Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Dacă oprită intră lejer în toate vitezele, cauze probabile rămân: ambreiajul (mai ales că s-a manifestat dintr-o dată) şi eventual cutia, mai puţin probabil, mă gândesc că ar fi dat ceva semne înainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur e ambreiajul... placa-disc-rulment in cel mai fericit caz sau adaugi si volant daca cea de pe masina da semne da batrinete ( dar asta o vezi numai dupa ce dai cutia jos )

... cind ai spus ca intra usor cu motorul oprit, presupun ca erati doi, unul schimba si celalalt se uita sub capota sa vada daca intr-adevar se misca axul selectorului ( adica daca intr-adevar intra in viteze )

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io banuiesc hidraulica de actionare a ambreiajului,daca era ceva de genul disc,placa volant nu isi mai revenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.volant si cutia din start se exclud.Actionarea hidraulica,defapt sunt 2 ,o pompa la pedala si una la ambreiaj.Cea de la ambreiaj se strica mai repede,in cazul in care ar fi un defect la pompe,s-ar simti pe pedala si anume ca ar fi foarte moale si nu ar mai intra DELOC in nici o viteza. Trebuie sa verifici nivelul din butoiasul lichidului de frana..Daca placa de presiune ar fi lipita de disc atunci si acest lucru s-ar simti pe pedala( s-ar simti foarte moale deoarece placa nu ar mai reveni inapoi) si ar impiedica iarasi schimbarea vitezelor .Problema este undeva la placa de presiune sau disc din cauza uzurii excesive.Tot kitul sachs ( volant-ambreiaj) costa undeva la 2600,pentru ca daca ink nu ai schimbat volant trebuie si ea inlocuita.Bafta!!!

Modificat de SILVIUKAWA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa episodul relatat mai sus, problema nu a mai aparut, dar parca intra mai greu in viteze, parca agata in treapta 1 si 2 in special. Oricum ma pregatesc de un ambreiaj nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat pe kit complet Luk 2000 de lei. Spor la cumparaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic, înainte să dai banii pe un ambreiaj nou, să verifici timoneria şi eventual suporţii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut cornel.apropo de schimbat greu.si mie imi pare ca schimba umpic greu treptele , mai alest treapta 1,am facut comparatie cu alte masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

a reconditionat careva volant cu dubla masa? eram curios daca se poate si la ce pret.

 

ambreiaju meu LUK (volant +kit) are 30.000 km dar acu 2 zile a inceput sa-mi zbarnaie rau ceva in volant.

am gasit repede una second si am pus pe masina, sa am cu ce merge de paste,  dar nu as arunca volant care zbarnaie doar dupa atatia km

 

sa nu mai zic cat a costat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Piese aftermarket... :)

De fapt asta e tendinta deja si la ambreiajele OEM. Stiu ambreiaj cumparat din reprezentanta cu factura si dupa nici 1000km a inceput sa bata.

Nu se pot reconditiona. Incearca un ambreiaj SMF. Doctorul (colegul nostru) si-a montat si e foarte multumit.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Reconditionare volant cu masa dubla = imposibil. Practic asamblarea ei se realizeaza prin sudura, asa ca nu ai nici-o sansa sa tai sa ajungi la arculete, sa sudezi la loc si sa obtii o volant echilibrata dinamic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat la cateva magazine de piese din apropiere dar au zis ca la ATJ, cutie in 6trepte , nu sunt volante cu masa simpla.

acuma... ori nu au stiut sa caute ori au vrut sa ma incalte cu o volant noua.

 

momentan vad ca se comporta bine volant second.

sunt curios daca va tine mai mult ca cea noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, urmeaza sa schimb si eu kitul de ambreiaj + volant dupa care vreau sa-i fac si un soft, pt ce kit sa optez, daca tot il schimb vreau sa iau ceva mai bun. Am mai vazut care si-au pus cu volant simpla, care e diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Am schimbat si eu ieri kitul de ambreiaj cu tot cu volant pe LUK, care m-a costat 1700 lei cu tot cu rulmentul de priza. Mecanicul care a facut lucrarea a zis ca ambreiajul vechi e cel original de cand e masina tot pe LUK. Credeti ca e posibil asa ceva, avand in vedere ca masina are 370 mii km? In alta ordine de idei, masina este alta, pedala este moale, prinde mult mai jos ambreiajul, nu mai trepideaza masina, sunt foarte incantat. volant veche avea jocul asa de mare, ca mai avea putin si forfeca suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Mecanicul care a facut lucrarea a zis ca ambreiajul vechi e cel original de cand e masina tot pe LUK. Credeti ca e posibil asa ceva, avand in vedere ca masina are 370 mii km?

Da. De ce nu?

Eu pe la 300.000 am schimbat ambreiajul si nu era foarte grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema la Passat motor ATJ , in timp ce accelerez de ex in viteza a 3-a pina pe la 2500 rot/min masina trage apoi se turatiile crec insa masina nu accelereaza, parca ar patina ambreiajul.Pana in 2000 rot/min parca are cuplu , sa fie defect ambreiajul sau pe la actionarea ambreiajului ceva defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disc uzat, trebuie schimbat. Poti schimba doar discul sau doar ferodourile, depinde in ce stare e placa. Sau poti schimba tot kitul eventual si volant si ai cam scăpat de griji o vreme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kit ambreiaj rulment, disc, placa fara volant pe luk care de altfel era si productorul original al masinii, o remarca discul dat jos original al masinii avea arcuri si cel furnizat in kit la fel avea arcuri. volant a spus mecanicul ca mai merge si era cu masa dubla .

Este corect volant masa dubla si ambreiaj cu arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, cer si eu pareri despre un fapt care mi s-a intamplat.Mi-au sarit bolturile de centrare de la volant (am observat fenomenul findca mi-a spart cutia de viteze si imi curgea tot uleiul) si intrebarea mea este daca fara ele vor intervenii alte probleme,mecanicul spunandu-mi ca nu vor fi probleme ca practic suruburile tin volant .

Multumesc.

Modificat de adrianmt89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a fisurat cutia pot exista defecte ascunse care nu se vad acum. Ciudat cum au sarit bolturile, poate dai detalii ca nu se intelege fenomenul. Care bolturi, prezoanele de prindere ale volantului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil modelele mai vechi au si bolturi de centrare. PD-urile de 1.9 nu au bolturi decat pentru centrarea placii de presiune pe volant.

Daca a sarit volant-ul, ai toate sansele sa fie descentrat si sa mai ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ursachicatalin

Am o intrebare.Sper ca am nimerit topicul corect. Am o problema cu volant cred si vreau o parere din partea unor membrii mai experimentati inainte sa o schimb. Masina se manifesta asa: La relanti tremura putin si haotic.Adica tremuratul nu are un acelsi ritm mereu. La plecarea de pe loc cu motorul rece(dimineata) masina pleaca fara probleme. Dupa ceva timp de mers, mai ales in oras, cand vreau sa plec de pe loc masina tremura,smuceste foarte urat,ca si cum s-ar opri motorul unui incepator.Reusesc sa plec de pe loc patinand foarte mult abreiajul din pedala. Mentionez ca nu am probleme cu intratul in nici o viteza, nu patineaza nu nimic. Dupa ce reusesc sa plec de pe loc masina se comporta absolut normal. Dupa ce opresc cateva ore sau a doua zi, pot sa plec normal de pe loc. 

Se poate schimba doar volant? Sau mai economic se poate pune una sh care sa o nimeresc mai buna ca a mea?

Masina este cea din semnatura.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cunosti masina donatoare, n-are rost sa te risti la un volant sh.

Evident ca se poate schimba doar volant-ul. Daca pedala tine macar pe la jumatate cursa, discul e in toate mintile inca.

Iar dac ala apasare nu e tare, e ok si placa de presiune.

 

Dar mai e un aspect: La ATJ, daca ambreiajul e oem inca, ai arcuri si in disc. Acele arcuri obosesc si ele si creeaza acelasi efect. Asa ca, ar fi indicat sa schimbi si discul, eventual si rulmentul daca tot umbli acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa iei volant(a) SH fara probleme,o verifici sa nu aiba joc pe directia de rotatie prea mare,(cativa dinti e normal),iar cel mai important sa nu aiba joc pe plan orizontal.Trebuie sa ai in vedere si uzura pe suprafata de contact

Daca intruneste aceste 2 conditii iar volant(a) nu e ruginita poti sa o iei fara nicio ingrijorare,e o piesa simpla,mecanica.....nu e ca o pompa de injectie.

Modificat de SL1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!