Jump to content

Ulei motor Fabia


gdm
 Share

Postare recomandată

Am fost azi la service sa ii fac un test de compresie si mi s-a spus sa stau linistit ca doar epuratorul e de vina. L-a scos si l-a curatat din nou, desi tot el l-a curatat si asta vara, am completat cu ulei si a spus ca daca se mai intampla sa imi dea pe afara, ar trebui schimbat epuratorul cu totul. Asta la service Seat Tehnodinamic si am incredere in ce spun ei. Am si observat ca dupa aproximativ 30km facuti de atunci nu mai sunt probleme. CrisH, multumesc pentru interesul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare!!!

Am si eu o problema, si postez in speranta ca ma puteti ajuta.

Am o skoda fabia, cea din semnatura, si am trecut peste limita schimbului de ulei care se face la 10.000 km, cu 3000. Nu stiu ce ulei folosesc!

Precizez ca nu am lipsa ulei sau ceva de genul!

E grav tare, se poate intampla ceva?

Multumesc!

P.S. stiu ca taximetristii de obicei trec cu 2-3000 peste limita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu la motoarele benzinare Skoda, schimbul se face dupa carte la 15.000 km. Cel putin asa e la motorul meu 1.2 HTP. Oricum eu o fac la fiecare 10.000. Nu o tin 15.000, pe principiul ca circul mult in oras, unde stau la semafoare si motorul merge masina sta, deci km nu se fac. In plus e recomandat sa faci mai devreme de limita daca circuli mult in oras.

Poate la al tau din 2001 chiar e recomandat la 10.000. Trebuie sa te uiti in cartea masinii. Daca e la 15.000 poti sa o faci linistit, nu avea ce sa se intample. Daca e la 10.000, nu cred sa se fi intamplat ceva, poti sa stai linistit, dar atunci mergi si fa revizia cat mai curand. Respecta masina si ea te va respecta pe tine. :) Altfel incepi sa bagi bani in ea si zici ca isi bate joc de tine, dar nu e vina ei. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face un test simplu, empiric, babesc. adica te uiti la ulei, e negru,evident, apoi il iei de pe joja si il tii intre degete si vezi cum se comporta. daca se intinde usor, lipicios, mai merge nitel....oricum,de cate ori am schimbat ukleiul la orice masina-scuter, toate mai mergeau, ca doar nu stateam sa se gripeze motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc amandorura pentru raspuns...

BMA - nu am schimbat uleiul la masina ca m-a prins un drum Zalau-Bucuresti, si cateva de Oradea-Zalau! Mecanicul cu care eu colaborez nu lucreaza de ieri...

Megamotoreta - am facut testul empiric precum ai sugerat anterior postarii. Uleiul se intinde foarte usor, dar mi se pare ca are o culoare maronie-rosiatica, ceva de genul! Dar de intins se intinde foarte usor! O sa il schimb. Frica mea era ca sa nu se fi intamplat ceva la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e o problema culoarea. daca e maro inseamna ca nu e murdar rau. si negru daca e si unge, inseamna ca el curata motorul pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviutz00 vrei sa iti arat cum e uleiul pe diesel la 2-3 luni dupa revizie? :lol:

Vorbind serios confirm cele spuse mai sus de colegul megamotoreta.

Sarbatori Fericite! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 luni la diesel? e muuuult dupa primele cateva sute de km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssnyper eu atunci l-am verificat.. :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu la masinta mea skoda fabia combi 1.9sdi,folosesc ulei de motor

ARAL HIGH Tronic 5W40 sant multumit de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asta am pus si eu ultima oara, acelasi tip de motor...dar noua formula. In ce sens esti multumit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucianblaga84

pt o fabia 1.4 16V BKY cu 150000km la bord, si care a venit din germania cu ulei Motul 10w40 ... ce ulei recomandati? sa raman pe 10w40 sau ar fi mai bun

5w40...??? tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau variantele de ,,top'', acum depinde de buget....

42, 66, 43 roni

post-25544-0-21145900-1336421248_thumb.j

post-25544-0-09092000-1336421254_thumb.j

post-25544-0-08358400-1336421262_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum, motorul meu a tors cel mai bine cu aral 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, eu as merge pe 10W40 pe timp calduros si 5W40 iarna. Marca o alegi tu in functie de buget si de recomandarile facute in dicutiile de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In octombrie 2011 la revizie Fabiola mea(1.9 SDI) a baut cam 4 litri si 200 ml de uleioasa Aral High Tronic 5w40(cutie albastra) si uleiul statea pe tija putin sub limita de maxim din cate imi amintesc eu. Acum cand am verificat intro dimineata mam sters la ochi de vreo cateva ori nivelul uleiului era peste jumatate din ce am vazut eu. Culoarea parea a fi in regula pt. diesel. Nu am observat urme/pete de ulei sub ea, pe motor, pe/sub ciuperca aia de la epurator, nu da cu fum la spate deci totul pare a fi normal si in regula.

Asa e normal sa scada uleiul? Sau trebuie sa ma ingrijorez? In general se merge frumos cu ea dar sunt destul momente cand vede si 4000-4500 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da domne detalii :) Cati km ai mers de atunci? Dupa ce zici tu, ti-ai mancat cam 200 de grame. Eu zic ca e absolut normal...altele mananca mult mai mult si baietii stau linistiti. De ex si mie imi mananca aproape 500 de grame intre revizii. Nu ma dau la ea...intr-adevar fac mai multi km in afara decat oras....dar mereu cumpar 5 litri. Ce imi ramane...completez pe parcurs. Acum de ex...am schimbat uleiul de 2000 de km si parca mi-a luat o idee dar nu pot sa bag mana in foc. Ma mai uit pe la 5000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

Offtopic: observ ca sunt doua categorii de soferi: unii verifica si paraverifica nivelul la joja, masoara consumul din 100 in 100 km, altii odata la 20k, cand se aprinde becul rosu in bord si vad ca mai e un litru in motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SudSemnatu am facut de atunci aproape 9000 de km. Deci se incadreaza in normal?Mai am cam 250-300 de grame de ulei..probabil voi mai complecat cu 100-200.

MegaMotoreta eu mai verific din cand in cand, nici chiar din 100 in 100 totusi..e de rau? :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iti consuma cam putin:))) la 9000 doar atata :) Hai stai linistit. totul e super in limitele normale? Inainte de diesel ai avut benzina, adevarat?

p.s. megamotoreta: si ce faci daca ai din greseala becul de la ulei ars? sau nu iti merge senzorul?:) eu zic ca e mai ok sa verifici tu from time to time.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay Multumesc mult. Da, mai prins am avut si inca mai am si benzinara :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie sa facem schimbul de ulei, bijuteriei din semnatura :P si nu stiu ce sa cumpar, ma ajutati va rog cu niste pareri?

Si cat ulei intra?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este nevoie de un ulei care sa respecte normele VW 501 01/502 00/504 00 iar pentru Longlife QG1: VW 503 00/504 00, capacitate 3.2litrii. Va recomand un ulei 5W-40, schimb la un an sau 15.000km.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e faza cu uleiul ala Long-life si cu revizia long-life? Doar ca o faci la intervale de timp mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in mod normal un ulei longlife se schimba la 30.000km sau 2ani dar la noi nu-l poti tine atit in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!