Jump to content

ajutor ca-i dau foc


zolzol
 Share

Postare recomandată

am o problema, am inceput restaurarea unei broscute, motor segmentat, carb. curatat, bujii, capac delco, fise noi, garnituri noi. cand am pornito a consumat 1 L benzina in nici macar 1 minut, in relanti

am cautat problema peste tot, nu mai stiu ce sai fac ;)

Modificat de zolzol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema, am inceput restaurarea unei broscute, motor segmentat, carb. curatat, bujii, capac delco, fise noi, garnituri noi. cand am pornito a consumat 1 L benzina in nici macar 1 minut, in relanti

am cautat problema peste tot, nu mai stiu ce sai fac ;)

in cazul in care nu s-a scurs pe undeva :P uita-te la soc sa nu cumva sa fie deschis permanent.

bafta si nu-i da foc (ca-i pacat)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la soc.

chestie e ca eu ma pricep la mecanica, dar nu am mai facut motor cu racire pe aer, si oricum e ciudat facut motoru. am pus retur dar consumul e cam acelasi. mam gandit ca poate a mai patit cineva.

carburator 31PICT-3

exista ceva reglaje "secrete", alte tipuri de carburatoare, pompa de benzina? ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la soc.

chestie e ca eu ma pricep la mecanica, dar nu am mai facut motor cu racire pe aer, si oricum e ciudat facut motoru. am pus retur dar consumul e cam acelasi. mam gandit ca poate a mai patit cineva.

carburator 31PICT-3

exista ceva reglaje "secrete", alte tipuri de carburatoare, pompa de benzina? ceva?

eu aveam pe a mea 34Pict3 si fara retur si singura data cand mi-a consumat asa mult a fost cand s-a blocat socul.

plutitorul si supapa lui functioneaza normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

functioneaza tot,

da oricum mersi o sa ma mai uit pe la soc.

daca va mai amintiti ceva...

Modificat de zolzol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

he he.. citeste ceva de la

- http://www.niq.go.ro/pornire_m.htm :

"luasem io special o sticla de 2l.. da' era de negasit... in sfarsit... gasim una de 0,5l.. dam la... fir.. nu porneste.. nu baga pompa de benzina...avans dereglat.. in sfarsit pornim... da' cu un zgomot, mai rau decat fara toba... si se opreste...dupa 5 minute.. terminase benzina Luam 1,5l de benzina din masina lu' Sabin.. scoatem Marsit-ul ca forta in carcasa... pornim.. ne uitam de fum.. prima impresie e ca nu etanseaza o garnitura.. iesea fum ca din 10 tigari, da' negru... unul din incalzitoare fisurat.... de aia ii taiase proprietarul cablul de deschidere, asa ca am gasit o metoda de sinucidere confortabila.. stau in masina, o pornesc, deschid "aer"-ul cald si.. PA.... dupa ceva teste, accelerari.. iar se opreste.. terminase in 10 minute si benzina asta...."

- http://www.niq.go.ro/sprefinal.htm :

"Luni, 4.08.2003, am luat la studiu, cu Sabin, carburatoarele de la Edi.. dupa ce le-am desfacut am constatat ca talpa lor e mai mare decat cea obisnuita (de fapt ele sunt folosite la motoarele de 1600cm3), chiar e mai mare decat la carburatoarele folosite la Dacia 1300-1600... asa ca a scos sabin toate jicloarele pe care le puteam folosi la carburatorul meu care nu statea la relanti.. asa ca alegand dupa un studiu complex, adica la ochii, 2 jicloare, le-a pus pe carburatorul meu si am dat.. fir si.. culmea... a pornit, a stat si la relanti :(

Apoi am incercat un delcou mai bun cu o "lulea" care ar trebui sa opreasca motorul la 5000rot/min, dar nu a decuplat si pana la urma am constatat ca nu-i functiona nici vacuumul. Intre timp am constatat ca bobina de inductie se incalzeste foarte tare, asa ca am schimbato si pe ea :P In cele aproximativ 80-90 de minute de teste motoasul a consumat cam 1,5l de benzina ceea ce nu mi se pare mult, avand experienta celor 2,5l in 15 minute cu celalalt carburator :( "

... pana la urma am pus un carburator Carfil si am consum uman... undeva la 7-8l/100km in exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la soc.

chestie e ca eu ma pricep la mecanica, dar nu am mai facut motor cu racire pe aer, si oricum e ciudat facut motoru. am pus retur dar consumul e cam acelasi. mam gandit ca poate a mai patit cineva.

carburator 31PICT-3

Ai pus retur .. ? atunci cauta benzina aia in rezervor (daca ai alimentat din sticla)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar motorul cum merge? Sa nu fie ceva din motor, raport compresie, chiulase, supape.....Dupa aia ia vezi daca pe carb ai jiglerele care trebuie si daca sunt in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatorul e dus probabil. trebuie alt carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, of iar dam motorul jos ca sa schimbam o siguranta. Uite joi a venit si Don Taco ca are un carb dar nu tine relentiul si pentru asta vrea sa puna carb de dacie. Cand colo surpriza: nu mergea supapa electrica de relanti.

Nu va aruncati la solutii radicale cand poate fi vorba de un nimic. Verifica orice posibilitate inainte de a te arunca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus retur .. ? atunci cauta benzina aia in rezervor (daca ai alimentat din sticla)

Esti tare ! :screwy: :king: :) Eu zic ca trebuie schimbat motorul si juma' din masina . Hai ca asta chiar mi-a placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am bazat pe faptul ca omul a zis ca e mecanic si ca a mai facut motoare, deci nu cred ca alimenta din sticla si returul in rezervor..ce naiba. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai vazut cazuri :huh:

inclusiv cu apa de ploaie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inclusiv cu apa de ploaie ;)

povestiti povestiti la cafenea ca sa radem si noi. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

povestiti povestiti la cafenea ca sa radem si noi. :huh:

foloseste cu incredere functia SEARCH - subiectul a fost discutat in trecut ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus retur .. ? atunci cauta benzina aia in rezervor (daca ai alimentat din sticla)

:)) nu am pus rezervorul

Dar motorul cum merge? Sa nu fie ceva din motor, raport compresie, chiulase, supape.....Dupa aia ia vezi daca pe carb ai jiglerele care trebuie si daca sunt in stare buna.

motorul merge bine, scoate putin fum, dar e ok. supape reglate

da oricum e ceva din carburator, am mai reglat eu una alta, amestecul, nivelul, parca merge mai bine.

mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am confruntat cu o problema similara, 20 l la suta de km, la mine problema a fost saiba de sub cuiul ponton care nu inchidea si evident ca a curs intruna, am luat capacul de la carburator l-am pus intr-un vas cu apa si am suflat si am apasat pe cui si atuncia am vazut care era buba, iar acuma la drum intins consuma aproximativ 6,50 litri la suta de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am confruntat cu o problema similara, 20 l la suta de km, la mine problema a fost saiba de sub cuiul ponton care nu inchidea si evident ca a curs intruna, am luat capacul de la carburator l-am pus intr-un vas cu apa si am suflat si am apasat pe cui si atuncia am vazut care era buba, iar acuma la drum intins consuma aproximativ 6,50 litri la suta de km.

comentariu: saiba de sub cuiul PONTOU nu are rolul de inchidere ci cel de a stabili inaltimea la care poate urca flotorul pana sa inchida cuiul pontou -> reglajul nivelului in camera de nivel constant

ulterior ce ai facut? ai schimbat saiba a.i. nivelul sa fie modificat si sa nu mai inunde? sau ai schimbat cuiul care nu tinea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de acea/acele saibe de sun pointo. daca constatam ca nivelul este prea mare se adauga 1 - mai multe saibe. Dar de unde mai luam niste saibe de acelea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inclusiv cu apa de ploaie ;)

Hai sa nu fim rai cu Guvidul... e fff veche povestea...

pe scurt: RaduI- cumparat mashina- bagat dedesubt- gasit 2 furtunele libere sub botul mashinii- gandit ca tre' unite- unit- unul era preaplin rez benz, altul scurgere apa trapa plafon- prima ploaie- plinul facut :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu fim rai cu Guvidul... e fff veche povestea...

pe scurt: RaduI- cumparat mashina- bagat dedesubt- gasit 2 furtunele libere

Nup ! In portbagaj erau :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!