Jump to content

Vw Passat B8 AdBlue Refill


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

On 5/30/2020 at 7:22 PM, enache184 said:

1. Injectorul adblue, "pompeaza" lichid continuu în evacuare sau doar în timpul regenerarii?

2. Care este diferenta intre 22241 si 22241-1? Eu am cautat specificațiile tehnice si au aceleași componente si concentrării (32,5 % uree)

 

1. "Adblue is a non-flammable, high purity urea solution injected into the exhaust system just ahead of the catalytic converter to reduce the vehicle emissions. It is expected to reduce nitrogen oxide emissions by more than 90%." Presupun ca se intelege deja raspunsul intrebarii tale.

2. Conteaza? Ia-l pe cel original (bidon VW) pentru a nu avea probleme pe viitor. Sunt multi care au pus din benzinarie cu acelasi ISO si tot au avut probleme. Recomandat este cel original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara  colegi. Am un b8 190cp  si doresc sa dezactivez   adblue,    e cineva care  a făcut-o?  Sau cineva sa ma lămurească mai mult avantaje dezavantaje ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș pune la dezavantaje faptul ca o sa inhalezi tu și cei dragi ție cu mult mai multe gaze cancerigene; iar dacă te gândești "intelighent" ca nu te interesează tu fiind în mașină și fumul în spate, considera ce se întâmplă când mai multi ca tine se apuca sa dezactiveze prostia asta de adblue.

 

La avantaje...salvezi niște bani după ce ți ai cumpărat MASINA....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În plus față de cele de mai sus, sistemul Adblue funcționează impecabil, nu m-a deranjat niciodată cu nimic, iar rostul lui e cel pe care presupun că-l știi. Filtrul dpf îl mai ai? Lasă sistemele astea să lucreze așa cum le-a gândit constructorul, că nu sunt puse degeaba acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna dimineata.

Am gasit multe depuneri albe in zona injectorului de adblue.

Am spalat cu apa calda si apoi dupa doua zile de mers prin oras am facut pozele de mai jos.

Par a fi scurgeri in zona prinderii conductei in injector.

SIguranta de plastic pare intreaga, nu strange foarte bine, adica se misca dar sta la locul ei.

Ceva pareri?

20210222_081131.jpg

20210222_081126_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update, am inlocuit furtunul care costa 170 euro doar furtunul. Inlocuirea e destul de enervanta pentru ca e din fata pana in spate si trece printr-un tub de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanța înlocuirea? Cât manopera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic din ce știu acea clema nu face mare lucru ci doar blochează furtunul sa nu iasă din injector. 

Oricum balangane furtunul ala de parca nu îl tine nimic... 

Cred ca o cauza pt acel adblue pierdut, datorează oringurilor... 

Cel puțin asa mi s-a părut. 

L-am dat și eu jos... Chiar am rămas uimit cum de nu scapă adblue..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un scan am gasit si eu eroarea asta si la un search pe google am vazut ca e legata de Adblue. De cand am masina, aprox 2000km nu am avut nicio eroare in bord pt adblue, nici nu am completat cu adblue(imi arata in bord 5000km). Masina are 170k km. La momentul respectiv, afara erau ~ 8grade, am vazut ca unii americani se plangeau de eroare respectiva pe timp de -10. A mai intampinat cineva eroarea respectiva?
 

28653 - Reductant System Performance Bank 1 
          P204F 00 [101] - Malfunction
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 168444 km
                    Date: 2021.03.07
                    Time: 16:17:31

                    Engine RPM: 1306.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 58 km/h
                    Coolant temperature: 89 °C
                    Intake air temperature: 90 °C
                    Ambient air pressure: 930 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.500 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass at air mass meter 1: 16.9 kg/h
                    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 4.0 °C
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 99.57 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 99.29 %
                    NOx sensor before SCR cat conv: NOx emiss: 88 ppm
                    NOx sensor before SCR cat conv: offset correction factor: 1 ppm
                    Mean temperature of SCR catalyst: 279.5 °C
 

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Raulbogdan aceasi eroare am avut și eu. 

S-a aprins de fiecare data cam pe la 0..-5 grade. De 3x s-a aprins pana acum.. Sper sa nu mai apară după ce i-am făcut update la soft. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aalexandr doar de anul acesta ti-a aparut? Sau si iarna trecuta? Ce mi se pare dubios, e ca afara era cald, motorul cald, probabil isi facea regenerarea. Si inca o intrebare, ce update ai facut? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update de soft sw. Aveam 1110 dacă nu ma înșel, și mi-a făcut la 1770 ceva în genu.. Nu mai rețin exact. 

1 prin Octombrie.. Și de 2x anul asta.. Cel puțin ultimele 2 au fost la max 1000km una fata de cealaltă. 

 

Am toate detaliile aici: 

 

Modificat de Aalexandr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci, am sa urmaresc si eu sa vad daca mai reapare eroarea. Cum ai reusit sa vezi ce versiune ai? Din posturile respective nu am inteles. Si cam cat a fost update-ul?

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul care a făcut update-ul a verificat varianta de sw. În ceea ce privește prețul.. nu e relevant deoarece am făcut și alte reparatii la masina. Pt cei din Iași, operațiunea a fost făcută la CosoGaraj. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pierderile de adblue din zona injectorului cu 2 mufe rapide. 

IMG_20210313_133834_compress39.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@ph13xlv, te-as ruga sa pui cateva foto cu aceste mufe montate.

Am si eu aceeasi problema ca @bogdan_
 

F7E2BE0B-30AD-47B7-8CFC-372EC949A357.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie urmatoarele:
Mufa rapida-reductie de la 4mm la 6mm, cot rapid de 6 mm si 3-5 cm conducta(furtun) de plastic de 6mm.
Mufele le-am luat de la un magazin de piese de camioane, cred ca au si conducta. Eu am avut conducta.
Se elimina cotul alb incercuit in poza. In urma lui ramane conducta de 4, care vine de la rezervor. Am atasat reductia de la 4 la 6, apoi conducta de 6 si cotul. Conducta injectorului este de 6.
Apoi am bricolat putin capacele care acopereau cotul original, pentru a intra cotul nou. Se putea si mai bine.

 Atentie, pe langa conducta care vine de la rezervor mai vin 2 fire cu un senzor in cap, care are un loc special in cele 2 capace care acopera cotul. Desfaceti cu atentie si rabdare cele 2 capace, are niste clipsuri, care la mine s-au rupt, oricum nu mai sunt de folos la rezultatul final.

IMG_20210325_173344.jpg

IMG_20210325_191238.jpg

Modificat de ph13xlv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut colegi,

 

Am si eu o intrebare legata de Adblue: Am un passat B8 2015 190CP si nu stiu unde pot sa vad cat ADblue mai am. Exista undeva in computerul de bord/navi unde pot vedea cat mai am sau care este rangeul aproximativ pana cand se va termina?

 

Multumesc,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalinpopa1982

 Dan1x - In mod normal ar trebui sa iti apara ca si nr. de km. in computerul de bord, in acelasi meniu cu consumul. Rulezi paginile cu informatii si o sa-ti apara si informatia asta. 

Cand te apropii de golirea rezervorului, in jur de 1.000 - 1.500 km de parcurs cu ce mai ai in rezervorul de Ad Blue, o sa primesti si o atentionare de fiecare data cand pornesti masina, ca si in cazul intervalului de service / revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.08.2021 at 18:26, Dan1x a scris:

Salut colegi,

 

Am si eu o intrebare legata de Adblue: Am un passat B8 2015 190CP si nu stiu unde pot sa vad cat ADblue mai am. Exista undeva in computerul de bord/navi unde pot vedea cat mai am sau care este rangeul aproximativ pana cand se va termina?

 

Multumesc,

Dan

Uite cum apare la mine.

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un Passat B8 din 2015 cu motorizarea de 190 CP si 4motion. Am o eroare legata de sistemul adblue. Am primit eroarea in urma cu vreo 3 saptamani in timp ce mergeam cu masina in afara orasului. Mentionez ca am completat ultima data cu adblue in urma cu vreo luna jumate. Dupa ce am primit eroarea, am mai adaugat adblue pana cand nu a mai incaput lichid.

 

29630 - Reductant Flow 
          P218F 00 [101] - No Flow Detected
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 32253 km
                    Date: 2021.09.17
                    Time: 12:54:30

                    Engine RPM: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 87 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.360 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 32.0 °C
                    Reducing agent pump module relative press.: calculated: 0 hPa
                    Reducing agent fill level sensor: act. value: 210.5 mm
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 26.0 °C
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 87
                    Reducing agent system: current status: COSCR_STANDBY
                    Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1

 

Am desfacut injectorul de adblue, l-am curatat, l-am montat la loc. Dupa 4-5 zile l-am desfacut din nou si erau urme de adblue cristalizat pe el, l-am curatat din nou, consider ca functioneaza tot sistemul adblue.

 

Am scos sigurantele 1 si 20 si releul 1, am pus contactul si primesc coduri de eroare ulterior. Daca le sterg, acele erori nu apar in alte situatii. Am facut asta pentru a vedea ca sunt erori pe sistem daca nu este siguranta pusa.

 

Am trecut mai jos si cateva masuratori facute azi cu VCDS

 

                Address 01: Engine  (04L 906 026 FP)

14:18:31
  IDE03139   Reducing agent injector: resistance 14218 mOhm
  IDE03242   Injector for reduction agent: current holding phase 368 mA
  IDE03243   Reducing agent injector: current saturation phase 960 mA
  IDE03387   Duration of overtemperature at the reduction agent injector 3801 s
  IDE05626   Calculated temperature at reduction agent injection valve 56.7 °C
  IDE07716   Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value 155.5 °C
  IDE07797   Injector 1 bank 1 for reducing agent before SCR cat: activation 22.88 %
  IDE10032   Reducing agent quality sensor: urea concentration 0.0 %
  IDE10241   Reducing agent pump module relative press.: calculated 6497 hPa
  IDE11220   Reducing agent system: current status COSCR_PRESSURECTL 

 

Am verificat tot sistemul SCR cu VCDS, totul este in regula, am resetat tot ce era legat de SCR in basic settings de la modulul engine. Am incercat si variantele cu condus masina cu o anumita viteza pe modul manual, accelerat si apoi lasat, condus constant la o anumita turatie, dar nu pot sa scap de aceasta eroare si in momentul de fata mai am 130 km pana cand motorul nu mai porneste.

 

Am fost si la o reprezentanta VW, dupa 2 ore in care au pus diagnoza pe masina si au facut vreo 50 km cu masina, eroarea nu dispare.

 

Daca aveti vreo idee ce as mai putea sa incerc, va rog sa-mi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 20.09.2021 at 16:42, alextsr said:

Am un Passat B8 din 2015 cu motorizarea de 190 CP si 4motion. Am o eroare legată de câmp adblue. Am primit eroarea in urma cu vreo 3 saptamani in timp ce mergeam cu masina in afara orasului. Mentionez ca am completat ultima data cu adblue in urma cu vreo luna jumate. Dupa ce am primit eroarea, am mai adaugat adblue pana cand nu a mai incaput lichid.

 

29630 - Debit
          reductiv P218F 00 [101] - Nu s-a detectat niciun debit  Neconfirmat
          - Testat de când memoria memorie este
             înghețată 
                    Stare defecțiune: 00000001
                    Prioritate de eroare: 2
                    Frecvență de eroare: 1
                    Kilometraj: 32253 km
                    Data: 2021.09.17
                    Ora: 12:54:30

                    RPM motor: 0,00 / min
                    Valoare sarcină normală: 0,0%
                    Viteza vehiculului: 0 km / h
                    Temperatura lichidului de răcire: 91 ° C
                    Temperatura aerului de admisie: 87 ° C
                    Presiunea aerului ambiant: 1000 mbar
                    Borna de tensiune 30: 12,360 V
                    Contorul de dezvăluire conform OBD: 40
                    Senzor de temperatură exterioară 1: B1: valoare brută: 32,0 ° C
                    Presă relativă a modulului pompei agentului de reducere: calculat: 0 hPa
                    Senzor de nivel de umplere a agentului de reducere: act. valoare: 210,5 mm
                    Senzor pentru reducerea temperaturii rezervorului de agent: temperatură: 26,0 ° C
                    Condiții de eliberare a presurizării sistemului agentului de reducere-Biti 0-7: 0
                    Condiții de eliberare a presurizării sistemului agentului de reducere-Bite 0-7: 87
                    Sistem de agent de reducere: stare curentă: COSCR_STANDBY
                    Sistem de agent de reducere: status curent-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1

 

Am desfacut injectorul de adblue, l-am curatat, l-am montat la loc. Dupa 4-5 zile l-am desfacut din nou si erau urme de adblue cristalizat pe el, l-am curatat din nou, consider ca functioneaza tot sistemul adblue.

 

Am scos sigurantele 1 si 20 si releul 1, am pus contactul si primesc coduri de eroare ulterioare. Daca le sterg, acele erori nu apar in alte situatii. Am facut asta pentru a vedea ca sunt erori pe sistem daca nu este siguranta pusa.

 

Am trecut mai jos si cateva masuratori facute azi cu VCDS

 

                Adresa 01: Motor (04L 906 026 FP)

14:18:31
  IDE03139 Injector agent de reducere: rezistență 14218 mOhm
  IDE03242 Injector pentru agent de reducere: fază de reținere curentă 368 mA
  IDE03243 Injector de agent de reducere: fază de saturație curentă 960 mA
  IDE03387 Durata supratemperaturii la injectorul de agent de reducere 3801 s
  IDE05626 Temperatura calculată la reducerea IDE05626 supapă de injecție agent 56,7 ° C
  IDE07716 Intrare filtru particule: temp. senzor 1: banc 1: valoare brută 155,5 ° C
  IDE07797 Injector 1 banc 1 pentru agent de reducere înainte de SCR cat: activare 22,88%
  IDE10032 Senzor de calitate agent de reducere: concentrație de uree 0,0%
  IDE10241 Agent de reducere modul de pompare presă relativă: calculat 6497 hPa
  IDE11220 Sistem agent de reducere: stare curentă COSCR_PRESSURECTL 

 

Am verificat tot sistemul SCR cu VCDS, totul este in regula, am resetat tot ce era legat de SCR in basic settings de la modulul engine. Am incercat si variantele cu condus masina cu o anumita viteza pe modul manual, accelerat si apoi lasat, condus constant la o anumita turatie, dar nu pot sa scap de aceasta eroare si in momentul de fata mai am 130 km pana cand motor nu mai porneste .

 

Am fost si la o reprezentanta VW, dupa 2 ore in care au pus diagnoza pe masina si au facut vreo 50 km cu masina, eroarea nu dispare.

 

Daca aveti vreo idee ce as mai putea sa incerc, va rog sa-mi spuneti.

Noutati? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 25.03.2021 at 11:40, paul.mihai a scris:

@ph13xlv, te-as ruga sa pui cateva foto cu aceste mufe montate.

Am si eu aceeasi problema ca @bogdan_
 

F7E2BE0B-30AD-47B7-8CFC-372EC949A357.jpeg

Salutari,am si eu problema asta la dsg 2015 190CP 4motion, am bagat addblue petrom fara sa ma uit si cred ca probabil era de scr in loc de dsg.

Ceva recomandari sau info de preturi sau un service ok la pret in brasov ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

billib0y

AdBlue nu poate fi decat "scr"!

DSG se refera la cutia de viteze.

Trebuie sa cumperi AdBlue norma ISO: 22241-1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumoarat de la epiesa care teoretic e original VW, respecta ISO-ul de mai sus si era cam 150 ron pt 10l. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!