Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

M-am gândit și la asta, dar după ce m-am liniștit și am încercat să găsesc o explicație la pățanie.

 

Circul cu ea și acum, după ce postez acest mesaj și totul merge de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic! 

 

Sper să nu mai fie o "data viitoare" :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Da, se pare că nu a durat prea mult minunea. Astăzi am circulat toată ziua cu mașina, apoi a stat în parcare maxim 2 ore. Când am vrut s-o pornesc iar, NICI MĂCAR O ȘANSĂ..

 

Am dat la automat de nebun, am pus diagnoza..nimic. Am mai încercat și a pornit săraca într-un final, vai de ****** ei, trepida ca naiba și apoi a murit.

 

Până mi-a spus un vecin să desfac filtrul de motorină să mă uit: ERA USCAT COMPLET. Direct la pompa de motorina m-am dus, am pus contact, releul se aude..pompa e amin!

 

Ce recomandați: loterie cu o pompă SH, dar originală, sau ceva AM și nou?

 

Dacă AM, ce marcă recomandați?

 

Dacă îmi poate spune cineva și ce pompă de motorină se "pupă" cu Golf 5 1.9 TDI cod motor BXF (90 CP).

 

Mulțumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua.

Seria sasiu, ca  sa te putem ajuta cu un cod de piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ1KZ8W167344

 

Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0 919 050 J, 1K0 919 050 AB

 

Pierburg aftermarket PIERBURG 7.07795.38.0, in jurul la 500 lei, Bosch BOSCH 0 986 580 826 in jurul la 600 lei

 

verifica la mag de piese, daca nu se gaseste numai motoras, pt a ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut că se găsește și doar motorașul, cel puțin așa reiese din poze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci schimba doar motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Căutând doar după codul de piesă, nu îmi arată decât tot ansamblul. Cele de la Hella sunt ok? Sau Metzger. Cam astea sunt pe stoc cu livrare astăzi..și aș cam avea nevoie urgent să rezolv problema.

 

Later edit: Au Era, Metzger, Hella și Vag Grup pe stoc astăzi.

 

Ce recomanzi? :)

Modificat de Bachus20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as alege Hella

 

normal ca iti arata tot ansamblu, pe oe nu vine altfel, vw ag nu da codurile doar pt motoras

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merg pe Hella. Mulțumesc mult pentru sugestii. Revin cu update după ce o montez (cel mai târziu mâine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi pompa sper ca ai verificat daca ai alimentare pe ea.

 

Fata de toate codurile acelea AM, mai bine cauti un SH cod mai nou, cum ti-a dat Florin, cel cu AB.

Pierburg monteaza de obicei service-urile care folosesc AM-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am verificat, este alimentare. Sincer, eu am stat foarte prost la "loteria" pieselor SH și am nimerit piese care au picat la 2-3 luni după, sau deja stricate.

 

Da, mi-am primit banii înapoi, dar timpul pierdut pentru căutat, montat, etc..nu mi-l mai dă nimeni înapoi.

 

Merg pe ceva nou, să țină măcar 1 an - 2, că deja mă gândesc s-o mărit la cât m-a supărat în ultimele luni..

 

Revin cu update :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later update: pompa schimbată în 15 minute, pus contactul de mai multe ori ca să se umple rezervorul filtrului de combustibil (da, știu, se poate acționa pompa prin VCDS, însă aveam laptop-ul descărcat 😁), la a 3-a cheie a pornit.

 

Totul normal, fără scurgeri pe la pompă, nivelul pare să-l indice cum trebuie, am făcut o tură cu ea în care i-am "curățat" un pocco injectoarele 🤪 și momentan totul e în parametri.

 

Dacă ține măcar 2 ani până o mărit, săru'mâna pentru masă :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am un Golf Plus din 2005 cu motorizarea de 1.9 TDI si intamplin o problema cu pornirea la cald. Daca acul este la 90 de grade masina se chinuie sa invarta. daca temperatura mai scade ajunge sa zicem pe la 85-80 de grade pleaca la sfert. Am schimbat distributia, bateria, alternator nimic. Pe diagnoza nu arata nici macar o eroare. Care ar putea sa fie problema? Am inteles ca e ceva problema la motoarele din seria BKC ca pierd ceva valori dupa un set de km. Sa fie asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum, "problema pornire la cald".

Trebuie sa revizuiesti/schimbi electromotorul si poate si bateria.

 

Exista si o solutie cu modificare soft, sa porneasca injectia de mai jos la cald, insa mai sanatos este intervii asupra pieselor cu probleme, sau poti sa faci ambele lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.09.2022 at 19:34, Sebi Hrituc a scris:

Salut! Am un Golf Plus din 2005 cu motorizarea de 1.9 TDI si intamplin o problema cu pornirea la cald. Daca acul este la 90 de grade masina se chinuie sa invarta. daca temperatura mai scade ajunge sa zicem pe la 85-80 de grade pleaca la sfert. Am schimbat distributia, bateria, alternator nimic. Pe diagnoza nu arata nici macar o eroare. Care ar putea sa fie problema? Am inteles ca e ceva problema la motoarele din seria BKC ca pierd ceva valori dupa un set de km. Sa fie asta?

Salut,daca ai bateria buna,si ,,se chinuie" sa invirta,poate ai probleme cu motorul de pornire,vezi unde este pozitionat,si cind masina e calda si nu vrea sa porneasca,loveste-l cu ceva,poate periile nu mai fac contact ca lumea.Ai vreun releu pe partea cu pornirea..poate pati acelasi lucru,contactele sa nu mai isi faca treaba la cald.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa încerc sa curat electromotorul poate își revine. Bateria e noua și e în parametri fiind testata chiar în urma cu o luna. Merci de sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pornire greoaie, mers maxim 50 de m normal si apoi motorul se opreste din senin cand asteptam la semafor culoarea verde. si de atunci nu a mai pornit cu toate ca invarte ca o morisca la automat.

coduri de eroare vag com

 

19558 Servomotor clapeta canal admisie V157
si

17978 Modul comanda motor blocat prin IMMO intermitent.

 

  ECU ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa spui asa ceva, dupa aceste erori. Pune un vcds sau odis, fa o scanare completa si posteaza tot logul rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna 

 

Am o problema cu pornirea la rece .Pateasc asta doar dupa ce nu pornesc masina vreo 2 zile .In video dupa ce abia am pornit masina, am fost la lucru si dupa vreo 9 ore a pornit fara problema

 

Bateria am schimbato anul trecut

Bujiile le-am schimbat toate acum 1 lun aprox(aveam una arsa)

Am avut o problema cu injectoarele, 1 l-am schimbat iar l-a restul au schimbat garniturile alea (tot probleme la pornire + trepidatii motor aveam)

Dupa ce mi-a dat rateul din video am fost la mecanicul care mi-a schimabat injectorul si bujiile  si mi-a mai verificat 1 data bujiile si mi-a pus pe calculator sa vada coeficientii de la injectoare in timp ce masina mergea.Mi-a spus ca totul e in regula

Electromotorul invarte

 

Mecanicul la care am dus-o e meserias are reviuri ok pe net ..E super cautat .Mi-a spus ca ar putea fi un senzor 

Habar n-am ce o avea 

 

Mersi mult 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este dezamorsare circuit de alimentare.

Lasa masina parcata cu botul la vale cand sta mai mult si vezi daca porneste altfel, daca da,  este pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa pierde presiune pe la garnituri,furtunele de retur de la injectoare pot fi fisurate,tevile de la rampa la injectoare,ai vreuna care sa slabit,etc.

Trebuie sa verifici de la iesirea din filtru de combustibil,pina la injectoare tot ce se numeste furtun,teava,etc si care poate lasa sa treaca aer spre interiorul instalatiei de combustibil.

De cele mai multe ori pierderea nu este vizibila pentru ca nu umezeste nimic in exterior,pur si simplu trage aer.

Daca nu vrei sa mai dai bani la mecanic sa iti repari masina asa cum trebuie,pui o pompa manuala din aia de caucic pentru amorsare inainte de pompa de injectie,si de cite ori vrei sa pornesti masina,ridici capota si dai la pompa...sa vezi placere iarna.

Daca vei continua sa dai la cheie in stadiul in care este,poti strica cu timpul,motorul de pornire,pompa de injectie sa inceapa sa produca span,sau injectoarele pentru ca merg in sec,si astfel de reparatii sint foarte scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/18/2022 at 6:39 AM, F l o r i n said:

Nu ai cum sa spui asa ceva, dupa aceste erori. Pune un vcds sau odis, fa o scanare completa si posteaza tot logul rezultat

 

 

si in plus toate cele 4 bujii incandescente figureaza ca si arse. insa porneste de mult timp si fara ele, incat cred ca s-a invatat sa se descurce si fara ele. caut log si postez. drumuri bune, fara gropi si imbecili imprejurul masinii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/17/2022 at 1:19 PM, ondin said:

pornire greoaie, mers maxim 50 de m normal si apoi motorul se opreste din senin cand asteptam la semafor culoarea verde. si de atunci nu a mai pornit cu toate ca invarte ca o morisca la automat.

coduri de eroare vag com

 

19558 Servomotor clapeta canal admisie V157
si

17978 Modul comanda motor blocat prin IMMO intermitent.

 

  ECU ars?  acestea sunt log urile. mentionez ca toti martorii se sting, for bateria ramane aprinsa. Multumesc frumos pentru sfaturi.

 

Log-GOLFUTUL-WVWZZZ1KZ5W152808-286600km.txt Log-GOLF NOIEMBRIE-WVWZZZ1KZ5W152808-286600km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scăpat deocamdată ieftin. Doar cu schimbul de ulei și filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!