Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

am inteles... iti multumesc frumos pentru lamuriri.

o zi buna si sa nu aveti probleme cu masinile va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De cateva zile am observat un fenomen ciudat, numai dupa ce frec foarte mult masina in oras.Cand introduc in treapta 1 si vreau sa plec de pe loc, parca nu mai reusesc sa gasesc acel punct unde agata ambreiajul ca sa porneasca masina lin, si o smucesc foarte putin ca sa pot pleca.De multe ori reusesc sa pacalesc ambreiajul si sa plec lin de pe loc dar ma straduiesc detul de mult.Adica nu mai e ceva instinctual, devine ceva facut cu mare atentie!

Am schimbat volant si tot kit-ul acum 26.000 de km!E adevarat ca am facut si un cip safe acum 7000 de km, insa nu am fortat masina nici subturat, nici liniutze n-am facut, pornita si oprita cu ambreiaj calcat, deci menajata!Discul meu de pe masina avea arcuri, iar noul disc schimbat a fost tot cu arcuri, volant nu se aude sub nicio forma, pedala de ambreiaj e moale si confortabila, iar discul nu patineaza absolut deloc.Ma ia cu groaza numai gandul ca poate fi vorba de ceva la ambreiaj dupa 26.000 de km in care masina a fost menajata!!!Masina nu trepideaza la ralanti iar singura problema e plecarea de pe loc, unde smuceste putin la forfecare.

A mai avut cineva simptome asemanatoare cu kilometri relativ putini, in conditiile in care kit-ul cu volant au fost schimbate de noi, si care a rezolvat problema intr-un fel sau altul?

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Kit-ul a fost unul OEM? Se poate face o aerisire, posibil sa se mai schimbe in bine. La rece apare aceiasi situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Razvan SPD,

Kit-ul nu a fost OEM.A fost un Sachs luat prin Autonet (dealeri mari de piese).La rece agata exact unde trebuie.Incepe sa dea simptomul pe care-l spun eu dupa muuult frecus prin oras.Poate fi din cilindrul acela de pe cutia de viteze, oare?...Arcurile de la disc ma indoiesc sa se fi decalit, pentru ca ma feresc ca de dracu sa tin piciorul aiurea pe ambreiaj!! :wacko: Iar in celelalte viteze nu simt acel fenomen de usoara smuceala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la treapta 1 si doar la plecarea de pe loc? Daca face mereu, poate fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba cilindrul receptor de pe cutie. :)

Vinovat e cel mai probabil discul. Asta e riscul la piesele AM.

De curios, de ce n-ai apelat la reprezentanta pentru kitul de ambreiaj, apeland la optiunea buy-back?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie greu sa cred ca e deja discul de vina, dar in fine trebuie facuta o verificare. Mihai, lichidul este la un nivel normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt patit deja. Volant SACHS blocat dupa 1 an / 25.000 de km. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, la a mea cand face, cand nu! :) Nu i-am dat prea mare interes..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,

In ideea in care, la reprezentanta, un set de capace de plastic pentru masina mea este 520 de lei, eu nu vreau sa aud de reprezentante!De alte piese, mult mai importante, ce sa mai vorbim?

Iar piesele AM, de mare fiabilitate, gen ambreiaje, ma absolut indoiesc ca sunt construite sa tina 25-30.000 de km.

Masina am frecat-o ieri in Bucuresti de-am innebunit-o, n-a mai facut!Adica am reusit usor sa-i gasesc punctul in care tine ambreiajul.La cuibarele alea de Dacii de pe timpuri schimbam ambreiaje si placi de presiune spre suta de mii!cat de proaste sa fie Sachs si Luk OEM, incat sa pice chiar in halul asta de repede!Pai si-ar da foc urgent la shandrama.Cati cumpara piese de la reprezentante???Cand un set de capace de jante este 520 de lei!!?? :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am spus parerea, in urma expeirnetelor avute. Cine doreste, tine seama de ele, cine nu, sa fie sanatos. :)

Am spus doar Sachs, n-am spus Sachs OEM.

Sachs OEM cumperi DIN REPREZENTANTA. Din orice alta parte cumperi DOAR AM.

Sunt repere la care nu merita sa faci rabat. Ori cumperi OEM, ori manaci o Pizza de banii care-i ai.

PS: capacele alea de 520 de lei te vor tine 5-10 ani. Cele de 100 de lei te tin o luna, dupa care la prima spalare sare vopseaua de pe ele.

Calitatea se plateste, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Metrotehnica mi-au facut deviz acu' un an jumate' pentru schimbarea volantei si kit-ului de ambreiaj de 7000 de lei!!!!!Si nu glumesc in ceea ce afirm.Am si e-mail-ul cu oferta celor de -acolo.Pai, la banii astia imi schimb volant si kit de ambreiaj de 3 ori!!

Stau si ma-ntreb, cam cati posesori de masini de clasa si nivelul Passat-ului sunt dispusi sa dea 7000 de lei pe un schimb de ambreiaj???...Sa-ti iei piese OEM este de vis.Dar in Romania nu este decat talharie fara garantie!!E-adevarat ca de la reprezentanta mai iau si eu furtune, diverse chestii marunte care nu se prea gasesc altundeva, insa piesele foarte importante sunt nejustificate in privinta pretului.E vorba de valoarea in sine a obiectului oarecare, nevorbind aici de vreo bijuterie sau vreun obiect de arta, e o nenorocita de piesa de schimb.

Cosmin,

Opinia ta e foarte pertinenta.Experienta rea avuta te-a lecuit de piese AM, dar eu parca mai bine schimb 3 ambreiaje si volante, decat sa le dau bani nejustificati la reprezentanta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine, sunt talhari romanii. Dar eu apelez la reprezentantele din DE, unde au preturi mai de bun simt.

E greu sa fii roman, dar sa mai si traiesti IN Romania te omoara.

Si apropo de ambreiaj, am preferat sa dau 500 de lei pe un ambreiaj OEM la buy back, decat sa dau vreo 1000 pe unul AM. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat treaba asta;personal am auzit pe unul din baietii de la PBN piese de schimb...facand o comanda telefonica de volante dual mass SACHS si LUK.Am recunoscut codurile.Ma credeti...bine nu ma credeti iar bine.Eu zik ca daca stii ce sa iei si pe af..e accelasi lucru ca pe original.Daca au ajuns astia sa reconditioneze si discurile de ambreiaj..e clar.Eu ceel putin la piesele de baza nu am vazut diferente majore la ambreaje,distributii,articulatii,etc.In schimb am vazut Filtron in cutie de original in loc de Mann sau alt producator bun de filtre,am vazut ca se monteaza UFI ca echipare de prim montaj ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare GABIVVX!!

Cosmin,

Si eu as da 500 pe unul OEM decat 1000 pe unul AM, dar la momentul in care mi-am schimbat eu toate cele, filmul ala nu rula la Porsche Bucuresti!!!Iar ceea ce mi-a oferit Metrotehnica, depaseste orice limita a imaginatiei tupeului si obrazniciei, ca de bun simt nu incape discutie aici!!! :)

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o probleme, passat 1999 motor AFN diesel ,am facut o mare greseala ca sa nu zic prostie am incercat sa plec cu a 5-a de pe loc, am reusit insa ambreiajul era deja vechi si acum plecarea normala intr-a-ntaia simt o usoara vibratie a masinii si apoi la a doua la fel de la a treia in sus dispare , si in plus acum abreiajul tine f sus, si dupa condus miroase mai mereu a ambreiaj incins care este posibila problema sa fie doar discul de ambreiaj sau si volant ovalizata ca a iesit vreo 10 minute fum din abreiaj dupa marea tampenie.Ce recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai putea sa faci doar doua lucruri:

1 Fie mergi cu ea asa si vezi daca se agraveaza sau se amelioreaza problema

2 Demontezi si schimbi tot kitul de ambreiaj si volant sau doar pe bucati in functie de ce este uzat. Eu as alege varianta demontat si kit nou + volant OEM, acum depinde si de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema recenta. Mi s-a aprins acum vreo luna martorul de engine check (spirala) dupa care s-a stins. Masina mergea bine, pana acum cateva zile cand a inceput sa nu mai accelereze cum trebuie. Cand accelerez motorul se tureaza fara ca masina sa prinda viteza, dupa care daca tin pedala apasata turometrul scade singur si incepe sa accelereze, desi tot mai patineaza.

Este ambreajul sau poate fi o clapeta de la motor?

Am mai citit pe aici, masina nu trepideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cutie manuala si atunci cand esti intr-o treapta de viteza accelerezi, iar motorul se tureaza dar viteza nu creste, inseamna ca patineaza ambreiajul. Alt motiv nu exista. Mergi si schimba discul de ambreiaj, de preferat cu unul OEM. Poti schimba si kitul (adica placa si rulmentul) precum si volant, dar parerea mea e sa schimbi discul daca nu ai alte probleme. Mai poti avea scurgeri de ulei in carcasa ambreiajului, caz in care se imbiba ferodourile discului si patineaza, dar e foarte putin probabil. Parerea mea e sa nu te apuci sa schimbi jumate de masina cu piese aftermarket, pentru ca pur si simplu nu vor tine la fel ca cele originale, practic vei da bani ca sa-ti strici singur masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc. Nici mie nu mi se pare ok sa schimb tot, daca nu e nevoie. Daca e stricat tot, schimb, daca nu doar ce este defect. O sa o duc la un vag com luni si eventual sa vad si ce are stricat la ambreiaj.

Se poate strica ceva daca mai merg cu ea zilel astea in weekend?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca te ajuta vreo diagnoza, practic nu ai ce diagnostica, daca te incadrezi in cele mentionate anterior trebuie sa dai jos cutia de viteze. Parerea mea e sa nu mai utilizezi masina pana la remedierea defectiunii, poti agrava situatia, prin incalzirea excesiva a placii sau volantei sau prin zgarierea zonelor de frictiune de niturile discului, ca sa nu mai vorbesc ca nu esti in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama ce e defect, sa nu imi bage pe gat tot kitul?

Am citit ca pot da piesa la schimb la reprezentanta si sa o iau cu un pret mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti spun eu de acum ca nu e nimic defect, e doar uzura - posibil (dar nu neaparat) datorata utilizarii intense sau defectuoase a ambreiajului. In principal se uzeaza ferodourile, se subtiaza, si la un moment dat aluneca intre placa si volant. Masoara discul vechi in comparatie cu unul nou - sau la cel vechi vei observa ca ferodourile sunt la nivelul niturilor.. Poti schimba doar ferodourile, si reparatia te va costa extrem de ieftin - aproape doar manopera, sau chiar mai nimic daca o faci singur.

Daca ai chip tuning la masina se schimba complet situatia, ambreiajul poate fi aproape bun dar nu e in stare sa suporte un asemenea cuplu - peste cel la care a fost proiectat sa lucreze.

Repet, e valabil doar pentru cutii manuale, nu DSG (modelul care s-a montat pe B6), triptronic sau automata.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am chip tuning. Masina e cum am luat-o de noua, nici un bec in plus sau in minus.

De schimbat singur nu ma bag. O sa vad unde sa o duc pentru o constatare, as avea si un service de reprezebrabta dar si niste mecanici recomandati. Tu ce ma sfatuiesti?

Masina e manuala.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde ai putea sa o repari, evit sa fac vreo afirmatie pentru ca nu am incredere in mecanici - mai ales in cei de la reprezentanta unde nici nu poti sta langa masina.

Parerea mea e sa te asiguri ca gasesti piesa pe stoc undeva (atat discul cat si kitul in ansamblu), ca sa o poti ridica imediat dupa ce ai demontat si esti sigur care e problema (exista posibilitatea sa fie si placa stricata, desi e foarte foarte putin probabil) - dupa ce vei asculta argumentele mecanicilor. Nu trebuie sa mergi personal la magazine, doar sa dai telefoane - inclusiv la PB.

Am vazul la magazine (on line) ca setul este de la 12 milioane, si sunt diferente pentru cele montate pana la o anumita serie si dupa seria aia (7P112950), dar un service decent va sti asta si oricum le va indica acest lucru softul depozitelor de piese.

Desi poate parea o prostie sa schimbi doar ferodourile nu este asa, deoarece discurile sunt extrem de simple, nu au arcuri sau alte chestii pe ele care s-ar putea defecta, doar ferodourile care se schimba usor sunt niste nituri moi care le tin acolo. Stanga placa, dreapta disc:

post-12520-0-68638600-1320574856_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!