Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Am vorbit cu volksman si mi-a dat kitul la 1075 de lei, ma rog acum cumpar de aici, dar la Augsburg e mai ieftin cu aproximativ 1 milion...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mi-am dat seama. Asa am patit si cu placutele de frana luata din alta parte, erau fixate cam tot cu 1 milion in plus fata de Augsburg. Poate ma invat minte a treia oara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geovadim,

Cauta linistit si in tihna, ia-i la rand pe fiecare, deschide tabel comparativ si vei iesi cu diferente mari, intre oferta unuia si altuia!!!...Diferente mari de pret, pentru ca piesele sunt aceleasi peste tot!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am luat aia. Referitor la costuri, ca nu am vazut pe thread, cam astea sunt acum:

1. Piese AM: set ambreiaj LUK + rulment Luk - 1275 de lei. Montaj pe o relatie proprie: 400 de lei, lasat masina si luat dupa 5 ore.

Total: 1675 de lei.

2. Piese OEM, Luk - VW: set ambreiaj (cu piesele la schimb) 1550 de lei, rulment 290 de lei. Manopera pe 5 ore - 790 de lei.

Total: 2.630 de lei.

Am ales varianta 1, mi se par mult prea mari preturile la importator si nejustificate. Pe setul AM scria Germania si Luk la fel ca si pe cel scos de pe masina. Am mers pe recomandarea sa nu arunc banii pe piese OEM atat dupa discutiile de aici, cat si pe baza a ceea ce am vorbit cu unprieten care a avut o Ocatvia dusa de la 0 la 260.000 de kilometri. La 100.000km a luat tot LUK de pe piata la ambreiaj si au fost ok pana la 200.000.

De aia am considerat ca suma de 250 de euro in plus data la VW nu se justifica.

Vreau sa multumesc tututor celor de aici care si-au luat din timp si mi-au raspuns la intrebari cand am avut nevoie de un sfat, mi-au fost de ajutor.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru info, dar am o intrebare, daca alegeai variante 2 puteai sa iei frumos piesele si sa mergi la o cunostiinta cu ele sa le monteze? sau daca ai luat piesele OEM de la ei automat trebuie sa te duci la ei sa ti le si monteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca le puteai lua se la reprezenyanta si sa le montezi in alra parte. Dar mie mi s-au parut preturi umflate pe toate partile, asa ca am zis 'pas'. Piesele erau cu 6 milioane mai scumpe la VW, adica un 50% asa scurt, din principiu. Daca masina era ok si nu imi facea peoblemele la injectoare, poate ma ganseam sa apelez la Vw, asa ii sar cu fiecare ocazie, cu cea mai mare placere.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravoooo geovadim!!!!! :icon_thumright:

Un alt om cu capul pe umeri care i-a sarit pe japcarii astia de la Porsche, a caror preturi frizeaza nesimtirea in multe situatii, dar mai ales in cele legate de vanzarea pieselor si a manoperei percepute, adica obiectul lor principal de activitate!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum au astia niste preturi de te ia capul, si nu inteleg de ce, ca si aia tot oameni sunt lol, la fel ca oricare alt mecanic.Cred ca manopera se face jumate jumate cu porche, jumate pastreaza mecaicul jumate se duce la porsche :)) ca altfel nu-mi explic preturile astea astronomice.Ai facut o alegere buna, felicitari, de la cine l-ai luat ? Augsburg?

Modificat de ctl01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Piese OEM, Luk - VW: set ambreiaj (cu piesele la schimb) 1550 de lei, rulment 290 de lei.

:blink: :screwy: 1500 de lei cu piesele vechi la schimb? Esti sigur ca ai intrebat cu piesele vechi la schimb?

Eu am beneficiat de aceeasi oferta fix acum 1 an la Autoworld Cluj, cu... 390 de lei pentru placa de presiune + disc de ambreiaj noi, OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o alegere buna, felicitari, de la cine l-ai luat ? Augsburg?

Am luat de la volksman, dar data viitoare o sa ma interesez intai la Augsburg de preturi, se pare ca le au pe cele mai bune. Am dat si acum niste bani in plus, la fel si acum cateva luni pentru placutele de frana luate din alta parte tot de la un service privat - ambele dati am dat in plus 1-2 milioane. Cu mentiunea ca la Augsburg am sunat la telefon si nu stiu daca alea erau si preturile bune.

2. Piese OEM, Luk - VW: set ambreiaj (cu piesele la schimb) 1550 de lei, rulment 290 de lei.

:blink: :screwy: 1500 de lei cu piesele vechi la schimb? Esti sigur ca ai intrebat cu piesele vechi la schimb?

Eu am beneficiat de aceeasi oferta fix acum 1 an la Autoworld Cluj, cu... 390 de lei pentru placa de presiune + disc de ambreiaj noi, OEM.

Atat sunt pentru B6. Am sunat acum la Autoworld Cluj sa vad, ca m-ai pus pe ganduri. Preturile de acolo sunt mai mari ca la PBV, dupa cum arata mai jos:

- kitul cu piesa la schimb 1.660 de lei, iar rulmentul 580 de lei. Iese cu 4 milioane mai mult ca in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, deci pentru B6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am beneficiat de aceeasi oferta fix acum 1 an la Autoworld Cluj, cu... 390 de lei pentru placa de presiune + disc de ambreiaj noi, OEM.

Foarte ieftin, pentru ce model de passat ? si in cazul tau a fost mai ieftin sa dai piesele la schimb si sa iei unele OEM decat sa cumperi altele AM ? care era diferenta de pret? Mi se pare extrem de accesibil la banii aia sa iei unele OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n...setul ambreiaj a venit in cutie de original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si inscriptiile erau aceleasi ca si pe piesele demontate de pe masina (cu auriu), inclusiv cele VW/Audi.

Mie imi trebuiau pentru motor de 1.9. Pe aftermarket nu mai stiu cat era kitul, dar era cu cateva milioane in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-nteleg ca pentru un passat b5 motor 1.9 (cazul tau) este mai ieftin si mai accesibil sa dai piesele vechi la schimb pe unele noi + diferenta, decat sa cumperi unele de la vreun magazin si pentru un passat b6 motor 2.0 cazul lui geovadim, a fost mai bine sa cumpere unele decat sa dea piesele la schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu sigur asa e, dupa cum am pus preturile mai sus. Daca ei spun ca la B5 este altfel e foarte bine asa, poate in timp ajung asa si la B6. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers..am adus azi un ambreiaj de fiesta 5..pe masina ambreiaj original motorcraft cu stante luk,va postez poze cu piesele originale si af...acelasi lucru placa disc rulment luk..dar fara codul de original si fara motorkraft;

post-64586-0-69508800-1320754216_thumb.j

post-64586-0-59763300-1320754233_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca unii colegi au ceva mai multa experienta in materie de schimbat kit ambreiaj si volante in cadrul grupului VAG de aceea vreau sa ridic si eu urmatoarea problema la un Caddy din 2002 1.9SDI, cod motor: AYQ, cumparat cu un an in urma cu 145.000km la bord dar care cred ca sunt multi mai multi in realitate.

Chiar daca masina nu este Passat posez aici deoarece pe aria dedicata lui Caddy nu am gasit nimic relevant si pe acest topic lucrurile se misca ceva mai repede.

Problema:

Masina face smuncituri puternice la plecare in treapta I, dar nu patineaza ambreajul.

Observatii:

Pedala de ambreiaj se comporta normal, nu agata si nici nu pare sa aiba alte probleme.

Daca motorul e rece de obicei dimineata sau dupa pauze lungi cu motorul oprit masina se comporta bine si dispar aproape in totalitate trepidatiile.

Intrebari:

1. Problema descrisa e la la uzura kit ambriaj?????

2. Trebuie sa schimb si volantul?

Aveti idee daca volantul e cu masa dubla sau e simplu?

Daca volantul e simplu se schimba, apar probleme si la versiunea asta, intreb deoarece stiu ca la modelele care au volant cu masa dubla trepidatiile/smunciturile sunt in cele mai multe cazuri cauzate de volant si nu de placa sau disc.

3. E posibil sa fie problema din pompa de ambreiaj? Sa incerc o aerisire a pompei mai intai?

Innformativ am gasit kit de ambreiaj: SACHS la 470lei + rulment LUK - 40 lei.

volant nu am gasit decat OEM si costa 970 - la pretul asta am o banuiala ca e cu masa simpla.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Modificat de ionatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(ofertele astea de la dealeri,la piese oem sunt valabile si daca pe masina nu mai ai OEM?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionatan din fericire volant de pe masina ta e clasica.E sistemul de ambreiaj cu placa intoarsa care se monteaza pe benzinare.Posibil daca masina are km multi si avand in vedere ca posibil sa carat cu ea ..ambreajul sa fie pe duca.volant la astfel de ambreaje nu se schimba,sau se schimba foarte rar..doar daca faci cerculete cu masina sau mergi cu ea pana topesti ambreajul.Deci iese din discutie volant .Un set de ambreiaj pe Sachs 3000 822 601 te costa 460 lei si pe Luk 620 3050 09 lei 540.Mai trebuie sa iei rulmentul de presiune 35 luk si 45 sachs.

post-64586-0-95971900-1321095794_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! am un passat b5,5 2003,avb-74kw.vara asta a inceput sa-mi patineze ambreiajul (banuiesc) cand am plecat de la semafor,motorul se accelera ,dar nu imi tragea mai deloc. am last-o din aceleratie ,apoi a mers normal.dupa asta tot imi face figura asta din cand in cand atunci cand o fortam la plecari. acum situatia este alta imi trage bine in treapta 1 , dar in schimb in celelalte trepte ajunge sa nu mai traga decat foarte lent dupa 1800/2000 ture si sa se accelereze in gol. alta problema pe care am intalnit-o si s-ar putea sa aibe legatura cu asta era ca dupa ce o alregam imi tremura rau la relanti maneta de la schimbator. de la ce ar putea fi in cazul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste-te de schimbarea volantei si a kit-ului de ambreiaj.Piesele te costa undeva pe la 2000 de lei, iar manopera poate varia, in functie de service, oras etc, dar in general nu pune niciun mecanic mana pe ea pentru mai putin de 300 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,de doua zile am observat un tremurat al masinii la pornirea de pe loc(in treapta 1-a si in marsarier) si anume intr-un anumit punct al eliberarii pedalei de ambreiaj (cam pe la jumatate),in orizontal nu se manifesta prea tare dar in panta se observa mai tare,mentionez ca volant si discul sunt schimbate si nu au decat vreo 6-7 mii de km,multumesc.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!