Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

iti zic eu alex...cand ne inatalnim...ca e greu de explicat in taste...trebuie sunete...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors de la service, cu masina reparata. Sa va povestesc:dupa cum poate am spus si ieri, placa de presiune cumparata ieri de mine nu s-a potrivit cu volant si a trebuit sa astept pana astazi kitul comandat de el (cu care imi tot scotea ochii ca e mult mai bun, ca el stie ce sa comande). Surpriza a fost cand s descoperit ca nici ce comandase el nu era bun. In final am hotarat sa merg la PBN sa incerc si acolo si surpriza: aveau kit de ambreiaj LUK la 730 lei (daca dadeam kitul vechi la schimb) si 1000 lei daca nu il dadeam pe cel vechi. Cum il aveam pe cel vechi, am platit doar 731 lei, in loc de 1250 lei cat cereau cei de la Auto TOTAl (partenerii mecanicului). Din pacate aveau si volant la PBN si costa 1200 lei (LUK) iar eu am dat 1450 lei de la Meteor (asta e, m-am pacalit cu asta).

Trecand peste toate astea, a reusit in sfarsit sa imi schimbe totul. Partea urata a fost cand la final mi-a cerut 500 lei manopera in loc de 300 cat imi ceruse ieri. Aici chiar nu am inteles de ce a trebuit sa mareasca pretul, ca doar manopera a fost aceeasi. In fine, cred ca va fi ultima oara cand voi calca pe la el, caci nu mi se pare corect sa faci asa ceva.

Ca si concluzie, vreau sa dau o bila alba celor de la Porsche pentru pretul la piese si pentru faptul ca le aveau pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteai sa-i ceri un deviz inainte de a face miscarea si poate scapai cu cei 300 lei scrisi pe deviz...puteai sa-i ceri un deviz inainte de a face miscarea si poate scapai cu cei 300 lei scrisi pe deviz...bine totusi ca ai rezolvat-o si asa, iti doresc sa nu mai ai nici o problema multi km de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cum e cand lucrezi cu un mecanic particular. Mai putin se pune accentul pe deviz, acte, facturi etc. Si chiar daca as fi avut deviz, ce era mare lucru sa imi spuna ca a aparut o operatiune noua, neprinsa in devizul initial... In fine, asta e.

Mai mult m-a speriat unul din baietii de acolo care si-a dat cu parerea ca turbina ar fi pe duca pentru ca cica imi "da apa in intercooler"? Ce inseamna asta? Sa aiba legatura cu faptul ca mai am putin pana la revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce ai schimbat si kit-ul ambreiaj?

nu trebuia doar volant? asa se schimba cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si kitul pentru ca discul de ambreiaj era dus (cel putin una dintre fete era aproape lisa), iar placa de presiune era si ea uzata. Apropo cica cei de la VW reconditioneaza kitul de ambreiaj si il pun pe masini noi - cel putin asa mi-a spus vanzatorul. Si va mai intrebati de ce au aparut din ce in ce mai multe piese consumabile la masinile VAG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce credeai ca l-au cerut pe cel vechi la schimb? :blink:

spune-ne cum se comporta masina acum? parca ai spus ca nu trepida!? nu tacanea nimic? cat a costat final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu trepide, nici nu tacanea. Acum se comporta la fel ca inainte, doar ca tine ambreiajul mai jos (tocmia pentru ca e placa nou) - nu ca m-ar fi deranjat sa tina mai sus. Ca si cost total a fost asa:

*730 kit ambreiaj original LUK cu kitul vechi la schimb (de la PBN) - fara schimb ar fi fost 1000lei

*168 rulment (PBN)

*1450 lei volant LUK (de la Meteor) desi la PBN costa 1200 lei originala

*500 lei manopera

TOTAL 2848 lei si un total de cel putin 5 ore de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mayday!

sa speram ca e ok acum!

prieteni, :) o punem de un club "volant Buclucasa"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba am putea semna o petitie catre VAG, referitor la bucuria noastra de a schimba volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam de mult la chestia asta... dar nu rezolvam nimic.

Cei cu km putini le schimba in garanctie, iar noi avem prea multi km ... si era normal sa se strice! Nu crezi!?

Oare asa se intampla si in Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca si in Germania se intampla la fel, ca doar masinile noastre tot de acolo vin , nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce ai schimbat si kit-ul ambreiaj?

nu trebuia doar volant? asa se schimba cu totul?

trebuie schimbat si kit-ul ambreiaj deoarece discul se deformeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo cica cei de la VW reconditioneaza kitul de ambreiaj si il pun pe masini noi - cel putin asa mi-a spus vanzatorul.
;) :) ;) - Nu pot sa cred !

Mayday ce inseamna la tine volant originala, cumva Sachs ? La mine Sachs era cea originala si am pus tot Sachs (era cu 800lei mai ieftina ca si Luk).

Baieti intru si eu in clubul "volantelor buclucase", deja de 1 an am facut schimbarea; bine ca nu este la G5 ci la G4, dar am auzit si eu de mai multe cazuri, chiar si Passat B5,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca factorul cel mai mare este traficul care la noi pur si simplu distruge aceasta piesa...sincer dar la noi traficul e infernal si deosebit de nociv pt masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric traficul e de e vina...

Putem verifica spe exemplu toti cei cu masini de afara daca s-a schimbat volant la 15000 de km, asta as fi curios, la ei in tara pica asa timpuriu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shimano Pretul acela de 1200 lei era pentru volant oringinala LUK, pretul pentru SACHS (tot original) era de 2100 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e traficul de vina este proasta proiectare a sistemului DMF.

Clubul SMF saluta grupul "volant buclucasa". :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trivial vorbind, DMF sucks!

Spunea cineva ca a trecut la SMF? Cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e traficul de vina este proasta proiectare a sistemului DMF.

Clubul SMF saluta grupul "volant buclucasa". :lol:

Mi-as permite sa te contrazic aci. Amindoua sint de vina. Prima data e traficul si abia apoi proasta proiectare. De la proasta proiectare te tine macar 100k km, insa de la trafic de Bucuresti un 30k km e undeva la maxim pina sa inceapa sa apara primele simptome :P

Dovada ca numai in Bucuresti mi se intimpla sa faca urit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kasius si cum iti face urat...???ca eu nu ma pot lamuri ce simptome prezinta..... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!