Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

22 hours ago, Xman_ghio said:

 

 

Im plus: ce conteaza ca a avut usi si bari revopsite??? Macar sunt facute in reprezentanta, nu la negru

Conteaza. Eu am avut la Octavia 2 portiere revopsite la Avia Motors si acum, la aprox 7 ani de la revopsire, s-a exfoliat vopseaua de zici ca este jupuita. Unde masina are vopseaua originala, nici vorba de asa ceva.

@xfg8: parerea mea este ca un Golf 7 cu  162 000km in bord nu merita 15 000 euro (plus min 1000 sa o mai aduci din Germania in tara). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, vizitator said:

@xfg8: parerea mea este ca un Golf 7 cu  162 000km in bord nu merita 15 000 euro (plus min 1000 sa o mai aduci din Germania in tara). 

 

Din pacate cam astea sunt preturile acuma. Cum ziceam, este 2.0 TDI cu DSG, istoric complet si nivelul de echipare este Highline, faruri cu led, scaune cu masaj si incalzite, tapiterie Alcantara, etc Ce altceva ar fi mai rentabil in banii astia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus ce altceva poti gasi ptr ca trebuie sa ai rabdare, insa eu as cauta ceva cu mai putine optiuni, eventual cutie manuala, dar mai putini kilometri in bord. Ma rog, este strict parerea mea personala (sa primeze noutatea masinii si nu numarul de optionale pe care il are).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul e 100% samsar! Expresii din alea "masina pentru pretentiosi" sau "Atentie..." sunt vrajeli pentru care as scadea 500 de euro doar pentru ca e smecher.

 

Ideea este ca NU poate stii nimeni ce e cu masina pana nu o verifici fizic: plateste si tu o firma buna de verificat masina si vei afla daca a fost revopsita, cum arata pe tester injectoare, DPF, turbina, etc. plus mers cu ea sa vezi cum este.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie !

Are sonorizare profesionala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Xman_ghio said:

Vanzatorul e 100% samsar! Expresii din alea "masina pentru pretentiosi" sau "Atentie..." sunt vrajeli pentru care as scadea 500 de euro doar pentru ca e smecher.

 

Ideea este ca NU poate stii nimeni ce e cu masina pana nu o verifici fizic: plateste si tu o firma buna de verificat masina si vei afla daca a fost revopsita, cum arata pe tester injectoare, DPF, turbina, etc. plus mers cu ea sa vezi cum este.

 

Da este samsar clar , pentru ca mai are 2 mașini la vânzare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e de vazut, dar sub nici o forma cumparata fara verificare fizica si online! Nu te poti baza pe nimic din ce spune el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fizic înseamnă să mă duc la un mecanic ceva autorizat acolo , dacă este el de acord nu ? Întreb pentru ca nu am mai făcut chestia asta 😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suni inainte si intrebi daca e de acord; daca nu este atunci fugi de el 100%! Suni apoi in orasul ala si cauti un mecanic bun.

 

...sau platesti o firma specializata (eu asa am facut) si primesti raportul de la ei. Daca e ok cumperi masina, daca nu e ok ai pierdut doar banii aia de verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce e mai buna o masina “dupa Germania”??? Ai circulat vreodata prin orasele si satele lor sa vezi ce varza sunt drumurile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de masini corecte, in vremurile prezente, 15000 de euro pe un Golf 7 (7.5 practic), final de generatie, dotat, este un pret corect. Daca pentru unii este prea mult, e partea a doua. 

Dar uitati-va ce scoruri au masinile pe dincolo. Uitati-va ca niste Golf-uri 7, 2015-2016, deci prefacelift, se invart pe la 10000-12000 de euro. Si repet, vorbim de masini corecte. 

Deci un Golf 7.5 ca este peste 14000, mai ales cu un motor mai potent, mai ales ca are dotari, pai este perfect "normal" in vremurile prezente. 

Faptul ca la noi sunt la vanzare modele "full de full", "fara probleme tehnice", "fara elemente revopsite", "care nu necesita nicio investitie", la preturi DE VANZARE mult mai mici decat ce vezi pe dincolo (deci automat pretul de achizitie a fost si mai mic) denota foarte concret calitatea acelor masini. 

Fiecare pana la urma isi cumpara ce doreste. Iar clasica intrebare "merita ?" X masina pt suma Y de bani ar trebui pusa dupa toate demersurile necesare si care se impun, inainte de achizitia/achitarea respectivei X masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am gasit un Golf 7 break 2.0 TDI cu DSG, model highline, cu faruri full led, incalzire stationara prima inmatriculare 01/2019, rulaj 166k km, la un dealer in Germania.

 

Dealerul a fost foarte de treaba si mi-a trimis mai multe filmulete cu masina, inclusiv cu verificare cu tester de vopsea. Intr-unul se vede coltul de la portbagaj ruginit: https://photos.app.goo.gl/nTgCuXFsf2LgN1y7A Ce parere aveti ? Se poate repara la vopsitor ? Nu pare a fi metalul gaurit. S-ar putea vopsi doar partea de la muchia de deasupra numarului in jos ?

 

In rest masina pare a fi destul de ok. Am verificat si istoricul la VW si are bara spate schimbata, dar alte elemente de caroserie nu apar revopsite sau inlocuite. Apare insa si mechatronicul schimbat anul acesta in iulie la 163k km. Cauciucurile sunt cam uzate, nu mai au foarte mult pana la semnul de uzura minima. Masina este pusa in anunt la 14990 euro, dar la prima discutie cu dealerul mi-a lasat-o la 14200. Am zis ca ma mai gandesc, si ieri mi-a scris ca mi-o poate lasa la 13800 euro. Daca nu ar fi fost rugina aia la portbagaj nu as fi stat pe ganduri...

 

 

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate repara! O masina cu rugina aia se arunca direct 🙂

 

Mai repede mi-as face probleme de ce a fost achimbat mechatronicul si cu ce (nou, reconditionat???). Cu 1000 de lai maxim repari rugina aia de zici ca e haionul nou!

 

P.S. NU exista faruri “full led”. Ele sunt les mid, led high, etc. Alea par led high

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mechatronicul, nu cred ca pot afla mai multe din istoric.  La inlocuire de mechatronic, service-urile din reteaua VW nu monteaza piesa noua ?

 

Daca metalul din coltul haionului e afectat foarte tare de rugina se poate cumva suda metalul acolo ? Nu ma pricep la tinichigerie. Ca altfel daca trebuie sa schimb haionul cu totul e cam costisitoare reparatia.

 

 

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a schimbat la repr mecatronicul, s -a pus piesa originala reconditionata de fabrica, deci nu ai de ce sa iti faci griji. 

 

muchia la hayon se curata si se vopseste fara probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina aia este usor rezolvabila, piesele in reprezentanta ar trebui sa fie noi sau reconditionate de fabrica deci fara griji teoretic. Ce nu imi place este reducerea aia asa mare facuta si rapid, astia deobicei de-abia discuta de 100 euro discount dar de 1200 aproape.

De ce nu incerci totusi sa apelezi la firme de la noi care aduc masini si ofera si consultanta si macar nu esti obligat sa o iei daca iti displace ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri ! La RAR sper ca nu se leaga de muchia aceea ruginita...ca daca reusesc sa cumpar masina asta, nu stiu daca apuc sa fac si revopsirea haionului pana merg la RAR.

 

Inca ceva, masina are incalzire stationara ca dotare. Asta incalzeste si apa din motor sau doar aerul din habitaclu ? Nu are insa telecomanda la incalzire. La un alt Golf 7 am vazut ca avea si telecomanda. Telecomanda este o dotare extra ? Se poate face retrofit la telecomanda ulterior ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e dotare de fabrica , are telecomanda. Daca nu mai exista telecomanda se poate inlocui. 

Daca e montata incalzirea aftermarket, trebuie vazut de care este... daca suporta telecomanda sau ceas programator

 

incalzirea stationara incalzeste direct antigelul din motor si ulterior aerul din habitaclu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina de pe muchia haionului se rezolva prin revopsirea completa a acestuia (nu poti face retus acolo). Te-as sfatui sa faci operatiunea la reprezentanta, din cate stiu eu costa cam 1200 RON dar ai certitudinea ca va iesi bine. Si vopseaua de pe capota motorului este ciobita in mai multe locuri, va trebui sa dai cu kit de vopsea sa le acoperi. Celelalte infundaturi ies prin metoda PDR. In rest, mie mi se pare suspect ca a lasat asa repede si asa mult la pret. A lasat 1100 euro, destul de mult avand in vedere pretul initial al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa trimit pe cineva in Germania la un dealer sa vada un alt Golf 7 2.0 TDI cu DSG si mi-a trimis un video cum suna motorul. A reusit sa porneasca motorul la rece si zice ca se aude un tacanit / clantanit destul de pronuntat si motorul nu merge rotund. Aici e inregistrarea: https://photos.app.goo.gl/1sevEfVbCspKLS1j6

 

Puteti sa va dati cu parerea ? Mie mi se pare ca nu e in regula ceva, posibil injectoare duse. Si persoana care l-a verificat zice ca ceva nu e in regula. A mai ascultat si un alt Golf 7 din acelas parc, tot 2.0 TDI si la acela motorul se auzea mult mai rotund.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca ai trimis masina la un doctor de plamani sa o asculte! 🙂

 

Trebuie pus un tester pe ea sa vada daca sunt erori, le sterge, merge putin prin parc si vede daca mai apar. Verifica valori injectoare, DPF si altele. Doar dupa ureche cred ca e greu; eu nu imi dau seama! (Poate a stat mult in parc nepornita, pot fi multe explicatii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sunetul specific pe care il face la rece TDI din generatia respectiva din zona distributiei. Oricum la rulajul respectiv este bine sa inlocuiesti distributia (role, curea, pompa de apa, etc.)  din cauza varstei. Eu unul am schimbat-o si a facut la fel, dar n-am avut niciun fel de alta problema. 

In rest orice masina rulata vine cu riscurile aferente si cu cat te duci mai jos ca pret comparativ cu o medie cu atat riscurile sunt mai mari. 

Mai atent m-as uita ca schimburile de ulei la DSG sa fie facute la timp. 

 

 

Modificat de dragos124
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in cauza are rulaj de aproximativ 150k km, fabricatie 02/2020, highline. Istoricul i l-am verificat la VW si pare in regula. Pretul l-am negociat la 15000 euro cu dealerul. Vroiam sa trimit pe cineva sa o aduca pe platforma, dar asa nu imi vine sa ma risc, mai ales la pretul asta. Persoana care a vazut masina a lasat motorul sa mearga vreo 10 min si nu s-a imbunatatit sunetul. Mi-a spus ca la celalalt Golf care l-a vazut in acelasi parc auto se auzea motorul mult mai frumos, desi amandoua erau cu motorul rece la pornire. Curios ca dealerul i-a spus ca al doilea Golf deja e rezervat, desi anuntul pentru asta a fost pus doar ieri. Era cu 1000 euro mai ieftin, cu rulaj de 25k km in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!