Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Salutare , am tot cautat pe forum raspuns la intrebarea mea dar fara raspuns si doresc sa deschis si eu un topic in speranta unei solutii.

Problema mea este urmatoare la plecarea de pe loc motoru si toata masina vibreaz cand ridic piciorul de pe ambreiaj dupa aceea e ok in vit 2 - 5. Ciudat este ca problema apare numai uneori dar din ce in ce mai des.

De unde vin aceste vibratrii in viteza intai la turatii mici ? E discul de ambreiaj sau ceva similar ?

Aveti idee ce trebuie schimbat sau verificat sa elimin problema?

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vibreaza doar in treapta 1 si doar cand lasi ambreiajul, adica se potoleste cand ai lasat ambreiajul... iti recomand un kit de ambreiaj si o volant noua... cam scump 18 mil + 8 mil adica kit plus volant(sau invers preturile)...

am aceeasi problema dar este vizibila doar dupa muuuult trafic, banuiesc ca volant e pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi mai face la fel dar cica nu e volant si at fi numai discul.

trebuie demonhtat si vazut

volant se poate verifica daca e sau nu

. se verifica daca are bataie

daca nu placa de presiude si discul

mai sigur aceasta cauza e data de placa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la toate vw-audi cu simptoma asta pe care le-am intalnit problema era volant. daca schimbi volant ia si un chit de ambreiaj. cauta LuK pentru ca e echipament original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ramii in drum si nu e placut sa ramii la mama naibii sau in mijlocul celei mai nasoale intersectii din oras :)

Si eu recomand Sachs ca si Luk echipament original. Luk a avut probleme acum ceva vreme si au fost multe rechemari. Eu m-am oprit cu masina in drum si acolo am ramas numai dupa 1500 km :)

Tampoanele de la motor le-ai verificat ? Eu zic sa te uiti intii acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pe lista si tampoanele... ca parca vibreaza putin si masina cand sta pe liber... si ma gandesc ca asta poate fi cauza vibratiei (motorul functioneaza corect... verificat vag-com) ... dar se poate sa fie si volant nu exclud (desi sper sa nu) :Driver:... urmeaza o revizie serioasa si acolo se vede ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai luati in calcul si ce a avut skoda mea: cilindrul care apasa furca pierdea lichid si nu debraia complet.

Este o defectiune destul de comuna, nu va aruncati la inlocuit ambreiaje decat dupa ce verificati si asta.

Verificati etanseitatea atat la furca ambreiajului cat si la pompita de la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti!... am o problema la plecare de pe loc .. in viteza 1 ... in clipa cand incep sa ridic piciorul de pe ambreiaj si concomitent sa accelerez pentru a pleca ... motorul incepe sa tremure .. parca se inneaca, turez mai tare si apoi schimb repede a2a ca sa dispara tremuratul si merge brici. in vitezele superioare nu sunt probleme ... aveti idee .. poate fi de la ambreiaj cumva ? poate fi vreo roata infranata?

cat pot sa o mai duc asa ? :) ... am problema de vreo 2 saptamani ... dar nu mi se intampla mereu .... sunt zile in care acest tremurat nu apare ..... dar sunt zile cum e si asta de azi .... in care mi-e mila de masina.

Bafta si merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fenomenul apare mai accentuat dupa ce masina se incalzeste (si mai ales in zile calduroase) este vorba de volant dubla masa;cred ca poti sa mai mergi o vreme dar trebuie schimbata ca sa nu afecteze cutia.Am avut acelasi fenomen si am schimbat in afara de volant si kit-ul de ambreiaj deoarece era aceeasi manopera.Cel mai bine este sa desfaci si apoi sa comanzi piesele defecte.Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La stravechea dacie acest fenomen insemna ferodoul de ambreiaj fisurat. Avand in vedere ca principiul e acelasi, e posibila si varianta de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, nu stiu care e motivul la tine, insa si la mine vibreaza urat de tot cand las ambreiajul intr-a I-a si face contactul cu ferodoul. La tine tremura si dupa ce ai lasat pedala total? Eu am tot ambreiajul schimbat,nou nout. Nu era necesar sa il schimb, dar am avut probleme cu cutia si am zis ca daca tot a fost desfacuta...

Eu zic sa nu te ingrijorezi prea tare daca odata ce ai lasat pedala e ok. Daca ar avea de patinat nu ar patina in a I-a :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ar mai putea fi uzate cele 6 sau 8 arcuri din discul de ambreiaj, care se duc pentru ca fostul proprietar a bruscat mult masina la plecarea de pe loc. Daca sunt arcurile, nu apar probleme, doar ca e enervant + ca o sa te coste mai putin, dar daca e volant, asta e. Ce sa-i faci. I-a venit si ei timpul. Dar asta se va vedea in mod sigur doar cand dai jos ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema;se accentua trepidatia odata cu incalzirea masinii si se manifesta doar la plecarea de pe loc, celelalte viteze nefiind afectate.Defectul a fost din volant (dubla masa) care afectase secundar discul de ambreiaj.Concluzie?Am schimbat volant si tot kit-ul de ambreiaj.Din cate am inteles de la mecanicii de la Brady lipsa reparatiei ar fi dus chiar la defectarea cutiei.Recomand mai intai demontarea si apoi comandarea pieselor cu adevarat uzate;eu am pus Luk;se pare ca este o problema des intalnita ,corelata cu stilul de conducere mai agresiv si cu cuplul motoarelor Diesel.Daca vrei sa pastrezi masina te programezi la un service serios ce ofera garantia lucrarii,cost aprox.25-30 mil.(numeroase 'amanunte" de la spagi la garnituri,etc), daca cred ca mai poti merge un timp asa si apoi.........decizi tu!Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vibratii la plecarea de pe loc.

Vibratiile apar numai la plecarea de pe loc atunci cind ridic pedala de ambreiaj usor.

Am observat ca vibratiile se atenueaza usor (sau e doar o impresie?!) daca accelerez putin mai tare.

Masina are numai 16.000km.

Pina acum nu am dat importanta vibratiilor crezind ca tin de motorul diesel.

Trebuie sa sun la service?

Voi ce spuneti? E normal pentru o masina noua?

aah, masina e inca in garantie.

Modificat de adirs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tot asa, aveam vibratii mari si a inceput sa se auda urat tare motorul....

de vina a fost volant...am schimbat-o si totul e ok acum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca intervin si eu in discutie cu toate ca am vazut postat raspunsul, mai mult sa intaresc cele spuse de colegii de forum mai sus. Intradevar ansamblul volant DISC PLACA DE PRESIUNE are o problema de fiabilitate la motoareleTDI .Explicatia : Volksvagen a fost unul dintre primii fabricanti de automobile care a introdus volant cu dubla masa. Pe scurt s-au mutat arcurile de amortizare a socurilor generate la plecarea de pe loc de pe discul de ambreiaj in volant . Datorita socurilor produse la plecarea de pe loc arcurile se detareaza, isi pierd elasticiratea mai repede decat arcurile unui disc de ambreiaj clasic fiind cret si putin subdimensionate si nu mai pot prelua corespunzator socurile. Fenomenul se simte la plecarea de pe loc mai accentuat deoarece fortele necesare invingerii momentului de inertie al autoturismului este mai mare decat la schimbarea treptelor de viteza. Remedierea in cele mai multe cazuri ete inlocuirea volantei. Manualele de specialitate recomanda inlocuirea intregului ansamblu volant disc ambreiaj placa de presiune (la sachs nu se gaseste numai volant separat). Pentru un golf cu motor ALH de 90 cp pretul este undeva pe la 17 mil lei pentru tot chitul. Ca sintome suplimentare se constata o ingreunare a introducerii in viteze (in cele mai multe cazuri in treaptele 2-3 dar aceasta nu poate fi considerata o regula si la accelerari cu pedala in blana se simte o vibratie insotita de un huruit. Si cum la noi chestiunea cu capra vecinului este sport national, va pot spune ca si alti fabricanti au preluat acest tip de volant cu probleme cu tot.

Si apropo de disputa diesel-benzina : Mai nou am vazut niste baieti la statiile peco care te ajuta sa pui motorina in rezervor probabil pentru a inlatura problema cu mirosul de motorina al volanului?nu? In unele statii exista si manusi de unica folosinta probabil pentru acelasi scop?Trebue sa recunoastem ca noi dizelistii avem si un avantaj :alimentam mai rar. Cred ca raspunsul la aceasta disputa este acelasi cu cel de la strugurii pe care nu ii ajuni...........Scuze pentru ultima parte a postului dar nu m-am abtinut sa fiu si eu putin rautacios. Sper ca nu am suparat pe nimeni. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

si eu ma confrunt cu problema asta din pacate ... cand merg mai mult prin trafic mult .... imi vibreaza masina in treapta intai cand las de ambreiaj dupa aceea nu are treaba :vaidecapulmeu:

si la mine cred ca volant ii de vina daca se poate baieti spuneti-mi va rog si mie la ce costuri sa ma astept...

in primul rand volant si in al doilea manopera

daca imi veti raspunde va multumesc anticipat (masina vw passat 1.9 tdi-pd an 2001 131 cp variant) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblul ambreiaj-volant. Poate fi una sau alta dupa parerea mea. Depinde cand a fost chimbat discul de ambreiaj. Poate volant e prima suspecta (cum zice sm33 bine zice ), dar si discul poate fi. Poate arcurile din disc....oricum, e normal sa vibreze mai tare cand tii ambreiajul semiapasat sau il lasi incet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am vazut ca ati scris de vibratii la plecare de pe loc sa va povestesc ce am patit eu .am schimbat 3 kituri ambreiaj in 60000 km (volant ,placa,disc,rulment) ;) cand vibra la plecare si ma zgaltia de pe loc cu viteza intai stiam ca se duce dar mergea cu el inca 10000 pana pica . se duceau din cauza stilului de condus le asasinam in fiecere seara cu liniute si burnout ;) ;) :D , si faceam greseala sa opresc repede motoru cand terminam , acuma il las 10 minute la relanti sa se racesca dupa ce ma dau la masina,si merge bine.

in majoritatea cazurilor se strica volant dublu corp daca vreti sa vedeti cum arata piesele o sa va fac niste poze

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru informatii. Am fost dezinformat. Discul la Passat nu are arcuri. Arcurile sunt in volant. Deci volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arcurile nu se vad cred ca sunt in interioru ei

hai ca ma duc in garaj cu aparatu digital sa fac niste poze

Modificat de undercover
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

simptome similare si la mine. cam de un an si 25 mii km insa parca in ultimul timp e din ce in ce mai rau.

deja suna ca un tractoras si incerc sa-mi fac programare la service.

asteptam cu totii pozele. departe garajul :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal la toata lumea.De curand ma confrunt cu urmatoarea problema. Cred ca imi patineaza ambreiajul.Am facut acum cateva zile un drum mai lung de vreo 500 km si dupa aprox 400 facuti cand scimbam viteza si vroiam sa plec de pe loc cu 1 treapta de viteza simteam cum tremura cam urat masina chiar dc ii dadeam putina talpa.A si cand ma dau la ea parca nu trage asa cum trebuie,in schimb am lasat-o o zi dupa drumul asta si nimic merge parca normal dar fara sa ma dau la ea,nu vibreaza nu tremura .Totodata mentionez ca atunci cand nu trage dupa treapta a 3 a pot merge in cond normale,trage bine,am mers si cu 160-180km/h.Dc stiti sau ati avut aceasta problema va rog sa-mi scieti cam ce ar putea fi si cat v-a costat. Scuze dc s-a mai discutat aceasta problema dar nu am gasit mai nimic asemanator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daca ar patina ambreiajul ar trebui sa se accelereze aiurea in mers,mai ales cand o calci. se poate verifica ambreiajul pe loc, cu frana de mana trasa, sau incerci sa pleci cu a treia de pe loc si vezi ce se intampla.Succes!

de asemenea poti folosi functia search ca sunt o gramada de lucruri pe forum despre asta.

Modificat de dan m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!