.

Nici GTD-ul, nici 1.4/1.5tsi tunat nu se compara cu GTI-ul, deci daca ti-l permiti, go for it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sfat , deocamdată nu ma grăbesc , am sa mai pun niște bănuți la saltea și poate găsesc și un gti :))). O zi ușoară ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei si un motori diesel, dupa parerea mea, chiar daca circuli mult in oras. Totusi, ca masura de precautie, o data la 3-4 saptamani sa iesi la un drum lung cu masina, sa se curete bine filtrul DPF. Filtrul arde cenusa cel mai bine cand mergi la drum intins, cu viteza constanta (fara opriri si fara sa schimbi vitezele) si in oras acest lucru nu se intampla. Multi soferi se opresc la jumatatea regenerarii cand conduc in oras si nu isi dau seama ca atunci avea loc regenerarea, de aici si problemele cu filtrul. Eu, de cand respect aceasta regula de a iesi cu masina din oras la 3-4 saptamani, nu am mai avut nicio problema cu filtrul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!