Jump to content

Ulei motor Fabia


gdm
 Share

Postare recomandată

Ti-am ramas datoare cu o intrebare, aia in legatura cu presiunea uleiului: dai jos bulbul, si daca pana la magazin nu mai ai ulei in motor inseamna ca ai avut presiunea buna :lol: :blah_:

Am intrebat pt ca parca "bate" ceva la motor cateodata si am citit pe un alt forum skoda ca aceste 2 probleme ar fi legate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata....Hotarat cand ajung acasa de la facultate il schimb...Ma intorc la Mobile ! Sincer as incerca 5w40 dar nu vreau sa mai fac experimente [ stau si prost cu banii mai sunt si sarbatorile ] ..Merg pe ce am mers si acum si anume 10w40 ! Nu mi bateau tachetii, nu mi facea nici un fel de figura !

Azi, 8grade afar mai toata ziua...Cu apa la jumate se auzeau tachetii de ziceai ca e tractor ! ....Nu se mai aud dupa ce trec de 1800rpm ! Tare mie sa nu se intample si altceva !

Dezamagit e putin spus ! NU vreau sa mai aud de motul niciodata ! Atata reclama si atata feedback pozitiv !

Ce ma irita cel mai mult e faptul ca pana sa bag Motul, chiar daca era tot 10w40 , n am avut nici o problema ....Am schimbat firma, de la Mobile la Motul, si au aparut problemele.....Jalnic ?

Modificat de mitzaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am schimbat saptamana trecuta mai mult de nevoie desi s-a constat ca nu era neaparat necesar si am luat de la Metro Texaco Havoline Synthetic 5W-40 la bidon de 5 L ~ 150 lei. Deocamdata nu simt nici o diferenta notabila fata de Aral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat azi uleiu si filtrul de ulei...bagat inapoi mobile 10w40 , totul e okey :D si ma bucur :D ....astept sa vad ce si cum ca pana acum am doar 50km facuti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos capacul de pe motor, si langa egr(stanga) este acest senzor, poti sa-i parfumezi mufa cu niste spray de contact, daca nu-i trece altul. Poti sa-l schimbi tu, oricum esti mare mester :lol: .

Poti sa faci sa-ti cante si vagcom-ul despre acest senzor, dar numai daca ii pui tu inca un fir ptr. diagnoza, ca saracu are doar unu.

Pretul este in jur de 30 roni, codul il afli tu singurel, daca tot il dai jos. Daca-l dai jos, cand mergi la magazin sa-l cumperi, mergi cu masina si cu senzorul in buzunar fiindca atunci n-o sa-ti mai piuie nimic :lol:

Ieri m-am apucat de super senzorul de ulei si am constatat ca mufa e plina de ulei. Am curatat tot ce era pe acolo cu un servetel apoi am parfumat ambele mufe si am asteptat sa vad daca mai apare. Dupa vreo 40 km iar a inceput sa-mi tipe si sa se aprinda martorul ulei. Ma duc astazi sa dau comanda de bulb de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai scapat, musai altul. Azi nu cred ca poti comanda, numai daca la Botosani sunteti pe alt fus orar, si la voi e deja luni :biggrin: bine glumesc si eu nitel.....

E clar ca din cauza presiunii se aprinde martorul, problema e din ce cauza apare presiunea scazuta? Pompa de ulei sau probleme la motor. Bineinteles mai exista si varianta (ieftina ) senzorului picat, fara gluma ar fi bine sa fie senzorul, altfel treaba e nasoala, dar ca sa te incurajez sa stii ca AUA nu face pe el la kilometrii pe care ii ai tu, asa ca stai linistit, pana de ,,mos'' e ca si rezolvata.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu am motor AUA ci AQW, am patit si eu acu un an problema cu senzorul de presiune. si la mine era mufa plina de ulei si s-a rezolvat prin schimbarea senzorului, ce m-a costat undeva la 50 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 de lei si desi nu suntem pe alt fus orar au dat comanda azi dar probabil maine o s-o bage in seama si in 2,3 zile vine, oricum sambata urmatoare am timp de el

si eu sper sa fie doar senzorul desi ... parca imi "bate" ceva la motor cateodata; nu stiu daca are legatura cu asta

partea proasta e ca atunci cand ma duc la un service ... n-are nimic, e ca la dentist, iti trece durerea de masele numai cand te gandesti

iar erori nu are decat

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

prima e de la un furtun fisurat si prins cu banda ... pana o sa gasesc alt furtun

iar a 2-a ... tb sa curat EGR-ul dar cand o sa se incalzeasca, nu prea imi arde acum sa stau prin jurul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am schimbat ieri, am facut aproape 100km si totul e ok,

nu ma mai streseaza martorul ala si parca nici motorul nu mai "bate"

merci tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu exceptia ca nu mai "tipa" si nu ma deranjeaza vizual martorul ala rosu .. mai nimic

Avea inainte o usoara "bataie" la motor atunci cand acceleram, ca si cum ai avea o roata desumflata dar se sezizeaza doar cand mergeai pe o bucata de drum foarte plana (rar gasesti asa ceva) turat pe la 4000. Acum am fost foarte atent si parca nu am simtit nimic. Dar i-am schimbat uleiul, filtrul de ulei ... nu stiu exact care i-a fost remediu, cert e ca era de la motor.

Eu ma gandeam la vre-un tampon de care e prins motorul sau ceva dintre motor si restul masinii dar ... cred ca am scapat de leganat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Singurul loc unde am (mai) gasit Castrol SLX Profesional 5W40 e auto-universal.ro. Daca cineva din Timisoara stie vre-un magazin de piese auto unde as putea gasi acest ulei, va rog sa postati. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salve, peste putin timp treb sa schimb uleiul. pana acum am folosit full sintetic 5w-40 dar am abservat ca de ceva timp cand motorul este rece se aude un tacanit la motor sa fie oare uleiul prea gros avand in vedere ca am 140000km,am inteles ca este mai bine sa pun un 10w-40. o parere.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa nu te superi pe mine Dane, dar nu ai inteles bine, fiindca 10w40 nu are cum sa fie mai subtire ca 5w40. ai auzit tu ceva dar in sensul ca la o masina cu multi km dupa ce motorul are o uzura mai mare treci la un ulei mai gros, dar nu e cazul tau .

La sdi la cei 140.000 km pe care ii are masina ta, parerea mea este ca tu deabia ai terminat cu rodajul :lol: motorul ala duce fara probleme 700-800.000 km. deci cand ai jumatate din km astia poti trece la 10w40. :icon_thumleft:

http://youtu.be/fCJ_zeqqKTI.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi parere o am si eu, atata ca pe mine poate sa se supere, ii dau eu voie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am de ce sa ma supar....multumesc pt raspuns-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm calitatea uleiului Mobil si la temperaturi f scazute si chiar daca eu am mers pe 10W-40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatia despre Castrol SLX Profesional 5W40: am gasit uleiul intr-un singur magazin din Timisoara. Nu postez numele pe forum, in caz ca cineva e interesat, lasati un mesaj privat.

Pretul bidon de 1l - 55ron, bidon de 4l - 165ron.

Modificat de schumy80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca motorul meu e chiar pe duca. Dupa ce am schimbat uleiul de la 5w40 la 10w40, anul trecut, pentru ca nu aveam compresie buna, acum, o data cu gerul asta, a inceput sa imi arunce ulei pe la buson si joja. Dar nu asa, doua, trei picaturi, ci il improasca pana pe capota si-mi intra in alternator, la bujii si scoate un fum cand deschid capota, de parca e masina lui bunica-miu din '75. Am inteles ca ar fi o problema legata de presiunea gazelor din carter. Intamplator, anul trecut a fost desfacut si curatat epuratorul, iar ieri am rezolvat problema gatuirii furtunului care iintra in filtrul de aer. Insa in seara asta vad ca iar am pierdut uleiul pe care l-am pus dimineata; practic e imprastiat prin tot compartimentul motor. Am desfacut si cutia de la filtul de aer si am suflat in conducta aceea de la epurator, care trece pe deasupra filtrului si ajunge deasupra admisiei. Pare a fi desfundata. Am inteles ca daca e infundata se aduna gaze in carter si se aprind. Mentionez ca la mine, cum vine frigul, uleiul e capucino si pe joja si la buson. Mecanicul la care am fost a zis ca e de la condens. A mai auzit cineva de asa ceva? Eu tare ma tem ca va rebui sa fac motorul....din nou. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar de la condens apare ca un fel de vaselina pe buson si prin zona dar ... sa ai un vulcan cu ulei sub capota .... poate stiu altii mai priceputi

ai completat cu acelasi tip de ulei?

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus acelasi ulei in loc. Maine la prima ora am sa-mi pun un carton in fata radiatorului, ca poate la -15 grade cat sunt acum, la drum intins, pot aparea diferente mari de temperatura intre pistoane/segmenti si blocul motor. Poate ca mai diminuez efectul a ceea ce pare a fi o compresie ridicata, din punctul meu de vedere. Din pacate nu am nici timp si nici finante sa merg cu ea la service, iar sotia face naveta 70km/zi cu ea pana vineri. Pana termin si rezerva de ulei n-am ce face, o mai lungesc asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o scanare te ajuta

probabil o sa fie frectie la picior de lemn cartonul in fata radiatorului, eventual se inalzeste mai rapid apa si o sa ai mai rapid caldura dar incearca

banuiesc ca dupa cateva minute diferenta de temperatura dintre pistoane si blocul motor nu e prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cam 20km cu furtunul de la epurator scos si nu a mai aruncat uleiul, insa a trebuit sa il pun la loc pentru ca te intoxici in masina. Dupa asta a inceput sa arunce ulei dar nu imi explic de ce pentru ca daca suflu in teava aceea care intra in filtru, nu pare a fi infundata. Oricum, maine ma duc cu ea la "doctor" de dimineata si ii fac si un test de compresie. Cred ca am sa postez aici sau pe topicul de epuratoe gaze, in functie de rezultat.

Off-topic: CrisH, am avut surpriza ca pe un frig asa ca asta, anul trecut, sa imi scada temperatura vazand cu ochii la 100km/h. Nu stiu ce s-ar intampla daca as lasa-o sa scada de tot, dar nu cred ca ar fi bine. Nu la pornire imi fac griji, ci la viteza ridicata pe temperaturi de -15, -20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: CrisH, am avut surpriza ca pe un frig asa ca asta, anul trecut, sa imi scada temperatura vazand cu ochii la 100km/h. Nu stiu ce s-ar intampla daca as lasa-o sa scada de tot, dar nu cred ca ar fi bine. Nu la pornire imi fac griji, ci la viteza ridicata pe temperaturi de -15, -20 grade.

vezi in aria termostat, probabil trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!