Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Multumesc pebtru raspunsuri, am cautat pe net tipul AMC doar ca mi se pare cam scumpa si nu cred ca o sa mai tin masina foarte mult timp, in schimb am gasit ceva de la MONEDERO la 1627 lei fix pe codul de motor bmn, doar ca in moment in care caut codul de pe vechea chiulasa gasesc de bkd.

Va atasez poza cu cea la 1600 si aia veche a mea.

 

merita la banii astia? Practic masina intr un an de zile a fost condusa doar 3 luni(din cauza jobului)

Screenshot_20250510_103313_Chrome.jpg

IMG-20250510-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua.

Am si eu nevoie de ajutor, am ajuns la capatul puterilor si chiar nu stiu ce sa mai fac.

Am si eu un Golf 5 2.0 TDI 140CP DSG, cod motor BKD, cutia de viteze DQ250.

Plec de acasa spre munca de dimineata intr-un trafic infernal, ca de, asa este Ilfov-Bucuresti. Ajung la munca, parchez masina, 9 ore nu ma ating de ea (programul de la munca). Cand vreau sa plec acasa, roteste extrem-extrem de greu. Mai nou astazi dupa ce mi-a pornit extrem de greu si a rotit extrem de greu s-a zguduit masina 30 de secunde de zici ca eram intr-o cutie de chibrite.

Vad ca deobicei doar dupa ce stau intr-un trafic intens masina asta are aceste apucaturi. Atunci cand merg intr-un trafic mai ok-ut, unde nu se merge bara la bara, tinde sa porneasca un pic mai bine. De 11 luni de cand am masina asta am tot bagat bani in ea in fiecare luna la fiecare salariu, ba bielete antiruliu, ba garnituri la pompa de tandem, garnitura capac-tacheti, curatare egr si reparat garnitura EGR, ba radiator nou, aproape orice garnitura la care te gandesti a fost schimbata. M-am saturat efectiv de ea. 

Va rog, care ar fi cauza asta de porniri asa violente doar cand stau in trafic intens. Nu stiu daca ajuta dar si valorile de consum instant s-au schimbat, am observat ca inainte aveam consum instant 0.7, acum este la 0.9 si parca n-ar cobora de acolo.

Daca mai aveti nevoie de alte detalii, vi le ofer cu drag, o sa stau geana pe acest forum.

(Mai nou dar off-topic), de cand i-am facut schimbul de ulei la cutia de viteze, cand da masina downshift din 3-2 sau din 4-3 se aude un sunet metalic, aici chiar nu inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starea acumulatorului care este. Dacă ai un multimetru verifică ce tensiune ai înainte de pornire şi la cît scade tensiunea pe timpul pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!