Jump to content

Sfaturi achizitie Kodiaq


rempha
 Share

Postare recomandată

Nu știam că s-a finalizat integrarea lui Waze cu Android Auto full. 1500 plănuiam să îi scot separat din RABLA, pe lângă cei 5% din marja dealerului. 

Aștept test-drive oricum cu 1.4 TSI. Mi-e frica de remușcările cumpărătorului de după.

Totodată aștept și niște dobânzi mai bune la leasing, ceva mai apropiate de ale vecinilor din Vest. Cele actuale mi se par mari.

Pentru cei interesați, câteva date de la prezentarea din Mallorca în care au luat parte jurnaliștii auto, 2.0 TDI 4x4 DSG vs 1.4 TSI 4x4 DSG

http://autobible.euro.cz/zmerili-jsme-skodu-kodiaq-jak-zrychluje-kolik-prostoru-nabizi-uvnitr/

(accesați linkul de mai sus cu Google Chrome, click dreapta > Translate to English)

Accelerație 0-100

2.0 TDI 4x4 DSG 9.85 s, modelul de 150 CP L.E. se pare ca ar fi vorba de modelul de 190 CP.

1.4 TSI 4x4 DSG 10.18 s

tdivstsi.jpg

 

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.02.2017 at 5:09 PM, DOL said:

@75NOR la asta ?

 s-l500.jpg

 

 

Ala e covorasul cu fata dubla (mocheta sau cauciuc). Eu ma refeream la covorasul 100% din cauciuc, e mai gros ca si strat si are si margini antivarsare pentru lichide

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Porsche Bucuresti Nord si am vazut Kodiak live, pot sa spun ca m-am indragostit! Erau 2 modele expuse unul pe benzina si altul diesel.

Imi place absolut totul la ele mai putin:

1) Era unu cu scaune sport si unu cu scaune standard. Pot sa zic ca scaunele standard sunt cele mai ok, scaunele sport au tendita ca marginea din stanga sa se lase si sa se strice cum tot intri si iesi din masina. Deja aveau cuta pe ele si masina era noua cu 0 km.

2) Nu inteleg rostul navigatiei Columbus daca si Navigatia Amundsen arata identic cu ea, atata doar ca una are hard-disk si cealala card. Mai exista si alta diferenta? La grafica sau ceva? Eu unu nu am observat nici o diferenta vizuala.

3) Sub farurile de ceata este un grilaj de plastic care merge pe toata lungimea barii fata, parerea mea este acel grilaj din plastic arata un pic cam "lowcost", ideea e ca si iti sare in ochi ca masina e mai inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor fiti mai ponderati in aprecieri si declaratii de dragoste ca altfle nu mai vedem nici 0.1% reducere. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur o sa-si faca dealerii politica de discount pe baza a ce scriem noi pe forum... :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe baza testului 1.4 tsi vs 2.0 190 cai, ambele 4x4 si DSG, rezulta clar ca nu merita TDI-ul. Plusul de performante (reprize si acceleratie) e doar marginal mai bun la TDI, astfel incat nu se justifica pretul in plus... Decat probabil daca vrei sa tractezi barci sau rulote... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca diferentele intre diesel-ul de 190 CP si 1.4 Tsi sunt atat de mici...E diferenta f. mare de cuplu si sunt in joc si 40 CP in plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am 2 linkuri in Bookmarks undeva cu date de la alte echipe participante atunci care au efectuat masuratori. Dieselul vine si cu ceva kg in plus :)

Date aici

http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-petrol-16-09-01.pdf

http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la date plusul de performante la 2.0TDI 190CP vs 1.4TSI 150CP este intradevar mic (1.1 sec 0-100km/h), dar acest lucru este testat doar cu sofer si masina goala. Daca pui putina greutate diferenta, sunt convins, ca sare de 2 secunde sau mai mult.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In testul pe care l-a dat DOL mai sus e vorba de 1.4 TSI DSG fara tractiune integrala. Ma gandesc ca 4x4 e mai lent, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, rempha said:

M-am uitat la date plusul de performante la 2.0TDI 190CP vs 1.4TSI 150CP este intradevar mic (1.1 sec 0-100km/h), dar acest lucru este testat doar cu sofer si masina goala. Daca pui putina greutate diferenta, sunt convins, ca sare de 2 secunde sau mai mult.

Si la orice depasiri pe care le incepi in panta, gen zona cu 2 benzi de pe Dealu' Negru, Posada, Valea Oltului. Cu cat vei avea mai multa greutate in masina cu atat se va simti mai tare diferenta.

Dar, nu e prea fair sa comparam 190TDI cu 150 benzina. Ar trebui comparatia facuta strict pe motoarele de 150 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

....si...nu și-a comandat-o nimeni până acum? Eram curios ce discount a negociat si obtinut? Oare iesi mai avantajos daca soliciti optiuni suplimentare gratuite fata de o reducere in bani la pretul de lista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O reducere de bani intotdeauna va fi mai generoasa decat una in accesorii. Prefer reducerea din pretul de lista, la masinile VAG chestia care imi place e ca poti face retrofit aproape la orice, la preturi rezonabile.

Eu voi merge saptamana viitoare sa fac prima cerere de oferta de la dealerul local, vedem in functie de asta daca o iau de aici sau o configurez direct in Germania la un pret mai mult decat ok prin re-import, cum ar fi un dealer de genul http://www.hamburgcars.net/konfigurator unde o Skoda Octavia Style Break, facelift, 1.8 TSI DSG 4x4 costa 21790, o reducere de 2696 EUR din start, si mai multe dotari ca in Romania, faruri LED AFS la 720 in loc de 859, si asa mai departe. 

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe configuratorul de Germania obtii cam cel mai mare pret din Europa raporat la celelalte configuratoare existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel configurator este pentru re-import, probabil preturile sunt din Polonia cu discount. Deci nu se iau preturile de referinta din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, pe PF, daca achizitionezi din strainatate, trebuie sa platesti si aici si acolo TVA-ul, iar la o perioada iti este rambursat unul dintre ele, nu mai stiu care. Stiu ca era si o limita de timp, 6 luni si ceva de km, dar nu mai stiu cat. Daca are cineva mai multe detalii, cred ca ar trebui un topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca persoana fizica, platesti masina cu TVA acolo si atat. Pe firma, poti lua masina la pret net (o achiti totusi cu TVA) > faci dovada inmatricularii in Romania si TVA-ul iti este rambursat. Poate facem un topic separat. Pana la urma fiecare munceste pentru banii astia si cred ca este ok daca se discuta toate variantele de achizitie cat mai optime in avantajul cumparatorului. 

Eu imi iau ca referinta aceasta varianta atunci cand merg la discutiile pentru achizitie. Daca dealerul roman, oricare ar fi el, face un price-match la oferta mea, iau de aici, daca nu cu parere de rau iau de unde este pretul mai bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:

@DOL Te inseli legat de PF-uri. Se plateste de doua ori si soliciti rambursarea TVA-ului din tara de achizitie, pentru autovehicule considerate noi, maxim 6 luni de la livrare sau maxim 6000 km, si daca este achizitionat de la fima platitoare de TVA. "Orice persoana romana (indiferent ca este persoana juridica inregistrata sau neinregistrata in scopuri de TVA sau persoana fizica) care cumpara un autovehicul nou (indiferent de valoarea acestuia si fara sa conteze ce fel de persoana vinde bunul respectiv) dintr-un stat membru al Uniunii Europene, va fi obligata la plata TVA-ului in Romania."

"Se poate intampla ca o persoana fizica din Romania, care cumpara o masina din Uniunea Europeana, sa fie obligata la plata TVA aferenta acestei achizitii de doua ori: o data in tara de unde a cumparat autovehiculul (daca vanzatorul din tara de origine este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA, acesta aplica TVA pe factura de vanzare) si inca o data in Romania, pentru a o putea inmatricula. Daca persoana din Romania reuseste sa faca dovada ca va inmatricula masina in tara sa, atunci vanzatorul nu ar trebui sa aplice TVA pe factura, daca totusi se intampla acest lucru, atunci cumparatorul roman poate incerca, dupa inmatricularea autovehiculului in Romania, recuperarea TVA platita furnizorului strain."

Este chiar un caz pe forumul monomarca Seat, cu o Cupra luata din DE, care are mai putin de 6k km si mai putin de 6 luni.

 

http://www.servicii-inmatriculare.ro/tva-achizitii-intracomunitare-autovehicule/

Poate se muta totusi discutia pe un topic dedicat, pentru a avea o privire de ansamblu asupra tuturor variantelor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/24/2017 at 9:40 AM, yanq said:

....si...nu și-a comandat-o nimeni până acum? Eram curios ce discount a negociat si obtinut? Oare iesi mai avantajos daca soliciti optiuni suplimentare gratuite fata de o reducere in bani la pretul de lista?

Eu am comandat-o. N-am primit optiuni suplimentare gratuite ci o reducere din pretul total.

 

Screen Shot 2017-03-06 at 10.02.35.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florino2 Poti spune ce reducere ai primit? In oferta postata eu nu vad reducerea(poate nu ma uit eu bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu a postat reducerea. Mai erau 2 linii sub cea unde se opreste pdf-ul, una cu discount si una cu pretul final. Nu cred ca o sa spuna, probabil ca are un gentlemen's agreement cu dealerul in privinta pretului final.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e reducerea de 5% de la importator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florino2, ne poti spune, te rog, termenul de livrare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La configuratia lui se estimeaza saptamana de livrare in jur de 40/2017 ( septembrie / octombrie ) :) . Dar poate intre timp se mai rezolva cu intarzierile si ii vine mai repede! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi...damn, brutal :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!