Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

On 24.04.2017 at 9:58 PM, mihaiimisu said:

Salut. Am un b5.5 2002 motor abv. Mai din toamna la relanti se mai simtea cate un tremurat. Acum o luna schimb ulei si filtre  .tremuratul a ramas .motorul isi revine dupa 70 de grade.am facut o diagnoza pe canalul 13 cat vibreaza la relanti injectorul 4 sta pe 2.99 . Dupa 70 de grade si-a revenit 0.35-0.45. Pe engine nu am nici o eroare .a mai patit cineva ? 

Si cu ce sa incep :contacte injector'sa fie injectorul defect cand merge prost scoate un pic de fum.multumesc anticipat

Am desfacut ieri capac motar.curatat si intarit mufe injectoare 

Reglat injectoare.nu se umblase niciodata la ele. Le-am gasit la 280de grade , si le-am pus la 180grade.La prima cheie a parnit in cam 20 de secunde.de atunci nici un tremurat nici un rateu nici o vibratie in 40 de km cred ca mi-am rezolvat problema.

Mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare!

Masina din semnatura a dezvoltat in ultima vreme un tremurat cu personalitate(3-4 luni). Tremura doar la plecarea de pe loc in treapta 1 indiferent de modul cum o fac, adica daca calc sau nu acceleratia. In rest 0 tremurat la relanti sau la schimbarea in alte trepte, inclusiv in marsarier, motorul merege rotund constant. Treaba cu personalitatea vine de la faptul ca nu se manifesta asa constant. De exepmplu azi am facut doua drumuri de vreo 10 km. La plecare tremura de iti venea s-o bati iar la intoarcere, dupa vreo ora, nu tremura nici sa o bati. Daca e in modul tremurat tremura de la prima plecare si continua inlclusiv dupa incalzirea motorului. Am incercat apasarea pedalei de ambreiaj cu mana si nu se simt vibratii iar ambreiajul tine jos si  nu patineaza in conditiile unor acceleratii uneori violente cu pedala in podea si turata pana in apropierea zonei rosii. In ceea ce priveste injectoarele nu as spune ca am probleme, da putin fum la pornire dar cam atat, relantiul nu oscileaza, nu tremura in mers sau relanti, consumul mixt 6,5 (determinat prin plin pe plin) cu toate ca am talpa cam grea. De unde sa incep investigatiile pentru a determina cauza problemei? 

O seara faina tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici suportii de la motor si de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din volant. Trebuie altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e verdictul, volant pe duca. Din ce am vazut piesele second hand au preturi cam absurde asa ca voi cumpara un kit nou de ambreiaj. Din ce am citit pe forum e mai rezistent volantul fara masa dubla comparativ cu cel cu masa dubla asa ca o sa fac conversia la prima varianta.Ce marca recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele pt. ambreiaj nu se iau sh niciodata. Placa de presiune nu cred ca trebuie schimbata.  Masa dubla este pt. comfort, masa simpla pt. sportivi, adica alegi comfortul  fara vibratii  pe bani  buni , sau faci economii , si ai  vibratii la plecare, de acum  pana dai masina. Tocmai motivul pt. care ai postat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am rezolvat o veche problema la fosta masina. Si anume intrerupt la relanti. Problema a inceput prin a da cate o intrerupere la relanti dupa ce se incalzea. Apoi a inceput sa faca de cateva ori pe secunda aleatoriu, nu ritmic. Totul la relanti sau cateodata la plecarea de pe loc. Am scos egr din schema, degeaba. Am schimbat oringuri injectoare plus reglaj si degeaba. Am inlocuit senzor axa cu came si s-a potolit vreun an. Apoi a inceput si mai rau, violent cu opriri de motor. Am ridicat relantiul la maxim si nu se mai oprea motorul. Urmatorul pas era injectoarele. Am zis totusi sa verific si senzorul de la vilbrochen. Surpise!! Cablajul facut praf, izolatia rascoapta si rupta pe alocuri. Am izolat bine cablajul si masina merge normal. Am mai citit undeva pe forum ca se coace cablajul la senzorul ala dar nu stiam unde este si nici nu mi-a zis nimeni ca ar fi de la el. 

 

Edit: Am gasit senzor OEM cu 132 lei la autokarma. Parerea mea este ca acolo trebuie verificat deoarece cablajul pozitionat pe motor si mai devreme sau mai tarziu va face probleme.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

 

A trebuit să citesc 14 pagini ale topicului să văd dacă mă regăsesc cu problema pe care o am  și cum Murphy nu doarme am găsit ceva asemănător pe ultima pagină, problema sună cam așa:

Smucituri la plecarea de pe loc în treapta 1, la o plecare lentă nu se întâmplă nimic dar dacă o grăbesc(trafic aglomerat semafoare, etc) un pic parcă pleacă mașina și apoi trage și motorul după ea, spun asta pentru că dacă frânez scurt revine în aceeași poziție, adică altă smucitură și acest lucru se repetă ori de câte ori este lăsată pe liber la viteze mici și ciupesc frana sau o trec în treapta 2 debraiez și o calc(sau la viteză foarte mică în sensuri giratorii cand trebuie să-i dau 1 și parcă se îneacă și dă această smucitură), apare această bătaie fier pe fier(clanc clanc). Menționez că și după ce am schimbat cele 5 tampoane de susținere ale motorului se menține ceea ce am relatat mai sus.

De asemenea la plecarea de pe loc , adică de la turația de relanti și până la 1300 de ture până se pune mașina în mișcare îmi vibrează bordul, fenomen ce se întâmplă indiferent de viteză dacă mașina este pe liber.

1.9 TDI 1999 AFN 

 

Modificat de Lewis77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data  se verifica bucsele bratelor inferioare, cele curbate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Lewis77 said:

la o plecare lentă nu se întâmplă nimic dar dacă o grăbesc(trafic aglomerat semafoare, etc) un pic parcă pleacă mașina și apoi trage și motorul după ea,

Esti tu sigur ca ambreiajul e ok? Ca mie cam asta imi spun simptomele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu o problema în timp ce mergeam a început sa trepiedeze mașina ca și cum nu se alimentează și imediat după ce trepideaza se aprinde ESP-ul și nu mai pot sa merg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia obisnuiti cu Dacii, n-au auzit de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am cumparat un passat 1.9 TDI 116 CP MOTOR ATJ 6+1trepe 4X4.

Am o problema se aprinde in bord martorii de la abs si esp in mers , dar in relantiu cand o tin turata intre 2000 si 2500 ture, trepideaza si putin masina. Motorul porneste foarte bine.

In relantiu imi da eroare pe injectoarele 1 si 2 in  mers pe 3 si 4 .

Am schimbat set oringuri injectoare si sigurantele care tin arcul presat si nici o schimbare. Injectoarele au fost reglate la 180 grade.

Injectoarele de la punctul atacat le-am desfacut 180° am procedat corect.

Mai citisem pe forum ca injectoarele de la punctul atacat ( adica cand opune rezistenta se invarte motorul pana cand arcul injectorului este slabit si se strange surubul la 180 grade.

IMG-20181117-WA0005.jpg

IMG-20181117-WA0006.jpg

IMG-20181117-WA0008.jpg

IMG-20181117-WA0013.jpg

IMG-20181117-WA0003.jpg

IMG-20181117-WA0004.jpg

diesel-4.jpg

Modificat de denzzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi dau eu seama, problema este pe parte electrica, adica bobinele injectoarelor,si pe retur, incearca prima data cu un schimb la cablajul  injectoarelor de pe chiulasa. Daca nu isi revine... le schimbi cu unele de anglia si aia e ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare defecte. Banuiesc ca defectul se reflecta in pretul de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns !!

Cablajul de la injectoare a fost dat jos si verificat .

Am sa fac o investitie in 4 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou,                                                  Am facut o investitie de 4 injectoare second hand , am reglat injectoarele la 180 grade si avansul pe 0 si masina merge super.Dar totusi un mecanic mi-a zis ca avansul trebuia reglat maxim + 1,5 si minim - 1

Modificat de denzzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut nu sunt sigur daca postez unde trebuie dar sunt disperat dupa un diagnostic mai precis.

Acum 2 nopti  am folosit frana de mana la o viteza destul de mare iar la 1 minut motorul a inceput sa o ia razna in sensul ca rpm-urile urca si coboara dramatic de mult pe liber fara ca eu sa apas acceleratia iar motorul moare.

Care ar putea fii cauza exacta si cat m-ar costa piese + manopera ?

Mentionez ca masina este 1.8T 20v benzina passat decembrie 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut, am o problema la un B5.5 1.9 AVF 131 cp, de curând am schimbat pompa din rezervor cu una sh deoarece mi s a spart în rezervor tot cadrul de plastic și s a ars. Am curățat rezervorul deoarece aveam bucăți de plastic, după ce am montat o am zis sa dau o tura cu ea. A întâia, a 2a când am depășit de 2000 de turati smucea. A 3a la fel a 4a a5a a 6a, toate vitezele înafara de a 1-a. Dacă calc încet accelerația, mai 'bătrânește' sa zic nu smuceste deloc, când o calc tare smuceste foarte rău. Aveți idee ce problema are? Pe tester mi a dat senzorul MAP, am dat ștergere, după nu mai mi a apărut.

Modificat de marian2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Vin si eu cu o problema si va cer sfatul. Problema sta in felul urmator : masina a inceput sa smuceasca si sa trepideze in mers, apoi cand dau sa opresc pe loc, se opreste si motorul si fooarte greu si lung porneste din nou. Problema se manifesta cand motorul ajunge pe la  70 de grade. Trei zile la rand mi s-a oprit in trafic, la trecere de pietoni, intersectii, adica unde te faci de tot rahatul...Am schimbat pompa tandem si cablajul  care intra in mufele de la injectoare pentru ca de a lungul timpului am avut clasica problema cu stransul papuceilor la injectoare, dar atunci mi se si aprindea martorul ESP pe bord. Dupa schimbarea pompei tandem si a cablurilor masina nu se mai opreste ,insa tot are simptome de intrerupere intre viteza 3 si 4 , undeva intre 1600 si 1800 de ture. Am iesit cu ea pe autostrada si merge foarte bine la turatii mari, adica cu viteze de 140-160, chiar si 180. Am facut si o diagnoza la Al Bundy unde nu a gasit nicio eroare stocata, EGR functional, debitmetru, niciun senzor , nimic. La injectoare apar urmatoarele valori : -0.59, - 1.25, 0.87 si 0.49... Cristi spunea ca poate fi dintr un injector sau pompa de motorina din rezervor. Am scos pompa de motorina din rezervor, am spalat sorbul, desi nu era dezastru pe acolo, sita aceea metalica era chiar curata, am montat pompa la loc si la fel. O chestie foarte ciudata, cateodata cand franez si vine masina asa spre fata , parca tinde pe turometru sa coboare putin sub cat sta relantiul normal si trepideaza usor, iar cand se opreste complet pe loc, revine si sta frumos la relanti fara trepidatii. Cand trepideaza la relanti usor, creste si consumul instant pe la 1.2, 1.3 l/h, apoi coboara la 0.9 cat sta normal.( normal sta la 0.6 - 0.7 dat am un fir rupt la senzorul de temperatura motorina, dar asta e alta treaba). As schimba si pompa de motorina din rezervor, dar mi e ca dau iar banii degeaba , pentru ca porneste foarte usor la rece si la cald si trage chiar si cu 180 km/h. Poate pompa de motorina din rezervor sa imi dea aceasta intrerupere sau intermitenta sau injectoarele? Adica pompa ori merge ori nu merge, nu? Nu stiu ce sa-i fac. Sa fie filtru de motorina? Am schimbat uleiul si filtrele acum 2000 de km., toate Mann. Motorina doar de la MOL de cand am masina adica de vreo 18 ani.Sa fi fost apa in motorina si sa fi ramas in filtru?

Am citit tot thread ul , am vazut ca si Cosmin a avut intreruperi in sarcina si a schimbat pompa direct, nu a spalat o...Poate cineva a mai patit ceva de genul si ma poate lumina putin.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nico idee, nicio parere??  Sa fie releul de la pompa de motorina din rezervor sau doar pompa? sau ambele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, cred că cel mai revelator ar fi o măsurare a injectoarelor atunci când începe ”trepidația” și când îți afișează un consum de 1,2-1,3l/oră. Vezi dacă apare vreunul blocat (valori de +/-2.99)! 

Eu de fiecare dată când am avut un injector blocat intermitent, aveam valori relativ OK uneori, însă în momentul în care începea să trepideze și să crească considerabil valorile de consum la relanti, fix în acele momente îmi apărea în VCDS injectorul ca fiind blocat.

În rest, la fel ca la tine, nu aveam deloc probleme în turație și la viteze mari. 

Când începe să trepideze nu ai fum alb sau un miros înțepător ale gazelor de eșapament?

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu scotea fum masina, chiar si cand pornea foarte lung si greu. Si chiar daca ar fi un injector blocat, de ce nu mai porneste dupa ce se opreste? PD ul porneste si in 3...dai lung la cheie si parca nu se alimenteaza...la rece porneste la sfert.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate Executron!!....problema e la injectoare....injectorul numarul 3 sare in balarii....adica peste 3,adica sare si se blocheaza , masina merge in 3 , apoi se opreste in sarcina....le dau jos le trimit la Buzau la Maracineni si end of story..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!