Jump to content

Probleme cheie Sharan


Adi64
 Share

Postare recomandată

 Buna seara ,sunt nou pe forum am un seat Alhambra din 2013 vreu sa sincronizez cheia cu imobilizatoru adica sa pot porni masina . mentionez ca am reusit sincronizarea cu desciderea usi pe ch 09 totui ok .Dar am icercat pe canalu imo si nu il am.  Pe 17 nu functioneaza  am blocare pornire iara nu functioneaza . am desfacut ceasurile sa gasesc cod pin este scris doar 7N5920  860 SW o809. oare acesta sa fie pinu ? Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o lamurire . MULTUMESC FRUMOS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu te putem ajuta, ca nu au scule sa faci asa ceva....nu se face cu pinuL. E mai complicat, necesita cunostinte avansate si scule dedicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns . Deci nu se poate face cu vcds cum am crezut eu . Trebuie sa gasesc pe cineva in zona mea  probabil prin Timisoara  care ar putea rezolva problema . as mai avea o varianta   sa  demontez transponeru  cred ca este ID48  si sa-l  fixes pe bobina cititor contact  ca sa pot folosi ambele chei ! Am incercat ceva cu cheia  buna prin apropierea contactului  si sa pornesc cu cheia noua ,dar nu porneste , probabil trebuie sa fie cipu foarte aproape de bobina (cititor). Sper sa pot dezlipi cipu de pe placuta telecomenzi bune ,mentionez ca nu are scris nimic  pe iel si sa nu fie conectat la vreun circuit electric de pe telecomanda,  Va doresc tuturor o zi buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta e pb, la modelu tau transponderul este integrat cu partea de telecomanda nu le poti separa. Ce model de cheie ai luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara . Cheia cumparata este indentica cu cea originala are ledu linga lamela si este pe 434mhz este de tip nou .   ,Am rezolvat problema  la un mic atelier de copiat chei auto  in Caransebes  a copiat lamela si apoi a clonat cipu la cheia noua ( id 48 )  si porneste  fara probleme cu ambele chei .  Avea ceva scule de scanat chei  si pe baza unui program instalat pe telefon a rezolvat problema  foarte usor. Mentionez ca deschiderea usi am rezolvato eu cu interfata  VCDS. Toate cele bune tuturor  si un PASTE FERICIT !!!

Modificat de INUTZA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut si LA MULTI ANI!

 

Daca imi permiteti, o sa imi expun si eu aici problema pe care o am. Detin un VW Sharan din 2006 motor 2.0 TDI 140CP. Mi-a ramas masina cu pozitiile aprinse, mi-a descarcat complet bateria peste noapte, a doua zi trebuia sa plec de urgenta si am vrut sa pornesc masina pe robot de pornire, Nu a fost prima data cand am facut manevra asta, insa de aceasta data a fost fatala. Cand am pus contactul sa dau la automat, mi-a prajit climatronicul si centrala electrica.

 

Am inlocuit centrala electrica cu alta cu cod identic, problema este ca nu mai recunoaste telecomezile de pe chei pentru inchidere centralizata, cum e si normal, de altfel.  Am incercat procedura de sincronizare descrisa aici, si nu vrea sub nici o forma sa mearga. La mine LED-ul din portiera clipeste tot timpul, a clipit inca de cand am legat bornele la baterie. Din ce am vazut intr-un videoclip, dupa ce deschizi mecanic de trei ori, LED-ul din portiera ar trebui sa ramana aprins permanent, la mine nu se intampla chestia asta, palpaie in continuare cu sistemul de alarma armat. La chei, dupa efectuarea procedurii cu butoanele apasate, LED-ul de pe cheie palpaie corect de 5 ori... insa centrala nu "memoreza" cheile sub nici o forma. Cu VAG-Com nu am erori de nici un fel, doar la prima punere sub tensiune imi dadea o eroare, precum ca procedura de sincronizare nu a reusit, insa ulterior, dupa ce am spers eroare, nu a mai aparut nimic. Usile se incuie si se descuie normal daca deschid mecanic din butuc, insa nu pot dezarma sistemul de alarmare.

 

Banuiesc ca procedura de sincronizare nu reuseste din cauza sistemului de alarmare care nu se dezarmeaza, implicit a LED_ului care palpaie in portiera. Va rog, poate puteti sa ma indrumati si pe mine, ce sa fac si cum sa procedez. Cu multumiri!

 

P.S. Nu mai deschid alt topic, o sa scriu aici: legat de centrala de climatizare, am inlocuit-o si pe aceea, nu am gasit, momentan una cu cod identic cu a mea, am montat una de pe Seat Alhambra. De functionat functioneaza clima, aerul conditionat, incalzire, ventilatie, toate cu urmatoarele mentiuni: unu la mana, nu imi functioneaza degivrarea electrica la butoane, nici pe luneta, nici pe parbriz, adica nu se aprind butoanele respective din bord. Stiti cumva unde trimit comanda acele butoane, in centrala de climatronic sau in alta parte? Oarecum in legatura cu asta, daca las climatronicul pe off, pot sa ma conectez cu VAG-COM pe unitatea de climatronic, insa daca unitatea de climatronic e pornita (display aprins), nu ma mai pot conecta cu VAG-COM pe ea.... banuiesc ca asta se intampla din cauza ca modulul e de pe Alhambra, montat pe Sharan....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara .Am rezolvat problema atunci la un atelie de copiat chei unde a facut lamela iar partea de sincronizare au facuto tot ei au avut ceva scule specializate pt asa ceva ,adica au reusit ca so cloneze dupa cheia originala a masini  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 1/7/2022 at 10:25 AM, elektronu85 said:

Va salut si LA MULTI ANI!

 

Daca imi permiteti, o sa imi expun si eu aici problema pe care o am. Detin un VW Sharan din 2006 motor 2.0 TDI 140CP. Mi-a ramas masina cu pozitiile aprinse, mi-a descarcat complet bateria peste noapte, a doua zi trebuia sa plec de urgenta si am vrut sa pornesc masina pe robot de pornire, Nu a fost prima data cand am facut manevra asta, insa de aceasta data a fost fatala. Cand am pus contactul sa dau la automat, mi-a prajit climatronicul si centrala electrica.

 

Am inlocuit centrala electrica cu alta cu cod identic, problema este ca nu mai recunoaste telecomezile de pe chei pentru inchidere centralizata, cum e si normal, de altfel.  Am incercat procedura de sincronizare descrisa aici, si nu vrea sub nici o forma sa mearga. La mine LED-ul din portiera clipeste tot timpul, a clipit inca de cand am legat bornele la baterie. Din ce am vazut intr-un videoclip, dupa ce deschizi mecanic de trei ori, LED-ul din portiera ar trebui sa ramana aprins permanent, la mine nu se intampla chestia asta, palpaie in continuare cu sistemul de alarma armat. La chei, dupa efectuarea procedurii cu butoanele apasate, LED-ul de pe cheie palpaie corect de 5 ori... insa centrala nu "memoreza" cheile sub nici o forma. Cu VAG-Com nu am erori de nici un fel, doar la prima punere sub tensiune imi dadea o eroare, precum ca procedura de sincronizare nu a reusit, insa ulterior, dupa ce am spers eroare, nu a mai aparut nimic. Usile se incuie si se descuie normal daca deschid mecanic din butuc, insa nu pot dezarma sistemul de alarmare.

 

Banuiesc ca procedura de sincronizare nu reuseste din cauza sistemului de alarmare care nu se dezarmeaza, implicit a LED_ului care palpaie in portiera. Va rog, poate puteti sa ma indrumati si pe mine, ce sa fac si cum sa procedez. Cu multumiri!

 

P.S. Nu mai deschid alt topic, o sa scriu aici: legat de centrala de climatizare, am inlocuit-o si pe aceea, nu am gasit, momentan una cu cod identic cu a mea, am montat una de pe Seat Alhambra. De functionat functioneaza clima, aerul conditionat, incalzire, ventilatie, toate cu urmatoarele mentiuni: unu la mana, nu imi functioneaza degivrarea electrica la butoane, nici pe luneta, nici pe parbriz, adica nu se aprind butoanele respective din bord. Stiti cumva unde trimit comanda acele butoane, in centrala de climatronic sau in alta parte? Oarecum in legatura cu asta, daca las climatronicul pe off, pot sa ma conectez cu VAG-COM pe unitatea de climatronic, insa daca unitatea de climatronic e pornita (display aprins), nu ma mai pot conecta cu VAG-COM pe ea.... banuiesc ca asta se intampla din cauza ca modulul e de pe Alhambra, montat pe Sharan....

Salutare!

Ai rezolvat ceva?

Am o problema similara, a trebuit sa schimb modulul (placa de baza, nu stiu cum se numește) din cauza releului de semnalizare si pare totul ok dar nu mai pot sincroniza cheile, se aprinde ledul de la telecomanda de 5 ori apoi incui mecanic, astept 15 secunde dar cand actionez butonul telecomenzii nu se intampla nimic. (Sharan 2001, AUY)

16445152460989201704131869264560.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alta telecomanda,  pt a izola problema. Poate sa fie din bcm sau din telecomanda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin!

As vrea sa mentionez ca inainte cheia mergea din telecomanda si dupa schimbarea BCM (daca asa se numeste) nu mai reusesc sa o sincronizez. Cand zici sa incerc cu alta telecomanda te referi sa schimb telecomanda din cheie si sa incerc asa? Daca e din BCM atunci se mai poate face ceva? Sa zicem..sa pun inapoi BCM al meu si sa iau releul bun si sa il lipesc pe placa mea, atunci vor merge telecomenzile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, blast said:

sa schimb telecomanda din cheie si sa incerc asa?

Da.

 

32 minutes ago, blast said:

Sa zicem..sa pun inapoi BCM al meu si sa iau releul bun si sa il lipesc pe placa mea, atunci vor merge telecomenzile?

In teorie, daca nu stricati nimic in el..da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis sa mentionez un detaliu care poate ca este important. Am observat si in mai multe filmulete ca la intoarcerea cheii de 3 ori spre descuiere ar trebui sa se aprinda ledul rosu de pe usa (probabil semn ca unitatea e pregatita de imperechere), la mine nu se intampla asta, nu se aprinde, e acesta vreun semn ca ceva nu functioneaza bine, poate BCM-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pregatesc sa schimb releul de semnalizare de pe BCM daca nu reusesc sa sincronizez cheile (azi ma duc la specialistii in chei auto 😁). Daca il voi schimba, gasesc undeva (in afara de China pentru ca dureaza..) piesa de schimb sa rezolv totul cat mai repede?

IMG_20220214_091251.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!