Jump to content

Vw Passat B8 AdBlue Refill


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

Constantincatalin

Salut , range ul la adblue nu functioneaza ca la combustibil ? La mine am rangeul 6500 km de vre o 1500 km ( trebuia sa imi arate 5000)! Posibil sa fie adblue anulat sau asa functioneaza el ?? Touran 2016 2.0 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vcds ul, cantitatea care o ai in rezervor si vezi daca scade in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Range-ul scade din 500 in 500km. Nu functioneaza ca la rezervorul de carburant, ci verifica nivelul "din cand in cand" - adica nu este verificat constant/instant. De asta cand se umple rezervorul de Adblue ai nevoie de o "mini procedura" astfel incat nivelul sa se reseteze.

 

Dar oricum nu e tocmai ok ca de 1500km nu a scazut autonomia deloc. Mai urmareste 500-1000km si daca tot nu scade atunci e o problema. Dar nici nu te panica daca nu scade "km cu km" 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin
On 15.02.2024 at 17:59, F l o r i n a scris:

Verifica cu vcds ul, cantitatea care o ai in rezervor si vezi daca scade in timp

Am pus vcds dar nu am gasit nicaieri nimic despre adblue !! Imi poti spune te rog unde , cum fac ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate un coleg să mă ajute cu codul de piesă pentru furtunul care vine în injectorul adblue? Am comandat https://www.ebay.de/itm/276090974442?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=wV5lLSaSTOe&sssrc=4429486&ssuid=7WOEabYHQsi&var=&widget_ver=artemis&media=COPY și nu se potrivește. Ce am comandat avea mufa electrică în ambele părți. La mine în partea de la injector nu este mufa electrică. Mufa care intra în injector este de culoare albă. Cea comandata este neagră, nu știu dacă contează. Am zăpadă din abundență și aș vrea să schimb furtunul cu totul.

WVWZZZ3CZGE089313

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu sapa ori aici ori pe Facebook pe grupurile de Passat b8... S-a descoperit cum rezolvi problema cu 100ron... Mufa etc... Fără sa schimbi conducta toată.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit, însă nu aș face vreo improvizație care să nu țină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este improvizație.. E mufare rapida... Se foloseste la greu în industrie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca o sa reziste la temperaturile de sub capota?

Pentru cine este interesat aveți codul: 3Q0131984AE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînțeles că rezistă... Sunt soluții industriale... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut a mai intampinat cineva problem asta ? imi bord imi arata 0  dar el   consuma Adblu si completez ?

Imagine WhatsApp 2024-03-25 la 20.43.23_c7035bc9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate il ai anulat .. din soft. 

Scanare de erori ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Catalin1609

Salutare!

Am un Passat B8,5. Cand l-am luat, imi arata nivel adblue 9500 km. Am facut distributia cand imi arata 8000 km, iar acum, dupa 1500 km parcursi, imi arata tot 8000 km. Mentionez ca pentru scurt timp a scazut la 7500 km dupa care a crescut iar la 8000 km si asa a ramas de 1500 km. Regenerari isi face, StartStop functioneaza, nu arata nicio eroare in bord. Sa-mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio

Nu! Nivelul de Adblue nu e ca nivelul de carburant! Lasa-l in pace. Daca si dupa 3000km iti arata tot asa atunci sa iti faci griji… 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

consumul de ADblue este strans legat de consumul de motorina. Daca ai avut consum mare urban, iar ulterior ai mers extraurban si a scazut consumul, se explica de ce a crescut autonomia si la adblue

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidone77

Pentru a evita pe cat posibil probleme, iti sugerez sa tii cat mai plin rezervorul de adblue, adica sa nu lasi sa scada pana te avertizeaza ca ai 2500km range sau sub, si sa bagi doar adblue original vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin1609

De cand am luat-o, adica de 3.500 km, imi arata ca pot alimenta AdBlue cu 3 - 10,5 l. Deci, range 8.000 km si imi spune ca pot baga 11 l, asta inseamna un rezervor de peste 20 l? Kilometrii i-am facut mai mult in afara, iar ca stil de condus, unul relaxat, consum intre 4,2 - 5,2 l/100. Masina are acum 130.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio

NU exista sa aiba 20l rezervorul de Adblue ca nu e camion... la mine are vreo 12l rezervorul si duce cam 10000km.

 

Pune o poza ca la 8000km nu ar trebui sa iti arate ca trebuie sa bagi 10.5l. Eu mai am autonomie 7000km si imi spune ca am de bagat intre 3.5-4.25l sau ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin1609

p1.png

Imi arata chiar 11,25, inseamna ca ori nu am retinut eu bine, ori s-a modificat intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidone77

Ia un bidon de 10L cu adblue original si fa plinul sa vezi cat intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin1609
Ceva tot "nu pusca" pentru ca ar trebui sa ai rezervorul de 16l, care iti ajunge cam 12.000km.

 

Oricum, cumpara un bidon original de 10l si il pui tot (din moment ce iti apar 11.25l maxim ca se pot pune). Atentie! Il pui asa: opresti masina, pui inapoi contactul (sa fie "on"). Cu el pus iti alimentezi rezervorul de Adblue. Dupa ce ai terminat de alimentat iei contactul (sa fie "off") si apoi pornesti masina; ar trebui ca nivelul de Adblue sa se fi resetat la noua valoare. Posteaza poza aici. Succes!

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna colegi, 

 

Detin un Sharan 2013 2.0 140ps CFFB cu Adblue si de cateva zile mi-a aparut erorile acestea.Ieri am desfacut injectorul Adblue sa il curat daca este necesar dar mentionez ca era curat fara nicio depunere.Ce mai pot sa verific pana la inlocuirea lui? Momentan am aceste erori pe Engine si eroare adblue in 900 km fara start motor

 

 

Sunday,15,September,2024,13:15:08:00009

VCDS Version: Release 22.9.0 Running on Windows 10 x64

www.Ross-Tech.com

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb

Control Module Part Number: 03L 906 018 HH    HW: 03L 907 309 Q

  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H28 9980

           Software Coding: 0019001A042401080000

            Work Shop Code: WSC 00309 219 00000

              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HH 003015 (VW36)

                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod

                      VCID: 77FD5EDBCECD4D3572-8022

2 Faults Found:

 

9611 - Reductant Injector Bank 1

          P2047 00 [175] - Open Circuit

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 250731 km

                    Date: 2127.14.31

                    Time: 13:27:46

 

                    Engine RPM: 780.50 /min

                    Normed load value: 12.9 %

                    Vehicle speed: 0 km/h

                    Coolant temperature: 70 °C

                    Intake air temperature: 26 °C

                    Ambient air pressure: 960 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.920 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Outside temperature: 9.5 °C

                    Exhaust gas temperature sensor 4: 197.1 °C

                    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 582 hPa

                    Sensor for reducing agent fill level: fill level: 80.11 %

                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 11.3 °C

                    Calculated temperature at reduction agent injection valve: 65.8 °C

 

9647 - Reductant Injector Valve (Bank 1)

          P208E 00 [101] - Stuck Closed

          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 250733 km

                    Date: 2127.14.31

                    Time: 16:58:32

 

                    Engine RPM: 1485.50 /min

                    Normed load value: 51.8 %

                    Vehicle speed: 2 km/h

                    Coolant temperature: 57 °C

                    Intake air temperature: 13 °C

                    Ambient air pressure: 960 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.840 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Outside temperature: 8.0 °C

                    Exhaust gas temperature sensor 4: 209.0 °C

                    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 5 hPa

                    Sensor for reducing agent fill level: fill level: 80.16 %

                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 10.7 °C

                    Calculated temperature at reduction agent injection valve: 37.3 °C

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ca să nu poluez acest forum cu un nou topic deschis, întreb aici: Ce părere aveți de AdBlue de la Dreissner?

Pe el scrie că se folosește la motoarele diesel Euro6 SCR. Din câte am citit eu pe etichetă, nu are ISO-ul cerut de VW.

Oricum este foarte-foarte ieftin (între 50 și 65 de lei 10L).

Voi ce părere aveți?

Ca idee, eu am tot luat de la Dreissner și lichid de parbriz, antigel, apă distilată și am fost mulțumit de calitatea acestora, însă nu știu dacă merită să risc cu AdBlue.

Mașina este cea din semnătură.

ADBLUE30-1000x1000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Adblue VW e 80-90 lei. De ce sa risti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand  OE  comandat dupa seria VIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!