Jump to content

T4 LWB camper wannabe


mad_kat

Postare recomandată

Si weekendul ce a trecut mi-am raspuns la intrebarea - "poate T4 cu 5 oameni si 5 rucsaci pt trei zile, cu corturi etc sa urce transul?"

Raspunsul este da, chiar neasteptat de vioi pe serpentine si ace de par - fara supraincalzire sau mai stiu eu ce.

Ocazia a fost o tura pe Negoiu, cu corturile in spate - si decat sa mergem cu mai multe masini, ne-am adunat toti in duba.

Si cateva poze.

IMG_20170916_113556.jpg

IMG_20170916_131515_HDR.jpg

IMG_20170918_174515.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu inceteaza a ma surprinde - acum aproape doua saptamani am avut un drum pana la tzara - aproape de Slatina, deci cu ceva pante si serpentine, dar si autostrada - cu 5 oameni, un frigider, o masina de spalat, 2 cuptoare si alte kkturi. Deci destul de incarcata. Din nou s-a comportat impecabil.

Pe de alta parte tabloul electric spate este 90% gata, sa vina frigul si sa nu mai umblu creanga' in fiecare weekend si il montez. I-am facut si circuit pentru eventuale panouri solare, pentru ventilatoare pe timpul zilei.

IMG_20171015_140516.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Back in business. 

Distributie, accesorii, simeringuri arbori, radiator, niscai furtune, pivoti, bucse complet fatza, toba finala si multe multe retusuri si reparatii de caroserie (majoritatea generata de haita mea de pitici de creier. 

E ca noua acum, merge ceva mai frumos (distributia era decalata un dinte) si se simte mult mai inchegata - este chiar usor mai ridicata de bot dupa interventiile pe suspensie. Si nu mai are incontinenta (aka balta de ulei dedesubt)

A cedat rola centrala de la usa dreapta - daca vine pana joi - de paste o schimb.

IMG_20180331_160530_HDR_1.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Super tare ca ai improspatat masinuta! Si pe mine ma bate un gand de un camper dar chiar nu as avea unde sa o mai tin si pe asta :(. Poate o mai vedem in poze :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Se simte mai fain dupa revizie, si trage mai bine.

Si profitand de zilele libere am avansat cu instalatia secundara - am pus tabliul, cu alimentare ori din bateria masinii ori din baterie secundara. Bateria secundara deocamdata este o fosta baterie de ups - am legat in paralel celulele si am 12v si 20a. mai am putin de lucru la conexiunea cu bateria/alternatorul, insa in mare e gata.

IMG_20180409_151601.jpg

IMG_20180409_151628.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

hihi :)

nu tot furtunul e pentru bus, mai am si la Bora niste locuri unde trebuie improspatat.

edit: de cand am pus ventilatia si lumina le-am tot folosit - e fain sa lasi masina in parcare la supermarket o ora jumate la pranz si cand vii sa poti respira decent.

IMG_20180510_205730.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pe bune...??

Adica pe mine ma certati ca tokyo drift ca nu mai stiu ce si tu pui pe bus?`

Link către comentariu

eu unul am sustinut mereu demersul ceasului cu pozitionarea aveam probleme. nici la bus inca nu am gasit pozitia sa nu bata la ochi. exista varianta clasica de pus buton de avarii de passat si ceasul in locul butonului original.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu mai stiu cine ce a zis...am retinut doar ca ati sarit toti pe mine :))

Vezi ca asta e ceas pe benzinar...a ta daca nu ma insel este diesel nu?la disel este mai indicat ceas care masoara doar presiunea...nu vacuum/presiune cum masoara al tau

Link către comentariu

stiu, dar asta l-am gasit cu aspect "clasic" si mai mult de 2 bari nu imi trebuia.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Nu prea multe noutati - parca merge mai ok motorul dupa inlocuirea tuturor furtunaselor de vacuum, s-a umplut cu freon instalatia (ca la distributie si schimbare radiator s-a desfacut tot pe acolo), si inlocuit un stop fisurat de cand am luat-o. Inlocuire mai mult ca sa nu intre apa in el, insa stricaciunea era deja facuta - "placa" destul de corodata, dar doar un pin nu am reusit sa il salvez si am facut o punte, ca sa am stopuri de frana (pentru cine nu stie, ca si mine pana vineri :)  ) legaturile stopului stanga trec prin cel din dreapta - daca ala are probleme nu merge nimic... 

A, si dupa revizia mare din primavara, la care s-a constatat distributia decalata cu un dinte - si evident pusa ok la punct acum - e o mica diferenta la cum trage si se aude motorul - iar consumul nu a mai sarit de 8 mixt (la pompa)

Continuam. Poze n-am ca n-am mai spalat-o de ceva vreme, noroc cu culoarea antijeg.

Link către comentariu
  • 8 months later...

vai de capul meu de cand n-am mai postat :(

ceasul de boost montat. am avut o surpriza ca se aprinde alb, initial voiam sa il schimb in rosu, dar se potriveste cu cassul, asa ca momentan il las asa.

IMG_1113.JPG

IMG_1115.JPG

Link către comentariu

Foarte fain si eu sunt “muntoman” si uneori ma bate gandul la un transporter doar ca imi doresc un T2 :D

Ar fi fain sa ii adaptezi un “rag-top” gen de Twingo pentru partea din spate.

Link către comentariu

m-am gandit mult ce sa aleg - chiar t2 nu voiam, neavand vreme de a ma ocupa cum trebuie de un boxer de o varsta... si intr-un t4 lung pana la urma incap mult mai multe lucruri, si dormi considerabil mai bine :)

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

de sarbatori am facut niste km cu busul - si mi-a parut ca se cam incalzeau rotile spate. Etrierii stiam ca sunt schimbati de fostul proprietar - asa ca am cautat urmatorul vinovat - cablurile de frana de mana... gripate aproape  complet...

asa ca we asta l-eam schimbat - ocazie cu care am constatat ca la t4 exista "nativ" arcurile pe care unii le adaugam la etrieri, pentru revenirea franei de mana.

IMG_1286.JPG

IMG_1287.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sunt puturos. De fapt fricos. Frica de a gauri traseul de admisie pentru a conecta furtunul de vacuum de la ceas. Dar mi-am luat inima in dinti. Rezultatul in poza. Are si garnitura stutul ala.

Interesant de urmarit cum incarca turbina - maxim, "in blana" arata 0.9 ceasul - interesant e insa progresul - ceva mai domol pana in 0.4, apoi pana in 0.8, 0.9 creste mult mai rapid. Si se naste idee, cum sa facem sa mai crestem cifrele. A, si am mai verificat ceva - wastegate-ul e ok - pe liber nu face boost, decat in sarcina, cand se inchide wastegate-ul.

IMG_2179.JPG

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si anul asta am fost la mare tot cu busul. Romania, Venus. 5 oameni, plus bagaje, plus umbrele de plaja, gonflabile, etc etc.

Ca de obicei admirabil, media de 100km/h per tot traseul destul de usor de obtinut. AC-ul pare mai fasait, dar inca baga ceva rece. Iar ceasul de boost te face intelegi si mai bine functionarea motorului.

La cat de fain si "golf-like" se conduce duba, ma gandesc sa fac un test drive cu un touareg r5. S-ar putea sa imi placa mai mult decat dinozaurul...

In fine, doua poze din parcarea complexului in care am stat. Loc fain, unde poate vom mai reveni

IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Cum vrei sa doarma 5 oameni in duba? a avut de carat multi colaci si saltele de apa.

Modificat de deenman
Link către comentariu
2 hours ago, deenman said:

Cum vrei sa doarma 5 oameni in duba? a avut de carat multi colaci si saltele de apa.

exact :)

si umbrele de plaja si tot felul de materii prime combustibile :)

Link către comentariu
  • 2 months later...

haha - stiu ce zici - am vazut vreo doua filmulete de la americani - au scoa/ bagat prin portbagaj plafonul. asta fara a demonta geamuri etc.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!