Jump to content

Vw golf 4


red_viper

Postare recomandată

Surpriză......ieri am parcat mașina functională iar azi dimineață când am plecat am sesizat că nu mai trage cum trebuie și scoate și fum negru la greu cam de la 2600 rotații, atunci se simte și lipsa de putere.  Tija la turbina coboară, pe egr am vacuum, nu am nici scăpări pe tubulatura. 

Link către comentariu

Am făcut probă cu alt debitmetru de aer și la fel merge.

Ce am observat.....când accelerez pe loc apar multe bule de aer pe conducta transparentă de motorină. Am 20k cu el, mâine la prima oră am să-l schimb.

Modificat de red_viper
Am gresit
Link către comentariu

Am schimbat filtru de motorină și tot nu merge cum trebuie. Azi am o deplasare mai lungă, sper să nu am probleme.

Link către comentariu

Am ajuns la București.  Cel mai mult am prins 110 la vale. Am depășit o caruta și am fost depășit de toți. 

Link către comentariu

A sosit și interfata vagcom 17.1.3. Vreau să încep diagnosticările. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ieri am schimbat turbina dar mașina tot nu merge cum trebuie. Azi m-a lăsat și electromotorul iar, am umblat la el acum câteva luni. Sunt tot mai convins să-mi cumpăr altă mașină. Totuși am observat o chestie ciudată, acum nu pot verifica pentru că nu pot porni, dacă mașina nu merge din cauza aia mă las de mecanică! Revin cu detalii!

Link către comentariu

Daca nu ai experienta cu motorul asta nu ai de unde sa stii ce problema ai. Mai bine apleaza la un mecanic care are experienta cu tipul asta de motor si o sa vezi ca ti-l rezolva rapid si astfel nu mai vinzi masina.

Link către comentariu

Am rezolvat problema, tija de la clapeta de oprire era fisurata și probabil când intra turbina antrena și clapeta și tăia aerul. Tija ieri s-a rupt de tot și așa am observat pentru că nu mai mergea deloc. Azi am legat clapeta și am făcut o probă, nu-mi venea a crede că mașina merge. O problemă banală m-a făcut să schimb o turbina, nu mai zic de chinul cu probe și verificări, etc. E bun că am rezolvat. Acum am găsit radiatorul fisurat, am demontat să văd ce pot face.

Link către comentariu

Am montat și ceasurile de bord cu câteva funcții activate, range, ace iluminate.

20170823_205452.jpg

Nu merge partea de sus unde afișează radio trebuie să trag niște fire.

20170823_205442.jpg

Link către comentariu

Altă problemă.......dispare antigelul și nu prea știu unde se duce, nu se vede nici o scurgere. Cred că e garnitura de chiulasa. 

Link către comentariu

Am găsit antigel pe protecția de la caseta de direcție dar nu știu de unde vine. Am desfăcut pe acolo, m-am uitat pe dedesubt dar nu-mi dau seama de unde vine.

Ceasurile sunt superbe!

20170828_203700.jpg

Link către comentariu

Urmează plăcuțele pe spate , eventual și discuri. Astea pe care le am sunt delphi și au 60k am să văd cum se prezintă. Un cablu de frână nu este blocat dar nu se mai poate regla, e cumva alungit. Și ca să nu mă chinui am cumpărat o presă. 

20170830_214109.jpg

Link către comentariu

E altă treabă cu presa, am schimbat rapid garniturile la un etrier. Discurile sunt bune mai merg pe puțin 30 k. Am pus și cablu de frână, ăsta se poate regla. Antigenul curgea pe la cupla care intră în calorifer, avea garnitura ciupită. Mai am câteva de rezolvat dar nu știu dacă mai fac ceva, am mers azi cu un passat 2008 cu dsg și cred că trebuie să schimb mașina!

Link către comentariu

Am montat azi 2 anvelope pe spate Vredestein sportrac 5 , cred că sunt bunicele, am dat 156 lei bucata. Alea vechi erau din 2012 și se lăsau cam des, am făcut ceva pene în ultima perioadă. 

20170909_124747.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mâine apare și mfd 1. Toți spun că mă complic prea tare, că nu am ce face. Am să văd montajul și revin cu poze.

Link către comentariu

Ii iei degeaba CD ca nu iti arata hartile din Romania, doar vestul Europei si oricum sunt in urma rau si alea, sunt 12 ani totusi. :))

Cu banii de CD mai bine iti iei o interfata sa poti folosi USB si Aux.

Link către comentariu

E mai mult de aspect. Mâine vreau să fac legăturile cu bordul, am o mufă cu 3 fire care vine în maxidot. Apoi am să văd cu aux-ul ce pot conecta.

20170919_211053.jpg

Link către comentariu

e pe unul din grupurile de fb o interfata aux/ usb la un pret f bun - si posibil si pe olx.

pacat insa ca ai luat-o fara butoanele alea... sper ca pretul a fost pe masura...

Link către comentariu

Butoanele nu prea influențează dar lipsa lor strică puțin aspectul. Am să văd dacă am să găsesc una defectă la cineva să iau butoanele. Prețul a fost 100 E. Oricum se aude super !

Link către comentariu

Mă uitam pe Youtube la un filmuleț cu demontarea navigației, este una exact cu butoanele alea 2 lipsă.  

Link către comentariu

Am legat și firele clock data ena, acum am afișaj complet pe maxidot. Am cumpărat și 2 seturi de cheițe pentru demontat navigația. Revin cu niște poze.

Link către comentariu

Tempomatul e fain sa il bifezi ca si optiune.

Ca si utilitate pe reteaua de autostrazi a tarii noastre, e relativ... Vara asta l-am folosit de vreo doua ori la bora si o data la golf, in rest se merge suficient de dezordonat incat mai mult sa te incurce. Dar la 150ron, sau cat mai costa maneta, si la cat de usor se monteaza, merita.

fain ca ai facut maxidotul sa mearga - cam asta e singura lui ratiune de a exista - daca treci pe audio aftermarket, devine fix cu aceeasi utilitate ca un minidot.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!