Jump to content

1991 VW Scirocco MK2 GT II, "JH" - My youngtimer missing link...


LIFEPHORM

Postare recomandată

Frumoasa mașina!

Dacă nu te deranjează întrebarea cam cat a costat?

P.S : La cat mai multi km împreună!

Link către comentariu

S-o stăpânești sănătos! Mi-ar fi plăcut și mie dacă avea A/C, îmi curgeau balele după ea din toamnă... :D 

Link către comentariu

Foarte bine ingrijit exemplar. Sa te bucuri de ea mult timp. Sunt si eu curios de pretul de achizitie.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! 

Mergea prea tare Leon-ul? :P

Link către comentariu

Am raspuns pe PM.
MyKe: Deja ma consideram eu pe mine insumi prea pretentios daca mustaceam la lipsa A/C-ului. Oricum masina strict va fi de weekend si de drumuri la munte. Cam asta e menirea pe care i-o atribui pentru moment...

Bebeee: Hehe, salut! Mersi frumos! :) Inca merge, da. O masina cu adevarat fiabila, dincolo de ce spune lumea rea...
Frumoasa si jucaria ta. Daca mai ajungi in Bucuresti, da-mi un "tzignal", sunt curios de ea! ;)

Si o poza fresh, de azi:
side_rocco.jpg

Link către comentariu

Buna ziua tuturor dupa o lunga absenta pe forum,

Masina mi-a apartinut si am fost putin emotionat cand am vazut-o ieri. Marian a reusit sa ma contacteze pana la urma si are toata aprecierea mea. Atat pentru gest cat si pentru intentiile sale referitoare la conservarea masinii.

Am vazut ieri masinuta si pot spune ca arata chiar mai bine decat a fost cand am vandut-o eu acum 8 ani...

O masina impecabila cu proprietari pe masura. Bravo!

Link către comentariu

Hehe, ma bucur ca postul asta si telefonul meu te-au readus aici, David :)
Si multumesc pentru detaliile si informatiile oferite ieri. Orice, cat de mic ar fi, ma ajuta sa o mentin cat mai mult si cat mai bine in starea curenta. Poate chiar cu tendinte de imbunatatire :)
Tinem legatura pe viitor cu siguranta si chiar te rog, cand ai disponibilitatea sa programam o plimbare mai lunga, esti invitatul meu sa o realizam! Multumesc inca odata!

Link către comentariu

Foarte faina! Si pare destul de "curata" - mai rar la genul asta de masina.

Delecteaza-ne te rugam si cu poze din interior si de pe la motor :)

Link către comentariu

Pare foarte ingrijita masina! Sa o folosesti cu placere si o pastrezi imaculata cat mai mult timp :icon_thumright:

Link către comentariu

mad_kat:  Multumim! :) Da, a fost un aspect foarte important in alegerea ei, si din fericire ambii anteriori proprietari au fost "ce trebuie" pentru ea. Incerc si eu sa tin linia mai departe...
Revin cu poze, sper sa fie un weekend frumos. Sambata intra in proces de imfrumusetare.

toni: Multumim frumos! Sper sa trec de pragul de conservare si sa inaintez un pic constructiv cu ea. Vom vedea ce va fi...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ne-am apucat usor de treaba in acelasi loc devenit sanctuar automobilistic, atelierul baietilor de la Dub Detailing.
Pentru inceput inspectam elementele usor de desfacut si care nu complica prea mult procesul total.
Am dat jos numerele si suportii de numar OEM spate, apoi am dat jos fusta fata pentru a putea aplica mai usor folie de protectie. Din pacate, la demontare, dupa o analiza mai amanuntita am decis sa o revopsesc din cauza faptului ca anterior a fost vopsita direct pe masina, avea urme de gazare pe toate partile exterioare si in plus de asta la vopsire, suportul de numar principal OEM (din poza 1) nu a fost demontat cum era normal...
In felul asta deschid si accesul pentru o inspectie detaliata a partii frontale, insotita de curatarea aferenta. Grila Kamei va fi samblata si revopsita negru glossy, asa cum estimez ca era initial, atunci cand era noua. Cu aceasta ocazie voi muta si logo-ul Kamei in partea dreapta, acolo unde vine el "de fabrica"...
Grila va "functiona" in paralel cu grila OE pe care am comandat-o deja si care este pe drum...
Saptamana viitoare incepem cu o prespalare urmata de spalare totala cu sampon cu PH neutru si speram sa fie timp si pentru decontaminarea cu argila.

cric.jpg front_1.jpg front_2.jpg 20170506_164453.jpg

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu

In ultimele doua zile masina a primit un safe-wash binemeritat format din prespalare, spalare cu manusa de microfibra si sampon cu PH neutru si uscare.
S-a facut decontaminarea cu argila si curatarea vopselei cu solutia dedicata de la Meguiars, dupa care s-a trecut la eliminarea imperfectiunilor cu un compound soft ca sa nu luam prea mult din "viata" lacului.
S-au curatat de bitum si de contaminanti in partile inferioare ceva mai expuse si de asemenea s-a insistat pe la aparatorile de roti si pe dedesubt, atat cat zonele au permis asta.
S-a curatat compartimentul dintre motor si parbriz, zona binecunoscuta ca fiind cu probleme, si s-au desfundat scurgerile.
Toate elementele de cauciuc ale masinii inclusiv chedere si eleron s-au curatat si urmeaza sa fie protejate pe termen lung de produsul dedicat lor.
Zonele inghesuite au primit tratament de polish manual.
Am preferat sa desfac stopuri si elemente care nu au necesitat efort mic pentru mine si masina, pentru a curata mai bine in zonele greu accesibile si pentru inspectia zonelor.
Masina reactioneaza foarte bine la tratament, elementele au ramas foarte limpezi si clare, si per ansamblu, baza buna pe care a avut-o de la cei doi proprietari anteriori ma ajuta in acest proces.
Per total aproape suntem la final cu capitolul caroserie, urmeaza cateva retusuri cu creionul cu vopsea si apoi protectia ceramica de la final. Apoi trecem mai departe...

washed.jpg 20170508_112956.jpg 20170508_123243.jpg 20170508_162249.jpg 20170508_172513.jpg 20170508_183316.jpg 20170508_192940.jpg 20170509_150607.jpg 20170509_150631.jpg 20170509_151431.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie si pentru procesul de conservare si intretinere pe care l-ai initiat ! :icon_thumleft: Clar, va fi un proiect frumos, in care atentia la detalii va fi sporita, iar rezultatul final va fi unul pe masura !

Banuiesc ca va fi masina de "weekend" si sezon cald, nu ? 

Link către comentariu

Multumesc frumos!
Incerc sa fac cat mai multe lucruri ok la ea, in limitele pe care le am, financiare si tehnice :)
Sper sa iasa la final cel mai intretinut MK2 de la noi, daca nu cumva am pretentii prea mari...
Da, in niciun caz nu va fi un "daily". Si cea din semnatura are cam acelasi target.

Link către comentariu

Concentreaza-te pe Scirocco daca vrei ceva aparte - are toate sansele sa devina (daca nu e deja) un clasic, in timp ce leonul va fi uitat, si nu va avea nici o valoare peste 10 ani.

Tot nu vrei sa pui poze cu interiorul :D Eu unul sunt foarte curios cum se prezinta.

Link către comentariu

Ma refeream la targetul legat de ideea cu masina de weekend :) Clar sunt masini complet diferite, cu intrebuintari diferite. Fiecare aduce alt tip de senzatie.
Nu am ajuns inca la interior in decursul procesului :) Pun curand, nu uit. Multumesc

Link către comentariu

Ne apropiem de final cu exteriorul. Am luat piesele de la vopsitorie, s-au curatat si montat stopurile plus garniturile lor, plus cateva elemente in compartimentul motor, s-a facut un test final cu grila OEM care a sosit de curand, si am aplicat o ceara de cavitati la spray in zona aripilor spate si sub tavita din partea inferioara a parbrizului. Tratamentul pentru elementele din cauciuc este terminat si el, mai urmeaza un sealant final...
Intre-timp ne-am imprietenit cu un coleg de generatie, Honda CRX din 1986, 1.5i, 101 CP :)
Ne revedem luni in garaj, cand sper sa inchidem complet cu ceea ce a mai ramas la exterior: protectie ceramica, tratament hidrofob sticle, polishare jante si alte mici finisaje, dupa care suntem pregatiti pentru sezonul care urmeaza :)

d4_ceara_1.jpg d4_ceara_2.jpg d4_panel_1.jpg d4_panel_2.jpg d4_scir_1.jpg d4_scir_2.jpg d4_team_1.jpg d4_fusta.jpg

 

Link către comentariu

Frumoasa, ai spor in atelierul celor de DUB ;)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc frumos! Da, iese treaba buna in sanctuar. :) In curand facem 3 saptamani de cand este la tratament.
Intre-timp m-am decis la o folie cauciucata cu functie regenerabila pentru faruri si fusta fata, cea mai buna varianta pentru care puteam opta.
La exterior am inceput aplicarea tratamentului ceramic, initial la elementele care au nevoie de o protectie sporita fiind si cele mai expuse, adica plafonul, aripile si capota.
Dupa ce vom aplica pe acestea, vom trece la urmatoarea etapa, aplicare integrala pe toata masina, inclusiv cu repetare pe elementele amintite anterior.
Am trecut si la aplicarea solutiei finale pentru eleron, chedere si restul elementelor din cauciuc, Meguiars Premium Vinyl & Rubber Protectant.
La interior am demontat si aplicat un material de protectie si anti-slip pe toate tavitele de sub bord, curatate si degresate in prealabil, si am inlocuit pedalierul "reising" din dotare cu variantele OEM clasice, din cauciuc :)
Am reusit dupa 3 zile pierdute cu acte si pe la DRPCIV, sa fac si inmatricularea, asa ca vom iesi in curand oficial pe strada in varianta finala de identitate

20170515_194204.jpg folie.jpg ceramic-crop.jpg restorer.jpg tav1.jpg tav2.jpg tav3.jpg tav4.jpg up_view-crop.jpg 991_ROC.jpg

Link către comentariu

3 saptamani la detailing, asta da perfectionism :)) ! rezultatul va fi pe masura, felicitari ! As dori sa stiu si eu cateva detalii despre folia pentru faruri :D

Link către comentariu

Uau ... ce surpriza minunata. Ford Capri, Opel Manta B si VW Corrado au fost masinile care mi-au bantuit tineretea.

Acest Sirocco este parte a spiritului acelui grup si ceea ce i se intampla acum este incredibil. Se pare ca masina a fost binecuvantata trecand numai pe la oameni de calitate. Am sa urmaresc subiectul si poate, la un moment dat, am sa ajung sa si vad masina in realitate.

Saluta-l pe Cristi din partea mea. Ma bucur sa vad ca ai mers la el :)

Link către comentariu

quze: Multumesc! Incercam sa facem treaba cat mai profi :)

stefz: Da, ieri am facut 3 saptamani de lucru :) Insa in afara de 3 zile pierdute pe la DRPCIV, am stat calare pe ea minim 8 ore pe zi. Gasesc mereu ceva care nu este in regula sau care nu e pe gustul meu si atunci trebuie sa rectific / cosmetizez. In zilele libere care urmeaza vom fi pe strada garantat ! Folia este Skintac Bodyfence de la Hexis.
Info aici: http://www.hexis-graphics.com/en/produit/bodyfence/

Dun: Multumesc! Da, oamenii care au insotit-o de-a lungul timpului au fost cu adevarat atenti cu ea, insa incerc si sper sa ii intrec la acest capitol :) Vad ca momentan si masina e de acord, ofera in continuare o "baza" buna. Sigur, sper sa pot ajunge la intalniri, nu am mai fost de ceva vreme, nici nu mai stiu unde se tin si in ce zile.
Merg la Cristi de minim 6 ani, si am fost cu toate masinile pe care le-am avut. E omul pe care l-am ales pentru treaba asta si nu a dezamagit in niciun moment. Am transmis salutarile tale! Multumesc!

 De la ultima postare am reusit sa mai facem cateva retusuri de final si am terminat de aplicat protectia ceramica. Implica multa atentie, munca fizica serioasa la sters si ochi de vultur. Altfel, iese haos si foarte greu de mai poate remedia. Am montat fusta fata, am reimprospatat cu grund toate suruburile de prindere si le-am inlocuit pe cele care erau diferite de celelalte. Cateva lipseau de pe sub bord, asa ca am completat si acolo.
Am pus bateria pe redresor si am mai ordonat cateva cabluri la motor apoi am inchis tot compartimentul. Dupa interventiile mecanice pe care le vom avea, si dupa ce totul va fi in regula cu motorul si ce mai avem de facut la el, o sa urmeze o cosmetizare generala la tot ce inseamna compartiment motor.
Am polisat de test o janta data jos de pe masina si sunt multumit de cum a iesit. Urmeaza si celelalte. Partile negru glossy ale jantelor au primit local niste Water Spot Removal de la Meguiars, un polish local si o solutie cu un rezultat final extrem de bun atunci cand este nevoie sa se lucreze manual pe un element cu forma atipica sau in spatii de o complexitate mai aparte.
La interior am reusit sa curat toata plansa de bord si sa o tratez cu o protectie UV de la Meguiars. Acelasi lucru pe fetele de usi. Am desfacut toate elementele schimbatorului si fiecare a primit propriul sau tratament. Din pacate pozele de la interior au fost facute pe o lumina exagerata din exteriorul atelierului, asa ca nu au iesit excelent.
Promit celor care le asteptau ca voi reveni cu un album complet cu tot interiorul cand o sa iesim pe strada :)

Au venit si cateva cadouri pentru ea de la dealerul VW: garnitura incuietoare hayon, suruburi reglaje faruri, capac protectie amortizor, si o garnitura maner usa exterior :) 

Mai avem 3 zile disponibile de stat in atelier. Am setat ca target sa iesim de acolo miercuri seara. Teoretic de azi (luni) mai sunt de facut jantele, geamurile (curatare + decontaminare + water spots removal + tratament hidrofob), repetat tratament protectie UV la plansa de bord, polish stopuri, si o ceara carnauba cu care sa completam claritatea oferita de protectia ceramica...


0_car_front.jpg 1_front_right.jpg 2_car_hood.jpg 3_wheel_1.jpg 4_wheel_on.jpg 5_gear.jpg 6_gear_set.jpg 7_gear_set_done.jpg 8_inside.jpg 9_door.jpg piese-crop.jpg

Link către comentariu

In sfarsit, am incheiat partea de interior si exterior. Am terminat si cele doua jante ramase de polishat, am montat accesoriile mici si am efectuat tratamentul cu ceara. 
Urmeaza in viitorul apropiat sa fac portbagajul, cu regandit si repozitionat sistemul audio si cosmetizare compartiment motor, dupa ce se realizeaza cateva necesare pe partea tehnica. Deocamdata, dupa o luna fara 2 zile, suntem pe strada si profitam de asta :)

20170529_165340.jpg 20170531_155216.jpg boxe_spate.jpg hw_key.jpg side_done-crop.jpg
 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!