Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor.Sa va povestec ultima patanie.

Azi am mers sportiv---blana,blana, dupa ce am incalzit uleiu in motor si apa.Toate bune si frumoase,ajung la un stop si vreau sa bag din 3 in 2 ,surpriza,iese f greu din 3 si intra f greu in 2.SCot pe punctu mort,stau 10 sec ,vreau sa bag a1a ,asa greu a intrat de parca ceva o stopa.Bag a 2a,intra bine si vin pana acasa cu avariile,scot in punctu mort ,las picioru de pe ambreiaj si atunci incepe un huruit si turatia in motor incepe sa oscileze intre 600-1200 de ture,m-am handit atunci ca am calat motoru.Opresc masina,deschid capota ,nimik neobisnuit,apa ok,uleiu ok.Pornesc masina inapoi cu picioru pe ambreiaj ,cutia fiind in punctu mort,si las incet de ambreiaj si incepe iar huruitu iar masina da se plece in fata ,DESI ERA IN PCT MORT.Chem cativa prieteni,o impingem sa o parcam frumos ca sa nu incurce lumea,cand deodata masina nu se mai misca,DESI ERA IN PUNCTU MORT si cu motoru oprit.O impingem fatza-spate de cateva ori si incepe sa se miste dar la fiecare jumatate de metru la care se misca se auzea un frecat care venea de la cutie,sa dau un exemplu....de ex o rotatie a ambreiajului are 360 de grade iar cand ajungea sa zic in punctu de 90 de grade a rotatie ,acolo se auzea frecatul si masina se infrana putin.Toate manevrele le-am facut cu motoru oprit,dupa ce lam pornit mia tasnit ulei de servo pe la gaura de supraplin,ma gandesc ca in timpul manevrelor cu motoru oprit s-a creat presiune si la pornire a refulat.Am sters motoru de lichid de servo,am pornito iarasi si merge ok,nu lichid de servo,nu se aude zgomot cand intorc volanu la max.

Sa revin la ambreiaj,am pornit dupa 1 ora iarasi motoru,pe punctu mort al cutiei,las incet de ambreiaj iarasi, si pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj se aude iarasi huruitu dupa care dispare cand las pedala de tot.Huruiala se mai aude in miscare pe punctu mort.TIn sa mentionez ca in luna august amschimbat tot kitu de ambreiaj cu volant cu tot pe SACHS iar atunc era rupta furca de debraiere.Atunci reuseam sa bag in viteze f usor cu motoru oprit,dar cand era pornit nu intra deloc.Acuma intra mai greu in a 1a dar in restu vitezelor intra perfect.

M-am consultat cu un mecanic si mi-as spus ca daca da sa plece cand e in relanti inseamna ca e ceva rulment stricat in cutie,,,,dar eu tind sa cred ca s-a incovoiat furca de debraiere sau rulmentu de presiune e spart....voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta este din CUTIE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai cutia jos. Mai mult ca sigur iti trebuie alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este simptom de sincron spart si se poate repara

Modificat de climatic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Am mai pornit odata motOru acuma seara ,am tinut pe ambreiaj si am cuplat marsarier,a intrat bine,am dat in spate putin iar masina ajungea la un punct in care daca vroiam sa ma duc si mai in spate trebuia sa o turez si mai tare,mergea usor dupa care iarasi greu.Am incercat si cu a 1a si face la fel,am incercat si in relanti in punctu mort impinsa si piciorul luat dupa ambreiaj si face la fel....zgmotele mai tari se aud cand masina se misca putin,nu conteaza ca este in neutral sau in viteza.Daca apas ambreiaju cu motoru oprit si sunt impins nu se mai aude nimk ,nici nu se mai infraneaza masina.---------zgomotele apar doar cand las ambreiaju liber----Sunt nelamurit cum o cutie aflata in neutral vrea sa mearga NUMAI IN FATZA cand las ambreiaju,de ce nu merge in spate de exemplu.

Daca e cutia stricata,eu nu doresc sa cumpar alta ,nu imi place sa ma duc la risc,mai bine o fac pe asta.Imi spuneti va rog daca exista kituri de upgrade pt cutie care sa o faca mai rezistenta ,sa duca mai multi NM

MULTUMESC TUTUROR!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a dereglat timoneria şi atunci când schimbătorul este la punctul mort lucrurile nu stau chiar aşa. Daca intră greu în a1-a, a 2-a sau marsarier cu motorul oprit este un indiciu pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a dereglat timoneria şi atunci când schimbătorul este la punctul mort lucrurile nu stau chiar aşa. Daca intră greu în a1-a, a 2-a sau marsarier cu motorul oprit este un indiciu pentru asta.

ce legatura are timoneria cu huruitul din cutie si zgomotele daca schimbatorul se afla in punctul liber.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai a zis colegul ca daca s-adereglat timoneria "punctul mort" nu mai este defapt punctul mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnu planetara...chiar mi-ai luminat noaptea...luni duc masina la mecanic si ii spun sa se uite 1 data la timonerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic si mi-a spus ca dupa simptome ar ficutia de viteze,dar numa dupa ce desface stie exact ce si cum.M-am interesat de cutie second,ca norocu sunt 3 parcuri de dezmembrare la cateva sute de metri de mecanic si mi-au zis aia ca ii 150euro bucata,in total 7 bucati am gasit,acuma trebuie sa aleg una,beneficiez si de garantie mi-au zis baietii.Revin cu noutati pe parcurs!!!

Numai bine tutror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege una fara scurgeri de ulei pe la semeringurile de planetara, la carcasa ambreiajului sau la imbinari. Verifica jocul in diferential, si uita-te la suruburi sa nu fie desfacuta anterior.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ''sincron spart'' - nu este grav, merita reparata cutia, tie iti trebuie sincron treapta 1 si treapta 2 in mod sigur dar daca tot o desfaci schimba-le pe toate.

P.S. Nu merita sa te risti la una SH cand a ta poate fi reparata ieftin.

Bafta si spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fi barbat si accelereaza la plecare de pe loc adica cat sa prinda masina aderenta si apoi lasa ambreiajul ca o fi masina diesel o avea ea cuplu mare dar daca nu accelerezi cat de cat o sa schimbi chituri de ambreiaj degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)))))....esti tare

passattdi_alex

masina cu care am postat nu e diesel,este benzinar 1.8 turbo,uitate la ture sa vezi cate are,poate te-a indus in eroare zgomotul evacuarii dar evacuarea este tuning,70mm inox goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Pana la urma e cutia...rulmenti crapati de la axe+dintii de la viteze mancati excesiv din cauza piliturii in exces...mai multa pilitura era in cutie decat ulei.Solutia --alta cutie.Am gasit cutie la 150de euro ,acuma marea nelamurire...ce ulei sa pun in ea: 75w90 api-gl4 sau 75w90 api-gl5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gl4 sau Gl4+, dar ca să nu ai dureri de cap mai bine OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Ravenol 75w90 semisintetic api gl4 E.ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si alti useri o sa-l schimbi in momentul in care o sa intre foarte greu la rece...

Sper sa nu fie asa, si uleiul sa fie foarte bun totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu ce să spun, poate este bun, dar s-ar putea să te confrunţi cu problema intrării în viteze la frig. Eu sunt păţit cu Liqui Moly care deşi era "fully synthetic" şi destul de scump, la cald intra excesiv de uşor iar la frig destul de greu, aşa că am pus OEM (G50). Este scump (cam 100 RON/L), dar incomparabil la performanţe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

API (*gelistet) GL-4

FORD ESD M2C-175-A

OPEL B 040 1043

SAE 75W-90

VW/AUDI 501 50 (G50)

specificatiile uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Si unde-ar fi specificatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FORD ESD M2C-175-A

OPEL B 04

SAE 75W-90

VW/AUDI 501 50 (G50)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

s-a terminat montarea cutiei de viteza,pana la urma am pus cutie de viteza dupa audi a4 1.8T si pot spune ca are rapoartele mai scurte decat cutia pe care am avut-o montata,cam cu 200 rpm in orice viteza.Uleiul isi face treaba ,intra f usor in viteza, vad pe viitor CE STIE uleiu.

NUMAI BINE/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Aseara am oprit la un semafor, si cand sa plec de pe loc, nu a mai vrut sa intre in viteza.Am incercat in toate vitezele dar nimic. Pana la urma, am reusit sa bag greu in treapa 3 si am plecat usor de pe loc sa trag pe dreap trepta. Am oprit-o, am schimbat toate treptele la rece fara probleme. Am pornit-o si a mers noramal. Sa fie ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!