Jump to content

Vw golf 4


red_viper

Postare recomandată

Să văd dacă mă hotărăsc la un volan cu comenzi apoi văd și de tempomat. Sigur nu prea am unde să-l folosesc, doar să fie acolo.

Link către comentariu
  • 1 month later...

După schimbul de ulei mașina nu a mai primit nimic, doar motorină. Luna octombrie a fost cu zero investiții! Uleiul este super, motorul foarte silențios în toate condițiile. Urmează să schimb anvelopele de iarnă, am jantele cu totul doar că trebuie puțin vopsite, operațiune care vreau să o fac din primăvară și nu am reușit. Am 2 anvelope Good year UG8 luate din 2015 și vreau să mai cumpăr 2 anul acesta. În rest nu știu ce să mai fac, nu cred că se merită efortul să schimb volanul. Mai vroiam injectoare de asv cu soft dar în primăvara vreau să schimb mașina așa că pot merge așa până atunci, mai ales că drumuri lungi nu prea mai fac în perioada asta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ce legătură poate fi între vibrațiile în volan la frânare și temperatura exterioară? Poate par paranoia dar odată cu scăderea temperaturilor nu se mai simte vibrația la frânarea ușoară. Iarna trecută nu am avut probleme, în primăvara a reapărut problema și acum văd că nu mai vibrează. Și frâna parcă e mai fermă, pedala reacționează altfel, e mai ușoară la apăsare. Nu mai pun că și motorul trage mai bine!

Link către comentariu

Anvelopele sau jantele in caz ca ai seturi separate pentru iarna si vara. Ori sunt strambe, ori prost echilibrate. 

Link către comentariu

Am trecut la anvelopele de iarnă, pe față am 2 GY U8 din 2015 iar pe spate am primit de la cineva 2 anvelope MATADOR, sunt cu dot 2013. Cred că mă descurc iarna asta, nu cred că merg mai mult de 3000 km. Legat de vibrația la frânare pot să spun că la roata dreapta față erau slabe prezoanele , le-am desfăcut cu mâna, janta nu a pățit nimic. Poze nu am dar revin. Jantele astea de iarnă arată foarte rău, vreau să le vopsesc de 2 ani și nu reușesc. Sunt tot mai nehotărât, nu știu dacă să o mai țin sau să încerc și altceva, un audi a4 b6 mă tentează dar vreau ceva cu 131 CP și să aibă piele, obligatoriu. 

Link către comentariu

La mulți ani!

În luna noiembrie zero lei cheltuieli cu mașina! Doar motorina. Mâine încerc să schimb motorașul de la hayon, nu mai merge și deschid doar din cheie. Revin cu detalii!

Link către comentariu

Am schimbat motorașul la hayon, 50 lei sh. Ăsta care l-am avut a fost nou pus acum ceva ani, am zis să merg pe un sh. Am pus și 2 litri de antigel pur, aveam -16 și era cam ridicat punctul de îngheț. Nu știu acum la cât a ajuns, am să măsor luni. În rest toate bune, pornește bine dimineața, uleiul e chiar bun, motorul nu e zgomotos la rece. Am găsit un volan cu comenzi dar nu știu ce să fac, nu sunt hotărât. Trebuie și maneta tempomat și nu știu cate fire trase pe acolo.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Următoarea investiție: schimbat amortizoare! Rămâne să mă hotărăsc pe care să merg. Acest lucru l-am făcut și în 2010, schimbat 4 amortizoare Monroe noi care între timp și-au găsit sfârșitul pe drumurile patriei! Acum am pe față o suspensie luată sh de pe un golf 4 asz, am avut un arc rupt și am schimbat cu totul, pe spate am pus 2 amortizoare BOGE tot sh care au cod de golf 4 scurt. Ce pot să spun e că mașina a devenit instabilă odată cu scăderea temperaturii exterioare. Instabilă și la frânare și când trece un TIR pe lângă.

Link către comentariu

Orice e nou si specific pt masina ta va produce o mare schimbare in bine! 

Link către comentariu

Boge am avut acum multi ani ca echipare de fabrica pe o masina - si erau al naibii de moi. Le-am inlocuit cu KYB si parca era alta masina...

Link către comentariu

Urmează tempomatul! Am schimbat și garnitura la o cuplă de la calorifer, pierdeam un litru de antigel la 2 zile, sper să nu mai curgă! Sărbători fericite!20171223_121619.thumb.jpg.f483e5561bf6da26f1831dd95d726c56.jpg

Link către comentariu

Buna investitie, la drum lung, chiar si la noi in tara, iti mai relaxezi piciorul, iar la drum lung conteaza, accelerezi doar din buton.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La mulți ani!

Începe un nou an, sperăm fără evenimente rutiere și fără probleme tehnice.

Ca o paranteză, în 2017 am parcurs 19000 km și am investit 1000 lei în piese de schimb, 1700 în consumabile și tot 1700 în amănunte gen maxidot, mfd1, trimuri, folie geamuri, etc.. 

Anul ăsta sigur vine cu schimb amortizoare, bucșe, distribuție și consumabile inerente. Acum nu știu ce să zic, mașina e cam veche și poate ar trebui să trec pe ceva mai nou dar vom vedea!

Link către comentariu

Pentru că am o pocnitură când frânez am zis să încerc niște bucșe pline.

20180105_165211.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Astăzi am schimbat electromotorul. Am găsit unul sh, Valeo, 150 lei. Sper să mă țină o perioadă mai lungă.  De când am mașina e al treilea electromotor schimbat. Și am și 3 platouri de cărbuni și o bobina schimbate la ele. Practic în ultima perioadă cam la 6 luni am avut câte o intervenție la electromotor. De două ori a rămas cuplat și am scos borna să-l pot opri, cred că lua foc. De atunci țin o cheie de 10 în portieră să pot interveni rapid, prima oară când a rămas cuplat aveam portbagajul plin cu bagaje și cheia era la roata de rezervă. Să fie oare o problemă care duce la defecțiunile astea?

 

Link către comentariu

cu asa experiente, inainte de a monta electromotorul sh - l-as fi dus la o verificare

Link către comentariu

Ai mers la risc cu electromotorul sh...

Daca restul reparatiilor le-ai făcut la bendix, se înțelege de ce te-a ținut așa de mult. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aștept vremea bună să mă apuc de treabă! Tempomat, bucșe bascule, amortizoare, înlocuit mocheta! Mai mult ca sigur trebuie înlocuite și bucsele de la puntea spate! Apoi mai vedem ce mai apare!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Au trecut 9 ani de când circul cu ea! Am parcurs împreună 200k. E bine, sunt mulțumit. Momentan nu se prezintă prea bine dpdv tehnic. Suspensia nota 3, frânare nota 5, nu am scăpat de vibrațiile din volan la frânare ușoară, rulment dreapta spate cu huruit, bucșe bascule distruse, egr plin de ulei, intercooler spart - azi am văzut urme de ulei, praguri ruginite, haion cu puțină rugină, necesar vopsit. Cu toate astea mașina merge dar nu așa cum mergea când am luat-o acum 9 ani, era o senzație diferită.  Poate și din cauza faptului ca trecusem de la Dacia 1310 la golf 4. Am mers ieri cu un audi a4 b7 din 2006, e alt nivel. Nu vreau să fac planuri dar în 5-6 luni cred că trec la altă mașină, cu ceva regrete!

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie. Am avut un Gof 4 care m-a purtat prin toata Europa :)  Cand am vandut-o a avut aprox 420.000 km si nu am schimbat nimic in afara de consumabile. Bine... a picat centralizata pe la 300.000, atat. Sa ai  noroc la ea!

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!