Jump to content

1991 VW Scirocco MK2 GT II, "JH" - My youngtimer missing link...


LIFEPHORM

Postare recomandată

 Salut! Multumesc. Si pe mine ma cam urmarea problema asta de vreun an...  sper sa fie ce trebuie si mult mai comfy. Nu am avut din pacate buget pentru KW V1, asa ca am cautat o varianta cat-de-cat de compromis. Urmeaza sa o urc pe masina saptamana ce vine...
Intre-timp am primit si niste chei brute de rezerva pe fabricant Huf si niste brelocuri noi. Din pacate cheie pe AKS cum are deja masina nu am gasit.
Mai cautam...

ap_susp.jpg breloc_1.jpg vw_key_AH.jpg

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu

Felicitari LPH pt felul in care o ingrijesti. Mi'a placut masina asta inca de prima oara cand m-am urcat in ea :)

Link către comentariu

Mersi Bogdan! In curand o sa pun scaunele ei originale, deci o sa poti sa te urci din nou... :)

Asadar, am inceput in fortza saptamana si ieri am aplicat protectia ceramica GTechniq Crystal Serum Ultra alaturi de GTechniq EXO v4 Ultra Durable Hydrophobic Coating.
Am ales cele mai bune tratamente pentru zonele mai expuse ale masinii, adica plafon si capota. Pentru restul, adica lateralele, vom alege zilele urmatoare un alt tip de produse.
de asemenea s-a realizat un tratament de curatare intensa + layer hidrofob pe parbriz, C5 Wheel Armour pentru jante si C4 Permanent Trim Restorer pe cateva plastice. Toate produsele provin din portofoliul GTechniq.
Efectul final este mult peste cel scontat de mine, cel putin pe elementele de caroserie diferentele sunt majore. S-a castigat claritate, efect de densitate si profunzime a vopselei si, cel mai important, o suprafata protejata de daunatori chimici si mecanici pentru un timp indelungat.
Punctez aici faptul ca GTechniq Crystal Serum Ultra are o garantie de 9 (noua) ani in conditiile unui grad de intretinere normala !

Mai departe, pregatim cateva interventii pe tehnic si motor in zilele urmatoare.

gt1.jpg gt2.jpg gt3.jpg gt4.jpg gt5.jpg gt6.jpg
gt7_2.jpg gt8_2.jpg gt9_2.jpg gt10_2.jpg gt11.jpg roc_at_gtechniq.jpg

Link către comentariu

Asa scump e incat doar anumite elemente le-ai facut cu acest produs? Poti spune un cost aproximativ?

Arata intr-un mare fel!

Link către comentariu

Salut! In mod normal, toata masina ar fi fost undeva la 600 EUR doar pe partea de caroserie, fara elementele aditionale, gen geamuri, jante, plastice si ce am mai facut eu.
 

Link către comentariu

 In ultimele 3 zile am fost foarte activi pe reparatii si imbunatatiri, si alaturi de aplicat protectia ceramica am reusit sa fac revizia cu ulei si filtre, sa curat urmele de ulei de pe cutie ca sa pot identifica mai bine eventuale scurgeri pe viitor, sa aducem uleiul din cutie la nivel si sa schimb bujiile, care erau pe masina din 2009 insa nu dadeau semne de oboseala.
 Asa cum am mentionat anterior am folosit Liqui Moly 10W-40 MoS2 Leichtlauf, impreuna cu filtru ulei, filtru aer si filtru benzina (compartiment motor). Inainte de a scoate uleiul vechi am folosit un "engine cleaner", mai mult asa, de amoru' artei dar si avand in vedere ca am trecut de la alt indice si alt ulei, Castrol Magnatec 15W-40.

20180802_123608.jpg 20180802_121959.jpg 20180802_095842.jpg 20180802_095558.jpg 20180801_150830.jpg


 Ieri am reusit sa schimbam ceasurile de bord VDO cu folie galbena de la MHW, cu alte ceasuri MotoMeter cu aspect OE, adica fond negru si folie de lumina difuza verde.
Am scapat astfel si de display-ul MFA semi-stricat (nu afisa corect toti parametrii), precum si de arculetzul defect de la turometru, care tot balansa acul la fiecare schimbare de treapta.
Am pastrat carcasa de la ceasurile de Scirocco, ca sa nu mai tai urechile aditionale de pe carcasa noua de Golf 2, si am schimbat astfel doar "miezul electronic".
Spatiul in coaja de bord este extrem de exact, astfel ca sunt maxim 2 pozitii in care pot fi scoase si bagate inapoi ceasurile. E nevoie de multa rabdare si stapanire de sine :D Majoritatea prefera sa rupa unul din piciorusele de suport inferior, stanga sau dreapta :(
Mai am de identificat o mica problema la jurnalul de kilometri din MFA, care nu vrea sa se miste momentan. Dar o sa ii dam de cap...

Multumit de modificare si de faptul ca am mai urcat o treapta pe scara "OEMizarii" :)

20180803_155202.jpg 20180803_182612.jpg 20180803_183904.jpg 20180804_020731.jpg 20180804_163138.jpg

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

 Saptamana trecuta , inainte de plecarea prin tara, am reusit sa urcam suspensia AP pe masina si sa facem geometria aferenta. 
Diferenta este imensa, masina nu a pierdut stabilitatea in curbe si nu a capatat balans exagerat pe denivelari, in schimb se simte clar calitatea materialelor folosite la fabricarea arcurilor, mult mai maleabile, mai moi si mai confortabile. Senzatia de rulaj acum este mult mai relaxanta, si e foarte clar ca rigidizarea si stresul pe imbinarile caroseriei sunt mult mai reduse, treaba care este foarte buna dpmdv pentru conservarea masinii in timp.
A fost nevoie sa mai ajustez cu masina pe pamant cateva reglaje fine, pentru ca masina sa stea egala pe strada raportat la incadrarea rotilor in arcade si ca inaltime bari si praguri fata de sol, reglaje pe care le-am facut in parcare.
 Din pacate la geometrie am reusit sa stricam pasul piulitei superioare de pe amortizorul fata, cea raspunzatoare de unghiul de cadere, asa ca pana la urmatoarea plecare in tara, trebuie sa rezolv cumva problema. In prima poza este masina neamtzului, cea de pe care a coborat suspensia inainte sa ajunga la noi :)
 
m-konversation-anhang_2.jpg Screenshot_20180531-132722_1.png 20180712_202555.jpg 20180804_171848.jpg 20180804_174533.jpg rocco_with_AP.jpg
 

 

Link către comentariu

 Weekendul trecut am reusit de asemenea sa punctam si primul eveniment major pe acest sezon: Intalnirea anuala VW MK1 - MK2 de la Camping Natur Air Parc - Varsag, Harghita. 
Foarte multi prieteni vechi prezenti, multi oameni noi de calitate intalniti, multa distractie foarte multe castiguri de experienta pe partea tehnica si o atmosfera generala extrem de calitativa si relaxanta. Am reusit sa facem si un "Scirocco corner", din pacate realizat doar din a doua generatie, si doar din patru exemplare, singurele prezente la acest eveniment..
 Chiar si asa, ma gandesc ca e cea mai completa poza facuta cu acest model din Romania. Nu am vazut pana acum mai mult de 4 exemplare MK2 intr-o singura poza, in Romania. 
Afara e cu totul alt cult legat de acest model, dar asta e deja alta poveste, desfasurata intr-un mediu complet diferit de cel de la noi...
Masina s-a comportat exemplar pe drum, consumul a fost undeva la 9.5 litri / 100 km, si am mers aproximativ 700 km, cu cateva opriri in Odorhei, Sighisoara si Brasov, la intoarcere.
Prima iesire mai serioasa de anul asta, si sper eu sa nu fie ultima pana in Noiembrie cand intram inapoi la iernat in garaj...

pic1.jpg pic2.jpg pic3.jpg pic4.jpg
 pic5.jpg pic6.jpgpic7.jpg pic8_2.jpg
 pic9_2.jpg pic10_2.jpg pic11.jpg pic12.jpg

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu
  • 1 year later...

Pff... ce trece timpul. Nu am vandut-o, doar ca greu am mai gasit timp sa trec pe aici... :)

In curand incepem sezonul cu primul eveniment. Sper sa gasesc ceva timp sa fac o recenzie a anului trecut.

days-of-summer.jpg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!