Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

blaga alexandru

am sa incerc sa revin cu valorile, pt ca nu am eu testerul, merg la cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema si daca ma poate ajuta cineva cu un sfat o sa fiu vesnic recunoscator. Am cumparat anul trecut un VW Passat fab. 2005 2.0 tdi motor BMP cutie DSG. Am folosit.o la maxim. Trei drumuri de Italia iar acolo naveta la servici in fiecare zi. Nu mi s.a ars nici macar un bec. Alaltaieri m.am intors acasa. La intrare in Slovenia mi s.a aprins martorul de probleme la motor in bord. Motorul fuctiona normal. Am hotarit sa.mi continui drumul. Apoi au aparut problemele. Motorul daca.l lasam in turatii reduse incepea sa mearga parca in trei pistoane. Si nu.si revenea oricit de rpede mergeam. Se aude chiar si un sunet ca si cum pornesti un motor de dacie fara o bujie montata. In timp ce mergeam o treceam pe nul si acceleram pina pe la 4000 de ture dupa care.si revenea si mergea rotund pina cind intram iar intr.o coloana si trebuia sa merg iar la relanti. Nu va povestesc ce am patit pe Valea Oltului pina in Pitesti la urcare. Piriia motorul de am zis ca se rupe.

Uleiul e schimbat recent. Cu toate filtrele. Motorina am alimentat doar de calitate. Am bagat pe drum un tub de Duralube. M.am gindit ca s.a blocat un culbutor. Vreau sa completez si cu faptul ca sunt momente in care merge rotund si la relanti. Asta cred ca exclude o supapa arsa. Va multumesc mult.

Am si eu o problema si daca ma poate ajuta cineva cu un sfat o sa fiu vesnic recunoscator. Am cumparat anul trecut un VW Passat fab. 2005 2.0 tdi motor BMP cutie DSG. Am folosit.o la maxim. Trei drumuri de Italia iar acolo naveta la servici in fiecare zi. Nu mi s.a ars nici macar un bec. Alaltaieri m.am intors acasa. La intrare in Slovenia mi s.a aprins martorul de probleme la motor in bord. Motorul fuctiona normal. Am hotarit sa.mi continui drumul. Apoi au aparut problemele. Motorul daca.l lasam in turatii reduse incepea sa mearga parca in trei pistoane. Si nu.si revenea oricit de rpede mergeam. Se aude chiar si un sunet ca si cum pornesti un motor de dacie fara o bujie montata. In timp ce mergeam o treceam pe nul si acceleram pina pe la 4000 de ture dupa care.si revenea si mergea rotund pina cind intram iar intr.o coloana si trebuia sa merg iar la relanti. Nu va povestesc ce am patit pe Valea Oltului pina in Pitesti la urcare. Piriia motorul de am zis ca se rupe.

Uleiul e schimbat recent. Cu toate filtrele. Motorina am alimentat doar de calitate. Am bagat pe drum un tub de Duralube. M.am gindit ca s.a blocat un culbutor. Vreau sa completez si cu faptul ca sunt momente in care merge rotund si la relanti. Asta cred ca exclude o supapa arsa. Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi un injector ce se blocheaza la relanti. Fa un scan si nu mai baga prostii gen Duralube in motor ca bine nu ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
blaga alexandru

revin cu rezolvarea la problema mea cu sacadatul in momentul cand accelerez. azi am curatat sorbul din rezervor. era dezastru, imbacsit cu o substanta neagra de consistenta gumei de mestecat. ma si intreb pe unde mai trecea motorina. am montat totul la loc si acum trage de rupe fara intreruperi. am facut si poza dar nu inteleg de ce nu pot sa o incarc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca pe un site de sharing gen imageshack sau postimage, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, am un passat b6 1.9 tdi BXE. Ieri dupa 400 km de mers, am oprit masina 10,15 minute, am pornit si dupa 5 minute de mers incepe sa tremure motorul. In a 3-a si a 4-a se simte cel mai tare tremuratul. Azi am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de motorina, dar tot la fel face. Am mai observat un clincanit cand sta in relanti si vibreaza si masina. Stie cineva ce are? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ai facut? leduri in bord aprinse ai? citi km are masina?? Trebuie verificata distributia vizual sa nu fie de acolo sau din accesorii vreo rola blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut diagnoz. Nu am nimic aprins. Masina e din 2008 si ieri a facut 100 000 km(am cumparat-o de noua). La distributie sunt schimbate doar curelele la 90 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la cineva sa si dea o parere vizavi de volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut . Am citit mai multe pareri pe forum si cred ca cam stiu care ar putea fi problema masinii mele dar oricum intreb :

 

Masina mea un passat 1.9 tdi motor ajm a incet sa tremure putin la plecarea de pe loc. cand motorul e rece nu tremura numai foarte putin , dar dupa ce se incalzeste plecarea de pe loc este chiar destul de tremuranda. Din ce am citit pe forum pare a fi volant ... Ambreiajul nu patineaza si masina in viteze agata foarte foarte putin (asta de mult timp). Cum pot verifica volant si ambreiajul fara sa il desfac (asta in caz ca se poate) . As vrea sa stiu sigur daca e nevoie de alt kit sau nu ca vreau oricum sa fac o revizie mai mare masinii mele si sa stiu daca sa pun in calcul si ambreiajul sau nu . Vreau sa precizez ca suportii mei de motor sunt foarte uzati . si vreau sa ii inlocuiesc saptamana viitoare.

 

Si daca imi puteti spune ce sa mai verific , adica de la ce ar mai putea fi acest tremurat. Va multumesc anticipat domnilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de placa presiune si volant pt tremutatul plecarii de pe loc nu prea ai altceva. Tampoanele motorului cand sunt duse nu influenteaza asa mult plecarea de pe loc, simti vibratii puternice la relanti iar la plecare de pe loc si franare simti o bataie in caroserie, cum am patit si eu. Oricum pedala de ambreiaj daca prinde sus de tot e cam pe duca discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da unde sunt acele tampoane ale motorului ca eu nu reusesc sa dau de ele?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai demontezi cutia filtrului de aer,bateria si ajungi la tamponul de cutie.Pentru cel de motor ''demontezi'' rezervorul de lichid de racire .Uite un exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms colegu.si de la ala sa mai tremure masina? Pai ce se intampla cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai intrebat pe unde sunt tampoanele, de tremurat?! un filmulet face cit 1 mie de cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms colegu.si de la ala sa mai tremure masina? Pai ce se intampla cu el ?

Vb. aici de Golf 6 sau Passat b5 ? Ca sunt ceva diferente ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de placa presiune si volant pt tremutatul plecarii de pe loc nu prea ai altceva. Tampoanele motorului cand sunt duse nu influenteaza asa mult plecarea de pe loc, simti vibratii puternice la relanti iar la plecare de pe loc si franare simti o bataie in caroserie, cum am patit si eu. Oricum pedala de ambreiaj daca prinde sus de tot e cam pe duca discul.

 

Inseamna ca ambreajul e pe duca . Cred ca o sa il mai las asa putin pentru ca din cate stiu e destul de scump un kit de ambreiaj cu tot cu volant . Dintre colegii care au schimbat imi pot spune un pret aproximativ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 1900 si 2400 lei un kit complet format din volant bimasica, placa de presiune, disc de ambreiaj si rulment de presiune.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !!! Am un passat b5 din 2000 , 19 tdi 85kw cv tiptronic  . In urma unui incident nefericit mi a sarit un brat de la articulatie si odata cu el sa smuls si tripoda de langa motor ( cutie) pe dreapta . Dupa ce am montat totul la loc masina a ramas cu o trpidatie atunci cand stam la semafor cu masina in Drive . Am inlocuit articulatia fata complet , capetele de planetara spre roata, tampoanele de la cutie impreuna cu suportul de pe stanga care a fost spart ,hidrolagarele de la motor din care stanga a fost rupt din carcasa de aluminiu si nu in ultimul rand tamponul din bot . Masina continua sa trepideze in D si in R cand o tin din frana uneori si in P daca sta intr o pozitie ciudata . Un mecanic mi a spus ca ar fi de la planetara de pe dreapta care in urma incidentului ar fi dezvoltat ceva joc la tripoda de la cutie . Tind sa il cred pt ca aunci cand roata dreapta face efort mai mare sa inainteze orin zapada sau denivelari masina incepe sa tremure usor . Dar totusi m am gandit sa va cer si voua parerea . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am o problema care pare asemanatoare cu cea a lui Blaga Alexandru. Eu am un passat 2.0 tdi 136cp bgw dar nu stiu pe unde gasesc(cum ajung la)acel sorb de motorina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin portbagaj. Ridici mocheta si undeva in partea dreapta gasesti un capac. Il demontezi si ai acces la corpul pompei din rezervor.

Gaseai pe gugal.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mica problemuta sa zic asa.azi dimineata am plecat de acasa totul normal ,la o mica frana a inceput masina sa tremure de parca nu mai alimenta. a tinut sa zic 7/10 secunde apoi a revenit la normal.dar tremura,nu asa...inca nu am apucat sa pun un VCDS dar asa in mare ce credeti ca ar putea fi?e prima oara cand am  patit asta.ma scuzati nu am gasit aria de g6.

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de zis asa - oricum, problema alimentare - ca e din pompa, injectoare... greu de zis pe forum...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin iti multumesc pentru ajutor! Problema cu trepidatia nu a disparut, sorbul de motorina era curat, am schimbat si supapa de sens(ventilul) care vine pe filtrul de motorină si trepidatia e aceeasi. Precizez ca atunci cand accelerez brusc ca si cum as vrea sa depasesc de la treapta a 2-a in sus de la 2300 de turatii pana la 3000 trepideaza foarte tare ca si cum ar ramane fara aer/motorina, iar pe liber daca accelerez turatia nu trece de 4200 de turatii(chiar daca sunt in mers in orice treapta de viteza turatia nu trece de 4200 de turatii)

Daca merg lent fara a accelera brusc acea trepidatie nu apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cu gandul ca sunt mai multi utilizatori pe acest forum, si speranta unui raspuns din partea voastra.

Cand e motorul rece ( 2-3 ori pe luna ) se intampla sa imi dea masina "in nas" ( daca ma exprim bine,)in vitezele 1-2-3 pe o portiune scurta. A inceput o data de cand mi s-a aprins martorul ESP ( fara abs).
S-a stins o data cu oprirea masinii, dar simtoma apare cand si cand.

La un moment dat a disparut problema timp de vreo 2-3 luni
 

Se pare ca problema a reaparut, o data cand a ajuns acul de la combustibil spre rosu ( crezand ca e de la motorina) si o data zilele trecute ( dupa 1 luna).
Dupa ce am oprit si repornit masina, si-a revenit si nu a mai facut probleme.
Daca merg la un service pt un test si masina merge bine, va gasi problema sau ii va aparea parametrii buni si doar cand merge prost ii va aparea pe tester ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!