Jump to content

Probleme clima/climatronic


gmy
 Share

Postare recomandată

in stanga, este cel situat mai jos, cel mai apropiat de podea, sa zicem asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, imi puteti spune unde pot gasit modul cum pot da torpedoul josca sa ajung la flapsuri? un manual sau video?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo 7 suruburi de desfacut si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt toate pe fata torpedoului sus si jos? nu si pe latera? la Golf am vazut ca e unul si pe langa schimbator.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si ce am patit eu.

Tot V158 aparea ca eroare dar apata a fost problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

buna ziua,am un TOURAN 1.9TDI-2004,si nu-mi mai baga caldura,indiferent ce temperatura setez,imi baga numai aer rece,la diagnoza mi-a iesit:01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 

            000 -  -  - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  - .Am desfacut torpedoul,dar nu stiu care este V 71,am gasit 2 aquatoare ,care functioneaza amandoua,in partea stanga ,tot 2 aquatoare.Acum am rugamintea sa-mi spuna cineva,care este V71 si V 158?

 

Am inlocuit V 71 si V 158(cu greu),acum la diagnoza ,nu mai inregistreaza eroare,dar tot n-am caldura.Am rugamintea daca stie cineva unde se face conexiunea celor 2 furtune care vin la radiatorul din habitaclu,MA REFER LA BLOCUL MOTOR.Intreb aceasta peantru a face o spalatura cu jet a radiatorului din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai inlocuit servomotorul defect si nu ai caldura, mai mult ca sigur este caloriferul infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceea am solicitat de unde pleaca cele 2 racorduri (tur-retur) pentru caloriferul din habitaclu,ma refer in zona bloc motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in spatele motorului, inspre peretele ignifug, le vezi pe unde ies din habitaclu si unde duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in zona peretelui despartitor,amandoua furtune sun fierbinti,deci nu este infundat caloriferul din habitaclu.Este posibil ca la inlocuirea lui V 158,s-a fi montat pe alta pozitie parghia ,iar ECU s-a nu inregistreze eroare,deoarece V 158 acum este bun?! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-l jos si actioneaza manual clapeta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma s-a dovedit,ce este de vina radiatorul din habitaclu,l-am inlocuit,totul fiind foarte costisitor. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in zona peretelui despartitor,amandoua furtune sun fierbinti,deci nu este infundat caloriferul din habitaclu.Este posibil ca la inlocuirea lui V 158,s-a fi montat pe alta pozitie parghia ,iar ECU s-a nu inregistreze eroare,deoarece V 158 acum este bun?! :icon_confused:

 

deci pana la urma caloriferul a fost de vina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. La touranul meu din semnatura am o problema. Se incalzeste foarte greu in masina, cam dupa 30 de minute de mers cu masina.

Salutare. La touranul meu din semnatura am o problema. Se incalzeste foarte greu in masina, cam dupa 30 de minute de mers cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, sa vedem erorile stocate.

 

Posibil sa ai Z35-ul (grupul de rezistente auxiliare) defect. Se ppate repara.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Bună ziua! 

Sunt chiar acum la mașină, încercând să desfac motorașul V158. 

Acest motoras este prins în 3 suruburi; am desfăcut doua dintre ele, dar al 3-lea este dat d***ului....

Cum pot desface acest șurub care nici măcar nu este vizibil? Ceva idei? 

Mai sunt persoane care s-au hotărât sa demonteze singure acest motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU il desfaci decat foarte putin, 1 tura maxim. rupi urechea de la vechiul motoras. Scoti urechea de pe surib dupe ce ai scos motorasul de la locul lui. LA noul motorasfaci u crestatura cat sa intre fortat pe surub, pui celelalte 2 suruburi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult! Mâine o sa reiau procedeul pentru ca astăzi am abandonat!

Motorașul pur și simplu iese drept din acel braț de plastic sau are are o anumită poziție de desfacere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa il separi de levierul clapetei - daca il scoti cu tot cu levierul servomotorului, are o pozitie. Il invarti pana le poti separa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal am si eu o problema am incarcat cu freon si tot nu porneste clima am pus tester si la compresor acolo imi arata val 1,9 n/m si din cate am citit ar fi compresorul.

Ma puteti lamuri daca este sau nu compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!