Jump to content

Ulei motor Fabia


gdm
 Share

Postare recomandată

Am in masina Aral Hightronic 5W40 , are cam 163000 de km , am cu uleiul vreo 13.000 de km si am completat 2,5 litrii de ulei pana acum. Sa trec la 10W40 sau sa schimb producatorul uleiului si sa raman la 5w40 ?. Ceva sugestii ?

Modificat de LoveRules
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Da, la asmenea grad de uzura ar fi indicat sa treci pe 10W-40 la urmatorul schimb.

Iti recomand Castrol Magnatec A3/B4 10W-40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incearca sa schimbi producatorul, sa nu fie vreo ,,facatura" acel ulei pe care il ai.

Nu as baga un semisintetic, pana nu stiu exact cauzele acelui consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi dai voie LoveRules, doar o sugestie:

http://www.uleidemot...intetic-63.html

Fisa tehnica:

http://www.mobil.com...ileage_Oil.aspx

Este un ulei sintetic, pretul mi se pare corect, plus ca te va ajuta la problema pe care ai prezentat-o.

Totusi ca sa ai certitudinea ca intr-adevar motorul tau are probleme, ar trebui verificat ceea ce vezi tu in imagine....daca segmentii sunt uzati, pe la acel furtun care vine de la epurator, la acel consum specificat de tine, ar cam trebui sa iasa fum.....dar bine de tot......

post-25544-0-39165700-1350666351_thumb.j

post-25544-0-68823700-1350667364_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei sa inteleg din cele 2 link-uri? Arata-mi unde apare ca firma Motul ar fi japoneza......?

Inventezi ceva....te apuci de productie, si constati ca in Bucuresti mana de lucru este prea scumpa....vei produce in China fiindca mana de lucru este mai ieftina.....tu cel care ai inventat produsul, nascut in Romania vei vinde produsul tau si vei pune eticheta ,,Made in China?' sau....explica tu....

Faptul ca Motulul are rafinarii peste tot in lume nu inseamna ca firma-mama este japoneza sau mai stiu eu ce natie....

Ce vreau sa intelegi tu.... doar discutam, nu am ceva cu tine, sau incerc sa stau la panda sa iti vanez greselile....

http://www.uleidemot...-15w50-164.html

Te rog frumos sa te uiti in dreapta sa vezi cine il produce....tara de origine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in masina Aral Hightronic 5W40 , are cam 163000 de km , am cu uleiul vreo 13.000 de km si am completat 2,5 litrii de ulei pana acum. Sa trec la 10W40 sau sa schimb producatorul uleiului si sa raman la 5w40 ?. Ceva sugestii ?

Verifica epuratorul de ulei, la 16v, de multe ori consumul mare se datoreaza pierderilor la epurator. Se schimba garnitura si simeringul. Asa era si la mine.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu scoate gram de fum pe esapament, nici in mers normal nici in turatii peste 5000 de km. o sa incerc sa verific epuratorul. Despre Mobil 1 am o parere incredibil de proasta , asa ca as ramane tot la Aral(un Castrol mai ieftin :D ),

Modificat de LoveRules
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Am in masina Aral Hightronic 5W40"

,,si am completat 2,5 litrii de ulei pana acum"

,, Sa trec la 10W40"

,,sau sa schimb producatorul uleiului "

,,. Ceva sugestii ?"

Astea sunt afirmatiile tale.....

Sugestii ai primit, numai ca raspunsul dupa cate vad ti l-ai dat singur:

,,asa ca as ramane tot la Aral" :lol:

Deci daca esti multumit de ce ai intrebat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cerut o parere daca sa schimb marca( nu si marca uleiului), sau grosimea uleiului, Jagoman am observat la ultimul schimb, filtrul de aer avea ceva ulei imbibat in el dar nu i-am dat importanta. Furtunul , garnitura si semeringul sunt scumpe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, LoveRules, cu marca nu am inteles eu prea bine....dar nu are nicio importanta.

Nu.

Codul:

N90617501 : 11 roni

036103677: 9-10 roni

Vaporii de ulei trec prin acea teava de plastic din interiorul capacului motor.....inevitabil ajung si in filtrul de aer.

,,Furtunul" : este spart sau de ce vrei sa-l inlocuiesti?

Sper sa nu te superi ca am intervenit...nu esti multumit de raspuns....doar muti era sa zic... din telecomanda :lol: ....privirea ajunge!

O zi faina.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu suspectez epuratorul ala de un consum ceva mai mare decat la LoveRules...la un 1,4 / 16V

masina are 170.000, nu iese fum nici pe la furtunul mentionat de Carmina, nici la esapament...

Jagoman, tu ai schimbat garnitura si semeringul fiindca iti curgea ulei pe la epurator? fiindca la mine nu curge nimic pe acolo...

oare sa inlocuiesc complet epuratorul? poate avea probleme interioare? se poate infunda sau ceva de genul asta...??

LoveRules spune-mi te rog daca schimbul de garnituri a ajutat cu ceva...

mersi si succes,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am luat uleiul Motul Specific 505.01 5w40, filtru ulei si combustibil ambele Mann.

Miercuri le schimb si revin cu detalii despre Motul, dupa vreo cateva zile.

OffTopic: nu prea am auzit de Mann ca si filtre motorina...o fi bun? Pana acum puneam Ufi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MANN: "Leadership in Filtration"

UFI: ,,al patrulea producator de filtre pentru industria auto in Europa"

Mai are rost sa povestim? :lol:

Produs german......produs italian.....ce agreezi?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu sunt curios cum prezinta uleiul.De unde l-ai luat din Pitesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un magazin de piese...Nu prea se gaseste. Pe la reprezentante nici nu au auzit de el cand i-am intrebat ce parere au despre el. Atunci aflau de la mine ca e frantuzesc si ca e prezent in lumea sportului cu motor.

Si cum lucrez cu francezi la mine la job, vorbeam cu unul dintre ei despre Motul si spunea ca e foarte bun, cum sa nu stie de Motul, e un ulei tare pentru masini de performanta, si ei folosesc foarte mult Motul.

Mann - nemtesc si numarul unu dar pe unde se mai fabrica si cat mai sunt de calitative...nu mai ai nici o garantie.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MANN+HUMMEL currently has four production sites in China ..... :icon_thumleft:

Valabil si pentru UFI.....

Valabil si pentru ce conduci tu....eu...noi......tot pe acolo se asambleaza, e drept nu toate modelele....

http://en.wikipedia....agen_Automotive

Nu conteaza... tehnologia dupa care se fabrica este germana, nu are rost sa ne stresam ca albim degeaba.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul si filtrele. Numai ca am uitat sa schimb si surubul de la la baia de ulei. Nici macar nu am apucat sa vad cum era filetul.

Garnitura de la capacul motorului am lasat-o tot asa, si am mai strans suruburile pe partea aia.

Deocamdata Motul-ul pare ca face motorul sa porneasca mai usor sau mi se pare si parca e si mai silentios...sau...mi se pare.

Mai vedem in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa schimbi surubul de la baie? Nu trebuie. Eventual acea garnitura de cupru sau ce material o fi....

Pai bine ca nu ai apucat...fiindca daca apucai sa-l vezi, banuiesc ca schimbai surubul. :lol:

Si nu mai curge?

Da, ai dreptate, doar pare...ma refer la cele 2 situatii pornire/silentiozitate.

Asa cum zici, vedem peste vreo 1000 km.

Si sa te necajesc un pic, uite ce am gasit: Motul a devenit furnizorul care asigură „Prima umplere” pentru întreaga producţie din gama de scutere Peugeot. :lol:

Bine, stai linistit Aditule, Motulul este un ulei super ok, numai stii tu, cineva trebuie sa ,,bata" din gura, de trebuie, de nu trebuie... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la capacul motorului...nu stiu daca mai pierd inca. Teoretic ar trebui sa mai pierd pt ca nu am schimbat garnitura, doar i-am mai strans suruburile.

LE: revin dupa ce tocmai am verificat...pe la capacul motorului tot mai da

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...alta ca nu am ce face. Am sters bine surubul cand am plecat de la job. cand am ajuns acasa dupa vreo 18 km de mers prin oras iar ulei pe surubul cu pricina de la capac. Practic iau picatura pe deget si mai sterg apoi inca ceva urme.

As schimba-o eu dar mi-e sa nu dau in alte alea. Mi-ar prinde bine o procedura sau daca a schimbat-o careva.

Gasisem una pe la vreo 35 Ron iar originala costa vreo 130Ron. Parca nu ma indura la 130Ron o garnitura.

PS: oare o carpeala ar merge? sa scot putin surubul ala, dau cu niste cauciuc siliconic industrial care e rezistent la temp de 300grade, la ulei si combustibili...il las asa vreo 15 minute pana face crusta si apoi il strang la loc si il las sa se intareasca. Desi nu stiu cat de bine pot curata zona de ulei in prealabil.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, iti curge ulei pe la garnitura capacului de chiulasa?

Iti dau eu luni ordinea de strangere la suruburi. Il dai jos, cureti bine suprafetele de lucru si strangi in ordine. Ar fi bine si la cuplu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu ar strica ordinea sau orice atentionare.

Din ce vad eu in imaginea pusa de mine e un pic mai intortocheata la motorul meu. Pare ca mai are niste ineluse pe la curburile alea laterale.

Apropo... Sa fie buna aia de 35 Ron? Avea un nume de marca mai chinezesc...

LE: vad ca se gasesc si cu suruburi, care nu sunt chiar simple.

post-17144-0-15232200-1351886637_thumb.p

post-17144-0-99473300-1351894213_thumb.j

post-17144-0-16623000-1351894214_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!