Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Daca e doar discul stricat si il schimb doar pe el, ce sanse mai am sa tina si placa un numar decent de kilometri? Ca sa dau iar cutia jos dupa inca 10-20 de mii de kilometri nu mi se pare chiar un sport. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca de multe ori diferenta KIT ambreiaj sau una din componentele lui PLACA sau DISC...e infima.Daca tot schimbi schimba tot,practic castigi manopera aferenta demontarii .Oricum cand desfaci vezi care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat e apfoximativ un kit? Se poate da kitul vechi inapoi la reprezentanta in programul X?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1100lei LUK fara rulment si 1250 SACHS fara rulment,rulment e 280 Sachs si 230 lei LUK.Pe original setul scurt placa si disc costa peste 550 euro si rulmentul in jur de 90 euro.

nush in ce masura la masina te se aplica regula cu x.Trage un ochi aici sa vezi echiparea de original a sistemului de ambreiaj si a volantei.

post-64586-0-78159900-1320584594_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am seria Bmr. E acolo vad o serie SX la Bmr , m -am uitat bine?

Citeam aici ca seturile Luk tin 25.000 de kilometri, mi se pare cam putin...

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

022141015SX e cu change in jur de 450 euro 022141015S este fara in jur de 550 euro FARA RULMENT AMBELE.Nu prea cred eu ca tine LUK doar 25.000km,daca vag le monteaza ca piesa de prim montaj pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz un ambreiaj, oricat ar fi de prost si AM, nu poate tine doar 25.000!Daca ar fi asa ar trebui sa ne cam orientam cu totii spre alte brand-uri!... Dar nu poate fi cazul de asa ceva!... Eu am kit ambreiaj si volant cumparate AM si am sarit de 25.000 de km.Am avut intr-o zi senzatia ca nu mai gasesc exact punctul in care agata ambreiajul in treapta 1, dar a fost o situatie speciala, in sensul ca am fortat efectiv masina conducand la limita, cu demaraje puternice si fugareala prin oras.Cred ca e ceva normal pentru ca masina si-a revenit, iar explicatia foarte plauzibila e ca, ambreiajul s-a supraincalzit iar arcurile din disc s-au dilatat putin pe moment, si atunci au devenit mai moi, iar in momentul cuplarii treptei 1 de viteza, nu prezentau aceea rigiditate obisnuit pentru a-i gasi exact locul in care agata sa demareze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul nu mai are arcuri - deci explicatia ta nu e corecta.

Nu cred in piesele AM, toate pe care le-am cumparat pana acum sunt teribil de proaste. Mai exact nu am vazut nici una buna.

Asa ajunge omul sa schimbe jumate de masina doar pentru ca i s-au tocit ferodourile la disc (ia si placa ca e diferenta mica la pret, gasesti reducere cu volant, pune si rulment daca ai schimbat restul, concluzia am dat peste 50 de milioane in loc de 5-6 cu tot cu manopera si am pus niste piese AM ).

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valioglu, si eu am avut o experienta proasta cu piesele AM si am jurat ca nu o mai repet. Am cumparat placute de frana ATE pentru ca 'si VW pune placute ATE pe masina, doar pune sigla VW pe ele si le vinde mai scump'. Nu e asa. . Astea ATE am scartaie. Cand am pus la 30.000 OEM nu am avut nici un zgomot, au fost ca alea din fabrica.

De aia acum o sa iau OEM. Nu ma mai inteteseaza altele. Asa cum spui, nici eu nu sunt pentru ideea 'hai sa schimbam tot'. Desfac si daca doar discul e stricat, schimb discul. Ideea e ca trebuie si un mecanic bun care sa stie si sa nu ma puna sa iau tot kitul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul meu de ambreiaj are arcuri!!!Iar cel de pe masina cu stantza de vw/audi original din fabrica, avea arcuri!!!Vorbesc in cunostiinta de cauza!!

Si eu am placute de frana ATE pe fata si TRW pe spate, asa cum vine de multe ori masina din fabrica si nu le aud niciodata cand franez.Inainte am avut Bosch!!!Catastrofale, in sensul ca au scarzait dupa nici 1000 de km de la montarea pe masina!!!

Deci, nu e o regula!!!Am de 3 ani pe masina EGR Wahler, evident AM si functioneaza impecabil!!N-are gram de vapori de ulei pe el!!!... Pot sa spun ca sunt proaste??Nu!!!

E fooarte putin probabil ca Sachs/Luk sa faca volante si kit-uri de ambreiaj in fabrici diferite si de calitati diferite.E si multa legenda si placebo.

Sau as putea spune ca vechile piese OEM de prima echipare au fost fooarte proaste din moment ce vechea volant s-a blocat la doar 125.000 de km!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Valioglu se referea la modelele B6 care probabil nu mai au arcuri, vorbind de problema semnalata de mine.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca se refera la povestea mea! :icon_confused: Ca si multe B5-uri zice ca au disc fara arcuri!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sti el ceva, pare ca se pricepe. :)

Despre placutele alea ATE, sincer atunci nu stiu de ce scartaie cand franez usor. Cele OEM puse la 30k au scartait nitel in primii kilometri, dupa care au 'tacut' ai su tinut 60.000.

Oricum pretul la kitul de ambreiaj OEM mi se pare cam mare. Cu 40 de kituri de ambreiaj iti iei o masina noua. :)

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pentru un kit de ambreiaj si o volant OEM + manopera am primit o oferta de 7200 de lei de la un mare service din Bucuresti, in urma cu exact un an si jumatate!!!Aberant totusi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit, parca de la Metrotehnica, nu? Si ce ai facut, ai luat ceva AM? Esti multumit de ce ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multumit!Functioneaza fara probleme, pedala de ambreiaj e la fel de moale, ambreiajul tine in acelasi loc, undeva jos...Totul e Sachs.Si nu cred ca sunt rele deloc.Eu cand opresc motorul masina amuteste, la alte diesel-uri cand se opreste motorul aud volantele ca niste cutii cu scule cum se scutura.Regula e sa pornesti si sa opresti masina cu ambreiajul calcat. Referitor la piese, am de gand in primavara sa schimb 2 ciolane pe dedesubt si 2 capete de bara.Nu vreau sa aleg ceva ieftin, no name, ci un Lamfoerder/TRW.M-a tentat si ceva OEM, dar mi-au spus niste scoruri de mi-a luat-o ceasu' invers!!Si nici nu stiau sa-mi spuna ce producator este!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu preturile enorme la OEM, de multe ori nu cred ca renteaza sa dai atatia bani dar sunt totusi cele mai bune piese de pe piata. De aia ziceam sa schimbe doar ce s-a uzat la ambreiaj si sa lase restul pieselor daca sunt cele originale. Evident trebuie desfacuta cutia de viteze inainte si ulterior verificata placa si rulmentul de mecanici de buna credinta si priceputi.

La AVB 2004 gasesc disc de ambreiaj numai fara arcuri - ceea ce pare normal deoarece volant e cu masa dubla. Dar cine stie....

post-12520-0-86781300-1320609547_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valioglu, isi pot da seama mecanicii daca rulmentul e defect sau daca placa e defecta? Am inteles din ce ai zis ca discul se vede (e ros), dar la celelalte?

Ambreiajul actual imi place ca tine jos imediat. (ma rog, asta cand mergea bine :) )

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul e hidraulic ..pierde lichid sau are zgomot specific,la placa uzura consta in faptul ca locatia unde iti calca rulmentul e roasa..soarele placii(limbile metalice)e deformat sau partea de contact cu discul este tocita sau are urme de la niturile discului de ambreiaj in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare, iti multumesc si tie, GABIVVX! O sa ma uit si eu maine la ce scot oamenii de pe masina si sa compar cu ce ati scris voi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX are perfecta dreptate. Asta se poate uza la piesele mentionate in principal la o utilizare normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce a spus GABIVVX! Aceste uzuri le aveam si eu pe placa de presiune, mai mult, la mine rulmentul de presiune era rupt o bucata din el, asa ca o felie, probabil din cauza uzurii si a faptului ca e facut dintr-un material ca si teflonul (inspira putina incredere si fiabilitate la prima vdere!!).Discul arata mai mult decat bine, iar daca volant nu era blocata, mai mergeam muuult si bine, desi pedala de ambreiaj era destul de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la Pbv1, discul nu se da separat de placa si kitul costa 1550 de lei tva inclus cu piesele vechi la schimb. Rulmentul tot original si la schimb e 290 de lei.

La Augsburg, kit Luk fara rulment e 980 de lei.

Inxa nu m-am hitarat ce sa iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca sa afli un pret pentru Luk si pe Sachs la colegii de pe forum care comercializeaza piese auto, poate obti un pret ceva mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun pretul la PBN..posibil sa fi umblat la pret sa il lase mai jos.Sachs e undeva pe la 1200lei si luk in jur de 950 lei.Cam astea sunt preturile.Ma mira faptul ce pretul la ambreiaj la PBN e mai mic ca in germania la vw.In de este 352 euro in conditia in care au tva mai mik ca noi. :blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!