Jump to content

Vw Passat B8 AdBlue Refill


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

Cu siguranta ca respecta norma. Eu de obicei pun de la Petrom la bidon de 5 litri si merge perfect de ani buni. Probabil la OMW la pompa e acelasi produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu vrei probleme pune original... 

Posibil să-ți meargă... Dar nu m-aș risca... Când îți iei mașină de peste 10k te interesezi și de costuri... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand adblue original. Eu numai asa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun “original” desi nu fabrica VW asa ceva. Tot de la un furnizori cumpara si ei, dar nah… macar stiu ca ala e cat de cat verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce Theo?

2 hours ago, Xman_ghio said:

O sa pun “original” desi nu fabrica VW asa ceva. Tot de la un furnizori cumpara si ei, dar nah… macar stiu ca ala e cat de cat verificat.

Nu vb ca fabrica ei,  ci ca VAG AG le impune niște stardarde, pe care furnizorul este obligat sa le respecte.

Mai departe fiecare pune ce vrea....ca si la carburant.....care e tot motorina, dar sigur nu e toată identica.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut foarte multe probleme cu Adblue non-OE . 

Cel de la pompa mai ales... cine stie cat de diluat este. In unele cazuri nici macar nu vedea nivelul datorita concentratie slabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord, dar sunt destule marci care respecta norma, trebuie doar sa fim atenti.

Este valabil pentru orice  lichide, si nu numai (vezi piese, uleiuri, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar pentru a garanta acest lucru, trebuie sa ai informatii legate de producător, etc. Daca nu am, atunci am incredere in cel original. Prefer sa platesc un pic in plus, dar sa stau liniștit. 

Clar ca e valabil...dar iti dau un singur exemplu de la o firma de renume in domeniul sistemelor audio pt autoturisme - o persoana sus pusa, intr-o discutie, mi-a zis ca una furnizeaza pt VAG, unde trebuie sa respecte standardele impuse de acestia (clar peste standardele firmei respective) ....si alta pt piata aftermarket,  unde respecta standardele lor. Poate nu sunt toti asa.....dar se practica.

Tot asa, au ajuns sa fie de slaba calitate componente originale....nu mai vb de cele aftermarket...exista si bune...si rele.....

Este strict punctul meu de vedere, il respect si pe al vostru.... si va doresc wknd frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin are perfecta dreptate, de aia e bine sa ai un prieten la un magazin mare de piese auto :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce a vrut Florin sa transmita, este ca macar piesele si consumabilele OE indeplinesc cerintele minime privind calitatea necesara pentru buna functionare a masinii. 

nu intram in discutia OE piratate , orice furnizor mare nu se joaca cu asa ceva 

 

Bineinteles ca pot sa existe si piese si consumabile mai bune calitativ decat cele OE, dar foarte putin in ultima vreme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, andrei_221 said:

ceea ce a vrut Florin sa transmita, este ca macar piesele si consumabilele OE indeplinesc cerintele minime privind calitatea necesara pentru buna functionare a masinii. 

Exact. Mulțumesc Andrei pt lamuririle suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.03.2021 at 19:59, ph13xlv a scris:

trebuie urmatoarele:
Mufa rapida-reductie de la 4mm la 6mm, cot rapid de 6 mm si 3-5 cm conducta(furtun) de plastic de 6mm.
Mufele le-am luat de la un magazin de piese de camioane, cred ca au si conducta. Eu am avut conducta.
Se elimina cotul alb incercuit in poza. In urma lui ramane conducta de 4, care vine de la rezervor. Am atasat reductia de la 4 la 6, apoi conducta de 6 si cotul. Conducta injectorului este de 6.
Apoi am bricolat putin capacele care acopereau cotul original, pentru a intra cotul nou. Se putea si mai bine.

 Atentie, pe langa conducta care vine de la rezervor mai vin 2 fire cu un senzor in cap, care are un loc special in cele 2 capace care acopera cotul. Desfaceti cu atentie si rabdare cele 2 capace, are niste clipsuri, care la mine s-au rupt, oricum nu mai sunt de folos la rezultatul final.

IMG_20210325_173344.jpg

IMG_20210325_191238.jpg

Salutare! Explica mi si mie te rog cum ai făcut modificarea aceasta,pt ca și eu am aceeași problema la un vw tiguan 190cp . Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.10.2023 at 8:35, Xman_ghio a scris:

Salutare!

ca sa nu mai deschid alt topic: aveti ceva pareri pro/contra refill AdBlue de la pompa de la OMV? Am o statie noua OMV langa mine care vinde AdBlue la pompa - asa pot sa completez exact cu cantitatea mentionata in bord direct de la pompa de Adblue. Vad ca respecta si norma de pe busonul meu (ISO 22241-1).

Merci!

Eu am alimentat cu AdBlue intotdeauna doar de la pompa - OMV, Rompetrol si LukOil, niciodata nu am avut nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2023 at 5:31 PM, vw tiguan said:

Salutare! Explica mi si mie te rog cum ai făcut modificarea aceasta,pt ca și eu am aceeași problema la un vw tiguan 190cp . Mulțumesc!

Hai să vedem...În primul și în primul rând trebuie să desfaci conectorul conductei de AdBlue de pe injector.Sunt mai multe tipuri se mufe..a mea de ex.este neagră și se apasă 2 clipsuri din lateral pentru a se deconecta.Dacă ai conector alb atunci probabil cu o șurubelniță dreaptă ai o siguranță de plastic care trebuie ridicată pentru a putea scoate conectorul. Apoi cu grijă  cu un cutter secționezi protecția de plastic (copex) și vei da de furtunul care alimentează injectorul AdBlue precum și de 2 fire. Va trebui să separi vechiul conector de furtul de alimentare...apasă ușor pe el să vezi unde este fisurat sau dacă problema era la îmbinarea cu conectorul.Presupunând că ai piesele de mai sus începi să mufezi furtul de alimentare în cupla rapida partea de 4mm (cea îngustă) iar furtul intermediar în partea mai lată a cuplei(6mm). Celălalt capăt al furtunului intermediar de 6mm în mufezi în cotul rapid iar extremitatea liberă a cotului vine în injector. Înainte să cosmetizezi tot fă o tură cu mașina și apoi reverifică să nu fie scurgeri sau erori în bord. Mărturisesc că metoda este ingenioasă și elegantă și mulțumesc celui care a avut ideea.Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Pentru mașina de la muncă un B8 BiTDI mă poate ajuta un coleg cu explicația acestei erori care m-a sâcâit și sezonul rece din 2022 / 2023 iar acum iar a început să apară :

 

1 Fault Found:
22585 - Reductant Level Sensor 
          P203B 00 [11101101] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 78793 km
                    Date: 2023.10.15
                    Time: 17:39:30

                    Engine RPM: 1990.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 117 km/h
                    Coolant temperature: 94 °C
                    Intake air temperature: 128 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 26.0 °C
                    Reducing agent pump module relative press.: calculated: 6288 hPa
                    Reducing agent fill level sensor: act. value: 148.5 mm
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 31.7 °C
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system: current status: COSCR_PRESSURECTL
                    Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 4

 

Menționez că în perioada de vară nu-mi face nici un fel de problemă iar AdBlue utilizat este doar cel ORIGINAL Vw !!!

Când apare această eroare mi se aprinde în bord CHECK ENGINE dar DPF-ul î-și face REGENERARE normal . 

 

Mulțumesc anticipat pentru sfaturi .

 

O zi bună .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/10/2023 at 3:58 PM, SHARANMAN2018 said:

Salut,

 

Pentru mașina de la muncă un B8 BiTDI mă poate ajuta un coleg cu explicația acestei erori care m-a sâcâit și sezonul rece din 2022 / 2023 iar acum iar a început să apară :

 

1 Fault Found:
22585 - Reductant Level Sensor 
          P203B 00 [11101101] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 78793 km
                    Date: 2023.10.15
                    Time: 17:39:30

                    Engine RPM: 1990.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 117 km/h
                    Coolant temperature: 94 °C
                    Intake air temperature: 128 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 26.0 °C
                    Reducing agent pump module relative press.: calculated: 6288 hPa
                    Reducing agent fill level sensor: act. value: 148.5 mm
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 31.7 °C
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system: current status: COSCR_PRESSURECTL
                    Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 4

 

Menționez că în perioada de vară nu-mi face nici un fel de problemă iar AdBlue utilizat este doar cel ORIGINAL Vw !!!

Când apare această eroare mi se aprinde în bord CHECK ENGINE dar DPF-ul î-și face REGENERARE normal . 

 

Mulțumesc anticipat pentru sfaturi .

 

O zi bună .

Încearcă o tura de vreo 30..50km în afara, încearcă sa mergi constant cu 100km/h și ulterior sa apesi pedala de frana doar f puțin pana se aprinde stopul, vreo 10 secunde. După câteva reprize de astfel de "variante" la mine se stinge acel "adblue error 1000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SHARANMAN2018 cam devreme pentru aceste probleme. Fostul meu Passat BITDI a trecut recent de 200k km si nu am avut asemenea probleme. Tot Adblue VW bagam si eu, imediat cum ma atentiona masina ca mai trebuie completat cu 10L ( sa pot baga 1 bidon )

Poti incerca si ce a zis @Aalexandr, dar cred ca solutia si remedierea finala tot intr-un service priceput o poti face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când e vb de adblue în cam toate service-urile toată lumea.. Schimba tot sistemul. Nu prea le bijbileste nimeni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg, dar nici pe forum nu se repara, tot la un mecanic ajungi pana la urma... idea sa gasesti unul priceput in zona ta. Mai sunt si de astia, tot mai greu de gasit ce-i drept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,,

 

Eu la BItorbo, am inlocuit si rezervor si calculator, si injector, pana nu am facut update de spft nu a vrut, acum am deja 2 ani si fara nicio eroare pe sistemul de Adblue.

 

La reprezentanta am facut lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e greu sa inlocuiesti totul daca ai banii… bine ca nu ti-au propus sa dai masina la casat si sa iei una noua 🙂

 

o astfel de lucrarr cred ca a fost lejer 2k euro la reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca a facut toate astea pe garantie de povesteste asa de relaxat 😉.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acceasi problema si la mine, am zapada in jurul injectorului. Am curatat cu apa si am constatat ca pierde adblue pe la conectorul rapid pe undeva unde este clipsata in zona aia dreptunghiulara. Am comandata furtunul si am de gand sa-l inlocuiesc. Cum se procedeaza dupa ce schimb furtunul? Cum se umple instalatia cu adblue? Am obd11 as putea sa fac rost si de un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu faci nimic, se amorseaza singura instalatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!