Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

On 24.04.2017 at 9:58 PM, mihaiimisu said:

Salut. Am un b5.5 2002 motor abv. Mai din toamna la relanti se mai simtea cate un tremurat. Acum o luna schimb ulei si filtre  .tremuratul a ramas .motorul isi revine dupa 70 de grade.am facut o diagnoza pe canalul 13 cat vibreaza la relanti injectorul 4 sta pe 2.99 . Dupa 70 de grade si-a revenit 0.35-0.45. Pe engine nu am nici o eroare .a mai patit cineva ? 

Si cu ce sa incep :contacte injector'sa fie injectorul defect cand merge prost scoate un pic de fum.multumesc anticipat

Am desfacut ieri capac motar.curatat si intarit mufe injectoare 

Reglat injectoare.nu se umblase niciodata la ele. Le-am gasit la 280de grade , si le-am pus la 180grade.La prima cheie a parnit in cam 20 de secunde.de atunci nici un tremurat nici un rateu nici o vibratie in 40 de km cred ca mi-am rezolvat problema.

Mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare!

Masina din semnatura a dezvoltat in ultima vreme un tremurat cu personalitate(3-4 luni). Tremura doar la plecarea de pe loc in treapta 1 indiferent de modul cum o fac, adica daca calc sau nu acceleratia. In rest 0 tremurat la relanti sau la schimbarea in alte trepte, inclusiv in marsarier, motorul merege rotund constant. Treaba cu personalitatea vine de la faptul ca nu se manifesta asa constant. De exepmplu azi am facut doua drumuri de vreo 10 km. La plecare tremura de iti venea s-o bati iar la intoarcere, dupa vreo ora, nu tremura nici sa o bati. Daca e in modul tremurat tremura de la prima plecare si continua inlclusiv dupa incalzirea motorului. Am incercat apasarea pedalei de ambreiaj cu mana si nu se simt vibratii iar ambreiajul tine jos si  nu patineaza in conditiile unor acceleratii uneori violente cu pedala in podea si turata pana in apropierea zonei rosii. In ceea ce priveste injectoarele nu as spune ca am probleme, da putin fum la pornire dar cam atat, relantiul nu oscileaza, nu tremura in mers sau relanti, consumul mixt 6,5 (determinat prin plin pe plin) cu toate ca am talpa cam grea. De unde sa incep investigatiile pentru a determina cauza problemei? 

O seara faina tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici suportii de la motor si de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din volant. Trebuie altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e verdictul, volant pe duca. Din ce am vazut piesele second hand au preturi cam absurde asa ca voi cumpara un kit nou de ambreiaj. Din ce am citit pe forum e mai rezistent volantul fara masa dubla comparativ cu cel cu masa dubla asa ca o sa fac conversia la prima varianta.Ce marca recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele pt. ambreiaj nu se iau sh niciodata. Placa de presiune nu cred ca trebuie schimbata.  Masa dubla este pt. comfort, masa simpla pt. sportivi, adica alegi comfortul  fara vibratii  pe bani  buni , sau faci economii , si ai  vibratii la plecare, de acum  pana dai masina. Tocmai motivul pt. care ai postat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am rezolvat o veche problema la fosta masina. Si anume intrerupt la relanti. Problema a inceput prin a da cate o intrerupere la relanti dupa ce se incalzea. Apoi a inceput sa faca de cateva ori pe secunda aleatoriu, nu ritmic. Totul la relanti sau cateodata la plecarea de pe loc. Am scos egr din schema, degeaba. Am schimbat oringuri injectoare plus reglaj si degeaba. Am inlocuit senzor axa cu came si s-a potolit vreun an. Apoi a inceput si mai rau, violent cu opriri de motor. Am ridicat relantiul la maxim si nu se mai oprea motorul. Urmatorul pas era injectoarele. Am zis totusi sa verific si senzorul de la vilbrochen. Surpise!! Cablajul facut praf, izolatia rascoapta si rupta pe alocuri. Am izolat bine cablajul si masina merge normal. Am mai citit undeva pe forum ca se coace cablajul la senzorul ala dar nu stiam unde este si nici nu mi-a zis nimeni ca ar fi de la el. 

 

Edit: Am gasit senzor OEM cu 132 lei la autokarma. Parerea mea este ca acolo trebuie verificat deoarece cablajul pozitionat pe motor si mai devreme sau mai tarziu va face probleme.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

 

A trebuit să citesc 14 pagini ale topicului să văd dacă mă regăsesc cu problema pe care o am  și cum Murphy nu doarme am găsit ceva asemănător pe ultima pagină, problema sună cam așa:

Smucituri la plecarea de pe loc în treapta 1, la o plecare lentă nu se întâmplă nimic dar dacă o grăbesc(trafic aglomerat semafoare, etc) un pic parcă pleacă mașina și apoi trage și motorul după ea, spun asta pentru că dacă frânez scurt revine în aceeași poziție, adică altă smucitură și acest lucru se repetă ori de câte ori este lăsată pe liber la viteze mici și ciupesc frana sau o trec în treapta 2 debraiez și o calc(sau la viteză foarte mică în sensuri giratorii cand trebuie să-i dau 1 și parcă se îneacă și dă această smucitură), apare această bătaie fier pe fier(clanc clanc). Menționez că și după ce am schimbat cele 5 tampoane de susținere ale motorului se menține ceea ce am relatat mai sus.

De asemenea la plecarea de pe loc , adică de la turația de relanti și până la 1300 de ture până se pune mașina în mișcare îmi vibrează bordul, fenomen ce se întâmplă indiferent de viteză dacă mașina este pe liber.

1.9 TDI 1999 AFN 

 

Modificat de Lewis77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data  se verifica bucsele bratelor inferioare, cele curbate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Lewis77 said:

la o plecare lentă nu se întâmplă nimic dar dacă o grăbesc(trafic aglomerat semafoare, etc) un pic parcă pleacă mașina și apoi trage și motorul după ea,

Esti tu sigur ca ambreiajul e ok? Ca mie cam asta imi spun simptomele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu o problema în timp ce mergeam a început sa trepiedeze mașina ca și cum nu se alimentează și imediat după ce trepideaza se aprinde ESP-ul și nu mai pot sa merg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia obisnuiti cu Dacii, n-au auzit de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am cumparat un passat 1.9 TDI 116 CP MOTOR ATJ 6+1trepe 4X4.

Am o problema se aprinde in bord martorii de la abs si esp in mers , dar in relantiu cand o tin turata intre 2000 si 2500 ture, trepideaza si putin masina. Motorul porneste foarte bine.

In relantiu imi da eroare pe injectoarele 1 si 2 in  mers pe 3 si 4 .

Am schimbat set oringuri injectoare si sigurantele care tin arcul presat si nici o schimbare. Injectoarele au fost reglate la 180 grade.

Injectoarele de la punctul atacat le-am desfacut 180° am procedat corect.

Mai citisem pe forum ca injectoarele de la punctul atacat ( adica cand opune rezistenta se invarte motorul pana cand arcul injectorului este slabit si se strange surubul la 180 grade.

IMG-20181117-WA0005.jpg

IMG-20181117-WA0006.jpg

IMG-20181117-WA0008.jpg

IMG-20181117-WA0013.jpg

IMG-20181117-WA0003.jpg

IMG-20181117-WA0004.jpg

diesel-4.jpg

Modificat de denzzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi dau eu seama, problema este pe parte electrica, adica bobinele injectoarelor,si pe retur, incearca prima data cu un schimb la cablajul  injectoarelor de pe chiulasa. Daca nu isi revine... le schimbi cu unele de anglia si aia e ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare defecte. Banuiesc ca defectul se reflecta in pretul de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns !!

Cablajul de la injectoare a fost dat jos si verificat .

Am sa fac o investitie in 4 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou,                                                  Am facut o investitie de 4 injectoare second hand , am reglat injectoarele la 180 grade si avansul pe 0 si masina merge super.Dar totusi un mecanic mi-a zis ca avansul trebuia reglat maxim + 1,5 si minim - 1

Modificat de denzzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut nu sunt sigur daca postez unde trebuie dar sunt disperat dupa un diagnostic mai precis.

Acum 2 nopti  am folosit frana de mana la o viteza destul de mare iar la 1 minut motorul a inceput sa o ia razna in sensul ca rpm-urile urca si coboara dramatic de mult pe liber fara ca eu sa apas acceleratia iar motorul moare.

Care ar putea fii cauza exacta si cat m-ar costa piese + manopera ?

Mentionez ca masina este 1.8T 20v benzina passat decembrie 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut, am o problema la un B5.5 1.9 AVF 131 cp, de curând am schimbat pompa din rezervor cu una sh deoarece mi s a spart în rezervor tot cadrul de plastic și s a ars. Am curățat rezervorul deoarece aveam bucăți de plastic, după ce am montat o am zis sa dau o tura cu ea. A întâia, a 2a când am depășit de 2000 de turati smucea. A 3a la fel a 4a a5a a 6a, toate vitezele înafara de a 1-a. Dacă calc încet accelerația, mai 'bătrânește' sa zic nu smuceste deloc, când o calc tare smuceste foarte rău. Aveți idee ce problema are? Pe tester mi a dat senzorul MAP, am dat ștergere, după nu mai mi a apărut.

Modificat de marian2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!