Jump to content

Vw Passat B8 AdBlue Refill


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

27 minutes ago, Xman_ghio said:

Dar ce soft ai updatat? Soft motor, soft cutie de viteze, soft media? 🙂

Motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/15/2022 at 5:49 PM, Sorca Radu said:

Revin cu update, ii multumesc colegului alextsr pt indrumari! Azi am fost si am facut update de soft, tin sa specific ca de la ultima actualizare au aparut 2 updat-uri noi pt masina mea! A incarcat baiatul ultimul update de soft, mai apoi am condus 200m am oprit motorul, l-am pornit si "surpriza" martorul adblue nu s-a mai aprins! Am facut 130 km si ii in regula pana acum, deci eu personal recomand update de soft cel putin pt motorizarea 240 cp bitdi an 2016!Mai bine facuta din timp decat sa ramai prin tari straine cu "1000 km adblue"! 

Ps: nu a costat mult, dar nu pot sa dau pretul si firma pt a nu fi considerat reclama. O zii buna tuturor

Oricum acest update de soft din puntul meu de vedere a adus imbunatatiri masini, mi-a facut cadou si update soft la cutie! Salutari si multumiri tuturor pt sfaturi

Salut, ca sa lamurim si colegii, ce update de soft ai facut, la motor? sau doar la partea de adblue?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor! Am facut si eu ceea ce a zis colegul mai sus, testul cu frana, dar la mine nu a functionat! Eu am facut update de soft si s-a aters complet! Ar mai fii o varianta:sa completam cu adblue atunci cand mai avem 2400 de km pt ca atunci ne avertizeaza, asta spun din ce am citit pe forumuri din strainatate si sa fie in termenul de garantie! De ex eu am luat un bidon  de adblue original acum si scrie pe el fabricat la 02 2022 ai expira la 02 2024!conteaza mult si acest aspect! Seara frum tuturor

Am facut update de soft la motor si cutie! De la softul pe care l-am avut eu pe masina au mai aparut intre timp alte 2 noi! L-am instalat pe ultimul!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/29/2020 at 5:17 PM, enache184 said:

Nu mai e întreg colierul din plastic  la mine, cred ca o sa.l in locuiesc cu unul metalic si vedem ce se întâmplă 

 

On 5/29/2020 at 3:10 PM, enache184 said:

Salut, 

Azi am ridicat capota si... ZAPADAAAA.

oare sa schimb doar colierul sau trebuie toată conducta?

Screenshot_20200529-150512_Gallery.jpg

Screenshot_20200529-150507_Gallery.jpg

Salutare aceeasi problema o am si eu la o skoda superb 3 combi,azi am constatat plin de adblue cristalizat pe conducta ce duce in injector.Am comandat de la un parc Dezmembrari conducta si surpriza domnii de acolo au taiat conducta si mi au trimis doar partea ce le am explicat ca am pierderi.intrebarea mea este oare se poate sa tai conducta mea si cu o cupla rapida sa o leg de partea ce mi au trimis cei de la dezmembrari?eventual daca ma ajuta cineva cu un cod de pe conducta.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, deoarece prin mansonul acelei conducte trece incalzirea ei. Iti recomand conducta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e prtea buna buna ce o am si ma gandeam ca doar leg firele pt incalzire si cu o cupla rapida de 4 sa imbin de restul

conductei.

CCB89F54-FCD8-446E-A1F3-E5FA05906F39.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.12.2022 at 0:21, UserAdi a scris:

 

Daca ai mâini dibace si scule fine încercă sa scoți de la capătul asta tăiat oringurile de la cupla ce intra in injector .

Asta e motivul apariției zăpezii !!!

Daca așa nu rezolvi alta conducta si chinul de a o monta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 14.10.2022 at 18:28, SHARANMAN2018 a scris:

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva sa-mi explice unde se afla acest senzor la care face referire eroarea :

 

Monday,26,September,2022,16:26:31:62612
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 11 x64
VCDS Version: 22.9.0.0 (x64)  HEX-V2 CB: 0.4623.4
Data version: 20220830 DS341.0
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZFE400297
Mileage:    Repair Order: 26.09.2022

--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03N-906-026-CUA.clb
Control Module Part Number: 03N 906 026     HW: 03N 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   X22 0948
           Software Coding: 0125003A047605083000
            Work Shop Code: WSC 08601 003 104857
              ASAM Dataset: EV_ECM20BTD01103N906026 001008 (VW48)
                       ROD: EV_ECM20BTD01103N906026.rod
                      VCID: 688AB06D52FC920B4F3-803C
1 Fault Found:

22585 - Reductant Level Sensor 
          P203B 00 [237] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 74700 km
                    Date: 2022.09.18
                    Time: 17:17:20

                    Engine RPM: 2189.00 /min
                    Normed load value: 34.9 %
                    Vehicle speed: 43 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 100 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.540 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 22.0 °C
                    Reducing agent pump module relative press.: calculated: 7175 hPa
                    Reducing agent fill level sensor: act. value: 0.0 mm
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 22.1 °C
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
                    Reducing agent system: current status: COSCR_PRESSURECTL
                    Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 4


Readiness: 1 1 0 0 0 

 

Multumesc .

Salut , ai remediat problema , am și eu aceeaș problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.02.2023 at 8:28, dan1606 a scris:

 

Sal,

 

NU a rezolvat nimic din ce știu.

Am înțeles ca acest senzor ar fi in rezervor / pe rezervor si ar trebui înlocuit rezervorul ci totul .

Dar nu sunt sigur de chestia asta .

Așa ca daca afli ceva concret sa mă anunți ca sa-i zic si eu proprietarului ce si cum .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la ski, iar, si toata saptamana trecuta au fost ziua -12/-15 grade iar noapte chiar -20, sau mai putin.

Masina a fost parcata de luni dimineata pana joi la pranz.

Drumul de 900km a fost fara nicio problema, fara erori, fara martori in bord, adblue cat pentru inca aprox 5-6000km.

La retur am dat un scan cu OBD11, si aparea eroarea de mai jos, din ce-mi dau seama, a fost la retur, avand in vedere ora si viteza la care a fost stocata.

Dupa stergere eroare nu a mai aparut.

Ar trebui sa ma ingrijorez?

Din ce am mai citit vag pe net ar fi un cod ce eroare ce are legatura cu Adblue...

 

Trouble codes:
P203B00 - Reductant Level Sensor Circuit Range/Performance
Intermittent
Date: 2023-02-09 15:16:16
Mileage: 182494 km
Priority: 2
Malfunction frequency counter: 1
Unlearning counter: 255
Engine speed: 2332.00 1/min
Normed load value: 35.3 %
Vehicle speed: 135 km/h
Coolant temperature: 89 °C
Intake air temperature: 109 °C
Ambient air pressure: 940 mbar
Voltage terminal 30: 14.480 V
Dynamic environmental data: 20962616250A8D1A6919B01A7301551A720AAF1A6600FF1757041A680044

 

Ce sugestii? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice sa il lasi in pace - poate a fost o eroare intermitenta. Mie mi-a luat in vara vreo 150km ca da isi ia nivelul corect de Adblue dupa un refill.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am si eu, apare doar la temperaturi foarte mici in cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu mi a aparut pana acum eroarea asta, dar sincer nici nu cred ca am mai vazut temperaturi asa scazute de cand am masina. In a 4a zi am folosit webasto 30min inainte de a o porni, dar a pornit "la sfert" cum s ar zice :)

Mai urmaresc si tin sub observatie.

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, acidone77 said:

Coolant temperature: 89 °C
Intake air temperature: 109 °C

Eroarea a aparut la cald ,nu la rece.

Foarte mare intake air ,ar trebui verificat acest senz 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 109 grade ,pe vremea asta ,poate fi  senz defect/decalibrat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ar fi 2 senzori, unul pe debitmetru si unul pe admisie?

Ar putea fi un radiator infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doi senzori de temperatura in admisie, unul inainte si unul dupa intercooler (ambii dupa turbine). Asta pare ca e cel de dinainte de intercooler si valorea afisata e plauzibila, nu cred ca ai nici o problema in privinta asta. Poti sa loghezi ambii senzori de temeperatura pentru o verificare suplimentara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/7/2021 at 10:29 AM, bogdan_ said:

Revin cu update, am inlocuit furtunul care costa 170 euro doar furtunul. Inlocuirea e destul de enervanta pentru ca e din fata pana in spate si trece printr-un tub de metal.

Imi poti lasa un mesaj, te rog, de unde ai luat furtunul? Am aceeasi problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
calingurghiu

 Am rezolvat relativ ușor!!!

48 lei...si am scăpat de ,,zapada"😁

20230511_132920.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu, aceeasi solutie. Mare mizerie, alta bataie de joc tipic VW :) . Dar na, e asumat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica te rog si pentru profani ce ai facut de fapt si ce ai cumparat pentru cei 48 de lei? 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 5/11/2023 at 12:30 PM, calingurghiu said:

 Am rezolvat relativ ușor!!!

48 lei...si am scăpat de ,,zapada"😁

20230511_132920.jpg

Salutare,

Am făcut și eu operațiunea asta si după aproximativ 2000 km conectorul de plastic s-a dezasamblat, presupun că nu rezistă la presiune sau la temperatura crescut. Am pus altul nou si azi am comandat de pe AliExpress unele de metal care sper sa fie mai rezistente. Sunt curios daca la tine tine sau întâmpini aceeași problemă ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

ca sa nu mai deschid alt topic: aveti ceva pareri pro/contra refill AdBlue de la pompa de la OMV? Am o statie noua OMV langa mine care vinde AdBlue la pompa - asa pot sa completez exact cu cantitatea mentionata in bord direct de la pompa de Adblue. Vad ca respecta si norma de pe busonul meu (ISO 22241-1).

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat e de sensibil sistemul ADBLUE la VW, si la alte marci in general, eu nu m-as risca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!