Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

sal all........am si eu o problemaasemanatoare cu ce s-a mai scris in acest topic........masina vibreaza usor la plecarea de pe loc si mai mult dupa ceva timp de mers prin bucuresti......cand o accelerez mai tare....urca in turatii mai repede decat normal dar nu creste si viteza...este acea senzatie de patinare a ambreiajului intalnit la minunatele dacii..... este nevoie sa schimb kitul ambreiaj si volant sau doar kitul........mentionez ca la volksparts kit ambreiaj +volant 25 mil iar la augsburg kit +volant 30mil + 4.5mil manopera....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda

Am si eu probleme cu ambreiajul, in sensul ca ajung pe la 2200 - 2400 rpm iar daca aici ii dau talpa, incepe sa se tureze aiurea dupa care isi revine. I-am dat cutia jos si surpiza: discul este ff bun, la fel si placa, nu au semne de uzura accentuate, diafragma placii este ok. volant are joc in limite normale. Singura problema gasita este rulmentul de presiune, are un plastic prin intermediul caruia intra in contact rulmentu cu diafragma placii la debraiere, acesta imi era desprins fata de rulment si un mecanic imi zicea ca s-ar fi putut deplasa astfel incat sa existe un contact permanent cu placa, nepermitandu-i sa ambreieze complet. Repet, este singurul defect gasit.

Acu va intreb : a-ti mai auzit de aceasta problema? Rulmentul de presiune este in contact permanent cu placa oricum?

Eu stau si ma gandesc, nu cumva trebuia o simpla aerisire a ambreiajului? Mentionez ca nu aveam scurgeri pe la cilindrul de ambreiaj, masina intra in viteze fara sa agate, insa nu cu mult timp in urma tot gaseam scurgeri pe la busonul capacului de la vasul de lichid de frana, se tot umezea la cateva zile, desi nivelul era corect.....

Kitul de ambreiaj l-am comandat de la reprezentanta, ma costa 1330 RON cu piesele vechi la schimb (placa, disc, rulment, suruburi volant si suruburi placa). Il schimb daca l-am dat jos in ideea in care s-ar putea sa isi fii pierdut planeitatea placa in urma patinarii...

Mai mentionez un lucru: am pus CIP undeva pe la 165 CP, insa s-au mai CIP-uit acelasi tip de motor si nu au fost probleme, lucru confirmat si de un mecanic de la VW.

p.s Nu sunt genul de om care ii da liniute ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema a trepidatiilor: la pornirea de pe loc, turata slab, mai ales cind e cald afara sau in aglomeratie cind freci ambreiajul mai mult, trepideaza. Daca accelerez undeva la 1100-1300 ture trec peste asta, scap de trepidatii. Normal asta ar insemna o uzura mai accentuata a ambreiajului.Trepidatiile sint asa din cind in cind, nu intodeauna, dar am observat ca se intimpla mai des. Am fost la mecanicul meu si mi-a zis clar: asa pe nevazute ar fi 95% volant, respectiv 5% disc ambreiaj. Am schimbat disc, rulment (am zis ca poate scap printre alea 5% :) ) si binenteles problema a ramas...n-am ce face decit sa investesc intr-o volant noua. Am 248 mii km si inafara de revizii (cu curele, rulmenti, filtre, etc), ceva brate si capete bara si un debitmetru n-am avut probleme, cum am mai citit pe forum ca ar avea unii si cu masini relativ noi.Am cip de 3 ani pe ea (excelenta miscare) si merge bestial de bine, o masina pe care ma pot baza in situatii limita, daca apar. Am facut recent si un test cu wagcom-ul si parametrii sint superok, asa ca ramine acuma volant. Ultima data (vara, anul trecut) cind am avut o tentativa de a o schimba era undeva pe la 21 mil + manopera...cred ca intre timp s-a mai modificat ceva la pret. Stie careva ce preturi au acuma in functie de producator? cam pe unde se incadreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORO eu din cate stiu nu se observa intotdeauna daca vreuna din piesele ambreiajului are probleme. Adica o placa cu diafragma mai moale (poate prea moale) si o uzura nu foarte mare a discului pot in cazul unui cuplu motor crescut sa permita patinarea (nu mai vorbesc daca discul are pe suprafata ceva ulei, sau a fost imbibat la un moment dat cu vreun alt lichid care a ajuns acolo accidental). Adica e clar ca iti patineaza ambreiajul in zona in care cuplul este foarte ridicat, dar cred ca principalele cauze sunt uzura sau piese neconforme (votez pentru o placa defecta), dar si cuplul marit.

Este posibil si ca rulmentul sa fi o problema. La intrebarea ta raspunsul este: rulmentul nu sta in mod normal in contact permanent cu diafragma, daca ar face asta s-ar uza prematur ambele piese.

Despre aerisire nu cred ca ar rezolva nimic, daca ai avea aer pe instalatie atunci diafragma nu ar fi actionata suficient si debreia la o pozitie mai joasa a pedalei sau nu ar permite schimbarea. Poate pistonasul receptor sa se blocheze la un monent dat, dar nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valioglu, ai dreptate, a fost placa de presiune prea moale si in combinatie cu plasticul ala rupt de la rulment rezulta patinarea. Am pus piese originale noi si la montarea placii s-a vazut cum aceasta apasa mult mai bine decat cea veche.

La camioane si la unele aplicatii pe turisme, exista ambreiaje care au tot timpul in contact rulmentul cu placa, de aceea ma gandeam ca nu putea fi plasticul acela de vina, fiind de altfel singurul defect vizual descoperit. Deci nu au contact permanent, -> putea fi si de aici problema.

Pistonasul nu era blocat.

Masina acum merge ff bine, nu mai patineaza in zonele de turatii cu probleme, simt pe deplin noii caluti ai masinii si cuplul formidabil pe care il dezvolta.

@RO_VW La reprezentanta, m-am interesat si este undeva la 2450 RON (acu depinde ce tip de motor ai, eu am AVF) si la Volksman era undeva la 1850 RON daca retin bine. Vezi ca avea un coleg de-al nostru forumist una de vanzare noua nouta, vezi aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=42090

Succese maxime tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

vreau sa va pezint o serie de simptome anormale in functionarea masinii din semnatura, iar daca sunt legaturi intre ele, va rog pe voi sa ma ajutati sa le identific.

I - tremurat la plecarea de pe loc, in trafic aglomerat si tremurat intens la oprire motor;

II - am frana doar la prima pedala, la urmatoarea fiind pedala foarte tare;

III- nivelul lichidului de frana imi creste, iesind pe langa buson, fara sa completez bineinteles;

IV - nu am putere decat de la viteza a doua in sus si numai ce tin pedala apasata la podea si turatia ajunge(foarte alene) la 2700-2800 rot/min; apoi dupa ce tasneste, la viteze mari, simt o usoara pierdere de putere temporara in trepte superioare de viteze(IV, V) la turatia de 2800 rot/min;

simptomele de la punctul II si III nu sunt permanente, ele apar fara vreo explicatie sau conexiune cu altceva.

va multumesc anticipat.

Modificat de ovidiuboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sm33,

Pai nu stiu cum e cu strugurii dar ti-ai dat raspunsul singur tu ca "diesel-ist".........t costa cam mult volant care la benzina nu costa atat find vibratii mult mai mici.........si iti doresc sa nu iti pice vreun injector....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

Salut la toata lumea, FLORO - Problema asta am avut-o si eu cu patinarea diskului in a 4-a de la 2 mii de ture da asta dupa ce am facut ciptuningul de la 131 cp la 165 exact ca tine. Am vb cu Dragos de la TCMtubo si mi-a adaptat softul in asa fel incat sa nu mai imi patineze pana imi schimb diskul deci practic a mutat putin cuplul in turatii mai mari si a mai scazut la Nm cam la max 370 ca la 390 patina. Problema asta cu tremuratul in a 1-a il am si eu, acum parerile sint impartine ca e volant ca nu e , ca defapt asta ne doare pe toti ca un disk de ambreiaj de 700 RON la Wolkparts , un mecanic mi-a zis ca nu e problema din volant ca cica daca ar fi ar tremura si la relanti si mai e o chesti ca cica daca ai probleme cu volant iti tremura si roata cand pleci de pe loc si la mine nu era cazul. Cel mai sfant e sa desfaci sa vezi ce trebuie si ce nu schimbat. Da sa fie cineva de incredere ca asa iti incarca nota la greu, ca sa isi vand marfa ca mai nou si serviceurile au Target la vanzari piese daca poti sa crezi asa ceva.

Eu deocamdata o mai las asa pana incepe sa faca figuri mai rau. Vreau sa-mi iau o Yamaha R6, asta e nu poti sa le ai pe toate:)

Modificat de alexhitman2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma inscriu si eu in clubul celor cu probleme la ambreiaj....cand aud de ambreiaj la Vw mi se face paru maciuca pt ca am iar probleme cu el, trepideaza din nou la plecarea de pe loc cu toate ca am schimbat tot kitul de ambreiaj inclusiv volant acum 1 an.Nu am idee ce tot ce intmapla pe acolo, daca faceam numai liniute cu masina mai ziceam...dar asa mers in limite normale...nu exista nici o scuza...dupa 20.000 de km parcursi cu noul kit....nu ai cum sa incluzi pe lista de consumabile la 1 an tot kitul de ambreiaj. Pai cu Dacia fugarita de ziceai ca ma alearga Politia de abia dupa 90.000 Km a cazut discul de ambreiaj....O fi cuplul mare la diesel dar nu eu am proiectat kitul asta de ambreaiaj cu volant bimasica....Pai ce facem mergem cu incetinitorul sa nu cada ambreaiajul!? Luam Dacia Logan cu motor 1,4 si am rezolvat problema. :P Ehh nici chiar asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce kit de ambreiaj ai pus? LUK cumva? Ca auzeam ca au avut ceva probleme, eventual daca l-ai pus intr-un service autorizat reclama-l ca fiind garantie... desi nu prea cred ca ai sanse de reusita, nascocesc ei ceva ca sa nu iti suporte costurile de inlocuire....

Oricum ff putin sa mergi 1 an cu kit nou, la mine dupa 165 k km discul de ambreiaj, facand o comparatie cu cel nou luat de la reprezentata, era aproape ca nou, chiar mi-a parut rau ca il schimb (l-am dat la schimb prin programul cu de returnare a pieselor vechi).

Poate asa e si cu kiturile astea de ambreiaj ca si cu Daciile pe vremea raposatului: da doamne sa prind un lot mai bun......

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 20k de mers cu ambreiajul e mult prea putin, doar daca nu tii piciorul pe pedala in permanenta. E clar ca piesele au fost proaste, chestie pe care o observ tot mai des la toate reperele pe care le gasesti in Romania pt vw, indiferent de magazin si de numele "germane" stantate pe ele de vreun turc sau chinez care a auzit de calitate doar in filmele straine.

Am ajuns sa iau piese si consumabile numai de la reprezentanta, unde am constatat ca nu intotdeauna sunt chiar asa de scumpe (departe de mine sa le fac reclama eu nu pot sa ii sufar, dar merita sunati si intrebati de pret) dar macar am cat de cat incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am mai deschis un topic cu problema pe care o am dar am fost trimis aici:).

La mine de vreo luna a aparut un zgomot la pedala de ambreiaj. Atunci cand motorul este rece(de fapt pana dupa primele 2-3 plecari) cand calc cativa cm pedala de ambreiaj aud un fel de harait daca apas mai mult pedala sau iau piciorul dispare.

De asemenea la plecarea de pe loc simt unele vibratii. Posibil sa fie si la mine probleme cu volant?

Masina este cea din semnatura motor ASZ 131cp 90 000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e simptom de rulment de presiune uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu considerati off topic ce urmeaza sa spun.....am schimbat de curand kitul de mabreiaj si volant pentru ca era timpul ....225000km sunt de ajuns.Totul bun si frumos pana aici dar ce sa vezi dupa 20000 km adica acum la 246000 iar a inceput sa tremure la placarea de pe loc....ce-i drept doar dupa ce o frec mult in aglomeratie!!!??!! Mentionez faptul ca piesele au fost achizitionate de la un magazin foarte cunoscut noua cu acte in regula si a afost montat in service autorizat sub ochii mei deci se exclude posibilitatea unei tepe romanesti de service.Atunci ce sa fie oare??As ramane dator pe viata celui care m-ar putea lamuri.Multam de suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca au fost montate piese falsificate (adica erau turcesti sau chinezesti, facute intr-o fabrica de doi lei si stantate cu numele unui producator important, asa cum sunt mai toate de pe la noi), cu defecte din fabricatie (cum au avut in ultima vreme meganurile, simptomele fiind tot tremuratul la plecarea de pe loc), schimbate in service cu altele deja uzate sau proaste si ieftine, schimbate doar partial in service (disc sau placa sau volant - intr-un moment de neatentie). Un alt motiv demn de luat in seama ar fi mersul cu piciorul pe pedala de ambreiaj, care solicita extrem de mult angrenajul (valabil si pentru cine merge cu piciorul deasupra pedalei, "fara sa o atinga"), tractarea unei sarcini prea mari, dar mai ales regimul de utilizare care in bucuresti (am scris intentionat cu "b" mic) la ore de varf este suficient si pentru un ambreiaj din titan si carbon. Ar mai fi o posibilitate, redusa insa, unul dintre semeringuri nu etanseaza si vapori sau picaturi de ulei au imbacsit ferodourile.

Eu personal pariez pe o combinatie de factori: regim greu de mers si piese facute de o firma de renume intr-o fabrica low cost.

De aceea, mai ales in cazul unor repere asa de importante eu le cumpar de la reprezentanta, pentru ca manopera este mare si in cazul unei defectiuni ma umplu de stres si frustrare. No offence pentru magazinul in cauza.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Vali. Turcisme facute pe vapor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda de acord ci voi,exceptie face doar stilul de condus in sensul ca stiu sa folosesc corect un ambreiaj....vorba aia nu degeaba am condus multe sute de mii de km cu foarte multe tipuri de masini.In ceea ce priveste magazinul...nu vreau sa cred ca vand cu buna stiinta piese proaste si ca atare inca nu am sa-i dezvalui numele.Oricum le voi schimba pe toate daca este nevoie la reprezentanta de data asta.Vorbim dupa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult provenienta piesei (daca este dintr-o retea serioasa de distributie si nu de la diversi importatori China, Taiwan, Turcia) dar si montajul si exploatarea.

20000 km in Bucuresti sunt mai mult de 200000km tara civilizata. Oricum o piesa vine cu garantie care daca nu ma insel la ambreiaj este 18 luni.

Nu magazinul este problema ci sursa lui de piese !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa a fost cumparata de la un magazin care se aprovizioneaza doar de la dealeri nationali cu renume ( sau cel putin asa spun ei ).In legatura cu 20000 km in Bucuresti = 200000km afara este cam exagerata si sa-ti spun de ce ,volant originala a masinii a mers bine mersi 120000km in Romania din care cel putin 40000km in Bucuresti deci....Oricum maine iese masina din service si am sa revin cu date exacte despre ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
SorinGabriel

Am tot citit pe forum despre volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta la prestari servicii. Sunt cativa care vind si piese. Aici nu-ti pot spune, ca se considera reclama !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu face prea tare las-o asa. Daca vrei sa o repari ia piese din afara, macar poate asa esti sigur de calitatea lor, iar de montat poti sa le montezi oriunde, nu prea ai ce monta gresit ca practic nu poti, nici vreun reglaj complicat de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SorinGabriel
cauta la prestari servicii. Sunt cativa care vind si piese. Aici nu-ti pot spune, ca se considera reclama !

P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SorinGabriel
Daca nu face prea tare las-o asa. Daca vrei sa o repari ia piese din afara, macar poate asa esti sigur de calitatea lor, iar de montat poti sa le montezi oriunde, nu prea ai ce monta gresit ca practic nu poti, nici vreun reglaj complicat de facut.

Tocmai asta e problema, cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 ron kitu si 1250 volantu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!