Jump to content

1991 VW Scirocco MK2 GT II, "JH" - My youngtimer missing link...


LIFEPHORM

Postare recomandată

Detalii de finete ! Felicitari ! :icon_thumleft: Banuiesc ca intoarce destule capete ! :cool:

Ai de gand sa o speli folosind doar 2BM si snow foam friendly user (Ph neutru) ? O masina ce merita bibilita ! 

Link către comentariu

Superba masina, totusi nu gasesti un volan in 3 spite, parca ii vine mai bine la nota ei sportiva.

Link către comentariu

DB86CLP: Multumesc frumos! Cam greu de mentinut efectele acestor operatiuni in Ro, dar ne straduim...

Cosmin: Multumesc mult! Nu stiu, eu sunt atent la drum... :) Da, ne bucuram ca aducem o nota diferita in trafic, insa in acelasi timp suntem tristi ca nu mai vedem surioare identice. Sa speram ca vor aparea, mai ales ca de curand am aflat de un proiect "alb" care urmeaza sa fie gata si sa iasa pe strazi.
Da, masina va fi spalata ceva mai rar decat ar fi normal, insa nu mai putin de o data pe saptamana, si asta se va realiza tot la Dub la atelier, si la o spalatorie care foloseste solutii bune, undeva prin Militari Residence. O sa mai aplic varianta sa o spal eu la un "self wash center" cu samponul meu, asta insa doar in cazul in care va fi doar prafuita. Oricum, stersul va fi cea mai importanta etapa din tot procesul. Acolo se fac cele mai mari daune daca nu se da dovada de atentie sporita.

Calin: Multumesc! Nu prea obisnuiesc sa modific parti care apartin setarilor de fabrica. Am studiat si aceasta varianta, insa volanul pe care l-as alege este foarte scump si rar. Il tot urmaresc, si daca il gasesc la un pret cat-de-cat mai ok, o sa il iau. Am pus mai jos poza cu el
 
 Ieri am parcurs un drum mai lung, alaturi de un prieten de generatie, cel amintit si in pozele anterioare. S-a mers pe traseul Baneasa - Ploiesti - Predeal - Brasov, cu retur pe Sacele - Cheia - Valeni - Ploiesti, o zona foarte linistita si frumoasa, mai ales in cromatica de la asfintit. Inca exista zonele clasice cu denivelari in structura asfaltica, insa ne-am descurcat, semn ca franele au fost ok. :) Nu am avut dupa noi cabluri de acceleratie si ambreiaj, insa masina s-a comportat exemplar, merge bine de tot peste media de autostrada :)
 Incercam sa facem niste portitze in programul baiatului care se ocupa de servisarea ei, si sa realizam saptamana aceasta schimbul de kit distributie si garnitura capac supape care a imbatranit. Incepem deci sa lucram pe tehnic.

20170602_181020-crop.jpg 20170604_103707.jpg 20170604_130748.jpg 20170604_192958.jpg 20170604_193011-crop.jpg Photo_from_Marian_LPH-crop.jpg

vw_motorsport.jpg

Link către comentariu

 Din cate stiu modelul asta de volan este provenit de pe Mk1, a fost si pe Golf 1 si Jetta dupa 1980, si deobicei se gasea pe variantele Wolfsburg Edition, care aveau o echipare specifica. In poza lipseste logo-ul central cu castelul si lupul auriu, emblema orasului Wolfsburg care a dat numele echiparii si care s-a folosit si ca emblema a marcii, inainte de 1953.
 Mi se pare un pic cu o generatie in urma masinii mele, nu este insa o varianta pe care nu o iau in calcul, desi nu prea agreez partea proeminenta centrala...

Link către comentariu

Astazi am participat la primul eveniment impreuna, GraffitiWrooom Editia 4, impreuna cu echipa Autobaza la Midocar Vitan, unde pana acum am mai fost doar din postura de privitor.
Ne-am bucurat de o vreme foarte ok, de cateva drive test-uri cu generatii mai noi, de prezenta multor prieteni vechi, dar am si legat niste contacte noi...
 O zi perfecta am putea spune :)

1_first_side.jpg 2_second_side.jpg 3_side_group.jpg 4_golf_group.jpg 5_back.jpg 6_cu_bus.jpg 7_front.jpg 8_front_side.jpg

Link către comentariu

Trebuia sa pui un garduţ in jurul masinii, sa nu ai parte de zgaraieturi de la fani :) a fost o aparitie deosebita la show ! Multe masini frumoase la intalnire ! :icon_thumleft:

Link către comentariu

:) Dincolo de parcarile din hipermarket-urile locale, la eveniment a venit doar lume educata, care stie cum se manuieste o portiera. Chiar nu am avut nicio teama. Si fanii s-au purtat exemplar :)
Da, au fost masini frumoase, ne-am bucurat ca am fost singurul exemplar ca si model specific, si ne-a parut rau ca totusi nu am gasit niciun coleg de generatie prin preajma, Golf-ul mk2 :( 

Link către comentariu

Lasa ca vine acuşi intalnirea de la Zetea cu mk1-mk2 si poti sa le faci o vizita fratilor de generatie :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Din pacate o sa fie  cam la limita cu intervalul in care mi-am ales niste vacante si nu cred ca o sa pot ajunge, desi mi-as fi dorit...

Link către comentariu
  • 1 month later...

In ultima perioada am ales sa ma bucur cat mai mult de ea in weekend-uri, si am luat o pauza de la targeturile pe care le-am mai stabilit pentru masina, si o data cu ele si de la postarile de aici...
Saptamana trecuta am schimbat distributia si curelele de accesorii (servo si alternator). Masina are 222.222 km, am mers pe Dayco pentru toate piesele.
de asemenea, ieri am gasit un pic de loc liber in programul electricianului "de casa" si am reusit sa mut tot sistemul audio care a fost creat de neamtzul care a detinut masina in Frankfurt si care are minim 10 ani de cand a fost fabricat, avand in vedere traseul masinii pana la mine.
Acesta era construit pe podeaua portbagajului, si fixat definitiv pe un schelet de lemn si placi de OSB cu cablajele lucrate aproape impecabil, insa care anula tot confortul portbagajului, fiind extrem de stresant atunci cand aveam de depozitat ceva, nefiind rabatabil spre partea superioara...
Am decis deci sa stric "lucratura" si sa re-organizez treaba ceva mai rentabil, pe spatarul banchetei spate pe un suport de aluminiu care era oricum pus pe masina.
Dedesubt am descoperit mocheta originala, roata de rezerva originala DOT 1991 in stare impecabila + floarea de fixare, impreuna cu cric si coarba, si ele originale de fabrica...
Nu am de ales, asa ca boxele spate vor ramane pe polita superioara, avand in vedere ca o polita in stare buna, negaurita este undeva la 200 EUR si se gaseste foarte rar...
Avand in vedere ca toata actiunea ne-a mancat aproximativ 8 ore, nu a mai ramas timp si pentru cosmetizare, ceea ce urmeaza sa fac atunci cand o sa gasesc ceva timp liber la atelierul de detailing preferat...
O sa curat la momentul respectiv toata podeaua portbagajului, o sa protejez cablajele care traverseaza, si o sa incerc un polish local atat cat e posibil. Am incadrat la final inauntru si un placaj gros de la un Polo 2010 care a intrat aproape la fix pe pozitie si mi-a creat in zona sistemului audio un spatiu de depozitare interesant pentru diverse lucruri care sa nu poata sa se plimbe prea mult...

image.jpg image.jpg Photo_from_Marian_LPH.jpg 20170902_113433.jpg 20170902_182233.jpg Photo_from_Marian_LPH_1.jpg 20170902_133221.jpg 20170902_182243.jpg 20170902_185644.jpg image.jpg

Link către comentariu
On 04.06.2017 at 11:20 AM, calin.g said:

Superba masina, totusi nu gasesti un volan in 3 spite, parca ii vine mai bine la nota ei sportiva.

 

Link către comentariu

Foarte elegant lucrat, intr-adevar. Dar nici cu lucratura voastra nu mi-e rusine, arata foarte ordonat.

S-ar mai putea ceva - sa construiesti niste distantieri putin mai inalti decat cea mai "groasa" statie - pe care sa pui un cadru ori cu panza de masti boxe gri - asa vei avea si ventilatie, si nici nu vor sari in ochi sculele cand deschizi portbagajul.

Link către comentariu

Salut Serban! Da, sunt inca in cautarea unui volan in 2 spite, chiar si OMP style, insa cu o usoara nota retro... o sa vad ce gasesc, momentan sunt cam slabutz pe variante.
Mersi frumos, cogdao !
mad_kat: Am incercat sa lucram cat mai elegant si cat mai eficient. Da, cred ca inteleg ideea, probabil va fi partea din masina la care o sa am mereu de lucrat si imbunatatzit. E bine insa ca am reusit sa scot totul de jos, si sa merg pe eficienta si un aspect mai aproape de cel de fabrica.
O sa studiez si recomandarea ta, suna bine asa, cel putin teoretic...
Oricum politza de portbagaj cu boxe ramane sa fie ridicata de fiecare data doar manual, pentru ca e prea mare greutatea sa fie culisata superior odata cu hayon-ul. Chinui prea tare amortizoarele si curelusele de cauciuc din cauza greutatii mult prea mari a boxelor...

livache_rocco.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai postat de ceva vreme, si realizez acum ca toamna asta a disparut foarte rapid, mai bine zis, aproape ca nu a existat :)
Am reusit sa mai facem 2 iesiri majore, din care una de circa 700 km pe traseul Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Fagaras - Sibiu, imprejurimi si retur. Am vrut sa includ si Transalpina pe acest traseu insa adaugam vreo 2-3 ore la lungimea itinerariului si am lasat-o pana la urma ca "target" pentru la primavara.
Faptul ca temperaturile au scazut dupa luna Septembrie m-au facut sa circul mai des cu ea, astfel ca nu am resimtit prea tare lipsa A/C-ului :)

A doua iesire a fost pricinuita de editia Deja VW #3, gazduita de dealerul Volkswagen Midocar Otopeni impreuna cu prietenii de la Autobaza si Volkswagen Classic Club. Din pacate vremea nu a tinut cu noi si a plouat non-stop, astfel ca nu prea am reusit sa stam mult "pe la masini". Chiar si asa, atmosfera a fost una relaxanta si deschisa, cu oameni alesi si speciali, am legat mai multe contacte pentru diferite piese de backup dar si cunostinte noi.

Ca si modificari tehnice, am reusit sa schimb garnitura de la capacul de sus de la axa, sa dau o estetica "vintage" capacului si sa verific furtunele de legatura din zona. Garnitura veche era una de pluta, model vechi, imbatranita si fara inchidere completa de jur-imprejur, astfel ca scapa ulei destul de serios. Am ales o varianta de cauciuc de la Victor Reinz, pusa cu un mic ajutor de silicon de temperatura. Cu aceasta ocazie am schimbat si capacul superior de plastic care protejeaza cureaua de distributie, si care avea o ureche rupta si am spalat intreaga zona.
Cu ceva timp inainte am avut o mica problema cu contactul, care s-a blocat in pozitia "Ignition On" asa ca a trebuit sa il desfac impreuna cu un amic si sa schimbam niste piese mici in interior. Operatiune destul de minutioasa insa care s-a terminat cu succes avand in vedere ca nu a trebuit sa inlocuim contactul si deci, nici cheia masinii.
In rest, detalii minore legate de intretinerea si conservarea materialelor in interior si exterior.

Sezonul a luat sfarsit, si odata cu el si iesirile pe-afara, pentru ca saptamana trecuta, pe 1 Decembrie, am intrat la hibernat alaturi de 2 colege de generatie, iar asta ne va oferi mult timp pentru urmatoarele modificari si imbunatatiri pe care le avem trecute in program.
Desi temperaturile ne mai permiteau sa stam inca un pic pe strada, vremea nefavorabila cu ploi dese m-au facut sa iau decizia sa o pun la adapost. Asa ca am efectuat o ultima sedinta de spalare corecta 2BM cu manusa si sampon Meguiars, prefatata de o prespalare intensa.

Asadar, nu urmeaza neaparat o pauza in topic pana la primavara, pentru ca o sa revin cu multe info noi legate de ceea ce urmeaza sa facem in perioada de relaxare dintre sezoane.

topic_1-crop.jpg topic_2.jpg topic_3.jpg art_to_sibiu.jpg topic_go_pro.jpg 20171007_100148.jpg topic_6.jpg topic_4.jpg topic_5.jpg 20171007_135118.jpg 20171007_123644.jpg topic_deja_vw.jpg

VICTOR.jpg topic_6_-_axa_came.jpg topic_7_-_capac_axa.jpg topic_8_-_capac_superior_distrib.jpg topic_contact.jpg topic_garaj.jpg metal_polish.jpg topic_9_polished_tips.jpg last_wash_2017.jpg rocco_hala_ok.jpg

Link către comentariu

Te salut!

In primul rand vreau sa te felicit pt exemplarul minunat pe care il detii, iar in al doilea rand vreau sa stii ca ma regasesc 100% in ceea ce ai mentionat la inceput:

On 5/1/2017 at 2:20 PM, LIFEPHORM said:

cochetam cu ideea achizitionarii unei masini "ceva mai vechi", avand in vedere ca tot ce am avut pana acum au fost masini dupa 2002, si mai ales luand in calcul "amintirile din copilarie" legate de masinile care "ma bantuiau" din acea perioada ...
Am avut cateva optiuni in toata aceasta perioada de cautari: Ford Capri, Dacia 1300, VW Golf II, VW Corrado, etc... Regula era sa fie o masina relativ rara, speciala "pe strada", si eventual care nu mananca foarte multi bani, insa care sa imi ofere satisfactia pe care o cautam de la un youngtimer.
Nu am gasit nimic intr-o stare care sa imi acopere pretentiile, totul era ori foarte scump, ori intr-o stare deplorabila si necesita investitie maxima, si ca timp dar si financiara

Imi place foarte mult proiectul pe care l-ai inceput, precum si ideea de baza a proiectului: OEM & OE.

Prea multe n-as avea de spus decat mult succes in continuare, iar intr-o zi sper sa detin si eu o masina atat de speciala. Sunt si eu in ceva cautari, dar pana acum n-am gasit ceva care sa ma determine sa o cumpar. Mai astept, poate o sa vina si timpul meu...

Masina imi era foarte cunoscuta, cautand prin telefon mi-am adus aminte unde am vazut-o. Eu am fost cu a mea la un pdr:

Spor in continuare si delecteaza-ne cu cat mai multe poze!

photo 257.JPG

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

 Salut! Iti multumesc frumos pentru interventie si pentru impresii! :) 
Daca ai inca acel "old vibe" in suflet, undeva - candva o sa simti care e acea masina in momentul in care o sa o vezi. Toata lumea intreaba de ce nu pun 1.8T sau VR sau mai stiu eu ce engine-swap, insa eu am luat-o ca sa ramana fix asa cum e, asta imi place la ea. Am deja o masina care "ma alearga" atunci cand simt nevoia asta, insa Rocco acopera cu totul alt tip de batai ale inimii...
In cursul lunii Ianuarie o sa ajung la hala si o sa ma apuc incet de bibileli la cateva elemente si voi pune aici toata evolutia :)
Foarte frumos B6-le tau, precum si setup-ul ales, tin minte ca prietenii mei de acolo de unde ai facut poza au fost placut impresionati !

Uite cum vad eu un mix ideal de "classy vs. performance", chiar daca e un proiect care a fost destul de controversat si a stans multi hateri prin preajma, eu il apreciez pentru creativitate si caracterul destul de "unusual" :) http://www.superstreetonline.com/features/1711-1982-porsche-911-no-joke/


 

Link către comentariu

 Anul acesta am avut parte de cel mai frumos Mos Craciun "auto-related" de pana acum.
S-a materializat un plan bine pus la punct din primavara, asa ca anul ce vine urmeaza sa deschidem sezonul de vara 2018, si reprezentam oficial luna Iunie in calendarul dealer-ului Volkswagen Midocar 2018.
Multumesc frumos celor implicati, realizatorilor materialelor, colegilor care au completat celelalte luni ale calendarului si celor care au contribuit catusi de putin la acest proiect, cu sfaturi, recomandari, manopere, timp investit si per total, la imbunatatirea generala a masinii...
 Craciun Fericit in continuare si sarbatori frumoase tuturor !

1_calendar.jpg 2_calendar_toate.jpg 3_iunie_toate.jpg 4_tablou.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

 Revin in acest topic, avand in vedere ca masina a iesit de la iernat de aproximativ 2 saptamani. Vad ca din pacate , site-ul pe care il foloseam pentru upload poze si-a dat duhul, si toate pozele de pe acest topic au disparut. O sa incerc sa punctez in continuare etapele acestui proiect, in masura in care timpul imi va permite :)
 Asadar, suntem din nou pe strada. Nu am avut timpul disponibil sa ma ocup de toate target-urile pe care le propusesem pentru perioada in care masina a stat "inauntru", asa ca am realizat foarte putin din ce era planificat.
S-a efectuat inspectia ITP, am reusit sa iau doua anvelope cu DOT 2017 pe puntea cu tractiune, urmand sa schimb si pe spate in urmatoarea perioada. Am schimbat grila frontala cu o alta intr-o stare ceva mai buna si am curatzat semnalele frontale. Urmeaza sa reamenajez tot portbagajul, plus cateva modificari pe partea de "audio".
Am luat uleiul pentru revizia care urmeaza, si am ales Liqui Moly 10W-40 cu MoS2, un ulei de care am auzit "numai de bine".
Momentan sunt in tratative cu un neamtz pentru a achizitiona o suspensie reglabila de la AP Suspensions. Vedem ce se materializeaza pe segmentul asta.
De astazi incepe oficial si luna Iunie, luna pe care o "reprezentam" in calendarul oficial Midocar & Porsche Romania 2018.  Va las acum cu niste poze. Respecte!

20180417_155331.jpg 20180518_160551.jpg rocco_at_planeta.jpg Liviu_ITP.jpg calendar.jpg

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu
  • 1 month later...

Multumim,  ROCco-ule! :)

Am reusit sa achizitionez suspensia. Asa cum eram deja convins, nemtzii sunt super parolisti si seriosi, piesele arata impecabil, exact conform cu descrierea initiala.
Asta avand in vedere ca am cumparat un produs "blind" si am mai si platit pentru el inainte :))
Urmeaza zilele astea sa fac cateva interventii la portbagaj: pus mocheta originala pe care am curatat-o, plus cateva elemente OEM cum ar fi panourile laterale, rezervorul de lichid pentru spalare luneta, iluminarea stanga, si alte mici imbunatatiri care sper eu sa fie de efect.
Pe tehnic urmeaza revizie cu ulei si filtre si curatare urme de ulei din jurul cutiei de viteze, plus schimbat niste furtune de la servo si racire, despre care am concluzionat eu ca sunt cam imbatranite.
Nu stiu inca daca reusesc sa pun si scaunele originale pana la intalnirea nationala Mk1 Mk2 de pe 9-12 August, insa pot garanta ca vom fi prezenti acolo.
de asemenea cochetam cu prezenta la Klausenburg Retro Rally pe 15-16 Septembrie la Dej, langa Cluj. Asta ca sa bifam si anul acesta doua evenimente mari, pana la intrarea la iernat din Noiembrie.
Daca gasesc ceva timp in weekend, am de gand sa aplic o protectie ceramica de la GTechniq, Crystal Serum Ultra, cam cel mai bun produs de profil de pe piata.
Interventia se va face pe plafon, pe capota si pe aripile fata. De atat avem buget momentan, si am ales elementele ceva mai expuse la eventualii factori externi care pot aduce daune...
 

 20180528_022149.jpg  rocco_side_2018.jpg 20180528_165549.jpgScreenshot_20180531-132722.png

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu

Ma bucur tare ca pui o suspensie serioasa. Masina asta merita!

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!