Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Salut Florin ! Bateria este buna. Anul trecut în luna mai cănd am schimbat oringurile nu era uzura.

Astăzi am schimbat pompa de motorina din rezervor. Avea mâl dar și ulei. Am curățat și rezervorul. Am sperat că s-a rezolvat problema însă după 7 ore ....a pornit ce-i drept,  dar în trei pistoane, bâlbâit. Am oprit motorul, am pus iar contactul și a pornit la sfert și perfect rotund.

Întrebarea mea acum este, cum a ajuns uleiul în rezervor ?? Posibil asta să fie cauza dezamorsării ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in rezervor poate fi si din cauza pompei tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am să umblu și la pompa tandem. Spre să găsesc până la urmă cauza dezamorsării că îmi scoate peri albi.

Mulțumesc pentru răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina cu botul in jos si spatele sus cand o parchezi seara.

Daca dimineata porneste ok/atunci stii ce e de vina si pt.uleiul in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohh !!! Păi asta este marea mea dilemă. Până acum o săptămână pornea dacă o lăsam cu botul în jos. Apoi a început să pornească când avea ea chef la sfert de cheie iar în restul situațiilor pornea bâlbâit, în 3 pistoane. Atunci ciupeam un pic accelerația și mergea rotund sau opream și porneam imediat. Era perfect ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic. Acum mai nou, o singură dată a pornit la sfer cu botul în jos, în aceeași poziție din parcare, în rest bâlbâit sau 2-3 chei luuunnngi. Cum a pornit, opream imediat motorul și repornea la sfert, ca și cum nu ar fi fost vreo problemă. Luni sunt programat IAR la service, de data asta să verific pompa tandem. Am comandat garniturile, să vedem dacă se impune și schimbarea pompei. ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti mufa de la maf sa vezi cum porneste? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, Ursu82_kiki said:

Ai incercat sa scoti mufa de la maf sa vezi cum porneste? 

Mufa de la debitmetru de aer nu am scos-o ! Mi-a scos în schimb mufa de la senzor axa cu camă. A pornit un picuț mai lung dar a pornit și cum ia scos mufa a înregistrat imediat eroarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca e de la senzorul de pe axa! Incearca si cu mufa de la debitmetru! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba mufa MAF cu pornirea.

Schimbarea garniturilor mie nu mi a reusit niciodata cu rezultate notabile.

Incearca cu o pompa tandem de imprumut/second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
T.R.C. PASSAT 2006

Salut, tatal meu are un golf din 2008 19tdi  105 cv cod motor bls cumparat de 2 luni. 

Are probleme cu pornirea la cald invarte la automat dar nu porneste deloc sau foarte greu.a ramas masina in parcare si dupa 10 ore a pornit apare martor abs si esp in bord.

 A intrat la revizie generala, kit distributie, kit ambreiaj,reparat pompa inalta presiune garniturile de la pompa,astea trebuiau schimbate.

Pe tester avea eroare pe cilindru 1 intermitent, a schimbat injectoarele 1 cu 2 si a mers perfect masina pana acum o saptamana.

La relanti apare martor de abs si esp pentru 1 secunda dupa dispare,am facut o scanare cu vcds,daca ma poate ajuta cineva multumesc frumos:

Log-WVWZZZ1KZ9M267643-183540km-114046mi.txt

Log-WVWZZZ1KZ9M267643-183540km-114046mi.txt

Modificat de T.R.C. PASSAT 2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria ptr pornirea grea la cald

 

Si g62 si contact pornire-ptr pb din scan.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T.R.C. PASSAT 2006

Ieri am avut timp si am iesit cu masina sa vad cum face, trage frumos pana in 4000rpm, nu intrerupe nimic doar pornire grea sau deloc.In mers pe decelerare in treapta 2 mi sa aprins martor la baterie, am crezut ca mi se opreste in mers, martor de la abs si esp aprins pentru 2 secunde si dispare. Multumesc frumos verific bateria, g62 unde e pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectivitatea la alternator. G62 il gasesti pe traseul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva daca timpul de actionare al bujiilor de 2 secunde este prea mic cu motorul rece?? si daca senzorul de temperatura antigel poate influenta consumul masinii este vorba de un 2.0 tdi pd.stiu cum se schimba cu vcds timpul de actionare dar ma interesa daca e normal asa sa fie doar 2 secunde am bujii ngk noi pe ea asa avea din fabrica dar sub 5-6 grade porneste mai greu invarte mai mult a si inca ceva am vazut ca senzorii de antigel sunt de mai multe culori ...verzi negrii si grii stie cineva sa explice de ce? am inteles ca difera eu cand l-am schimbat era negru si am pus unul gri behr parca.multumesc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
iguana_damian

Buna ziua,

De ceva vreme ma chinui cu o problema la care nu gasesc rezolvare.

De fiecare data cand ploua afara , masina refuza sa mai porneasca sau uneori porneste dar in 100-200 m se opreste motorul.

Rog frumos sfaturi ...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare/diagnoza, ce erori apar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iguana_damian

Absolut nici un fel de eroare...nici un martor..nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mator - da ma indoiesc ca la scanare, nu avem erori pe niciun modul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iguana_damian

Am lasat.o la service in ziua cand ploua,ei s.au apucat de ea cand era frumos afară iar prin urmare masina se comporta impecabil in aceste situatii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar faptul ca s-a oprit in mers, mai mult ca sigur a generat erori - doar daca nu se opreste de la pompa de carburant din rezervor - caz in care gasesti filtrul de motorina gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iguana_damian

Am schimbat filtru de motorina acum 2 sapt.,crezand ca este unul din factori principali,recipientul era plin de motorina,chiar l.am pus intr.un pahar sa il analizez..dar se pare ca nu el este motivul principal si ca ploaia nu a fost doar o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok - dar trebuie verificata legatura cu apa/ploaia si erorile care le da atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iguana_damian

Am sa o las la reprezentanta înainte de venirea ploi..Mă gândesc căci poate au aparatura necesara de depistare a fenomenului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o masa de sasiu slaba, apa face scurt ceva, suna a problema electrica,ca doar n-o intra apa in rezervor sau in filtrul de motorina. Sau se scurge apa de pe parbriz pe baterie,cutia cu sigurante,etc.

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!